Adatok
Filitheyo
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tréfás módját választotta a Citibank a közös számlák társkártyáinak aktiválásához. A tulajdonos beazonosítása helyett olyan adatokra kérdeznek rá, amiket csak a számla másik tulajdonosa ismerhet. Csalni viszont nem lehet, az ügyfélszolgálat besértődött, amikor meghallotta,…..
Bizonyára már minden adózó állampolgárban felmerült a kérdés, az APEH vajon miért évekkel később értesít azóta x. hatványra kamatozott tartozásokról, és akkoris miért szinte beazonosíthatatlanul: Trúlájf sztori az APEH-től, avagy az alábbi mókaság játszódott le az…..
Filitheyo
2009.10.25 12:08:31
@Jani haverja: Sosem mondtam, hogy korrekt a dolog, csak vázolni próbáltam a csúnya nagy magyar valóságot :-)
Viccet félretéve, általában úgy vannak megalkotva ezek a jogszabályok, hogy az adózónak minél hamarabb minél többet kelljen fizetnie, az apehnak meg minél később minél kevesebbet. És akkor még nem is beszéltünk arról az esetről, amikor a T. Adóhatóság különféle mondvacsinált indokokkal bepróbálkozik, hogy mégse jár vissza az adózónak a pénze. Ha kedvem lesz, egyszer talán egy külön posztban megírom. Long story...
Viccet félretéve, általában úgy vannak megalkotva ezek a jogszabályok, hogy az adózónak minél hamarabb minél többet kelljen fizetnie, az apehnak meg minél később minél kevesebbet. És akkor még nem is beszéltünk arról az esetről, amikor a T. Adóhatóság különféle mondvacsinált indokokkal bepróbálkozik, hogy mégse jár vissza az adózónak a pénze. Ha kedvem lesz, egyszer talán egy külön posztban megírom. Long story...
Filitheyo
2009.10.26 12:00:30
@Easyke: Már az is elég volna, ha egy kicsit túlóráznának ők is, nem csak mi, akik a versenyszférában nyomulunk. Sok lemaradást be tudnának ám hozni ily módon!
Elképzelem, mit szólna az ügyfelem, ha azt mondanám neki, hogy bocsi, ma már nem foglalkozok a problémáddal, mert lejárt a munkaidőm. Az APEH-nél meg nem egyszer van, hogy az ügyfélfogadási idő lejárta előtt már 2-2.5 (!) órával nem adnak sorszámot, mondván, annyian vannak előttem, hogy már nem kerülnék sorra a félfogadási időn belül. És a félfogadási idő az egy szent és sérthetetlen valami, ami egy perccel sem meghosszabbítható...
Elképzelem, mit szólna az ügyfelem, ha azt mondanám neki, hogy bocsi, ma már nem foglalkozok a problémáddal, mert lejárt a munkaidőm. Az APEH-nél meg nem egyszer van, hogy az ügyfélfogadási idő lejárta előtt már 2-2.5 (!) órával nem adnak sorszámot, mondván, annyian vannak előttem, hogy már nem kerülnék sorra a félfogadási időn belül. És a félfogadási idő az egy szent és sérthetetlen valami, ami egy perccel sem meghosszabbítható...
Filitheyo
2009.10.26 13:34:10
@Easyke: Nincs is. Tömören összefoglalva egy röhej, ami az apehnél megy és felháborító, hogy másfél-kétéves ügyek miatt kell az adózónak írogatnia meg telefonálgatnia.
Tékozló Homár
'Szia Istvánka vagy kiss köcsög' - Hogyan hajt be egy kintlévőséget egy webkettes magyar ember
2009.10.21 00:04:00
A magyar filmekben az épkézláb sztorik hiánya mellett az életidegen dialógusok szokták megkínozni a közönséget. Alant adunk egy kis valódi nyersanyagot a forgatókönyvíróknak arról, hogyan beszél, de legalábbis ír két igazán dühös kortárs magyar ember. Két ember személyes…..
Filitheyo
2009.10.21 09:28:26
@betépett felhasználó: Te hogyan oldanád meg a problémát? A figura nyilván jól tudja, hogy a Kft. tulajdonosaként csak a bevitt vagyona erejéig felel a kötelezettségeiért. A bevitt vagyonát pedig már vélhetően rég elvitte az APEH meg a TB, vagyis, tőle jogi úton követelve nem tudsz visszaszerezni egy fillért sem. 200.000 Ft még mindig nem olyan kevés pénz, amit az ember csak úgy veszni hagy. Szóval ha van épkézláb, a Te meglátásod szerint nem "kisköcsög" módszer, amivel egy ilyen esetben visszaszerezhető a pénz, ne tartsd Magadban az ötletet. Nem kizárt, hogy többen is kíváncsiak rá...
Filitheyo
2009.10.21 11:14:30
@Micho: Ha megkapta volna a klímát, akkor minek akarná visszakapni a pénzét? Ha kell neki a klíma, boldog és beépítteti a másik lakásába, ha meg nem kell neki mert mondjuk vett már másikat, akkor, ahogy írod is, szépen továbbadja és kész. Megkapja a pénzt, amit adott a klímáért (igaz nem a csodavállalkozótól, hanem a klímát megvevő embertől), minek fecsérelné az idejét arra, hogy leveleket írogasson?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az eredeti poszthoz: kártyaaktiváláshoz nekem elég furcsa, hogy a számlamozgásra vonatkozó adatokat is kérdeznek. Én is Citi ügyfél vagyok, és nálunk is volt társkártya aktiválás. A főkártya birtokos személyi adataiból nálunk is kérdeztek a társkártya aktiváláskor, de a számlára vonatkozó kérdéseket csak akkor tettek fel, amikor a Citibank hívott fel, hogy akarnak valamit, és be akartak azonosítani. És én nagyon örültem neki, hogy ilyen kérdéseket tettek fel, mert ezekre tényleg csak én tudhatom a választ, tényleg egyértelműen be tudnak azonosítani vele.
A Citibank tényleg nem olcsó, viszont, ahogy Judge is mondja, elég magas színvonalon szolgáltatnak. Hol van még egy olyan bank, ahol ha az ügyintéző tévedéséből neked árfolyamveszteséged keletkezik, akkor ezt az ügyintéző magától, kérés, panaszkönyvbe beírás és hasonlók nélkül (!) megtéríti?