Adatok
flander
0 bejegyzést írt és 89 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szigorúan futballszakmai töprengés Orbán Gáspár visszavonulásáról, avagy a pitiáner politikai vonatkozások helyett beszéljünk végre az ügy tragikus mélységeiről és húsbavágó tanulságairól.
Egy tehetségesnek mondott pályafutás immár örökre derékba tört kérdőjel…..
flander
2014.07.20 13:18:38
@Dr. Smart: Én sem igazán értem, hogy ez az apróság, hogy nem tűnt fel szinte senkinek :D
Ha “biciklistaként” reagálnék Stump András cikkére, bizonyára a fenti címet adnám neki. Csakhogy ennek nincsen sok köze a modern közlekedéspolitikához, amivel foglalkozom, és hozzám sem - már sokszor leírtam: nem vagyok “biciklista”. Tehát az alábbi cikk új…..
Ez az aranylövés. A Hiéna-poszt, amelyhez nem is kell kép, maximum egy szponzorlogó, ez:
Ugye? Na, tíz szerencsés jöhet velünk és a WTCC-mezőny magyar ostorával gokartozni egy kiadósat január 15-én (szerdán) 14:00-tól vakulásig, de legalábbis este hatig biztosan. Tudják, ez az…..
flander
2014.01.02 19:00:40
@ommm: Azért az mégiscsak bosszantó egy kicsit, hogy ha jól látom a wikipedia miatt csúsztam le a dologról. Pedig még a jó fele is ott van, nem kellett volna hozzáírni úgy látszik, dehát ki gondolná, hogy már a wikipediában sem lehet megbízni...
Napi kalóriagény: 1719 kcal. Diéta átlagos kalória mínusza: 423 kcal.
Kalória mínusz %-ban / nap -24,9%
147 nő jelentkezett a Slim3 programra Október 15-ig, és ebből több mint 92-en a 10+ kategóriában indultak el, ami szinte grafikonon ábrázolja azokat az állapotokat, amik…..
flander
2011.11.08 23:53:42
@sasvari_viktor: Szerintem a vitamin mehet reggel, a fehérjét meg vízzel (esetleg sovány tejjel) szokták inni, nem árt egy shaker, abban jobban oldódik, de egy fél literes nestea-s üvegben is össze lehet rázni, ha nincs más.
Régebben is rendszeres jelenség volt, hogy a belső visszapillantó tükör nem kizárólag a mögöttes forgalom figyelésére, hanem holmi egyebek akasztójaként is szolgált. Általában ez kimerült az illatos csodafenyőfák formájában. Ezzel nincs semmi baj, amíg nem zavarnak a…..
flander
2011.06.02 11:15:54
@gyvy: Nem tudom felfogni, hogy felnőtt emberek, hogy képesek ilyen hülyeségekre...
A mai napra öregmerci szerelgetést terveztem. Aztán öcsém hívott reggel, hogy tudok-e róla, hogy a hétvégi Mercedes-csillagtúra rajtja ma délelőtt van a Roosevelt Széchenyi téren (nem is tudom, átnevezték már?), mert éppen most voltak bent náluk a reggeli műsorban a szervezők.…..
flander
2011.05.21 19:08:33
@Trifal: "Persze mások is hazavihetik a melót de mond csak mások munkáján is életek múlnak, családok, vagyonok?"
Hát bizony van pár ilyen hivatás, vegyünk például egy épitészt. Ezek szerint neki is jár a korkedvezmény, hiszen nagyon stresszes a munkája, sokat kell dolgozni és a felelősség is nagy. Ugye te sem szeretnéd, hogy bemész egy épületbe és rádszakad az egész?
Aki kiöregedett veszélyes munkakörökből menjen aktakukacnak, akkor Anyukádnak sem kell annyit túlóráznia!!!!
Hát bizony van pár ilyen hivatás, vegyünk például egy épitészt. Ezek szerint neki is jár a korkedvezmény, hiszen nagyon stresszes a munkája, sokat kell dolgozni és a felelősség is nagy. Ugye te sem szeretnéd, hogy bemész egy épületbe és rádszakad az egész?
Aki kiöregedett veszélyes munkakörökből menjen aktakukacnak, akkor Anyukádnak sem kell annyit túlóráznia!!!!
Csega nem szórakozott hosszú levél írásával, ámde rögzített az általa említett helyzetről egy videót fedélzeti kamerájával. Az persze jó kérdés, hogy ez az eredmény most tényleg a forgalmi módosításoknak köszönhető-e, mert a reggeli eső miatt sokan guruló esernyőnek…..
flander
2011.05.17 10:17:28
@záporjózsi: Az a baj ezzel, hogy aki a Lágymányosi felől jön és nem a rakpartra akar lemenni, az fél órát várakozik 200m-en és a rakpart lehajtó után senki nincs előtte. Így meg azért elég frusztráló, ráadásul akik beállnak keresztben még szabálytalanok is.
Ezért sokan megcsinálják amit a posztoló szokott, vagy kicsit enyhébb formában.
Amit te mondasz, az egész jó megoldásnak hangzik, csak ahhoz is jól kéne beállítani a lámpákat és sajnos sosem fog megvalósulni :(
Ezért sokan megcsinálják amit a posztoló szokott, vagy kicsit enyhébb formában.
Amit te mondasz, az egész jó megoldásnak hangzik, csak ahhoz is jól kéne beállítani a lámpákat és sajnos sosem fog megvalósulni :(
Gyakori megállapítás, hogy az autósok kevésbé figyelnek oda a gyalogosokra és a kerékpárosokra, ami részben sajnos igaz. Én is azt mondom, hogy nekünk autósoknak jobban oda kell figyelni a gyalogosokra, kerékpárosokra. Viszont közülük sokan nem tudják az alapvető…..
flander
2011.04.24 20:32:30
@Con Storm: Nincs tiltva, csak elsőbbsége nem lesz az autóssal szemben. Ergó nem érdemes kitekerni zebrán az autó elé, mert te döglesz bele és a te hibád is lesz.
Legalább a saját érdekedben kéne ésszel közlekedni...
Legalább a saját érdekedben kéne ésszel közlekedni...
flander
2011.04.24 23:10:50
@Con Storm: pontosan, a GYALOGOS közlekedéshez. A zebra másnéven GYALOGátkelőhely. Nem pedig kerékpárátkelőhely. Ha leszállsz a bringáról és áttolod neked van elsőbbséged, de amíg rajta ülsz, ne nagyon legyél felháborodva, ha elütnek a zebrán! (előbb utóbb meg fog történni, ha ennyire nem ismered a szabályokat)
flander
2011.04.25 10:49:38
@Con Storm: A kreszben tisztán le van írva, hogy a gyalogosnak elsőbbsége van a gyalogátkelőhelyen.
"A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van."
Az viszont nincs leírva, hogy a bringásnak, az UFÓ-knak, 5 éves kislányoknak, vagy akárki másnak elsőbbsége lenne.
"Nincs olyan paragrafus, hogy a zebrán közlekedő lassúgépjárműveknek, vagy kerékpárosoknak ne lenne elsőbbsége. Egy közlekedési kereszteződésnél az elsőbbségadás nem a gépjármű minőségétől függ!"
Ugye te sem mondod komolyan, hogy azt írják majd bele a kresz-be, hogy kinek nincs elsőbbsége a zebrán? Hosszú lista lenne, az elején rögtön a bringással...
Ha bemásolod nekem azt a sort a kreszből, amiben le van írva, hogy a bringásoknak elsőbbsége van a zebrán, azonnal igazat adok neked. Ezzel egy probléma van, nincs benne a kreszben, vagyis NINCS ELSŐBBSÉGÜK!
A másik meg,hogy ha a túloldalon bringás átkelő van, nem egyenlő egy sima zebrával, szóval ne keverjük már a dolgokat.. Arról már nem is beszélve, hogy a linkelt képen lámpa is van..
"Azért mert egy 5 éves kisgyerek a 3 kerekű játékbiciklijén közlekedik, nem ütheted el a zebrán, mert nem szállt le róla.."
Senkit nem üthetek el, akármilyen idióta is, mert ezt sem engedi meg a kresz :), de ettől még a kisgyereknek nem lesz ám elsőbbsége. Téged sem üthetne el senki, de elfognak, mert akkora faszságokat beszélsz ahelyett, hogy belátnád, hogy nincs igazad.
Én nem írom le többször ugyanazt, ha nem vagy képes felfogni, amit már rajtam kívül 5en is beírtak neked, akkor előbb-utóbb úgyis kinyírod magad.
Sok szerencsét, jó úton jársz
"A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van."
Az viszont nincs leírva, hogy a bringásnak, az UFÓ-knak, 5 éves kislányoknak, vagy akárki másnak elsőbbsége lenne.
"Nincs olyan paragrafus, hogy a zebrán közlekedő lassúgépjárműveknek, vagy kerékpárosoknak ne lenne elsőbbsége. Egy közlekedési kereszteződésnél az elsőbbségadás nem a gépjármű minőségétől függ!"
Ugye te sem mondod komolyan, hogy azt írják majd bele a kresz-be, hogy kinek nincs elsőbbsége a zebrán? Hosszú lista lenne, az elején rögtön a bringással...
Ha bemásolod nekem azt a sort a kreszből, amiben le van írva, hogy a bringásoknak elsőbbsége van a zebrán, azonnal igazat adok neked. Ezzel egy probléma van, nincs benne a kreszben, vagyis NINCS ELSŐBBSÉGÜK!
A másik meg,hogy ha a túloldalon bringás átkelő van, nem egyenlő egy sima zebrával, szóval ne keverjük már a dolgokat.. Arról már nem is beszélve, hogy a linkelt képen lámpa is van..
"Azért mert egy 5 éves kisgyerek a 3 kerekű játékbiciklijén közlekedik, nem ütheted el a zebrán, mert nem szállt le róla.."
Senkit nem üthetek el, akármilyen idióta is, mert ezt sem engedi meg a kresz :), de ettől még a kisgyereknek nem lesz ám elsőbbsége. Téged sem üthetne el senki, de elfognak, mert akkora faszságokat beszélsz ahelyett, hogy belátnád, hogy nincs igazad.
Én nem írom le többször ugyanazt, ha nem vagy képes felfogni, amit már rajtam kívül 5en is beírtak neked, akkor előbb-utóbb úgyis kinyírod magad.
Sok szerencsét, jó úton jársz
Ha már Márk is emlegetett rendszámot, akkor én is megemlítem az ECK-936 rendszámú kedves taxist, aki ma délelőtt a Hungárián úgy váltott balra sávot, hogy éppen ott voltam és ha nem fékezek, nekem jön, mindezt pedig index nélkül és kezében telefonnal, utassal az anyósülésen.…..
flander
2011.03.09 18:55:24
@balambher: Teljesen egyetértek veled. Én gyűlölöm a tötymörgő barmokat, de ott tényleg nem nagyon lehet gyorsabban menni 40-nél, a zebránál meg még annyival sem, mert a parkoló autók miatt semmi nem látszik a gyalogosokból. Mondjuk onnantól kezdve azért lehetne haladni, de valaki ott is csak a 35öt tudja tartani....
@autónepper: én olyan gyalogosokkal szoktam találkozni, hogy áll a zebra mellett, lassítok, és erre elkezd másfelé nézelődni, ahelyett, hogy figyelne és átvonszolná magát. Az ilyenek miatt nem állok meg annak, aki csak nézelődik az út szélén.
@autónepper: én olyan gyalogosokkal szoktam találkozni, hogy áll a zebra mellett, lassítok, és erre elkezd másfelé nézelődni, ahelyett, hogy figyelne és átvonszolná magát. Az ilyenek miatt nem állok meg annak, aki csak nézelődik az út szélén.
Nem is tudom, mit gondoljak Zoli leveléről. Kicsit olyan szálka meg gerenda érzésem volt, miután végigolvastam. Gondolom, nem vagyok egyedül a véleményemmel. Egyébként a 353D az mi? Mielőtt bármit is írok az esetről el kell áruljam, hogy egy 353D vel járok. A zebránál minden…..
flander
2011.03.04 18:14:18
@csintapala: Jogos, de nem vagyok benne biztos, hogy erre ő is rájött volna magától, ha csak annyira képes, hogy meredten bámolja pár méterről a kamion féklámpáit :D
Lehet velem van a baj, de én kurva szarul érezném magam folyamatosan egy kamion seggében. Fékeznie kell egy nagyot a kamionnak, nagyon kicsi lesz a fogyasztása annak a roncsnak, miután beleszállt.
Lehet velem van a baj, de én kurva szarul érezném magam folyamatosan egy kamion seggében. Fékeznie kell egy nagyot a kamionnak, nagyon kicsi lesz a fogyasztása annak a roncsnak, miután beleszállt.
flander
2011.03.04 18:26:08
@"streetfighter": Gondoltam :)
És tolod a kamiont, hogy azért kapkodja magát, te meg 150el mész mögötte, hogy a fogyasztás azért kicsi legyen? :D
És tolod a kamiont, hogy azért kapkodja magát, te meg 150el mész mögötte, hogy a fogyasztás azért kicsi legyen? :D
flander
2011.03.04 18:27:34
@Alikam: Én is így gondolom, nem igazán éri meg a dolog. Főleg, hogy a fene akar 90el menni autópályán...
Mivel tegnap kezdődött el annak az autósnak a pere, akit annak idején Békés-megyében szereltek le a helyi rendőrök, amiért nem tudták bemérni a sebességét, a sajtó és mindenféle médium tele volt a témával. A blog kemény magjának régi tagja, SzaGértő az ügyben a védelem…..
flander
2011.03.02 19:18:53
@cassio:
"ha nagyon kötekedni akarnék, a lézerfény adat, mert informaciót szállit. Tartalmazza az adott lézerfény fizikai jellemzöinek informaciójat, s a visszaverödése utan, a visszaverödést okozo tárgy (szgk) sebesség informaciójának egyik paraméterét. (egyebkent visszavert jelnek is lehetne hivni)
csak mondom..."
Maga a lézerfény baromira nem adat. A traffi úgy működik, hogy kiadja a lézerfényt, ami visszaverődik a kocsiról és a készülék méri, hogy mennyi idő alatt ér vissza a lézer a készülékhez.
Ezek után állít elő ebből egy (sebesség)adatot. Maga a lézerfény semmilyen információt(adatot) nem hordoz. Ebből már könnyen belátható a tényállás....
"ha nagyon kötekedni akarnék, a lézerfény adat, mert informaciót szállit. Tartalmazza az adott lézerfény fizikai jellemzöinek informaciójat, s a visszaverödése utan, a visszaverödést okozo tárgy (szgk) sebesség informaciójának egyik paraméterét. (egyebkent visszavert jelnek is lehetne hivni)
csak mondom..."
Maga a lézerfény baromira nem adat. A traffi úgy működik, hogy kiadja a lézerfényt, ami visszaverődik a kocsiról és a készülék méri, hogy mennyi idő alatt ér vissza a lézer a készülékhez.
Ezek után állít elő ebből egy (sebesség)adatot. Maga a lézerfény semmilyen információt(adatot) nem hordoz. Ebből már könnyen belátható a tényállás....
flander
2011.03.02 20:05:22
@bejgli: Nem hordoz időt:) a kimenő és beérkező lézerfény ideje közti különbség hordozza az információt :)
A lézerfény meg pláne nem rendszer...
A lézerfény meg pláne nem rendszer...
Vannak olyan bosszantó jelenségek az utakon, amiket nem szándékosan csinálják azok, akik miatt idegeskednek a többiek, hanem egyszerűen az odafigyelés hiánya miatt. Streetfigter összeszedte azokat az apróságokat, amivel sokat tehetünk azért, hogy egy-kettővel kevesebb ember váljon…..
flander
2011.02.10 14:27:09
Minden második hónapban akad legalább egy olyan poszt, amiben a jobbra tartás a fő téma, ezek közül is a leggyakrabban emlegetett hely az M7-es autópálya főváros felé vezető oldalának a három sávos része. Laci is itt húzta fel magát sikeresen még jópár héttel ezelőtt. Vagy…..
flander
2011.02.04 18:18:49
@hagyma: Akkor téged nem zavar,ha jön valaki a belsőben, fogod kirántod a kormányt és mész? Értelek.
flander
2011.02.04 18:39:39
@hagyma: Nem akart belsőbe menni, mert jöttek és a paraszt előtte kibérelte a középső sávot, rávillantott, hogy mégis mi van, erre beleállt előtte a fékbe.
Nem értem mi rosszat csinált a posztoló. Nyilván ha nem reagált volna semmit, megelőzte volna balról, ahogy elmennek mellette, eddig nincs is gond, csak itt éppenséggel volt jobbra még egy sáv, ahová ha letakarodik a fordos, akkor szépen mindenki elfér, nincs idegeskedés, nincs veszélyhelyzet.
Nem értem mi rosszat csinált a posztoló. Nyilván ha nem reagált volna semmit, megelőzte volna balról, ahogy elmennek mellette, eddig nincs is gond, csak itt éppenséggel volt jobbra még egy sáv, ahová ha letakarodik a fordos, akkor szépen mindenki elfér, nincs idegeskedés, nincs veszélyhelyzet.
flander
2011.02.04 20:19:15
@hagyma: Akkor végülis egyetértünk, de szerintem nem az számít önkéntesrendőrködésnek, hogy rávillantott, hanem a büntetőfékezés. Attól, hogy szól valaki a baromnak aki ki tudja miért nem megy le a szélső sávba, még nem lesz belőle önkéntesrendőr.
Az empátia azonban nem korlátozódhat a családosokra, kisgyermekesekre. Sokan szeretnének együttérezni, hiszen valamiben mindenki sorstársa valakinek. Ennek érdekében, és a közúti köznyugalom, az általános szeretet, békesség és megelégedettség érdekében javasolnék néhány…..
flander
2011.01.14 19:12:44
@Rocko-: Tehát akkor még egyszer megkérdezem. Azért kéne elengedni a terepjáróst, mert idegbeteg és nehogy nekem jöjjön/megverjen/átmenjen rajtam?
Jól értem, hogy te így gondolod?
Valószínűleg egyébként azért mondtuk rád, hogy te lehetsz a terepjárós, mert te vagy az, aki a terepjáróst véded, miközben a terepjárós az, aki gátlástalanul akar tolakodni, villog, le akar tolni az útról. Ez pedig - szerintem - elítélendő. (legalábbis ebben a szituációban nehezen érthető)
Jól értem, hogy te így gondolod?
Valószínűleg egyébként azért mondtuk rád, hogy te lehetsz a terepjárós, mert te vagy az, aki a terepjáróst véded, miközben a terepjárós az, aki gátlástalanul akar tolakodni, villog, le akar tolni az útról. Ez pedig - szerintem - elítélendő. (legalábbis ebben a szituációban nehezen érthető)
flander
2011.01.14 21:18:43
@Rocko-: "hátha láthatóan zavaró az amit csinálsz, akkor igen. se nem jogszerű, se nem igazságos. szimplán a józan ész, és az életösztön ezt diktálja."
Mi zavaró azon, hogy a lehető leggyorsabb sebességgel megy, amivel lehet haladni?
