Regisztráció Blogot indítok
Adatok
motoregeer

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A régi nem használható többé, mondják, de azért még kiadnak belőle néhány ezret. A hatóság félrevezeti az autóst. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Kombi nélkül. Tovább 2012.02.26 07:00:00
  Eladtam hát. Utoljára áll a házunk előtt Era Vegyes érzés ez. Ellöktem magamtól egy hű barátot, meg ott van a sok munka, a sok idő, a sok pénz is, amit beleöltem. De volt három jó évünk együtt, lehúztuk huszonkétezer kilométer jobbik felét – ami a tipikus…..
Mínusz húszban már nincs kecmec, fagyálló nélkül baj lesz. De hogy mérjük meg a hűtőfolyadék fagyáspontját? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Annak idején, amikor az egész motorozás témát kezdtem, mentoraim alaposan felkészítettek rá, hogy itt azért az alkatrészek nem olcsók. Persze más tudni, és más szembesülni vele. Aztán meglett a Xelvis, és Attila, a szerelő mondta is, hogy a hátsó féktárcsa hamarosan megérik a…..
Tabu volt a motorozás a családomban. Valamelyik távoli ősöm még a háború előtt zakózott egy nagyot bőrsisakban, és ottmaradt, ami egy évszázadra megbélyegezte a famíliában a kétkerekű közlekedést. Ezért gyerekkoromtól fogva mindig eltakarták a szememet, ha megláttam…..
Meg kellene végre hozni ezt a férfias döntést a teszetosza heti emelések helyett. Nagyot változna a világ, imádnánk. Vitaindító cikkünk blogposztja...
Kezdeményezésünk - úgy látszik - mgmozgatta az országot, autóst, motorost egyaránt. Innentől kezdve nincs megállás, ezt végig kell és végig is fogjuk csinálni. Ha kell vért szívunk, ha kell intézünk, de nem adjuk fel. Most, hogy az X-edik nagyhatalom, a média is felkapta az…..
Az úgy volt, na, szóval megbeszéltük a Vityával, aki rendes polgári foglalkozása szerint Balázs Viktor, hogy motorral megyünk a sukorói Belsőség-találkozóra. Persze nem tesztmotorral, hiszen Budapest-Sukoró nem az a táv, a Belsőség-tali pedig nem az az alkalom, ahová…..
motoregeer 2010.09.07 20:49:19
@arthur877: inkább fúrószárból! pl Simsonhoz egyszer dühömben csináltam vagy 20at, mert amit a boltban kapni lehet... ehhez 10es fúró+ milcsiskorong kisflexre
Tegnap este meglepő levél pottyant a postámba. Felvillanyozott, ritkán olvashatok afrikai motorostúra tervéről. Az egyik utolsó mondatban tőlünk és önöktől kér segítséget és tippeket Tom.   Kedves olvasók, mit ajánlanának annak, aki négyezer kilométeres túrára indul a…..
motoregeer 2010.08.29 18:09:21
@roekjozsi: üdv! sikerült leszednem a filmet, de sajnos angolul van, én meg nemigen tudom értelmezni. Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy honnan tudok feliratot letölteni hozzá?
A sört már megvettem a mozizáshoz:D
A Pannonia P12 az utolsó sorozatgyártású magyar egyhengeres volt. 1973-ban jelent meg, a kőkorszaki T5 és a P10 modellt váltotta le. Műszakilag ez sem lett lényegesen modernebb, viszont körvonalai és festése divatosabbá tette. Gazdája szándékosan nem restaurálta csillogó,…..
Az élet útján ott közlekedik a halál is. Ezt egy nagyon okos filmben mondja egy irtó bölcs ember, úgyhogy biztosan igaz lehet. Az mindesetre tény, hogy aki folyton jön-megy, olykor kockázatos szituációkba kerül. Elhárít, megold, megúszik ezekből tízet, húszat, százat, de…..
A pokolba vezető út állítólag jó szándékkal van kikövezve. Most már tudom, hogy nem így van. Pedig esküszöm, az okfejtést nem kértem. Főleg nem ezt, ahol a tétel levezetése egy vákuummotoros szopóketrec, melynek véletlenül a szívó oldalán térdelek. Most már tudom: pokolba…..
motoregeer 2009.12.13 17:40:52
én simán lefejeltem volna az ürgét..de komolyan :)

apropó, hasonló sztorim van, egy hónapja volt aktuális:

már régóta vágytam egy nagyobb vasra-viccen kívül túraenduro:D- Africa Twin. A közeli kereskedés használtgépei között véletlenül pillantottam meg, persze buzgón rohantam be érdeklődni. Aludtam rá egyet, kell a motor. Mivel csóró suttyó vagyok, csak hitelben gondolkodtam, eladó hölggyel átbeszéltük a lehetőségeket( neki külön köszönet a kitartásért..! ), ilyen-olyan papírt hozzak, a hitel meglesz. Örömtánc, stb. de az átiratásra kell 65ezer, mondom sebaj, van egy Etz-m meg egy Schwalbe-m, a Simot úgyse hajtom régóta.
Hirdetést feladtam, a sok komolytalan érdeklődő után egy komolyabb hívott, beszéltünk vagy 20percet telefonon, a kicsiben 10500km volt garantáltan, gyönyörű állapotban tényleg, pöccre indult mindig, blokk nem volt széthúzva sose, lényeg a lényeg, nagyon szuper motor volt, imádtam. 75ért vt hirdetve, 65ért vigye, hogy át tudjam iratni a Twint. Eljött, vagy fél órát vacogtunk kint, láthatóan minden apróság érdekelte, majdhogynem nagyítót vett elő..hogy itt van egy picike rozsda..1984es Simsonon..pff, nyeltem nagyot, majd említette hogy nem lehetne még alkudni belőle, mire mondtam h így is elengedtem egy 10est, nem elég? Már majdnem hogy én éreztem kínosan magam, hogy mi ez a sz*r amit rá akarok sózni.. Végül kezet csaptunk, elvitte 65ben.. okés mondom jöhet a twin :) kb 2heti futkosás ide-oda, -bankba, munkahelyi irodába stb- vittem a papírokat, mondta a hölgy h meglesz 2hét múlva kb a lóvé. A vége a sztorinak 2hónapnyi futkosás lett, a bank belefosott az egészbe, nem lesz Twin...a bőgés kerülgetett komolyan. Eladtam egy remek kis járgányt szaros 65ért, a pénz persze erre-arra elfolyt..de az Mz megmarad akármi legyen:D ---egy valamit kihagytam: miután elvitte az ürge a simsont, rá egy hétre hívott, h biztosan a gyári blokk van benne?? csatt, biztosíték kiolvadt, telefon a műhely sarkában landolt..:D

uh. vannak barmok egész bő mennyiségben, a jó Isten kíméljen mindenkit tőlük..