Adatok
Vizslah
0 bejegyzést írt és 110 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
„A félművelt teológus: színtiszta eretnek.”
Szalkay Balázs ferences szerzetes - 1438
1. Miről szól a vita?
A napokban három írás is megjelent a feltétel nélküli alapjövedelem témájában a Dinamó Műhely blogján. Elsőként Braun Róberttől A Párbeszéd…..
Vizslah
2015.04.14 14:51:19
@Moin Moin:
Az érdekképviselettel semmi baj nincs, csak semmi köze az össztársadalmi érdekekhez, báremnnyire is próbálja az ember elhitetni magával. Az egész érvelésed tulajdonképpen lefordítható úgy is, hogy
"Nehogymár még többet fizessek, felejtsétek el!" :)
Engem a "hogy kéne működjön a világ?" tipusú viták kevésbé hoznak lázba, több értelmét látom a "hogy működik a világ, és ebből mi következik?" tipusú vitáknak. Nekem úgy tűnik, hogy az alapjövedelem bevezetése elkerülhetetlen. Nem ma, hanem évtizedek múlva, és nem Magyarországon, hanem először nyugaton.
Amiket írtál, azokat nem lehet előre végigelemezni, a társadalomtudományok nem alkalmasak ilyen jellegű jóslásokra. De lényegében az egész társadalmi fejlődés mechanizmusát írtad le. Akik képesek a változásra, azok fejlődnek és alkalmazkodnak, akik pedig nem, azok lemaradnak, radikalizálódnak, és végül eltűnnek.
Oktatással nem tudsz ez ellen védekezni, ez teljesen nyilvánvaló. Két-három évtized alatt kellene oda eljutnunk, hogy a leghátrányosabb helyzetű decilisben is UX designerek, node.js fejlesztők, és startup vállalkozók legyenek. A finn reform ehhez képest hoffmannrózsa. A társadalmat nem hajthatod félbe, mint egy szendvicset, főleg nem akkor, amikor még nem érzi a fájdalmat ami ezt szükségessé tenné.
Hadsereg-témában nem értem az érvedet. Nem hiszem hogy végiggondoltad, miről van itt szó. A társadalom fele munkanélküli, és éhes. A számuk exponenciálisan növekszik Moore törvénye miatt. Miért tagadod hogy éhen akarod dögleszteni az embereket, ha közben azt számolgatod, hogy mennyibe kerülne a hadsereg fejlesztése ellenük? Hidd el, a vállalkozók hamarabb fognak belemenni az alapjövedelembe, mint hogy kipróbálják, hogy a híresen hatékony állambácsi képes-e őket megvédeni a főváros felé tántorgó többmillió zombitól. :)
Az érdekképviselettel semmi baj nincs, csak semmi köze az össztársadalmi érdekekhez, báremnnyire is próbálja az ember elhitetni magával. Az egész érvelésed tulajdonképpen lefordítható úgy is, hogy
"Nehogymár még többet fizessek, felejtsétek el!" :)
Engem a "hogy kéne működjön a világ?" tipusú viták kevésbé hoznak lázba, több értelmét látom a "hogy működik a világ, és ebből mi következik?" tipusú vitáknak. Nekem úgy tűnik, hogy az alapjövedelem bevezetése elkerülhetetlen. Nem ma, hanem évtizedek múlva, és nem Magyarországon, hanem először nyugaton.
Amiket írtál, azokat nem lehet előre végigelemezni, a társadalomtudományok nem alkalmasak ilyen jellegű jóslásokra. De lényegében az egész társadalmi fejlődés mechanizmusát írtad le. Akik képesek a változásra, azok fejlődnek és alkalmazkodnak, akik pedig nem, azok lemaradnak, radikalizálódnak, és végül eltűnnek.
Oktatással nem tudsz ez ellen védekezni, ez teljesen nyilvánvaló. Két-három évtized alatt kellene oda eljutnunk, hogy a leghátrányosabb helyzetű decilisben is UX designerek, node.js fejlesztők, és startup vállalkozók legyenek. A finn reform ehhez képest hoffmannrózsa. A társadalmat nem hajthatod félbe, mint egy szendvicset, főleg nem akkor, amikor még nem érzi a fájdalmat ami ezt szükségessé tenné.
