Adatok
Man0o
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az írás valóságtartalmát nem tudtam ellenőrizni, elsőre kicsit furcsának tűnik a dolog, de majd megmondjátok ti, van-e ilyen.Tisztelt Illetékes Úr/Hölgy!Már több, mint másfél évtizede járok fel vidékről Budapestre dolgozni és néhány évig a volán járatait részesítettem…..
Man0o
2010.09.02 17:38:11
@fővizsgáló: Az esztergomi vonal folyton tele van ezekkel a nyuggerekkel. Némelyikük egész udvarias (bár így is fölösleges 8 "jv" egy dupla Desirora), de van köztük egy, aki ritka módon tapló paraszt tud lenni, vele a rendszeres utasok közül mindenki legalább 1x összeugrott már...
Kedves Megintállunkvazzeg!Tegnap(2010.07.27) betelt a szaros vödör. Az, hogy nem képesek kommunikálni az utasokkal a Kallerek, és mozdonyvezetők, azt megszoktuk. Azt, hogy mindegyik Vasutas piás, azt is.De azt, hogy egymás között megbeszélik a 18:50-es Nyugati-Esztergom járaton,…..
Man0o
2010.08.02 08:25:11
@pbence: Ezzel a 2-en utazók többsége egyetért. Alapvetően nem jó arrafelé a Desiro, mert kicsi a kapacitása. Én az egyetemre járok vele, ha a 7:21-es véletlenül csak két egységgel közlekedik, Újpestnél már úgy kell az utasokat bepasszírozni. De a legjobb, hogy nyáron a balatoni kiadás miatt kevés a kocsi, ezért az egy egységből álló 10:21-esen már a Nyugatiban sincs ülőhely kb. 10 perccel indulás előtt. A kalauzok, a mozdonyvezetők, sőt a hallgatók többsége is azon a véleményen van, hogy célszerűbb lenne arra 4 kocsis Bombardier ingákat közlekedtetni. Csakhogy nekünk nincs szavazati jogunk a Pilisben...
Robi posztja nem egy hatalmas problémát ír le, ugyanakkor mégsem szabad elmenni a dolog mellett. A budapesti fejpályaudvarokon velem is gyakran előfordult már, hogy a hangosbemondó és a vizuális utastájékoztatás olyan információkat közölt az utasokkal, amelyek nem voltak igazak.…..
Man0o
2010.04.25 15:11:07
Olvasónk a zseniális új menetrend miatt fakadt ki. Egyszerűen lehetetlenség vonattal, busszal normális időben eljutni Bábonymegyerre. A vonat a pálya állapota miatt nem tud 25 km/h-nál gyorsabban haladni. Nem csodálkoznék, ha jövőre a megszüntetendő vonalak listájára…..
Man0o
2009.12.12 14:27:32
@Kopi3.14: Puszta kíváncsiságból utánanéztem Elvirán; december 13.-tól (nem tudom, előtte hogy volt) a Budapestről Siófokra közlekedő gyorsvonatok páros óra 56-kor érkeznek. Siófokról Bábonymegyerbe indul vonat 17:10 kor és 21:10-kor. A kettő között SEMMI. Rágalmazás előtt érdemes lenne utánanézni a dolgoknak...
Érdekes postot kaptam. Csütörtökön Solymár és Óbuda között síntörés volt. Hiányzott egy 30 centis darab. A MÁV-Start, (MTI/Index) közlése szerint a pótlóbuszok fél hét előtt érkeztek meg, és azonnal munkába álltak. Olvasónk szerint kb 1,5-2 órával az eset után…..
Lehet a hétvégén elkezdődik a gördülő agyatlanság, de lehet hogy nem. Ki tudja mi lesz még itt.... Addig is hallgassátok szeretettel a VDSZSZ pénzén az Operaház művészeivel elkészíttetett dalt. Casey Jones, a sztrájktörő mozdonyvezető története:…..
Man0o
2009.10.16 16:53:49
@Kopi3.14: Pontosan ezért nem általánosítottam. Akiknek közvetlen kapcsolatuk van az utasokkal (kalauzok, mozdonyvezetők), valóban javarészt rendesek. Viszont aki nem érintkezik rendszeresen utasokkal, nem is nagyon tekinti őket létezőnek. A váci eset, amikor 2 órát kellett várnom télen a balassagyarmati vonatra, mert a pesti zónázó 3(!!) percet késett vagy a múlt csütörtök, amikor az esztergomi vonat röpke félórás késéssel közlekedett, mert Piliscsabán beváratták vele a nem létező ellenvonatot csak pár eset a sok közül. Az ilyen helyzetek kezelése nem a kalauzon/mozdonyvezetőn, de nem is a felső vezetésen/kormányon múlik. Csak azt kívánom a hétfőn sztrájkolni készülőknek, hogy vegyék már észre, ezzel nem a politikusoknak okoznak fejfájást, hanem a több tízezer utasnak, aki miattuk ismét késni fog iskolából/munkahelyről. A gördülősztrájkkal nem érnek el mást, csak azt, hogy egyre több ember utálja meg a "hülye vasutasokat."
Man0o
2009.10.16 17:34:04
@petya.bacsi: Igen, láttam. És akármit olvasok a szakszervezet honlapján, egyetlen dolog jut róla eszembe: propaganda. A jelenlegi vonalbezárásokkal én sem értek egyet, viszont valamiféle átszervezés és ésszerűsítés elengedhetetlen. Csak ahhoz alkalmazkodni kéne az utasok igényeihez, ami a menetrend betartásával kezdődik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz