Adatok
petegunn
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az élet, a lustaság és az állandóan jelen lévő kreatív válságom (ami tulajdonképpen csak a már említett 'munkakerülés") sokszor átírja az általam biztosnak vélt forgatókönyveket. Februárban megjelent Reservoir Dogs cikkemben azt ígértem, hogy onnantól kezdve minden…..
petegunn
2015.09.03 10:27:30
Az "étkezés, ételek" bekezdéshez talán megemlíthetted volna még az epic beszélgetést a kocsiban a sajtos negyedfontosról, és a sült krumpli fogyasztás kapcsán Vincent által megfogalmazott "csak úgy tocsog abban a szarban" kritikát - ami ugyebár az európai és amerikai ízlésvilág különbségeire mutat rá. Megjegyzem én is jobb szeretem a sült hasábot majonézzel, pedig nem is vagyok francia... :-D
petegunn
2015.09.10 14:57:13
@AldoWinnfield: :-D
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
petegunn
2014.05.13 09:28:26
@SomethingWild: Az az 1 milla szerintem sok, de legyen annyi. De inkább havonta "részletekben" fizetem azt a pár ezer forint többletet, minthogy a szerelő egyszer csak közölje, hogy fúvókasor csere, szivattyú felújítás, turbó felújítás, kettős tömegű lendkerék csere, és EGYBEN kell kifizetni több száz ezer forintot javításra / alkatrészre, vagy ÁLL a kocsi. Szerintem.
petegunn
2014.05.13 11:16:27
@grease monkey: Egyébként valóban van, bár pontosan nem tudom, melyik típusokban és mióta. Az enyémben nincs, az tuti. Az élettartamát valószínűleg a pilóta(-ták) vezetési stílusa is eléggé erőteljesen meghatározza, a digitálisan vezető fkalapok (padlógáz, padlófék) és a falábbal leugrálósan kuplungolók valszeg hamarabb számíthatnak a cserére.
THP (nem HTP?), TFSI, stb. kokszosodás... Van. Nem is kicsit, és nagy problémákat tud az is okozni. Sajtos odafenn a Júnióban ahol a döntéseket hozzák... nos csak és kizárólag többdiplomás járműmérnökök ülnek, és az ésszerűség és a fizikai lehetőségek biztos tudatában hozzák meg a döntéseiket arról, hogy az autógyáraknak milyen emissziós értékeket kell produkálniuk az új fejlesztésű autóikkal. A vevők meg elvárják, hogy pöcsköszörű motorral is odaverjenek a Ferrariknak, ja és persze KEVÉS üzemanyaggal, mert hát SOKAT tankolni egyik sem szeret. A szemlélettel van a gond. Ezért is tisztelem, becsülöm a Mazdát, aki folyamatosan szembemegy a konvenciókkal és nagy köbcentiből, TURBÓ NÉLKÜL hozza ki azt, amit a többiek kis köbcentiből, turbóval bohóckodnak ki. Alacsony emissziós érték, alacsony fogyasztás, korrekt teljesítmény, TARTÓS motor! Megnézem, hogy az 1200-1400-as pöcsköszörű dízel vagy benzines turbós motorok meddig fogják bírni komplett felújítás nélkül. Mert azoknak tolni kell, ha tempót akar az ember.
THP (nem HTP?), TFSI, stb. kokszosodás... Van. Nem is kicsit, és nagy problémákat tud az is okozni. Sajtos odafenn a Júnióban ahol a döntéseket hozzák... nos csak és kizárólag többdiplomás járműmérnökök ülnek, és az ésszerűség és a fizikai lehetőségek biztos tudatában hozzák meg a döntéseiket arról, hogy az autógyáraknak milyen emissziós értékeket kell produkálniuk az új fejlesztésű autóikkal. A vevők meg elvárják, hogy pöcsköszörű motorral is odaverjenek a Ferrariknak, ja és persze KEVÉS üzemanyaggal, mert hát SOKAT tankolni egyik sem szeret. A szemlélettel van a gond. Ezért is tisztelem, becsülöm a Mazdát, aki folyamatosan szembemegy a konvenciókkal és nagy köbcentiből, TURBÓ NÉLKÜL hozza ki azt, amit a többiek kis köbcentiből, turbóval bohóckodnak ki. Alacsony emissziós érték, alacsony fogyasztás, korrekt teljesítmény, TARTÓS motor! Megnézem, hogy az 1200-1400-as pöcsköszörű dízel vagy benzines turbós motorok meddig fogják bírni komplett felújítás nélkül. Mert azoknak tolni kell, ha tempót akar az ember.
petegunn
2014.05.13 11:24:52
@tailor13: Namost a W123-as előkamrás dízelét örök élet + 1 napra tervezték a germán mérnökök, amikor még nem volt megkötve a kezük a költségkerettel és az idióta Júniós szabályozásokkal. És csak hogy tudd, nem mindegy, hogy nagynyomású vagy alacsony nyomású az üzemanyag rendszer, mert a mai "modern" dízelek kipufogógáza 1000x károsabb, mint a régi, láthatóan kormoló dízeleké (ideértve a leütött budapesti Ikarusokat is). A gugli megmondja, miért, de a szénrészecskék vízben oldhatóságával van valami csízió. Szal annyira ne érezd magad szarul abban a Mergában, tartsd szépen karban, és vigyázz rá nagyon!
A Blikk mai infója szerint valaki fogta magát, és felnyomta a rendőröknél Sebestyén Balázst, mert a műsorvezető a Vundersőn és Zuperszexi egyik adásának felvételén biztonsági öv nélkül vezetett a forgalomban. Vadon Janinak volt annyi esze, hogy az anyósülésen…..
Volt ugye ez a jó kis régijáték-kiállítás Szegeden, és Csejtei Péter (alias Lidérc fedőnevű kommentelőnk) pedig olyan jó fej volt, hogy küldött egy galériára való fotót az eseményről. A galériában (lobbanékony nyelvnácik kedvéért: galeszban) van mindenféle kütyü a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz