Adatok
Virtuoso
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az, hogy a Subarun keresztül jutunk el a kérdésig, csak véletlen. Ezt elöljáróban szeretném tisztázni, mielőtt bárkinek vérbe borulna a szeme. A jelenlegi Imprezát szépnek csak jelentős jóindulattal nevezhetnénk. A sokat kritizált külső tény, a nagyobbik baj az, hogy az Impreza…..
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
Az 1 gigabájtos Transportrer-pendrive jópofa dolog, mint maga a névadó jármű, ami egy nagyon univerzális szerkezet. Tévéasztalt még ugyan nem láttam belőle, de pl. versenyautó-szállításra is tökéletesen alkalmas.A kérdés csupán az, hogy milyen versenyautóról is van itt szó? A…..
Virtuoso
2009.12.12 13:53:26
Szívem csücske az ötvenes listából ez az ajándék, még jó, hogy már megvan, mert ezt elloptam volna, akárki nyeri meg. A magyar busz és a hazai buszozás története szerintem bárkinek extra érdekes lehet, aki harmincon túl van, és itt töltötte az elmúlt évtizedeket. A…..
Virtuoso
2009.12.12 13:36:03
Az ABT Sportsline nevét jellemzően a VW Gruppe autóinak tuningjával kapcsolatban szokták ismerni/emlegetni. Azt már bezzeg kevesebben tudják, hogy az ABT bizony komolyan összefonódott nem csak az utcai, hanem a profi versenysporttal is. Olyannyira, hogy versenyzőjük, Mattias Ekström…..
Virtuoso
2009.12.12 09:31:10
Fázik? Kabátja alá fúj a jeges téli szél? Ne hagyja, csapjon le a meleg, pihe-puha XXL méretű mackófelsőre. Melyik volt a Totalbike eddigi leghosszabb cikke?(Az ajándékot a Totalbike szerkesztősége ajánlotta föl.)..
Virtuoso
2009.12.12 09:16:18
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
...ránézésre egy spec JDM alap (pl. Spec C Type RA),tehát akkor a könnyítésben benne van az alumínium géptetőtől a lengőkarokon át az alvázvádelem hiányáig minden. Eleve kovácsolt a motorbelső, és eleve golyóscsapágyas és nagyobb a turbó. Tehát annyira nem is kamu, és mégis az, hiszen valószínűleg limitált a darab, japán belpiacos, ami eleve drágább.A motorvezérlő elektronika biztos hogy gyári, de minimum egy Ecutek van rajta. A fékek le lettek cserélve pl. AP Racingre,mert szerintem a gyári Brembo ezt nem bírná.
Azt még elképzelhetőnek tartom, hogy szilentezték az autót, bár a Spec C-ben gyárilag is nagyon jók.
RE 070-es gumit meg lehet kapni boltban bárkinek.
Tehát simán lehet ez az autó gyári egy fék-motorvezérlés upgraddel, és persze ne felejtsük, hogy ki ül a volánnál.
Hogy miért megy keresztbe? Nagyjából semmi köze az autó keménységéhez. Sokkal több a hajtáshoz, főleg a DCCD-hez, és a hátsó sper-hez.
Régen a rallyban mindenki odaszögelte az aszfalthoz a kocsikat, brutálisan keményre állított futóművel, aztán rájöttek, hogy ez nem is olyan jó, meg kell nézni ma az aszfalton pl. Loeb kocsiját, nem mondom hogy hintázik az autó az úton, de hogy nem merev, az biztos.
Amikor Makinen rámegy a rázókőre, látszik is hogy nem üt akkorát a bal első gátló, hanem finomabban mozdul.