Adatok
pjani SC
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A sok műanyag vacak között, hadd lássák a régi dicsőséget! Olyan volt ez nekem, mint mohamedánnak a Kába kő, de én nem csak körbejártam, hanem meg is nyaltam, bő nyállal. A szívem megsajdult, amikor hirtelen lelőttem a benzinszivattyút és csend lett. Mai cikkünk…..
Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
pjani SC
2009.10.19 15:04:21
@Csikós Zsolt:
Köszönjük, ezzel sikerült megelőzni a lázadást Sierrás részről!
A tárgynál maradva, ha már szeretett típusunk is szóbakerült mint alternatíva, ez itt egy jó megoldásnak tűnik:
www.hasznaltauto.hu/auto/ford/sierra/ford_sierra_clx_2.0_clx-3346083
Nem hibátlan: a lökhárítók facelift előttiek, plussz furcsa a karburátoros motor ebben az évjáratban... viszont az elemek szépen állnak, külső rozsda minimális a képek alapján. Minden hazabeszélést mellőzve ennél nem sok jobb ár/érték arányú kocsi van.
Köszönjük, ezzel sikerült megelőzni a lázadást Sierrás részről!
A tárgynál maradva, ha már szeretett típusunk is szóbakerült mint alternatíva, ez itt egy jó megoldásnak tűnik:
www.hasznaltauto.hu/auto/ford/sierra/ford_sierra_clx_2.0_clx-3346083
Nem hibátlan: a lökhárítók facelift előttiek, plussz furcsa a karburátoros motor ebben az évjáratban... viszont az elemek szépen állnak, külső rozsda minimális a képek alapján. Minden hazabeszélést mellőzve ennél nem sok jobb ár/érték arányú kocsi van.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Throughout my career I always had trouble truly adapting to an understeering car. They are boring. Life is meant to be lived sideways!
The Escort had been such a tailor-made glove to my hand that the Ascona felt a bit like a mitten after that. I never managed to get the same level of confidence behind the wheel of the works Opels. They just did not budge to my wishes in a similar manner. Walter Röhrl could master the Ascona with its inherent understeer, but I need to feel that the car turns in first and only after that can I be positive and confident. Then I can step on the accelerator. If the car has not started to turn in, I'm constantly bothered by the uncertainty: am I still on the road by the time the corner comes to an end... or am I stuck in the ditch!"