Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bogyo_bacsi

175 bejegyzést írt és 2119 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Horgászkalandok Év végi süllők 2017.04.26 08:00:00
Bogyo_bacsi 2017.04.10 13:11:43
@Roland Nagy: Vagy hajléktalanok... :o
Bogyo_bacsi 2017.04.10 13:39:11
@Roland Nagy: Igen. sajnos akkor a kapás is elég gyenge rendszerint. Érmesebb inkább egy esősebb időszak után jönni ide. Elég gyorsan reagál egy ilyen kis patak, ha nagyobb mennyiségű eső esik...
Bogyo_bacsi 2017.04.10 13:51:31
@Roland Nagy: Majd írd meg mit fogtál! ;)
Idén a tél nagyon nehezen adta meg magát. A zord januárt egy havas február követte és hiába merészkedtünk ki többször a Duna partjára halfogás reményében, a húsunkba maró jeges szél pár óra alatt felőrölte ellenálló képességünket és zsákmány nélküli megfutamodásra…..
Bogyo_bacsi 2017.03.10 09:04:48
@Bocsa: Szia!

Szerintem az Által ér nem igazán bolos terep. Keskeny, rendkívül sekély és teli van növényzettel, vagy akadóval. Szerintem a keszeg állomány sem jelentős. Inkább sügér, bodorka, domolykó a jellemző. Ahol én horgászok, a Derítő környékén, akadótenger az egész. A tatai részt nem ismerem, az a Cseke tóhoz tartozik, szerintem ott lehet napijegyet venni rá. A tatabányai rész meg azt hiszem a TB erőmű tóhoz. Utóbbi rész rendkívül sekély 30-50 cm. Bolózásra az esztergomi kis Dunát ajánlanám. De megkérdezem Gabesz barátomat, hátha többet tud mondani.
üdv,

Tom
Bogyo_bacsi 2017.03.11 08:46:36
@Bocsa: A Derítő befolyójára és a tóra Derítős jegyet kell venni, ami érvényes a kifolyóra is, de drágább. A kifolyóra lehet olcsóbb, folyóvízi jegyet kapni, ami csak ide jó. A Derítő tó weblapján van pontos infó az árakról. A torkolat nem horgászható, mert egy zúgó van ott sekély vízzel, Igen, bodorka, kárász, sügér a fő halak, amik jöhetnek. Pergetve kisebb süllők. Nagy mélységekre ne számíts, max 1 méter és elképesztően sok akadó, vízbe dőlt fa, mint ahogy a képeken is látszik. :)
Bogyo_bacsi 2017.03.16 09:00:17
@VGabesz: Oh, jaj. :(
Bogyo_bacsi 2017.02.06 19:20:38
@Halfdane: Szia András!

Hát, az biztos, nem volt könnyű az előző év. És nem is a májustól novemberig tartó időszakra gondolok most igazán, hanem a gumis téli időszakra, ami elképesztően gyenge volt és már harmadik éve ez megy sajnos.
Hát igen, az az öt süllős peca kárpótolt azért, illetve a harcsád. Emlékszel mi volt? Mondtam, hogy most kedden kell menni, mert most lesz a tuti. :o) Te mondtad, hogy csak szerdán érsz rá, de aztán mégis megoldottad. Kb ennyin múlt a dolog... :o)
Reméljük, vége egy adakozóbb év vár majd ránk a 2017-es esztendőben. Tudod jól, az esély mindig megvan rá, hogy találkozzon az ember egy nagy süllővel, de azért én egy évben 50-60 alkalommal vagyok kint a Dunán és évente átlagban 2 db 4+ os süllőt sikerül fognom!!! Sajnos, ez egy ilyen játék: bele kell tenni a megfelelő időt és energiát, hogy az ember trófea halat fogjon és el kell engedni a könnyű pecákat.
Jövőre újra nekifutunk majd a feladatnak. Minden évben egyre több a tapasztalatunk és előbb utóbb ránk mosolyog a szerencse.
Abban teljes mértékben egyetértek, hogy tavaly nagyon kevés hal lett kivéve a vízből. Ennek méretben és mennyiségben is mutatkoznia kéne előbb-utóbb... :oP
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2017.02.21 21:15:45
@Roland Nagy: Ennyi ;o)
Bogyo_bacsi 2017.01.30 11:38:36
@Roland Nagy: Azért körforgóval is lehet variálni. Pl. Ha csónakból part felé dobsz, szépen le lehet követni a meder esését. Vannak helyek ahol olyat dobok, ami 2,5 méterre szépen leköveti a mélységet és van, ahol a 2 m mélység a nyerő, stb. Minden mélységre megvan a körforgóm. Szóval, egy viszonylag egyszerűbb csalit is lehet kreatívan használni. Főleg, ha lejjebb vannak a halak, akkor nő meg a spinnerek és körforgók jelentősége. Ugyanis 2,5 méter alá már a csukás wobblereim nagy részével nehéz lenyúlni, illetve a támolygóim többsége sem merül könnyen ilyen mélyre. Ami meg lemegy, azt meg nem tudom szépen vezetni. :o) Továbbá ezek a csalik, nagyon jó kereső csalik is. A támolygók és a wobblerek lassabb vezetést kívánnak. Ezekkel gyorsan tudok nagyobb területet átvizsgálni. De akárhogy is, folyamatosan váltogatom a technikákat mindig, ahogy egy új terepre érünk... van, hogy egyik madja a halat, van, hogy a másik.
Bogyo_bacsi 2017.01.30 11:56:44
@Roland Nagy: Oké, zsoké ;o)
Bogyo_bacsi 2017.02.06 19:51:16
@DS Gergő: Szia Gergő!

Nagyon sajnáltam, hogy pont akkor tartottál velem a Tisza-tóra, amikor esélyünk sem volt halat fogni. :o( Nem mindig van ez így ám... Általában minden éveben van 1-2 hétvégénk, amikor nagyon belenyúlunk és igazi élménypecában van részünk. Általában 3 hétvégéből egy ilyen. Ám, egyre okosabbak vagyunk, és próbáljuk úgy időzíteni a támadásokat, hogy lehetőleg ne nyúljunk mellé. Látod a fenti példában is igaz, hogy egyik hétvégén taroltunk, utána hétvégén alig fogtunk. Sajnos, ez mindig benne van a pakliban... :o(
Azt, hogy mit mond a sok hülye gyerek, azzal nem kell foglalkozni. Ha ott vagy, és amikor ott vagy, azt a helyzetet kell megoldani.
Én nem kétlem, hogy olcsóbb spinnerrel is lehet halat fogni, de abban biztos vagyok, hogy hosszútávon előjön a különbség. Ha mást nem, az élettartamot tekintve. Illetve fontosnak tartom a horog minőségét is ám. Ha az nem elégséges minőségű, sok halad el fog menni...
Üdv.

Tom
Horgászkalandok Feljebb a folyón 2016.11.30 07:00:00
Bogyo_bacsi 2017.01.02 14:12:06
@Riderspinblade: Szia Jani!

Bizony, nem egyszerű sikeresnek lenni ebben a helyzetben. Süllőzésnél a hasonló szituációt általában meg tudom lovagolni, de harcsánál már azóta jártam így újra. :oP
Mindenesetre, sokat töröm a fejemet azóta is, hogy legközelebb mit kéne másként csinálni, hogy kapásig jussak... :oP Idén 16 harcsát fogtam pergetve. Remélem, a következő évben mértben is sikerül előre lépni, nem csak mennyiségben... :oP
Bogyo_bacsi 2017.01.02 14:38:12
@Riderspinblade: Igen, ezeket figyelembe kell venni, sokszor az a nyerő, ha leutánozod a táplálékhalat, sokszor pedig pont az átlagostól elütő. Azt gondolom, hogy a mi szituációnkban az lett volna a kulcs, ha jó helyre csobban a wobbler. Ez szerencse is részben. Majd legközelebb kiderül... :o)
Bogyo_bacsi 2017.01.06 09:16:53
@Roland Nagy: Köszönöm szépen Roli ;o)
  Általános trend a casting botok piacán, hogy a legtöbb pálca nemigen tér el a 2 méter körüli hossztól. Vannak persze ez alatti és efeletti pálcák, de a „derékhad” többnyire e mérettartomány környékén mozog. Az évek során úgy éreztem, hogy parti pecához ez számomra rövid, különösen a dunai parti…..
Tesztpeca Beköszöntő 2016.11.18 15:32:08
Sziasztok! Blogunk egyedülálló kezdeményezésként azt tűzte ki céljául, hogy a pergető közönség számára iránytűként szolgáljon a felszerelések özönében. Mindannyian kissé megszállott felszerelés-fetisiszták vagyunk, az elérhető legjobb, minőséget illetve az elérhető legtökéletesebb alkalmazkodást…..
Bogyo_bacsi 2016.12.05 21:57:57
Bogyo_bacsi 2016.11.28 19:36:56
@Halfdane: Hát szerintem ez az év mindenkinek nehéz volt, aki a Dunán, vagy a Tiszán horgászik. Az átlagosnál sokkal küzdelmesebb volt az idei év, egy-egy halért ment a harc, sok betlivel. Nekem is volt már jobb időszakom. Azonban minden év más és más és mindig ott van a lehetőség megfogni álmaink halát. ;o)
Aki ebben benne van, az tudja miről van szó, és mekkora becsülete van egy-egy jó fogásnak. Nyilván vannak könnyebb utak, de engem nem igazán izgat... ez az én utam. ;o)
Tiszán is jobban tetszik nekem az alsó szakasz, mint az erőmű. Itt nem kell sorban állni a halért és lehet szabadon bóklászni, keresgélni. Számomra ez fontosabb, mint a kifogott süllők száma.
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.11.29 08:59:12
@Miklós Ratkai: Hát igen, de az a halmennyiség amit ott leraboltak... :o( A parti pecásokat is keményebben szabályoznám, vagy ellenőrizném...
Bogyo_bacsi 2016.11.30 20:48:55
@Miklós Ratkai: Miki! Nem fair, de sajnos már ez van és ebből kell főznünk... :o(
Horgászkalandok Nyári dobpergés 2016.10.19 08:00:00
Bogyo_bacsi 2016.10.19 20:36:46
@Halfdane: Köszönöm szépen!
Egész életemben az volt az álmom, hogy népi táncos legyek, de be kellett látom, ahogy én táncolok, olyan nép nincs... ;o)
:oD
Amúgy előfordul, hogy meglép egy-egy hal fotózás nélkül. Örüljünk neki, hogy csak egy kettes forma volt, nem 12 kilós :oD
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.10.20 08:58:03
@Miklós Ratkai: Szia Miki!

Kitartásban nincs hiány. ;o) Igazából a nyári időszakot sem kell kihagyni. Nyilván ilyenkor pl a Duna kevésbé adakozó, viszont ilyenkor van szezonja a harcsapergetésnek. Okos tervezéssel és sok tapasztalattal ilyenkor is lehet jó döntéseket hozni, hogy halszagú legyen a kezünk. :o)
A körülményekhez képest egész jó nyaram volt, úgy gondolom. :o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.11.04 13:25:57
@Sz György: Szia Gyuri!

Hát azért nekem is van rengeteg betlim, bár azokról csak érintőlegesen számolok be a blogon, vagy pedig csak utalok rá. Nehéz dolog vadvízen pergetni, igazi jellempróba. :o) Remélem, neked is lesz elég kitartásod és hamarosan egy szép hallal láthatlak majd, amit a Szamosból fogtál... ;o)
Üdv.

Tom
Lám, újabb mérföldkőhöz érkeztem horgász-blog írói pályafutásom során. Immáron hetedik esztendeje követhetitek nyomon kalandjaimat, élménybeszámolóimat. Ez idő alatt sok víz lefolyt a Dunán... én is rengeteget formálódtam, csiszolódtam az évek során. Az utóbbi időben már kizárólagosan a pergetésnek…..
Bogyo_bacsi 2016.10.19 09:00:13
@Halfdane: Hát ahogy az ember specializálódik és területekhez kötődik egyre jobban, magával hozza a monotonitást is sajnos... de próbálom kiküszöbölni.
Persze, jövőre is belecsapunk a lecsóba... ;o)
Bogyo_bacsi 2016.10.19 09:03:53
@Miklós Ratkai: Miki! Én köszönöm a lehetőséget és az önzetlen segítséget. Ez a legkevesebb... ;o) Hát tudod, rajtam ez biztosan nem fog múlni. ;o)
Bogyo_bacsi 2016.10.19 12:36:28
@Halfdane: "fotózkodhatnál bohócorral", jól van, akkor majd csinálunk pár közös képet, hogy legyen bohóc is a cikkben ;o) :oD
Bogyo_bacsi 2016.09.28 11:17:11
@Miklós Ratkai: Szia Miki!

Nagyon szépen köszönöm. Az ősz folyamán tervben van, hogy a Tiszán is kipróbálom őket. :o) Az első tapasztalatok nagyon pozitívak... ;o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.09.30 17:21:03
@Miklós Ratkai: Biztos vagyok benne. Bár Tiszán nehéz elengedni a Pontoon 21-es gumikat... ;o) Szerintem az elkövetkező időszakban is azok lesznek a slágerek...
Bogyo_bacsi 2016.10.03 15:53:01
@DS Gergő: Szia Gergő!

Hát szerintem mostantól, hogy beleléptünk az őszbe, már jóval nehezebb lesz érvényesülni a Balatonon. Viszont a Tiszán az október a legjobb kősüllős időszak. Azt javaslom, hogy koncentrálj inkább a Tiszára, a Balatont pedig hagyd meg egy jövő évi tervnek. ;o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.08.17 20:08:14
@DS Gergő: Vagy lakóhajóban... :o)
Bogyo_bacsi 2016.08.18 21:42:41
@Riderspinblade: Szia Jani! Gratulálok. ;o) Oksi. Jövőre már lesz kocsi is, így sokkal kompaktabbak leszünk ;o)
Bogyo_bacsi 2016.09.01 11:10:24
@Roland Nagy: Köszönjük szépen. :o)
Bogyo_bacsi 2016.07.21 09:27:06
@Sz György: Szia Gyuri!

Örülök, hogy tanulságosnak találtad az írást. Nem veszítettem barátot, csak nem láttam át az szitán időben ;o) Igen ezzel én is így vagyok, ezért is kerülöm a zsúfolt helyeket. Csak nyugodt környezetben tudok feltöltődni egy stresszes nap után... :o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.08.02 11:41:31
@Riderspinblade: Köszi Jani! Ősszel összehozunk valami csukás támadást ;)
Bogyo_bacsi 2016.08.08 11:46:53
@Roland Nagy: Köszi Roli!

Igen, elég gyakran nyúlnak rá alulról a műcsalira. Főleg ha a törésről támadnak. :o) Amúgy, nem csak süllőnél gyakori ez az akadás, de balinnál is például.
Üdv.

Tom
Horgászkalandok A Duna két arca 2010.08.02 22:49:00
A Dunai horgászat rendkívül nehéz és kiszámíthatatlan. Van, mikor a folyó elhalmoz minket élményekkel, van mikor napokig egyetlen kapás nélkül töltjük el szabadidőnket köves, sóderos partján. Rendkívül nehéz, sőt szinte lehetetlen kiismerni az ős folyamot, hisz itt az…..
Bogyo_bacsi 2010.09.09 22:44:02
@Kapásjelző: Hát én is örültem volna, ha többet tudok mutatni, de azért a zsákmány így is tisztességesre sikeredett... Sajnos az a shad már a Duna mélyén van, de már megrendeltem az ikertesóját... :o(
A márnás sajtos cuccon azt hiszem talán négyes, a keszegezőn meg hatos, vagy nyolcas horog volt. Tudom nagynak tűnik, de a Duna azért más. Pár hónapon belül lesz majd egy márnás, paducos cikk. Ott 10-es, 12-es horoggal sikerült fogni...
Bogyo_bacsi 2012.04.09 15:52:42
@Riderspinblade: Szia!

Hát igen. Nálam is az első helyen áll a Duna, de tavaly nem volt túl adakozódó velem.
Remélem idén újra sikerül nagy halakat fogni. Elsősorban balint,süllőt és márnát várok. A harcsához nagy szerencse is kell... :o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.07.18 09:33:32
@Sz György: Szia Gyuri!

Hát ez már egy nagyon régi cikk, hazudnék,ha azt mondanám, hogy mindez tudatos volt. Néha kell a szerencse is. Bizony tapasztaltam, hogy főleg a frontbetörés előtti időszak nagyon jótékony hatással van a harcsák kapókedvére... :o)
Üdv.

Tom
Horgászkalandok Tilalom után 2016.06.29 07:00:00
Bogyo_bacsi 2016.06.30 14:21:44
@Roland Nagy: Humor Herold ;o)
Bogyo_bacsi 2016.07.15 15:26:07
@Riderspinblade: Melyik technikát? Hát igen, a Duna kihívás, de én pont ezt szeretem benne ;o)
Bogyo_bacsi 2016.07.16 14:33:51
@Riderspinblade: Igen, ősszel szerintem is jó választás a nagy műcsali ;) Én is ennek vagyok a híve.

@Sz György: Szia Gyuri! Megtisztelő, hogy tanulságosnak találod az írásaimat. Az utóbbi egy évben próbálok minél több gyakorlati tapasztalatot átadni a blogomon a kalandokon túl. Sokaknak már csupán csak egy apró kis "plusz" kell az áttöréshez - azt tapasztalom. Persze, igyekszem diszkréten kezelni a horgászhelyeket szemben több ökörrel, akik kidobálják a netre a szpotokat, aztán publikusan sírnak-rínak a következmények miatt. Ésszel kell blogot írni!!! :oD A süllőt sokféleképpen meg lehet fogni. Fontos, hogy mikor-hova nyúljon az ember. Ahogy gyűlnek a tapasztalatok, egyre-másra tudunk jó döntéseket hozni... az egydimenziós gondolkodás (pl. csak SSR-9 nyúzása) csak ideig-óráig hoz sikert. Más-más körülmények, más-más trükköket kívánnak... okos horgász tud stratégiát váltani!
Számítok rád a jövőben is, mint lelkes olvasó.
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.06.06 16:22:08
@Roland Nagy: Hát kockázatos volt elindulni az biztos. Aki viszont nem játszik, az nem is nyer ;o)
Nem tetszik a cím? :oD
Bogyo_bacsi 2016.06.06 16:40:45
@Roland Nagy: Köszi ;o)
Bogyo_bacsi 2016.06.23 22:43:26
@Zsuzsanna2016: Kedves Zsuzsanna!

Sajnos, nem tudok segíteni. :o(

Tamás
Horgászkalandok Tiszaháton 2015.08.18 08:00:00
// Tavaly nyár végén – ősz elején pár alkalommal már nyomába szegődtünk a bajuszos ragadozóknak az öreg Tiszán, ám sajnos, az évtized egérúszását éppen lekéstük és csupán néhány harcsakapásig jutottunk a szőke folyón. Szépen fogtunk azonban balinokat és akadt…..
Bogyo_bacsi 2015.09.10 13:02:26
@Roland Nagy: Úgy, úgy ;o)
Bogyo_bacsi 2016.05.08 15:28:54
@Sz György: Szia Gyuri!

Nagyon szépen köszönöm. :o) Hát igen, a saját csónak, az nekem is nagy álom. Azonban úgy gondolom, hogy jövő év második felére megvalósul majd és leteszek egy motorcsónakot a Dunára. Onnantól kezdve kitágulnak majd a lehetőségek... :o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.05.10 15:34:23
@Sz György: Szia Gyuri!

A harcsa bizony a legnehezebb célpont, különösen pergetve. Még ha mindent jól csinálsz, akkor is nagyon sok az üresjárat, a betli, és ha végül megakasztod, akkor sem 100% a siker. Mégis érdemes kitartani, mert egy jobb harcsa kifárasztása és visszaengedése életre szóló élmény minden horgásznak. :o)
Örülök, hogy tanulságosnak találod az írásaimat. :o) Olvasd el a régebbi történeteket is!
Üdv.

Tom
Horgászkalandok Hit és kitartás 2016.05.04 08:01:00
Bogyo_bacsi 2016.05.05 10:34:35
@DS Gergő: Szia Gergő!

Az a baj, hogy sokakat elkap a vágy... és ha van ilyen igény, akkor lesz üzleti oldal is, ami kiszolgálja ezt az igényt. Ebben az egészben pedig akik a legrövidebbet húzzák azok a halak. A Roli által leírt sérülések egy EGY HÓNAPPAL EZELŐTT telepített állományból vannak!!! Tehát egy hónap alatt szétcsapták a horgászok azt az x mázsa csukát. Sok hasonló tó működik amúgy. Nem mindenhol van ennyire elfajulva a helyzet, de akkor is szomorú ez az egész... :o(
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.05.06 09:13:42
@Miklós Ratkai: Három hét és újra jelentkezek egy csukás írással. Abban már leszenek szép halak ;o)
Bogyo_bacsi 2016.05.02 15:00:10
@Halfdane: Szia! Igen, de ne felejtsd el, hogy ott azért ennyire nem hűl le a víz. Akár a dobálós technikák is eredményesek lehetnek, csak lehet mélyebbre kéne nyúlnunk... Amit viszont még nem tudtam megfejteni, az az áprilisi harcsázás. Azt mondják, hogy ez a legjobb harcsás hónap, de én pergetve még sosem fogtam áprilisban. Vannak elképzeléseim, de csak akkor derül majd ki, hogy helyesek e, ha meglesz a saját csónak...
Bogyo_bacsi 2016.05.02 17:34:08
@Halfdane: Senki sem születik tapasztalt harcsapergetőnek. Nem könnyű sikeresnek lenni, különösen nem folyóvízen. Jövögetnek már az eredmények, talán több szerencse elkélne, főleg a körülményekkel. Szerintem az út jó, kitartásra van szükség. Szerintem jövőre a saját csónak is nagyot fog lendíteni rajtunk.
Idáig ez az év sem úgy alakult, ahogy szerettem volna harcsa fronton. Sem a PÓ, sem a Tisza nem jött össze áprilisban időjárási okok miatt. Reméljük ez a jövőben máshogy lesz...
Bogyo_bacsi 2016.05.03 22:21:00
@Halfdane: Hát egy biztos: ha jön siker, az nem könnyű siker lesz... :oD Egyetértek amúgy. Be fog érni a befektetett munka. talán, már idén. ;o)
Bogyo_bacsi 2016.03.24 12:13:30
@Riderspinblade: Oksi, ha eljön az ideje megbeszéljük. Év végére amúgy nekem is lesz már kocsim... :o)
Bogyo_bacsi 2016.03.24 12:23:19
@Riderspinblade: Egyenlőre még én is így vagyok, de májusban nekiugrok ;o)
Bogyo_bacsi 2016.03.25 08:54:22
@Miklós Ratkai: ;o) Miki! Április közepétől számíthatsz ránk... :o)
Bogyo_bacsi 2016.03.02 11:34:27
@Roland Nagy: Szia Roli!

Nagyon szépen köszönöm. Sok munkám volt benne.
Gondolom, nem sokan ismeritek még ezt a márkát, de szerintem nem árulok el sokat, ha azt mondom, hogy hamarosan többet fogtok majd hallani róla és nem feltétlenül csak itt a blogon. ;o)
Minőségi szerb hand-made wobbler márka, ami hamarosan elérhető lesz itthon is. Van harcsás, süllős és UL vonal is egyaránt...
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.03.02 12:02:58
@Roland Nagy: Átnyergeltél UL vonalra? :o)
Hát igazából én is kínlódtam most télen. A február adott két kisebb harcsát és egy kisebb süllőt, de a január siralmas volt. Az vigasztalt csak, hogy december közepén sikerült elcsípni ezt a szebb fogast, illetve hogy az őszi-tavaszi wobbleres időszak parádés volt. Persze, majd fordul újra a kocka. A halak ott vannak még a vízben, csak el kell csípni a ritmust. :o) Baráti körben mások fogásai is hasonlóan drasztikusak voltak. Az tudott csak egy egy jó halat elcsípni, aki nagyon sokat járt ki, esetleg csónakja is volt. Ez is egy nagy tanulság. Előbb-utóbb kell csónak is, kocsi is...
Bogyo_bacsi 2016.03.02 12:15:38
@Roland Nagy: Igen, tervben van mindkettő, de csak jövőre fog összeállni a kép ;o)
Horgászkalandok Morotva csukák 2016.01.27 08:00:00
Bogyo_bacsi 2016.02.10 14:26:21
@Halfdane: Neked is bármikor adott a lehetőség, hogy csatlakozz hozzánk. ;o) Amúgy az idei ősz viszonylag kellemes volt. Most az időjárás és a Tisza is a kezünkre dolgozott. Sajnos, az előző években ez sosem volt így szinte... :o( Megmondom őszintén én nagyon élveztem ezt a pár napot. A tavalyi évben nagyon keveset horgásztam nappal, jól esett most nagyon... :o)
Üdv.

Tom
Bogyo_bacsi 2016.02.10 14:40:35
@Halfdane: A lehetőség nyitva áll továbbra is...
Bogyo_bacsi 2016.02.11 13:37:37
@Halfdane: Csak rajtad múlik...