"persze ha valaki arra játszik, hogy megverjék, az tegye csak nyugodtan."
Ha normálisan, ésszel közlekedek, akkor arra játszom, hogy megverjenek? :)
"egy hirtelenharagú és kevés dologtól félő ember minden bizonnyal így fogja gondolni"
Vannak idióták mindenhol, valószínűleg másképp gondoljuk, de én nem fogok lehúzódni senki elől, csak azért, mert villog. Ugyanannyi jogom van ott közlekedni, mint neki.
"egy szóval védem. csak az indokait próbálom elmagyarázni, de ahogy látom hasztalanul"
Nekem az jött le, hogy számodra Kis ember közlekedett "rosszul", vagyis a terepjáróssal értesz egyet. Ez pedig nem ugyanaz, mint a terepjárós indokainak megmagyarázása.
"erre modtam, hogy kettős mérce. ha láthatóan gyorsabban jön, elengedem. ha kekeckedek villogni fog"
Lehet, hogy gyorsabban jön, de NEM tud gyorsabban haladni. Ha meg nem érdekli a piros lámpa, akkor más szabályok sem érdeklik, előzzön a síneken.
"ha őt tartják fel azzal hogy külső sávban állnak, akkor szó nélkül használja a belső sávot, mert más zavarja. ha ő tart fel mást, az nem zavarja"
Még mindig nem értem, az miért feltartás, ha ő sem tud gyorsabban haladni. Számomra azért a piros lámpa az még mindig piros lámpa.
"itt lehet bejelenti az ezirányú sérelmeket. viszont az úttest nem erre való"
Senki nem bántotta a terepjáróst, nem önkéntesrendőrködött senki és nem is tartották fel. Csak közlekedtek előtte, amire az úttest való. Csak a terepjárós szegény nem bírta elviselni, hogy más is van az úton.
"személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse,"
vagyis ne menjünk a seggébe, ha valaki szabályosan, és jelen esetben a gyakorlatilag is elérhető sebességel közlekedik.
Mi zavaró azon, hogy a lehető leggyorsabb sebességgel megy, amivel lehet haladni?
"persze ha valaki arra játszik, hogy megverjék, az tegye csak nyugodtan."
Ha normálisan, ésszel közlekedek, akkor arra játszom, hogy megverjenek? :)
"egy hirtelenharagú és kevés dologtól félő ember minden bizonnyal így fogja gondolni"
Vannak idióták mindenhol, valószínűleg másképp gondoljuk, de én nem fogok lehúzódni senki elől, csak azért, mert villog. Ugyanannyi jogom van ott közlekedni, mint neki.
"egy szóval védem. csak az indokait próbálom elmagyarázni, de ahogy látom hasztalanul"
Nekem az jött le, hogy számodra Kis ember közlekedett "rosszul", vagyis a terepjáróssal értesz egyet. Ez pedig nem ugyanaz, mint a terepjárós indokainak megmagyarázása.
"erre modtam, hogy kettős mérce. ha láthatóan gyorsabban jön, elengedem. ha kekeckedek villogni fog"
Lehet, hogy gyorsabban jön, de NEM tud gyorsabban haladni. Ha meg nem érdekli a piros lámpa, akkor más szabályok sem érdeklik, előzzön a síneken.
"ha őt tartják fel azzal hogy külső sávban állnak, akkor szó nélkül használja a belső sávot, mert más zavarja. ha ő tart fel mást, az nem zavarja"
Még mindig nem értem, az miért feltartás, ha ő sem tud gyorsabban haladni. Számomra azért a piros lámpa az még mindig piros lámpa.
"itt lehet bejelenti az ezirányú sérelmeket. viszont az úttest nem erre való"
Senki nem bántotta a terepjáróst, nem önkéntesrendőrködött senki és nem is tartották fel. Csak közlekedtek előtte, amire az úttest való. Csak a terepjárós szegény nem bírta elviselni, hogy más is van az úton.
"személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse,"
vagyis ne menjünk a seggébe, ha valaki szabályosan, és jelen esetben a gyakorlatilag is elérhető sebességel közlekedik.
Én Tibor helyében az egész parádé végén tuti nem dudáltam és villogtam volna rá egy ilyen baromra, mert ki tudja, mire képes, ha a kamionos ennyire vissza tudta szivatni. Elmebeteg az ilyen folyamatosan fénykürtölő-dudáló, kamionra személyautóval ráhúzó ember. De itt ezen már…..
flander
2011.01.03 21:59:24
Mindenkivel előfordul, hogy siet, mert sürgős dolga van, épp a hátsó ülésen folyik a magzatvíz, de valahogy mindig akadnak olyanok, akik ész nélkül rohannak, mint ahogy az a swiftes hülye is, akiről András írt és aki nem nagyon gondolkodott rajta, hogy vajon miért is áll előtte…..
flander
2010.10.03 23:08:23
@"streetfighter": Ha egy főúton mindenki előzékeny lenne és lemondana az elsőbbségéről, akkor mi értelme lenne a főútnak?
Egyébként azért balesetveszélyes, mert az emberek haladni szeretnének és ha valaki megáll az út közepén, ahol jól láthatóan nincsen semmi akadály, ami miatt meg kellett állnia, akkor belemennek egy ilyen előzésbe. Nem azt mondom, hogy ez jó dolog, de a fenti példából is látszik, hogy így van.
És mint már említettem, mindenki jobban járt volna, ha nem áll meg és csalogatja át a buszt.
Egyébként azért balesetveszélyes, mert az emberek haladni szeretnének és ha valaki megáll az út közepén, ahol jól láthatóan nincsen semmi akadály, ami miatt meg kellett állnia, akkor belemennek egy ilyen előzésbe. Nem azt mondom, hogy ez jó dolog, de a fenti példából is látszik, hogy így van.
És mint már említettem, mindenki jobban járt volna, ha nem áll meg és csalogatja át a buszt.
flander
2010.10.03 23:19:09
flander
2010.10.04 10:55:58
@Mikrobi: Tökéletesen egyetértek. Szép dolog az udvariaskodás, de nem ebbe a szituációba való.
Találtam egy szuper grafikont, amit azt foglalja össze, hogy a nálunk még nem is kapható mobilt hol, mennyiért kapjuk meg. Ugye a T már hivatalosan is bejelentette, hogy forgalmazza majd a készüléket (na most ezen ki lepődött meg?), és elsőként az országban arról is beszámoltunk,…..
flander
2010.08.23 11:04:31
@norbi2k: köszi a segítséget. apple storeból gondoltam, onnan gondolom független. Bár ma voltam a Mom-ban az Apple boltban, ott olyanokat mondtak, h apple storeból is csak függő telefont lehet venni... Szerintem picit tolták a mellette lévő t-mobile szekerét..
flander
2010.08.23 13:11:34
@balka86: köszi, akkor lehet behozok egy kettőt, hátha kell valakinek :D
Egy iPhone 3G-használónak sem kell elmondani, miért volt szívás az iOS4-update. Olyan mértékű teljesítménycsökkenést okozott az új operációs rendszer a két éves vason, ami időnként használhatatlanná tette a telefont, de legalábbis nagyon nem Apple-like dolgok történtek (vagy…..
flander
2010.08.22 23:38:39
@S1lver: Én úgy értettem, ha megveszem egy apple store-ban, akkor gondolom nincs semmi ilyesmi korlátozás.
Ikonmentes asztal gyakori beküldőnk gépéről, eléggé pure, de egész jó :) Többet most nem írok, rohamléptekkel állítom be a posztot.....
flander
2009.11.29 00:16:15
flander
2009.11.29 10:29:04
flander
2009.12.01 17:06:38
@Bachterman: Köszönöm
Érdekes színvilágú háttérkép, alap rendszerikonokkal, vodás mobilnet, ismét CS, na de wifit hackelnél? :)..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz