Adatok
Földes András és Spirk József
5 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kisebb városi távokon, munkába járásra egy hétig elég egyetlen egyszer rádugni a hálózatra, a hétköznapokat pedig élvezetessé teszi az autókat megszégyenítő gyorsulás és a teljes versenyző szettbe öltözött bringások előzgetése a budai hegyeken. A pedelec rendszerű…..
A budapesti kerékpáros számára nem ismeretlen, hogy a saját biztonságát kockáztatja, ha a KRESZ szabályainak engedelmeskedve a kerékpárutakat és kerékpársávokat használja, nem pedig az autók mellett biciklizik. A kerékpárutakat Magyarországon ugyanis többnyire a telken…..
Eldőlt, hogy A Margit híd déli oldalán nem valósítják meg az eredeti terveket, és nem lesz elkülönített kerékpárút. UPDATE: A biciklisek a járda mellett, az úttesten is közlekedhetnek. Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén döntés született arról, hogy a…..
Az új KRESZ nyomatékosítja, hogy a kerékpárosoknak kötelező a bicikliutakat és biciklisávokat használni. Pedig a régi alapján is büntettek már a rendőrök bringást az Andrássyn, mert az úttesten közlekedett. A bringásügyvéd szerint ebben az esetben, egy gázoló autós is…..
Két kerékpárosszervezet is küzd párhuzamosan a magyarországi biciklisekért. A Magyar Kerékpárosklub (MK) a vezetői által szervezett Critical Mass felvonulásokról lehet ismerős szélesebb körben, de hozzájuk fűződnek a Margit hídra épülő bicikliút szakértői munkái és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz