Adatok
nemegészenúgyvan
0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egyszerűen csak ennyi: SZERETEM
Először is tudni kell, hogy ez az első autóm 19 évesen. Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :)
Ne aranyat,valutát,Munkácsy-t...Landyt vegyél!
A teljesen rendbehozott gép…..
nemegészenúgyvan
2012.11.04 10:14:33
A BMW-s hülyegyerekhez: Ezen a kapun nem férnek be a felsorolt autók? Aki tud vezetni itt egy nyergessel is befér! tolatva!!!
Az egyik legkívánatosabb torzszülöttnek tolhattuk ki a szemét. Budapesten, bámészkodók sorfala közt, kettőötvennel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Oldalról, messziről könnyű összetéveszteni egy Skoda Superbbel. Épp ez teszi lefegyverzően rokonszenvessé. Túl természetesen azon, hogy hétmillióért, egy közepesen felszerelt új Superb áráért vihető el. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..
nemegészenúgyvan
2012.01.22 21:13:31
@DonVincenzo: Te komolyan gondolod, hogy az F1-ben az RB ellen dolgoznak? Szerintem inkább fordítva. Ha az RB bármilyen "újítás"-t bevetett azt a döntéshozók mindíg elfogadták, akkor is ha azok eléggé megkérdőjelezhetőek voltak. (tavalyi hajlékony szárnyak, sőt teljes orrkúp, "meleg" befújásos diffúzor - látható volt a silverstoni versenyen, hogy mennyit jelent, köszönhetik a sokat szidott Ferrarinak, hogy nem vétózták meg. Míg mások fejlesztéseit előszerettel elkaszálják. Lásd a legújabb döntést, az áálandó hasmagasságot biztosító mechanika-hidraulika. Amíg "csak" a Lotus-nak volt - akik igazából nem veszélyesek az RB-re, szabályos volt. Amint kiderült, hogy a Ferrarinak is van hírtelen betiltották. Milyen véletlen, hogy Horner a tiltó határozat előtti napon nyilatkozta, hogy az RB nem fejleszti a szóban forgó eszközt. Úgyhogy szerintem gondold át mégegyszer, hogy a FIA ki ellen dolgozik.
Mit meg nem tesz manapság egy óragyártó, hogy birtoklási vágyat váltson ki a férfiból. A Breitling koncepciója a összes ösztönre mesterien apellál. Más kérdés, hogy a látottak alapján lesz-e valaki, akinek fantáziáját valóban a karóra ragadja el, és nem a vágott kipufogós…..
nemegészenúgyvan
2012.01.18 09:56:55
nemegészenúgyvan
2012.01.18 09:58:51
nemegészenúgyvan
2012.01.18 10:12:59
@skyrangr: Az se rossz, ráadásul ahhoz kettő csj dukál. Szerintem.
Soha nem volt motoroscipőm. Kesztyű? Az kell. Dzseki? Hogyne, alap. A bukósisakot nem is említem, mert az még kötelező is. Az évek során lett a bőr mellé Cordura dzsekim, gyári dzsekim, nagyon meleg kesztyűm, nyári kesztyűm, szél elleni partedlim, szél elleni, kámzsával kombinált…..
nemegészenúgyvan
2011.12.18 13:31:44
Ha fájdalmas üvöltést vél hallani a távolból, tudja, hogy kicsiny szerkesztőségünk tagjai jajgatnak, mint Csontbrigád a kopasz sziklán. ..
Mit lehet tenni, ha kiderül a nem valós kilométeróra-állás? Van esélyünk arra, hogy kiderüljön az igazság? A jogszabályok és a törvények az egyik oldalon, a gyakorlat és valóság a másikon.Mai cikkünk blogposztja. ..
Az előzés talán a legveszélyesebb, legtöbb körültekintést igénylő manőver. Nem csoda, hogy a legsúlyosabb balesetek nagy része ilyenkor történik. Vannak, akik egyáltalán nem is mernek előzni, míg mások (pl. én is) igyekeznek körültekintően, de esetenként mást megelőzve…..
nemegészenúgyvan
2011.11.21 11:30:35
@"streetfighter": Attól még hogy valakinek (egy senkinek) az a nickneve ami, még nem fog a név által takart képességekkel rendelkezni, mint ahogyan én is hívhatnám magam "superman"-nek attól még nem lennék az. Ennyit rólad. A "barátod"-ról meg továbbra fenntartom a véleményemet.
A hozzáértésről: Mi legalább (ebben benne vannak a másik oldal képviselői is) vettük a fáradságot és ki-ki a saját ismerete, véleménye, meggyőződése szerint kommentálta a posztot. Egyetértettünk, vagy sem, de nem szólogattunk be egymásnak, míg Te csak erre vagy képes. Ennyi a Te hozzáértésed. Szánalmas, vékony, rövid, puhapöcsű faszmarci.
A hozzáértésről: Mi legalább (ebben benne vannak a másik oldal képviselői is) vettük a fáradságot és ki-ki a saját ismerete, véleménye, meggyőződése szerint kommentálta a posztot. Egyetértettünk, vagy sem, de nem szólogattunk be egymásnak, míg Te csak erre vagy képes. Ennyi a Te hozzáértésed. Szánalmas, vékony, rövid, puhapöcsű faszmarci.
A közelmúltban nézegettem Bende Tibi BMW e28-asát és megirigyeltem a hátsó ajtókat. Bár második lányom még csak egy hónapos, de már láttam, ahogy hárman szeretnénk utazni a bogárhátasban és hátulra nem bírom a kicsit nagyobb sportülések mögé begyömöszölni a két…..
Új kerekek kerültek az SLC-re! Hosszú vajúdás előzte meg ezt a kis befektetést: nem annyira az anyagi vonzata miatt, inkább esztétikai-stilisztikai okokból. Klasszikus lemezfelni, az autó színével megegyező Mercedes-csillagos dísztárcsával, vagy klasszikus könnyűfém barokkfelni?…..
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
Még jó az idő, a fűtést sem kell bekapcsolni, de figyelmeztessen bennünket, hogy Ausztriában ezen a héten leesett az első hó. Kettőt pislogunk, és itt lesznek a hajnali fagyok, a hajnali fagyban pedig a kint tartott autókba olykor nehezebb bejutni, mint OTP-fiókba vasárnap reggel…..
Évek óta megszokott dolog nálam, hogy a motor beindítása után kapcsolom a tompított világítást. Rutinmozdulattá vált, így fényes nappal, városban is kivilágítva közlekedek. Jobb ez így, szerintem könnyebb észrevenni az amúgy szürke autómat, ezen kívül sokszor hagyom el a…..
Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés.
Mai cikkünk blogposztja...
nemegészenúgyvan
2011.06.22 18:21:03
Őrület! Hölgyeim és uraim, ez egyre csodálatosabb lesz. Kérem, olvassák el, de ne puskázzanak, ne nézzék meg az aláírást, csak próbálják kitalálni, mely szervezet nevéhez fűződik az alábbi eszement kiáltvány. A kiáltványt ebben az esetben szó szerint kell érteni, annyi…..
Bevérzett már a szemünk a sok kistehertől így úgy döntöttünk, hogy egy életre leszámolunk velük. Kaptak terepet, vizet, kínlódtak dombon, döngött rajtuk gerenda. Vélemények az azonos című írásunkról...
nemegészenúgyvan
2011.04.17 11:21:19
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
A Totalcar B125 kódnév alatt futó kezdeményezése, aminek a figyelemfelhívó bannerét itt jobb oldalon is láthatjátok egy ideje, lassan lezárul, de ide még senki nem írt posztot róla, kivéve néhány napja Ákos, akinek a levelét olvashatjátok most lejjebb. Pedig érdekes kérdés,…..
A japán márka marketingesei elég csehül állhatnak ötlet terén, vagy csak volt idejük egy gigantikus értekezletre, ahol kitalálták, hogy népszerűsíthetnék termékeiket. Döntsünk meg Guinness-rekordokat! - kiáltott fel valaki hangosan és az ötlet első hallásra jónak tűnt. Ám…..
Pár nappal ezelőtt már olvashattátok ZAti egy másik posztját, ezúttal egészen más megközelítésben dolgozta fel aktuális témáját, ad néhány jótanácsot az olvasóközönség arra fogékony részének. Az elmúlt napokban sokszor, sok helyen megénekeltük már a KRESZ…..
Nem igazán tudom eldönteni, hogy Wolfram rövidke levelének autós szereplője nem tudta, hogy jobbra kanyarodáskor elsőbbséget kell adnia az útját keresztező gyalogosnak vagy épp csak nem akart róla tudomást venni, mert sietett és úgy gondolta, hogy inkább kikerüli.…..
Kérem, ez van. 27 348 900 forint volt tesztautónk listaára, ezekkel az extrákkal, 16 399 000 nélkülük. Persze adódik a kérdés, mennyire van értelme még egy alapáras E-Klasse árát költeni extrákra, de mielőtt elkezdjük szapulni a karvalykapitalizmust, jó, ha helyén vizsgáljuk a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz