Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Socialman

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szinte mindenki környezetében van valaki, aki cukorbetegséggel küzd. Ez nem véletlen, hiszen a diabétesz csaknem félmilliárd embert érint világszerte, a betegek száma pedig egyre növekszik. Hazánkban sincsen ez másképpen, hiszen Magyarországon 2003 és 2015 között megduplázódott a cukorbetegek száma.…..
Ez jól hangzik! Jön a vihar, és ez ugye azt is jelenti, hogy nagy szél lesz. Ennek örömére:szombatra (2010. július 24.) várható hidegfront betörés lehetővé teszi a Kenese-Keszthely vitorlás sebességi rekord megdöntését. A Porthole csapata felkészülve várja, hogy egy trimarán…..
Folyamatosan megy az ötletelés, miből lehet pénzt csinálni az interneten, miből lesz pénze a tartalomszolgáltatóknak a hirdetések mellett.Az egyik válasz ugye az integráció az online boltokkal. Ennek megfelelően a hazai vezető mamutok mind rendelkeznek valamilyen áruházzal, és…..
Onlinemarketing blog IAB Hungary 2009.11.26 22:40:44
Ma volt az IAB Hungary tisztújító közgyűlése, ahol egészen sokan voltunk. Módosult az alapszabály és lett szép új elnökségünk is.A közgyűlés elején Novák Péter régi/új elnök beszámolt arról, mi történt az elmúlt egy évben, és így prezentációba szedve egészen szép…..
Az elmúlt napokban hirtelen két helyen is "temetik" az Origó-t. Először ott van az a HVG-s hír, hogy mégsem adják el a céget. Aztán ott van a Kreatív Online "jövőképe", ahol ez olvasható: " A Magyar Telekom aktuális német vezetője a Kreatívnak elismeri:…..
Socialman 2009.11.01 11:35:49
Azt gondolom, hogy az origo története valamikor 2006-ban siklott félre, most már úgy tűnik végleg és visszafordíthatatlanul...

2005-ben, az akkor még Axelero néven futó cég vezetősége felismerte, hogy hírportálként sem a hirdetői igényeket nem tudja majd kielégíteni, sem növekedni nem tud majd úgy és annyira, amennyire szeretné és szükséges.

Akkor az origo, mint portál elindult egy olyan irányba, az axelero hathatós támogatásával, melynek köszönhetően - ha végig viszik- egy közép-európában is nehezen megkerülhető médiacég lehetett volna. A fontosabb, azóta befutott és sikeres e-commerce cégek(Vatera, netpincér,Ingatlan.com) mindegyike felvásárlási célpont volt, s tárgyalások is folytak. Akkoriban az index rendszeresen azért hívott be origos kollégákat állásinterjúra, hogy a szervezeti struktúráról érdeklődjön...

Végül 2006-ban (csak?)az iwiw megvásárlására került sor, ami nem lett volna baj sőt..Akkor azonban már (Tóthmátyás Tibor érkezésével) elindultak azok az eróziós folyamatok, melyek Fischer András érkezésével és az origo külön cégbe szervezésével nemhogy lassultak volna, hanem tovább erősödtek, s a mai helyzetet tulajdonképppen előidézték.

Máig emlékszem arra a pillanatra, amikor 2007-ben, az új cég megalakulásával kialakították annak stratégiáját, s megjelölték a fő célt: 2009 végére a hatodik legnagyobb médiacéggé válni itthon. Ez, most 2009 végén nyilvánvaló, nem sikerült, de már akkor, 2007-ben látható volt, hogy nem fog. Az origo mindig is önmeghatározási válsággal küzdött, s külön cégként ez multiplikálódott. Egyszerre szeretett volna Fischer versenyezni a Kirowskival, mint médiaügynökséggel, akart TV-t és rádiót indítani,s a print piacra is belépni miközben a cég alapfolyamatai romokban hevettek már akkor is.

Ennek a 3 évnek (3 év ,nem is olyan hosszú idő, mégis gyakorlatilag nullára tud redukálni a céget) és a görcsös tulajdonosi hozzáállásnak lesz a vége az az origo, ami majd jövő évtől lesz látható, s ami egy apró, bármikor megkerülhető pici hírportál lesz...semmi több..