Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nemegészenúgyvan

0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2012.11.04 08:04:44
Egyszerűen csak ennyi: SZERETEM Először is tudni kell, hogy ez az első autóm 19 évesen. Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :) Ne aranyat,valutát,Munkácsy-t...Landyt vegyél! A teljesen rendbehozott gép…..
Az egyik legkívánatosabb torzszülöttnek tolhattuk ki a szemét. Budapesten, bámészkodók sorfala közt, kettőötvennel. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..
nemegészenúgyvan 2012.01.22 21:13:31
@DonVincenzo: Te komolyan gondolod, hogy az F1-ben az RB ellen dolgoznak? Szerintem inkább fordítva. Ha az RB bármilyen "újítás"-t bevetett azt a döntéshozók mindíg elfogadták, akkor is ha azok eléggé megkérdőjelezhetőek voltak. (tavalyi hajlékony szárnyak, sőt teljes orrkúp, "meleg" befújásos diffúzor - látható volt a silverstoni versenyen, hogy mennyit jelent, köszönhetik a sokat szidott Ferrarinak, hogy nem vétózták meg. Míg mások fejlesztéseit előszerettel elkaszálják. Lásd a legújabb döntést, az áálandó hasmagasságot biztosító mechanika-hidraulika. Amíg "csak" a Lotus-nak volt - akik igazából nem veszélyesek az RB-re, szabályos volt. Amint kiderült, hogy a Ferrarinak is van hírtelen betiltották. Milyen véletlen, hogy Horner a tiltó határozat előtti napon nyilatkozta, hogy az RB nem fejleszti a szóban forgó eszközt. Úgyhogy szerintem gondold át mégegyszer, hogy a FIA ki ellen dolgozik.
Mit meg nem tesz manapság egy óragyártó, hogy birtoklási vágyat váltson ki a férfiból. A Breitling koncepciója a összes ösztönre mesterien apellál. Más kérdés, hogy a látottak alapján lesz-e valaki, akinek fantáziáját valóban a karóra ragadja el, és nem a vágott kipufogós…..
nemegészenúgyvan 2012.01.18 09:56:55
nemegészenúgyvan 2012.01.18 10:12:59
@skyrangr: Az se rossz, ráadásul ahhoz kettő csj dukál. Szerintem.
Soha nem volt motoroscipőm. Kesztyű? Az kell. Dzseki? Hogyne, alap. A bukósisakot nem is említem, mert az még kötelező is. Az évek során lett a bőr mellé Cordura dzsekim, gyári dzsekim, nagyon meleg kesztyűm, nyári kesztyűm, szél elleni partedlim, szél elleni, kámzsával kombinált…..
Az előzés talán a legveszélyesebb, legtöbb körültekintést igénylő manőver. Nem csoda, hogy a legsúlyosabb balesetek nagy része ilyenkor történik. Vannak, akik egyáltalán nem is mernek előzni, míg mások (pl. én is) igyekeznek körültekintően, de esetenként mást megelőzve…..
nemegészenúgyvan 2011.11.21 11:30:35
@"streetfighter": Attól még hogy valakinek (egy senkinek) az a nickneve ami, még nem fog a név által takart képességekkel rendelkezni, mint ahogyan én is hívhatnám magam "superman"-nek attól még nem lennék az. Ennyit rólad. A "barátod"-ról meg továbbra fenntartom a véleményemet.
A hozzáértésről: Mi legalább (ebben benne vannak a másik oldal képviselői is) vettük a fáradságot és ki-ki a saját ismerete, véleménye, meggyőződése szerint kommentálta a posztot. Egyetértettünk, vagy sem, de nem szólogattunk be egymásnak, míg Te csak erre vagy képes. Ennyi a Te hozzáértésed. Szánalmas, vékony, rövid, puhapöcsű faszmarci.
Új kerekek kerültek az SLC-re! Hosszú vajúdás előzte meg ezt a kis befektetést: nem annyira az anyagi vonzata miatt, inkább esztétikai-stilisztikai okokból. Klasszikus lemezfelni, az autó színével megegyező Mercedes-csillagos dísztárcsával, vagy klasszikus könnyűfém barokkfelni?…..
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
nemegészenúgyvan 2011.10.12 09:24:19
Az az állítás, hogy 200 000 km alati futásteljesítmény kell a vevőknek talán igaz. De az, hogy ez a havarok, ismerősök stb. miatt van, na az egy oltári marhaság. Valaki leírta már előttem, hogy nem mindegy - legalábbis futómű szempontjából - hogy az autó Magyarországon, vagy pl. Németországban futott. Ez az egyik, a másik pedig az, hogy a mai modern autóknál kb. 200-250-300 E km-nél jönnek elő olyan hibák,illetve kalkulált kopó-fogyó alkatrészek cseréje amelyek javítása cseréje többszázezer-milliós nagyságrendű is lehet. Ne felejtsük el, hogy főleg az elektronika - szerintem túlzott mértékű elterjedése - miatt ezeket a javításokat túlnyomórészt csak jól felszerelt szervizekben lehet elvégezni, azokban meg meg is kérik az árat, ráadásul ezeket az alkatrészeket sokszor csak! gyári! alkatrészre lehet cserélni, mert - a gyártók jól felfogott érdekei miatt - nincs utángyártott, ami tovább növeli az árakat. Egy nyugati polgár a saját jövedelmi viszonyai közöztt - ha nem is röhögve - de ki tudja fizetni ezeket a javításokat, míg egy magyar általában egyáltalán nem. Tehát ezért akar a magyar vevő max. 100-150 E km-ert futott autót venni, mert a magyarországi átlagos 10-12 E km-es éves futástteljesítménye mellett még azt reméli, hogy 6-8-10 évig használható, a családi költségvetését romba nem döntő autója lesz. Ami pedig a kereslet-kínálat "törvényeit" illeti: szemenszedett hazugság ezt úgy beállítani, hogy a kereskedők csak "reagáltak" a vevői igényekre, az igazság az, hogy bármilyen óratekerés nettó csalás. Ráadásul ez ügyben a mi volt előbb? (tyúk-tojás) c. játékban a T. kereskedők sokkal hamarabb elkezdték az óra és egyéb manipulációt, mint ahogy a általuk "vevői igény"-nek nevezett folyamat elindult.
Még jó az idő, a fűtést sem kell bekapcsolni, de figyelmeztessen bennünket, hogy Ausztriában ezen a héten leesett az első hó. Kettőt pislogunk, és itt lesznek a hajnali fagyok, a hajnali fagyban pedig a kint tartott autókba olykor nehezebb bejutni, mint OTP-fiókba vasárnap reggel…..
Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés. Mai cikkünk blogposztja...
Belsőség Platós pornó porban 2011.04.17 10:23:00
Bevérzett már a szemünk a sok kistehertől így úgy döntöttünk, hogy egy életre leszámolunk velük. Kaptak terepet, vizet, kínlódtak dombon, döngött rajtuk gerenda. Vélemények az azonos című írásunkról...
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
nemegészenúgyvan 2011.03.01 09:48:32
T. szerző
"A reflexeinket és tudatos cselekedeteinket irányító, igen változó teljesítőképességű szervünk borzasztóan régi konstrukció, és fejlődésének irama nagyságrendeket ugorva sem hasonlítható össze az autózásban használatos technológiával."
Ezt talán gondold át mégegyszer. Egyrészt egy átlagos emberi agy észlelési, ill. adatfeldolgozási képességéhez esetleg a legfejlettebb szuperszámítógépek ezen képességét lehet hasonlítani, hogy világos legyen, valószinüleg egy teljes évi Focus össze számítógépe sem rendelkezik akkora potenciállal mint az agy.
Másrészt, az agy nem az észlelési, ill. adatfeldolgozási képességének fejlesztésével - mive az éppen eléggé fejlett - hanem az ún. tanulási képességének kiaknázásával tud megfelelni a körülményeknek. Gondolj csak magadra, evolúciós mértékkel az életed nem is mérhető és mégis a szerinted fejlődésre nem képes agyad - remélhetőleg - a kezdeti információk, adatok sokszorosát hordozza és dolgozza fel. Úgyhogy szerintem pár nap "tanulás" egy új autóban és az agy a megoldhatatlannak látszó feladatokat is rutinszerűen fogja megoldani. Erre egyébként a cikkben is van egy remek példa..."ezért odaléptem az autónak, az meg megindult, mert a padlógáz felülírja a sebességlimitert." Ezt a megoldást valószínűleg az agyad dobta ki valamely elraktározott info alapján. Mi ez ha nem az agynak a felülmúlhatatlan képessége?
A Totalcar B125 kódnév alatt futó kezdeményezése, aminek a figyelemfelhívó bannerét itt jobb oldalon is láthatjátok egy ideje, lassan lezárul, de ide még senki nem írt posztot róla, kivéve néhány napja Ákos, akinek a levelét olvashatjátok most lejjebb. Pedig érdekes kérdés,…..
nemegészenúgyvan 2011.02.26 14:50:07
A kezdetektől figyelemmel kisérem a "B125" kezdeményezést mindegyik fórumon, de idáig nem kommenteltem, most viszont úgy gondolom ,hogy meg kell tennem. A hozzászólásokból nekem az tűnik ki, hogy az ellenzők nem értik a lényeget - de sokszor a támogatók sem. Szerintem nem az a lényeg, hogy a 125-ös motor veszélyes-e vagy nem, nem is az, az esetleges pozitív elbírálást követően a "B" jogsival 125-ös motorra ülők tudnak-e motorozni, vagy nem.
A lényeg szerintem az ún. EU jogharmónizáció, illetve az EU-s állampolgárok egyenlő elbírálása. 2004-ben beléptünk az EU-ba, ezzel vállaltuk, hogy szuverenitásunkat a legtöbb kérdésben feladva úgy teszünk ahogy az EU döntéshozó testületei (parlament, Bizottság, Tanács)azt meghatározzák. Az EU cstlakozást a magyar állampolgárok nagy többsége megszavazta, ergo elfogadta a feltételeket.
Csakhogy - igaz ez nem az állampolgárokon múlik - magyarországon ez a gyakorlat kissé furcsán működik. Ha arról van szó, hogy valamely területen az EU előírások szerint megszorítás kell, azt a magyar állam ész nélkül azonnal bevezeti (pl. az egyetlen hatásos kullancs elleni permetezőszer betiltása, úgy hogy nincs helyette másik -érdekes a lengyelek nem tiltották be - vagy a híresen szigorú magyar élelmiszerbiztonsági szabályok drasztikus enyhítése, ami természetesen nem az ország, illetve a magyar állampolgárok érdeke, sokkal inkább egyes nyugati tagországoké).
Ha viszont olyan EU direktíváról, ajánlásról, szabályról van szó ami a magyar állampolgárnak is kedvezne, akkor érdekes módon ezt minden eszközzel megpróbálják megakadályozni (törpeautók, B125, stb.).
Véleményem szerint, tehát ebben a kérdésben a lényeg, hogy minket is illessenek meg ugyanazon jogok lehetőségek amelyek más EU-s állampolgárt megilletnek.
A japán márka marketingesei elég csehül állhatnak ötlet terén, vagy csak volt idejük egy gigantikus értekezletre, ahol kitalálták, hogy népszerűsíthetnék termékeiket. Döntsünk meg Guinness-rekordokat! - kiáltott fel valaki hangosan és az ötlet első hallásra jónak tűnt. Ám…..
Pár nappal ezelőtt már olvashattátok ZAti egy másik posztját, ezúttal egészen más megközelítésben dolgozta fel aktuális témáját, ad néhány jótanácsot az olvasóközönség arra fogékony részének. Az elmúlt napokban sokszor, sok helyen megénekeltük már a KRESZ…..
Nem igazán tudom eldönteni, hogy Wolfram rövidke levelének autós szereplője nem tudta, hogy jobbra kanyarodáskor elsőbbséget kell adnia az útját keresztező gyalogosnak vagy épp csak nem akart róla tudomást venni, mert sietett és úgy gondolta, hogy inkább kikerüli.…..
Belsőség Csendben gyilkolni 2010.06.28 06:00:00
Kérem, ez van. 27 348 900 forint volt tesztautónk listaára, ezekkel az extrákkal, 16 399 000 nélkülük. Persze adódik a kérdés, mennyire van értelme még egy alapáras E-Klasse árát költeni extrákra, de mielőtt elkezdjük szapulni a karvalykapitalizmust, jó, ha helyén vizsgáljuk a…..