Adatok
RRSS2
0 bejegyzést írt és 86 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
RRSS2
2013.09.08 19:57:41
Átlagosan 20000 db szem.
Remek munkát végzett az orvoscsoport, az új keblek feszesek, gömbölyűek, abszolút szimmetrikusak, mindenki megnézi őket, de messzire ordít róluk, hogy nem valódiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
RRSS2
2012.12.19 11:26:02
RRSS2
2012.12.19 11:27:09
Méregdrága, modern technológiát szinte kötelezően illik ócsárolni. De vajon tényleg vacak, vagy csak szimplán elérhetetlen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tavaly májusban tudtuk meg, hogy Bayer Zsolt az NKA miniszteri keretből nyújtott 35 milliós támogatásával újraforgatja a régi nagysikerű Másfélmillió lépés Magyarországon című sorozatot.
Bayer az Indexnek úgy nyilatkozott, a Magyarországon készülő, 14 részes és a…..
"Nekiálltunk Attilával telepakolni vassal" ezzel a tárggyal kaptam levelet Hexer Zolitól múlt héten. Soha jobb hírt! A Hangyász – rendszertanilag elvárható módon – a vendégízületei mellé megkapta végre a gerincet is. A gerinc a tűzfal-váltóalagút-kardánalagút…..
Stockholm, Svédország, 2003 majd 2004,5,6...akármeddig. A hatóságok belátják, hogy okosabb, ha hagyják, hogy a száguldozók máshol vezessék le energiájukat, ezért összeterelik őket és adnak nekik egy kihalt, poros hegyoldalt: tessék, itt csapathattok, saját felelősségre, a város…..
RRSS2
2012.07.02 10:50:51
Ajánlom figyelmetekbe mi volt itt régen...
magyarjarmu.hu/motorsport-2/proba/
Támogatom a projektet!
magyarjarmu.hu/motorsport-2/proba/
Támogatom a projektet!
Scrap Iron, Kevin Landry gépe: 197,46 km/óra
Sokan keresték már a választ a kérdésre, hogy mi hajtja az embert egyre gyorsabban, egyre magasabbra? Miért nem elégszünk meg azzal, amink van, miért keresünk újabb és újabb kihívásokat ha már elfogytak a régik? Becsvágy? Hírnév?…..
RRSS2
2012.06.22 22:18:35
Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
RRSS2
2012.05.13 19:57:49
RRSS2
2012.05.13 20:06:54
Aki nem tudott ott lenni, aki nem bírja a napot és az aszalódást, vagy egyszerűen csak lusta volt, az most a GTG Stúdió jóvoltából bepótolhatja, sőt: élőben nézheti, mi történik a Millenáris Velodrom döntött oválján. Kis szerencsével megláthatja, mit követ el Stasys Brundza…..
RRSS2
2012.05.01 11:36:26
RRSS2
2012.05.01 11:44:32
@determ: Hát mert a mai világban semmi nincs ingyen :)Gondolom a pályát is bérelni kell erre az időre...Amúgy, ha jól tudom korabeli öltözetben 1200.
Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme: Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
A földgolyó másik oldaláról érkezett a levél, mely csak megerősített engem abban, hogy az ausztrálok a világ leglazább emberei (ilyen ősökkel mondjuk nem nehéz). Csodás dolgaik vannak, jó sörük, tengerpartjuk, V8 Supercars-sorozatuk (amely a BTCC-vel egyetemben a világ…..
RRSS2
2012.02.09 15:35:36
RRSS2
2012.02.09 22:37:10
@tonalcar: Nincs mit :) Eszméletlen a vas, valahogy ez fogott meg legjobban, persze a többi is csoda...
RRSS2
2012.02.11 18:39:00
@Poita not Peter!: Mire? WSBK?
Ma délben a menzán Csikós kolléga megkérdezett, tudom-e, hogy mennyit futott a múlt heti Hangyász Hétfő. – Nem én – feleltem, és felidéztem magamban a levelet, amiben beküldtem a posztot a TC levlistájára "2000 jól megérdemelt oldalletöltés" felütéssel. Nagyjából ennyire…..
RRSS2
2012.01.10 14:25:02
Egy narancssárga Schuco. 1:66-os méretarány. Nyitható ajtókkal, műszaki adatokkal az alján: rettentő bájos kis 02-es modell. Önmagában a tárgy is imádnivalóan kedves, de ha elmesélem a sztoriját, nem fogják elhinni. Kis, párnázott borítékban érkezett a szerkesztőségbe,…..
Azzal, hogy a két vénséget behoztuk Rüsselsheimbe, és biztonságban tudtuk őket, ki is esett belőlünk a stresszrugó. Aludtunk egyet, és egy hete most először kezdődött úgy a nap, hogy „majd valamikor elindulunk”. Ennek megfelelően tizenegy körül startoltunk a…..
RRSS2
2011.06.25 23:41:07
RRSS2
2011.06.26 00:00:44
@Cooper911: Ma is lehet még kapni :) Nem küldök linket, de könnyen megtalálod ;)
Mivel én elsősorban az öreg Opelben utazom az út során, ezért Pista cserében ráült a mindenkor aktuális mobilnetünkre. És mivel a céges netbookon semmilyen wifi nem fut továbbra sem, ezért én nemigen látok semmit abból, ami megjelenik. Tegnap, az egyik tréleres Volvóban ülve…..
RRSS2
2011.06.25 22:39:26
Ha eddig bizonytalan is volt az idő, Katsdorfban reggel nagyjából már olyan hőség volt, mint egy atomreaktor belsejében, nem véletlen, hogy Merkel be akarja ezeket tiltatni. Ilyenkor még talán egyet is értek vele. Persze Merkel az Németország, mi pedig még Ausztriában, de a nap…..
Ma, alig valamivel egy óra után a két matuzsálem hosszú idő után újra nagyot kortyolt a sűrű, hazai levegőből. Mintha százéves porcikájuk minden atomja megérezte volna a néhai gyárcsarnok olajszagát, úgy feküdtek neki az útnak. Hörögve-röfögve zúgtak, helyenként hetvennel…..
RRSS2
2011.06.22 20:09:12
@pickapu: ... és a kísérőknek ;)
Iszonyat versenyt nyomtak végig, de sosem tudták túllépni a megengedett sebességet. La dolce vita!
Hegyek, nagy hegyek, még annál is súlyosabb hegyek – el se hiszem, hogy itt, Kelet-Ausztriában, még messze az Alpoktól ennyi legyen a dög meredek emelkedő. Hiszen jártam…..
RRSS2
2011.06.21 23:23:57
@P12_dCi: Hát a lassú csorgásról jut eszembe, épp ma gondoltam rá, hogy mikor tréleren hoztuk haza az autóm Németből én a teher mögött cammogtam 80nal. Hát mit mondjak, a tököm ki volt. Szerintem a Torpedoba élvezet lehet cammogni, de az Insigniába halál unalmas. Talán az vigasztalja az ember hogy ilyen autókat mozizhat maga előtt, mögött.
A reggeli kis közjáték után a lelkes és kitartó kompánia sikeresen több részre szakadt. Először elindultak a feltüzelt veteránok, Laci és Jóska hamar elpöfögtek a határ irányába. Senki nem aggódott, hiszen tudtuk, úgyis utolérjük őket. Aztán pár percre rá a két…..
RRSS2
2011.06.21 17:33:51
@ommm: Ez legyen a legnagyobb műszaki problémátok azt kívánom :)
RRSS2
2011.06.21 18:40:05
..
RRSS2
2011.06.21 15:27:14
RRSS2
2011.06.21 15:31:29
@ommm: Na csak óvatosan! Inkább álljatok meg pihenni, nélkületek úgysem kezdik el :)
RRSS2
2011.06.21 16:07:33
@Bambano: Az ötlet jó, érdemes lenne megfontolni!
...máris csikorog a gépezet, hahaha. Itt ülök a szerkesztőségben, Csikós valószínűleg lyukat vert már a parkolóház falába a fejével, de szegény operatőr Tomi nem tud bejutni a technikai helységbe, mert a kulcsok nincsenek a megszokott helyükön, ráadásul hétfő reggel senki nem…..
Mindenkiben felmerült a kérdés a spanyol futam alatt, hogy a két keményszettes etap alatt - amely összesen 37 kört kellett lefedjen -, a Ferrari miért hozta ki Alonsót mindössze tíz kör után gumicserére. Megvan a válasz, de semmi köze sincs a gumikopáshoz. Nézzük csak: Elő a…..
Ez a sztori mindenkinek kötelező. Akinek volt autója a rendszerváltás előtt, annak emlékezni, akinek nem volt autója, vagy talán nem is élt, annak tudni. Mai cikkünk blogposztja...
RRSS2
2011.05.22 10:35:30
RRSS2
2011.05.22 15:53:54
Johnny Herbert, a német volt csapattársa szerint a klasszis tudása már nem elég a fiatalok ellen. "Tény, hogy már nem ő a legjobb pilóta. Semmit nem veszített a képességeiből, csak az új generáció jobb nála. A győzelemhez szükséges tudásszint nőtt, ő már nem üti meg a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz