Adatok
ftlopg
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Igazán nagyot ment a minap a külgazdasági miniszter. Nem kevesebbet állított, minthogy: Európában a legversenyképesebb beruházási környezet Magyarország, főleg az alacsony adók miatt. Szerencsére Kósa földjén edzettek már a plafonok, nem szakadnak olyan könnyen...
ftlopg
2018.03.12 11:15:44
@chrisred: köszönöm szépen a kiegészítést. a hozzászólásomban én sem utaltam a kizárólagosságra, kifejezetten általános érvényű megállapítást tettem, hangsúlyozva az export bezzeg jellegét. de belföldi piacra is igaz, hogy az ÁFA-nak nincs jelentősége, köszönöm, hogy erre ráerősített.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Utaskopasztási teszt: a Wizz, vagy a Ryanair durvább?
2016.09.04 08:33:01
A fapadosok ezer jogcímen próbálnak pénzt lehúzni az utasról, de van pár szolgáltatás, amit mindenki kénytelen kínálni. Összevetettük, hogy ezeket melyik ultra mennyire használja ki utaskopasztásra. Az biztos, hogy ebben is igen szoros a verseny a Wizz Air és a Ryanair között.
Az ultra fapadosok…..
ftlopg
2016.09.04 21:17:00
@Spiritmonger: mert akkor mindenki megvenné saját névre a teljes gépre olcsón a jegyeket időben, és "utazási irodaként" maga árulná haszonnal. ugrana a fapados üzleti modell lényege.
ftlopg
2016.09.05 08:31:28
@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ez feltételezem azért van, mert nem kellő odafigyeléssel vásároltál.
én az elmúlt egy évben voltam vilniusban, kijevben, grúziában, tel avivban, malagában, portóban, lisszabonban, londonban, varsóban, máltában, nizzában, brüsszelben, santanderben, jellemzően csúcsidőben, és összesen fizettem 212 ezer forintot. ez 16 ezer forint átlag per retúr.
érdemes igénybe venni a csomagkedvezményeket is, valamint a napi akciókat is. (rendszeresen van 20%-os nap például a wizzairnél.)
az árpolitika meg persze, hogy agresszív, de ez csak azt zavarja, aki a rossz végén áll a f...-nak. feltételezem, hogy végeredményben én azért tudtam jó áron jegyeket venni, mert a vásárlók sorának legvégén mindig vannak, akik elkésve, rosszul időzítve, a szabályzatokat nem ismerve 100 ezerért vesznek retúrt, kitermelve ezzel a profitot a légitársaságnak.
Ez feltételezem azért van, mert nem kellő odafigyeléssel vásároltál.
én az elmúlt egy évben voltam vilniusban, kijevben, grúziában, tel avivban, malagában, portóban, lisszabonban, londonban, varsóban, máltában, nizzában, brüsszelben, santanderben, jellemzően csúcsidőben, és összesen fizettem 212 ezer forintot. ez 16 ezer forint átlag per retúr.
érdemes igénybe venni a csomagkedvezményeket is, valamint a napi akciókat is. (rendszeresen van 20%-os nap például a wizzairnél.)
az árpolitika meg persze, hogy agresszív, de ez csak azt zavarja, aki a rossz végén áll a f...-nak. feltételezem, hogy végeredményben én azért tudtam jó áron jegyeket venni, mert a vásárlók sorának legvégén mindig vannak, akik elkésve, rosszul időzítve, a szabályzatokat nem ismerve 100 ezerért vesznek retúrt, kitermelve ezzel a profitot a légitársaságnak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- a beruházási versenyképesség nem egyenlő a gazdasági versenyképességgel. a hivatkozott felmérés a gazdasági versenyképességre vonatkozott, ami egy átfogóbb kategória. olyan hivatalos kategória, hogy beruházási versenyképesség, talán nincs is. ezért nem célszerű a tanulmányra való hivatkozás.
- a beruházási döntésekkel kapcsolatos adókötelezettségek vizsgálatakor teljesen szakszerűtlen az ÁFA-ra való hivatkozás, mivel az befektetéseknél, különösen exportra termelő vállalatok esetében ez érdektelen.
- egyik oldalról azt állítja a cikk, hogy a személyi jövedelem alacsony kulcsához nincs köze a befektetőnek, majd egy olyan kimutatásra hivatkozik, amely definíció szerint tartalmazza azt (v.ö: minél magasabb a kulcs, annál nagyobb a távolság a összes kifizetés és a nettó jövedelem között)
- a hivatkozott adatok nem 2018-asok, és önkényesen lett kiválasztva a gyerektelen minimálbéresek kategóriája. már erre a kategóriára is tovább csökkent az adóék (1,8 idén), de célszerű lenne bemutatni, hogy hogyan alakulnak a számok az egy/két gyereket nevelő minimálbéres/átlagbéres munkavállaló tekintetében is. a számok rendre: 1,67;1,38;1,44;1,3. így azért már másképp festenek a számok.