Hadsereg-témában nem értem az érvedet. Nem hiszem hogy végiggondoltad, miről van itt szó. A társadalom fele munkanélküli, és éhes. A számuk exponenciálisan növekszik Moore törvénye miatt. Miért tagadod hogy éhen akarod dögleszteni az embereket, ha közben azt számolgatod, hogy mennyibe kerülne a hadsereg fejlesztése ellenük? Hidd el, a vállalkozók hamarabb fognak belemenni az alapjövedelembe, mint hogy kipróbálják, hogy a híresen hatékony állambácsi képes-e őket megvédeni a főváros felé tántorgó többmillió zombitól. :)
Vizslah
2015.04.15 05:46:21
@Moin Moin: Hűha, azt hiszem tisztáznom kell pár dolgot magamról:
- Nem vagyok baloldali. Sokkal inkább progresszív-liberális.
- Nyugat-Európában és Dél-Amerikában is éltem már, saját vállalkozás építése közben.
- A magyar társadalomról alkotott diagnózisoddal teljesen egyetértek.
Nem igazán értem, miből jött le neked ennek az ellenkezője. Attól tartok, hogy pusztán a törzsi reflexek léptek működésbe, és a kritikai felvetéseket összekeverted egy ellenséges törzsi támadással. Én nem vagyok hajlandó közéleti kérdésekben focidrukkerként, vagy vallási fanatikusként viselkedni. Ügyek mentén alkotok véleményt. Az alapjövedelem számomra nem ideológai kérdés. Ha tévedek, és nem kell majd bevezetni, azzal sem lesz semmi bajom, sőt.
Ez a természettudományos társadalmi jóslás nem tudom hogy micsoda, és komolyan gondoltad-e, de mivel szakmailag van némi közöm a témához, azt kell hogy mondjam, hogy körülbelül akkora nonszensznek hangzik, mint a kézrátétes gyógyítás, vagy a gyurcsók-féle energizálás. Ha mégis tévednék, és egyedül megreformáltátok az összes alapvető tudományos paradigmát, akkor mindenképpen értesíts, mert nagyon sok pénzt fizetek nektek befektetési tanácsokért. :)
Ott pedig végleg elvesztettél, amikor atomok ledobálásáról kezdtél el fantáziálni. Ezen a ponton egy teljesen más politikai iskolára kezdtem asszociálni, amit semmiképpen nem progresszívnek hívnak.
- Nem vagyok baloldali. Sokkal inkább progresszív-liberális.
- Nyugat-Európában és Dél-Amerikában is éltem már, saját vállalkozás építése közben.
- A magyar társadalomról alkotott diagnózisoddal teljesen egyetértek.
Nem igazán értem, miből jött le neked ennek az ellenkezője. Attól tartok, hogy pusztán a törzsi reflexek léptek működésbe, és a kritikai felvetéseket összekeverted egy ellenséges törzsi támadással. Én nem vagyok hajlandó közéleti kérdésekben focidrukkerként, vagy vallási fanatikusként viselkedni. Ügyek mentén alkotok véleményt. Az alapjövedelem számomra nem ideológai kérdés. Ha tévedek, és nem kell majd bevezetni, azzal sem lesz semmi bajom, sőt.
Ez a természettudományos társadalmi jóslás nem tudom hogy micsoda, és komolyan gondoltad-e, de mivel szakmailag van némi közöm a témához, azt kell hogy mondjam, hogy körülbelül akkora nonszensznek hangzik, mint a kézrátétes gyógyítás, vagy a gyurcsók-féle energizálás. Ha mégis tévednék, és egyedül megreformáltátok az összes alapvető tudományos paradigmát, akkor mindenképpen értesíts, mert nagyon sok pénzt fizetek nektek befektetési tanácsokért. :)
Ott pedig végleg elvesztettél, amikor atomok ledobálásáról kezdtél el fantáziálni. Ezen a ponton egy teljesen más politikai iskolára kezdtem asszociálni, amit semmiképpen nem progresszívnek hívnak.
1. Szomorú életű, nagyon ráérő, magukban frusztrálódó, mindenre morgó, világról lemaradó, befelé zárkózó, politikára csavarodó, provokációra harapó, feljelentő és/vagy házmester hajlamú, proletarizálódó harci nyuggerek.
2. Teljes életet élő, keményen dolgozó, nem…..
Mi a véreres fasz történik itt? Nem veszitek észre, hogy beleültetek a hintába, amit Viktor épített nektek? Tényleg azt hiszitek, hogy az internet szarta a világot és hogy anélkül nincs élet? Tényleg azt hiszitek, hogy a forradalmak még visznek valahova? Hogy az esztelen gyilkolása…..
Vizslah
2014.10.27 18:24:58
Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója személyesen sorolja a Bubi tarifarendszerét, és sorolja azt is, hogy milyen kedvezményekre lehet majd számítani.
..
Vizslah
2014.04.02 11:32:00
@F173: Az ugye megvan, hogy a BKK veszteségét közpénzből finanszírozzák, tehát adó formájában fizeted a bérlet és a működési költség különbözetét? Az jobban esik, mert nem veszed észre?
Vizslah
2014.04.04 01:57:31
@Atro: A nekem írt válaszodra inkább nem reagálnék, nem volt célom provokálni téged, bocs ha bántó voltam. Azért talán te is magadba nézhetnél, mert kicsit vállalhatatlan volt a reakciód. Ráadásul eléggé mellé ment.
Az írásaidból viszont az is világosan kiderül, hogy gondolatban mélyszegényekre és dúsgazdagokra osztod az társadalmat, és ez szerintem egy nagyon veszélyes leegyszerűsítés.
Nem akarlak én bántani a világért se, de hadd igazítsam már ki, ha tévedésekre építve méltatlankodsz. Mindenki jobban járna, ha ilyenkor nem csúsznál random fröcsögésbe.
Az is tévhit, hogy a bicikli a szegények pótmegoldása a közlekedésre. Ez kb annak a népi hiedelemnek a párja, hogy azok járnak bkv-val, akiknek nincs pénze autóra.
Húsz éve ez talán még így volt, de azóta felnőtt egy generáció, aki ezen az egészen csak röhög. Azért tekernek, mert szeretik, és azért járnak bkv-val, mert rájöttek hogy hamarabb odaérnek, és buta, hatékonytalan luxusnak tartják a városban autózást. Lehetnek szegények, gazdagok, vagy átlagos városi középrétegből valók, teljesen mindegy.
Nem értek egyet @halaloszto -val, ez igenis szociális céllal jött létre, hiszen közpénzt használ, és nem for-profit vállalkozás. De ez nem jelenti azt, hogy kötelező neki a legszegényebbeket kiszolgálni. Ugyanez a helyzet a metróval, a színházzal, a könyvtárral is. A piaci áruk sokkal több lenne, de ingyen az állam se tudja fenntartani.
Szomszéd országokra meg már csak azért sem korrekt mutogatni, mert ennyi erővel mutogathatnál a gazdag szomszédodra is, hogy bezzeg ő milyen jól csinálja, te meg csak ennyit bírsz keresni.
Nekünk így jött össze. Tetszettek volna erősebb gazdaságot építeni. Mindannyian felelősek vagyunk.
Az írásaidból viszont az is világosan kiderül, hogy gondolatban mélyszegényekre és dúsgazdagokra osztod az társadalmat, és ez szerintem egy nagyon veszélyes leegyszerűsítés.
Nem akarlak én bántani a világért se, de hadd igazítsam már ki, ha tévedésekre építve méltatlankodsz. Mindenki jobban járna, ha ilyenkor nem csúsznál random fröcsögésbe.
Az is tévhit, hogy a bicikli a szegények pótmegoldása a közlekedésre. Ez kb annak a népi hiedelemnek a párja, hogy azok járnak bkv-val, akiknek nincs pénze autóra.
Húsz éve ez talán még így volt, de azóta felnőtt egy generáció, aki ezen az egészen csak röhög. Azért tekernek, mert szeretik, és azért járnak bkv-val, mert rájöttek hogy hamarabb odaérnek, és buta, hatékonytalan luxusnak tartják a városban autózást. Lehetnek szegények, gazdagok, vagy átlagos városi középrétegből valók, teljesen mindegy.
Nem értek egyet @halaloszto -val, ez igenis szociális céllal jött létre, hiszen közpénzt használ, és nem for-profit vállalkozás. De ez nem jelenti azt, hogy kötelező neki a legszegényebbeket kiszolgálni. Ugyanez a helyzet a metróval, a színházzal, a könyvtárral is. A piaci áruk sokkal több lenne, de ingyen az állam se tudja fenntartani.
Szomszéd országokra meg már csak azért sem korrekt mutogatni, mert ennyi erővel mutogathatnál a gazdag szomszédodra is, hogy bezzeg ő milyen jól csinálja, te meg csak ennyit bírsz keresni.
Nekünk így jött össze. Tetszettek volna erősebb gazdaságot építeni. Mindannyian felelősek vagyunk.
Vizslah
2014.04.04 12:08:19
Elhamarkodtuk az ünnepélyes választási átadóról szóló örömhírt, figyelmeztetett a Velencei tó környékén lakó olvasónk.
A több mint 800 millió forintból megépített Dinnyés és Velence közötti kerékpárutat hétfőn adták át a helybelileg illetékes kormánypárti…..
Vizslah
2014.04.01 23:05:11
@brummada: Az elég komoly lenne, ha tényleg egy velencei bringaút alapján választanál vezetőt az országnak. Ugye csak hülye vagyok, és nem értem a viccet? :)
Az árak ismeretében a sajtó máris Európa legdrágább közösségi biciklis rendszerének aposztrofálta a Budapesten kiépülő Bubit. Megkérdeztük a BKK-t, és sok európai rendszer tarifáit hasonlítottuk össze, hogy kiderüljön, mennyiben állja meg a helyét ez a megállapítás.
A…..
Vizslah
2014.03.23 19:52:42
@kommentmajom: Hogy jön ide a 900 millió? Az infrastruktúra kiépítésének költsége és a fenntartási költség nem ugyanaz, az ugye világos? Pontosan melyik érvemet próbálod ezzel cáfolni?
Egy korábbi bejegyzésben ígéretet tettem arra, hogy leírom, miért gondolom azt, hogy Magyarország öles léptekkel halad egy olyan világ felé, amit Örményországban felnagyítva, a maga brutalitásában látok. Az ország gyakorlatilag 20 éve, a Szovjetúnióból való kiválás…..
Már jó ideje, hogy a szerző otthonról is dolgozik. A munkaadó számára ez nagyon előnyös, ha nyomon követhető munkáról van szó, mert a munkahelyfenntartással kapcsolatos kiadásokat a munkavállaló állja. A munkavállalónak sem rossz, hogy a bejárásra fordítandó időt megtakarítja, ez idő alatt más,…..
Vizslah
2012.12.29 03:55:41
Minden szar, az ország élhetetlen, a fizetés kicsi, az asszony elhízott, a férj hónaljszaga elviselhetetlen. Megy a siránkozás ezerrel, nincs már egér a templom környékén, aki ne itta volna magát halálra. Kis sör, kis unicum, kisfasz, kisember. Augusztus van, meglepnénk egy…..
Vizslah
2012.08.21 13:53:06
@Ez vagyok: Garantált fizetést hasonlítasz össze alkalmi, esetleges bevétellel, az ég szerelmére!
Ennyi erővel egy jobb esküvői fotós százezreket keres néhány óra alatt, nem akarod azt is felszorozni? Ki fog jönni, hogy minden esküvői fotós milliárdos.
Az ne zavarjon, hogy vannak hónapok, amikor egyáltalán nincs megrendelés, ráadásul ezt nem lehet előre kalkulálni, az se zavarjon hogy a helyszínen töltött időn kívül csomó járulékos feladat van, ami legalább mégegyszer annyi idő.
Van neked fogalmad arról, hogy mekkora hülyeséget beszélsz? :)
Ennyi erővel egy jobb esküvői fotós százezreket keres néhány óra alatt, nem akarod azt is felszorozni? Ki fog jönni, hogy minden esküvői fotós milliárdos.
Az ne zavarjon, hogy vannak hónapok, amikor egyáltalán nincs megrendelés, ráadásul ezt nem lehet előre kalkulálni, az se zavarjon hogy a helyszínen töltött időn kívül csomó járulékos feladat van, ami legalább mégegyszer annyi idő.
Van neked fogalmad arról, hogy mekkora hülyeséget beszélsz? :)
Vizslah
2012.08.21 14:09:22
@ZX: Ezaz, szorozzál te is ész nélkül! :) Költsége meg nincs a vállalkozónak semennyi se, igaz? És nyilván nonstop egymást érik a megrendelések. Nyilván annyiért kéne megcsinálnia a klotyódat, hogy az utazási és anyagköltségen felül legfeljebb egy sörre maradjon pénze. Az lenne ám a korrekt szakember, igaz? És még utazzon is el hozzád azért a sörpénzért, és legyen lelkes, kedves, udvarias.
Szerintem nem erről szólt a cikk.
Szerintem nem erről szólt a cikk.
Vizslah
2012.08.21 14:22:24
@Ez vagyok: Szerintem te értetlenkedsz. Az alkalmi munka mindig drágább, mert bele van építve az árba a kockázat, hogy holnaptól esetleg nem lesz munka három hétig. És nem csak akkor dolgozik a szaki, amikor nálad fest. Szerinted egy egyéni vállalkozónak nem kell marketing, anyagbeszerzés, adminisztráció? Az utazásról nem is beszélve.
Majd akkor hasonlítsd össze a havi fixet a festő órabérével, ha egy évre leszerződsz a festővel, és minden hónapban pengeted neki a pénzt. Hidd el, egyből alkuképes lesz az órabér.
Majd akkor hasonlítsd össze a havi fixet a festő órabérével, ha egy évre leszerződsz a festővel, és minden hónapban pengeted neki a pénzt. Hidd el, egyből alkuképes lesz az órabér.
Új politikai pólus alakulásáról esett szó az Ökopolitikai Nyári Egyetem utolsó napján: az LMP, a 4K!, a Szolidaritás, a Milla alkotnák ezt az új politikai csoportosulást, ami Csigó Péter cikksorozata nyomán egy 25 százalékos, főleg bizonytalan, de a tanulmány szerint a…..
Vizslah
2012.08.08 12:02:57
@is: Ott a pont.
Ne legyenek erőtlenek, ne legyenek értelmiségi rétegpárt, de ne legyenek populisták se, és a közelébe se menjenek olyan alakulatnak, amibe bármilyen módon bele lehet kötni. De váltsanak azért kormányt feltétlenül. Atyaég, micsoda stratégák kommentelgetnek itt! :)
Na látjátok, ezért nem lehet más a politika, miattunk, választók miatt. A többség csak a legócskább fajta populizmusra harap, a maradék meg nyomja ezt az ostoba szűzlelkű finnyáskodást.
Ne legyenek erőtlenek, ne legyenek értelmiségi rétegpárt, de ne legyenek populisták se, és a közelébe se menjenek olyan alakulatnak, amibe bármilyen módon bele lehet kötni. De váltsanak azért kormányt feltétlenül. Atyaég, micsoda stratégák kommentelgetnek itt! :)
Na látjátok, ezért nem lehet más a politika, miattunk, választók miatt. A többség csak a legócskább fajta populizmusra harap, a maradék meg nyomja ezt az ostoba szűzlelkű finnyáskodást.
Ti hisztek Szabó Győzőnek? Én alig.Tegnap Hajdú Péternél - akiről nem először állapítom meg, ha nem a saját maga által kreált vacakban tapicskol, nem is rossz kérdező - Szabó Győző drogfüggőségéről mesélt. Szerencsére a színész már bő évtizede túl van a…..
Vizslah
2012.05.14 19:56:21
@Zombika: " "gátlástalanul, minden eszközt felhasználva promózza a könyvét, elsősorban anyagi haszonszerzés szándékával"
Ez merő feltételezés, még egymásból sem következnek a mondatrészek, egészében meg pláne nem alátámasztható. Ha valaki ír egy könyvet, akkor nyilván szeretné ha sok emberhez eljutna. Az anyagi haszonszerzés itt általában másodlagos, de ezt csak azok tudják felfogni, akik alkottak már valamit valaha. Hogy a drogos múltjáról az ember egy műsorban beszél, ez nem tudom mitől gátlástalan, mitől "minden eszközt felhasználva" kategória. Nem értem ezt a teljesen indokolatlan indulatot, és a halmozott túlzó jelzőket.
Ez merő feltételezés, még egymásból sem következnek a mondatrészek, egészében meg pláne nem alátámasztható. Ha valaki ír egy könyvet, akkor nyilván szeretné ha sok emberhez eljutna. Az anyagi haszonszerzés itt általában másodlagos, de ezt csak azok tudják felfogni, akik alkottak már valamit valaha. Hogy a drogos múltjáról az ember egy műsorban beszél, ez nem tudom mitől gátlástalan, mitől "minden eszközt felhasználva" kategória. Nem értem ezt a teljesen indokolatlan indulatot, és a halmozott túlzó jelzőket.
Vizslah
2012.05.14 20:05:42
@Reckl_Amál: Hogy "földön van", azt arra értettem, hogy önként feltárta a legsebezhetőbb pontját az életéből. Erre nehezen tudok ócskább reakciót elképzelni, mint ez a fikázás, amit itt előadtál. De persze ez is csak egy vélemény, ahogy a tied is.
Én egyébként Győzőt lesz*rom, nem vagyok rajongója, de nem is idegesít, viszont mindenkiben tisztelem a fejlődésre, az újrakezdésre való képességet, és az önerőből elért eredményeket. Számomra ez a történet erről szól, talán ti is többre mennétek ha azt néznétek hogy mit tanulhattok, ahelyett hogy hol lehet belerúgni.
Én egyébként Győzőt lesz*rom, nem vagyok rajongója, de nem is idegesít, viszont mindenkiben tisztelem a fejlődésre, az újrakezdésre való képességet, és az önerőből elért eredményeket. Számomra ez a történet erről szól, talán ti is többre mennétek ha azt néznétek hogy mit tanulhattok, ahelyett hogy hol lehet belerúgni.
Vizslah
2012.05.14 21:01:54
@Dandie: így van, nem a fikázás a random, hanem a válasz. vagy például megpróbálhatnál tovább olvasni. :)
Imádjuk, ha az aktuális kormány nekiáll egy monumentális építkezésnek, hisz hónapokra-évekre témát adnak vele, legyen szó metróról, autópályáról, hídról, stadionról, lakóparkról. Garantált a bénázás, a haveri cégek felbukkanása, az elcseszés, a lopás, és a többi…..
Vizslah
2012.04.03 19:37:56
@rockjano: Én a kockáról simán el tudom képzelni, hogy az ország alapvető arculati elemévé válhat, és akkor felbecsülhetetlen értéke van. Az Eiffel torony évente 64 millió euró bevételt termel csak a jegyekből, és a közvetett idegenforgalmi haszon ennél még nagyságrendekkel több. Ha ennek csak apró töredékét tudjuk produkálni, már az is elég jó, nem? Nyilván nem csak EU pénzből megy, de az önrész valószínűleg az éves költségvetésünkhöz képest aprópénz.
Vizslah
2012.04.03 19:48:12
@rockjano: Szokták ők ünnepelni magukat, de nem tudom ez miért lenne az. Radnai is, Rubik is meglehetősen távol áll a fidesztől. Ha jól értem, a régi nagy teljesítményeinkről szólna a dolog. Persze tudjuk milyen szirupos lenne a megnyitó, de addigra remélhetőleg nem ők lesznek ott. :)
Vizslah
2012.04.03 20:45:52
@rockjano: ebben teljesen egyetértünk.
Monoron történt 2011. április végén. 82 éves idős nagynéni elesett panaszolta a szokásos hétvégi látogatáskor. Fájt az oldala, rossz volt a közérzete. Gondoltam nagy baj nem lehet, hisz 1 hét telt el a baleset óta, felhívom a háziorvosát, aki havonta nem kis térítés…..
Vizslah
2012.04.02 22:26:18
Nem szokásom nekem ilyeneket írni. De tegnap, mikor megtudtam, hogy nem mondtál le, ennél jóval durvább kifejezések jártak az agyamban.Schmitt pál, én nem tüntettem tegnap. Nem azért, mert ne gondolnám, hogy neked semmi keresnivalód a Sándor-palotában. Hanem azért, mert nem vagy te…..
Vizslah
2012.03.31 17:33:56
@dr. vuk: ott a pont
Vizslah
2012.03.31 17:46:04
@Apámfia: Na de akkor mi a baj, ha te is azt mondod, hogy "oké, ne legyen elnök"??
Ez a kedvencem, csomóan nyomják ezt, hogy aljasszemét baloldal mocskolódik, ja amúgy az igaz, hogy le kéne mondania, de akkor is aljasszemét baloldal.
Ez már így reflexből megy ilyenkor, vagy hogyvanez?
Ez a kedvencem, csomóan nyomják ezt, hogy aljasszemét baloldal mocskolódik, ja amúgy az igaz, hogy le kéne mondania, de akkor is aljasszemét baloldal.
Ez már így reflexből megy ilyenkor, vagy hogyvanez?
Vizslah
2012.03.31 17:54:41
@GONOSZ: "Legközelebb tessék megkérdezni, hogy ő mit szól hozzá, ha róla írtok."
:))) hát igen, a tegnapi interjú annyira jól sikerült, hogy minden mondatából mémet lehetne csinálni külön-külön. Én tényleg nem tudom hogy a nem-lemondást lehetett volna-e ennél ostobábban csinálni. A fél ország röhögőgörcsben fetreng, a másik fele meg lesz.rja az egészet. A harmadik fele meg Bencsik András egy személyben. :)))
:))) hát igen, a tegnapi interjú annyira jól sikerült, hogy minden mondatából mémet lehetne csinálni külön-külön. Én tényleg nem tudom hogy a nem-lemondást lehetett volna-e ennél ostobábban csinálni. A fél ország röhögőgörcsben fetreng, a másik fele meg lesz.rja az egészet. A harmadik fele meg Bencsik András egy személyben. :)))
Tegnap nyilvánosságra került a Schmitt Pál doktori disszertációját vizsgáló bizottság jelentése, és bár számos hibát feltárt, végkövetkeztetésében arra jutott, hogy az mindent egybevetve megfelelt az adott kor követelményének.
Tegnapi posztomban ezt a jelentést, illetve az…..
A bizottság megtette a jelentését Schmitt Pál plágiumügyében. De kérdem én, minek?? Mi itt a Nívó blogon eleddig nem foglalkoztunk a plágiumüggyel, de most már nem tudom megállni.
Demokráciákban az a szokás, hogy ha alakul egy szakértői vizsgálóbizottság, egy olyan bizottság…..
Vizslah
2012.03.29 04:35:36
Vizslah
2012.03.29 05:36:00
@Viktor_Viccnélkül: "Ha pedig megtörténnek az egyéb átalakítások is, akkor az árfolyam erős lesz, mert a nemzetközi megítélés is javul."
így van, addig meg lehet az ellenforradalmárokra mutogatni, hogy miattuk vagyunk kénytelenek az ámokfutásra. Meg hülyegyerekezni is lehet. Hiszen a szent cél egy erkölcsösebb ország megteremtése, és ennek érdekében megéri erkölcstelennek lenni.
Nem veszed észre hogy a kommunista propaganda az égvilágon semmiben nem különbözött ettől a maszlagtól amit nyomsz? Forradalom van, eljön a szebb jövő, de addig nehéz dolgunk lesz, mert az imperialisták az ellenforradalmárokat segítik. A választójogi törvény átírása, a fékek és ellensúlyok lebontása pedig valójában csodálatos strukturális reform, csak én vagyok túl hülyegyerek hogy lássam ezt, igaz?
Üldöznéd a komcsikat, de valójában te vagy a legnagyobb komcsi.
Az ilyen emberek miatt volt olyan a XX. századi európai történelem, amilyen.
így van, addig meg lehet az ellenforradalmárokra mutogatni, hogy miattuk vagyunk kénytelenek az ámokfutásra. Meg hülyegyerekezni is lehet. Hiszen a szent cél egy erkölcsösebb ország megteremtése, és ennek érdekében megéri erkölcstelennek lenni.
Nem veszed észre hogy a kommunista propaganda az égvilágon semmiben nem különbözött ettől a maszlagtól amit nyomsz? Forradalom van, eljön a szebb jövő, de addig nehéz dolgunk lesz, mert az imperialisták az ellenforradalmárokat segítik. A választójogi törvény átírása, a fékek és ellensúlyok lebontása pedig valójában csodálatos strukturális reform, csak én vagyok túl hülyegyerek hogy lássam ezt, igaz?
Üldöznéd a komcsikat, de valójában te vagy a legnagyobb komcsi.
Az ilyen emberek miatt volt olyan a XX. századi európai történelem, amilyen.
Vizslah
2012.03.29 06:05:19
@Viktor_Viccnélkül: "Én egy élhetőbb ország kialakulását látom"
A komcsik is azt látták anno, hidd el. Fogd már fel. Amikor a kormány a totalitárius rendszerek kiépítésének teljes klasszikus eszköztárát felvonultatja, (ellenségkép, forradalom, fényes jövő igérete, intézményrendszer centralizáció, karizmatikus-populista szónoklatok, fanatikus tömegek, kormánypárti tültetések, választójogi reform, stb) akkor engem ne etessél azzal, hogy a forma nem számít, mert nem érdekel hogy milyen színű rendszer épül, eddig az összes bűzlött, amit így kezdtek építeni.
@preddy: A kommunizmussal mint eszmével nekem sincs bajom, leszámítva azt, hogy nem működik. És pontosan ugyanazért nem, mint amiért ez a mostani sem fog működni. Központi tervezéssel, mechanikusan nem lehet organikus társadalmi változásokat indukálni. Abból mindig borzalmas dolgok sülnek ki, a legjobb szándék ellenére is.
A komcsik is azt látták anno, hidd el. Fogd már fel. Amikor a kormány a totalitárius rendszerek kiépítésének teljes klasszikus eszköztárát felvonultatja, (ellenségkép, forradalom, fényes jövő igérete, intézményrendszer centralizáció, karizmatikus-populista szónoklatok, fanatikus tömegek, kormánypárti tültetések, választójogi reform, stb) akkor engem ne etessél azzal, hogy a forma nem számít, mert nem érdekel hogy milyen színű rendszer épül, eddig az összes bűzlött, amit így kezdtek építeni.
