Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sida103

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Punnyadunk, punnyadunk? 2010.03.10 12:26:00
  Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
Sida103 2010.03.10 20:24:57
jajj jajj!
mindig öröm olvasni a hozzászólások!
csak az a baj hogy sose derül ki kinek van a jobb autója! jelenleg 3 táborra lehet osztani a hozzászólókat!
1.GTi támogató, öregebb élmény és kultusz autók rajongói, akiknek maga az érzés számít!
2.Nagy persztizsel bíró autó tulajdonosok, akik a sport csomagos felszereltséggel és menetstabilizálók mögé bújva próbálják védeni autójuk hogy élmény autó!
3.Akiket ez hidegen hagy és más cél szerint veszik az autókat! (pl.:családi és munka autók)

-Szeretném kiemelni egyik nagy kedvencem a Suzuki Swift GTi-t, az első kocka és az utánna következő fekvő lámpást!
1.3 szívó motor 101LE!

a GTI lényege nem az hogy leelőzzünk mindenkit, hanem hogy jót autózzunk! én személy szerint japán fan ként nagyon nagyra becsülöm az opel C20nz motorját, vagy az 1.4-1.6 SE motorkat! Sajnos nem nagyon volt ezekhez autókhoz eddig szerencsém! Ellenben az újabb és nagyobb kategóriákhoz!
Kedves BMW tulajdnosok (elnézést hogy pont titeket emellek ki, de úgy érzem ti vagyok jelentős számban jelen)!
Régebbi BMW-k pl E30-E36 nagyon jó autók! Igazi kultusz autók! E36 M3 közúton, de még versenypályán is nagyon nagyon veszélyes! Igazi célszerszám! Azonban nem a GTi kategória! Hogy őszint elegyek a teljesítmény elnyomja a GTi lényegét! Az újabb BMW-kkel meg ebből a szempontból az a baj hogy nehezek! Mi kell az embernek? nagy utastér, nagy csomagtartó -> nagy kaszni, sok súly! biztonság, légzsák, ütközésvédelem, többtucat légzsák -> még több súly! kényelem, bőr-elektromos űlés, klíma, sok hangszórós hifi, DVD, stb -> sok sok súly! a lendületes mozgatáshoz pedig az kell hogy a jármű súlya és teljesítménye arányos legyen! tehát a Ti kényelmes autótokhoz viszonylag nagyobb és erősebb motor kell hogy ugyan úgy mozogjon mint egy kissebb és könnyebb autó! Kanyarban pedig a centrifugális erő (hogy ezt milyen barom találta ki, tiszta hülyeség XD) a kanyar ívéről kifelé lendíti az autót! Minél nagyobb a tömeg annál jobban! Ennek kompenzálására, komoly futómű és széles nagy kerekek kellenek! Ami megint csak súly-súly!
A kis GTi-k egyszerű kicsi szerkezetek! Nem kamikaze autók, amiket olyanok vesznek akik meg akarnak halni!
ÉLMÉNY AUTÓK!

Aki ezzel nem ért egyet és a menetbiztonság a lényeg akkor járjon tömegközlekedéssel! Ha az ár a lényeg akkor egy 20 éves autó közel nem veszt annyit az árából 1 év alatt mint pl 5 vagy 10 éves BMW!

és még hozzáfűzném hogy volt szerencsém kispolskihoz és azóta is szeretnék kipróbálni egy abarth tuningos fiatot, autobianchit vagy valami hasonlót! a polskival lehet igazán szórakozni! :)

Ui.: Honda Civic 1.6 VTi 4d tulajdonosa vagyok