@preddy: A kommunizmussal mint eszmével nekem sincs bajom, leszámítva azt, hogy nem működik. És pontosan ugyanazért nem, mint amiért ez a mostani sem fog működni. Központi tervezéssel, mechanikusan nem lehet organikus társadalmi változásokat indukálni. Abból mindig borzalmas dolgok sülnek ki, a legjobb szándék ellenére is.
Nacionalizmus, patriotizmus, fasizmus, hitlerizmus,mussolinizmus, szálasizmus, vonizmus, orbánizmus, csurkizmus, eceterá. Mi történik a magyar jobboldalon?
Nahát… Még gyakorlatilag ki sem látunk a régi baloldal mocskából, és jön a pofon jobb oldalról. Amikor azt hittük, hogy a…..
Vizslah
2012.03.26 03:39:36
@Joe84: Teljesen értelmetlen szavakon rugózni. Ahogy a cigányok problémáin sem segített, amikor elkezdték nyomatni hogy csak a roma szó elfogadható, ugyanúgy hidegen hagy, amikor azon kell vitatkozni, hogy elég pontos kifejezés-e a náci, amikor a rasszista vadmagyarokról beszélünk.
Ennél már csak az lenne szánalmasabb, ha belemennénk, hogy a balos népírtás rosszabb-e a jobbos népírtásnál. Tényleg nem tudom, mi szükség van erre a bohóckodásra.
Ennél már csak az lenne szánalmasabb, ha belemennénk, hogy a balos népírtás rosszabb-e a jobbos népírtásnál. Tényleg nem tudom, mi szükség van erre a bohóckodásra.
Aki Magyarországon a cigánykérdéshez hozzányúl, azt abban a másodpercben szétszedik. A vita maga ott kezdődik, hogy van-e egyáltalán cigánykérdés, devan-denincs-devan, mennyire píszí ezt így kimondani, ezzel mennyire bélyegzünk meg és rekesztünk ki egy csoportot, és…..
Lám, lám, szépen megmozgatta a tisztelt publikumot tegnapi posztom, melyben ellenérzéseimet fejeztem ki a romkocsma, mint műfaj iránt. Kis összefoglalás az említett posztról: azon lamentáltam, hogy vajh miért látogatják ennyien eme helyeket, miért ilyen népszerűek. Mert jómagam…..
Kosz, romos épület valahol a Belvárosban, enyhén szólva eklektikus (illetve inkább kaotikus) belső dizájn, sokféle stílus egymás hegyén-hátán, félhomály, 70-es és 80-as évek bútorai és egy halom megrögzött léhűtő (értsd: „hivatásos” egyetemisták) – egy igazán jó…..
Marseille történelmi központjában - ötszáz méterre a régi kikötőtől - található - az Au Vieux Panier Hotel. A mindössze hat szobával rendelkező szálloda fennen hirdeti a véleménynyilvánítás szabadságát, amely eszmeiség az enteriőrben is visszaköszön.Az általunk…..
Nem akartam azokról a méltatlan, lealacsonyító és a legsötétebb ork szellemiségről árulkodó vádakról szót ejteni itt a blogon, amelyekkel a ballib médiahorda beiktatása óta folyamatos ostrom alatt tartja a nemzet egységét megtestesítő köztársasági elnököt. Azt gondoltam,…..
Vizslah
2012.01.18 01:36:41
Vizslah
2012.01.18 01:38:11
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Addig jár a korsó a kútra, míg el nem törünk
2012.01.05 08:00:00
Egy spekuláns esete a Világgazdaság.hu-valŐszi írásomban elégedetten csíptem végre nyakon egy "újságírással" piacot befolyásoló, közben forint shortot kezdeményező nemzetközi bankházi alkalmazottat.Nem hinném, hogy törvénytelen lenne amit tett, de jól szemléltette…..
Vizslah
2012.01.05 18:52:03
@s: a pszichiátriai kezelést indokolt esetben még mindig támogatja a tb, biztosan neked is tudnak segíteni.
Talán mégis jobb lenne, ha gyorsan csődbe menne a BKV, akkor a kabáttépő trollokra se lenne pénz:
Két jegyem volt, egyiket az Örsön kilukasztottam, rögtön szemrevételezte az ott álló ellenőr. Bólintott és tovább engedett a metróra. Leszálltam az Astorián, ott elém állt egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Érdekes társadalmi változásokat fog hozni, ha ez megtörténik, pozitívakat és negatívakat is. Egyfajta modern feudalizmushoz fog vezetni, ami a felszínen csodálatos, valójában viszont nincs mobilitás.
Remek alapszitu egy utopikus/disztopikus történethez, többek között ezért is érdekel a téma.:)