Regisztráció Blogot indítok
Adatok
agresszivkistrabant

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem kell megijedni, nem egy Barátok közt rajongó vágta fel az ereit a történéseken, és nem is annyira vicces a sztori, hogy poénkodjunk rajta, de ez van. Az NBC amerikai tévécsatorna Dateline NBC: To Catch a Predator című műsora az elmúlt másfél évben nemes feladatot vállalt…..
agresszivkistrabant 2007.07.03 16:00:48
akit érdekel:
www.msnbc.msn.com/id/17247963/
és általában:
www.msnbc.msn.com/id/9878187/

ajánlok figyelmetekbe néhány részt. Ahol, amikor a "tőrbecsalt" faszi megjelenik a háznál. Tisztán látszik, hogy útközben végig csorgott a nyála, és tök átlátszóan próbálják menteni a szitut. Hát erről ennyit. Szerintem ebben az esetben ne állja már meg a helyét a "tolvajjá a tolvaj világ tesz" mondás. Aki kisgyerekkel kezd ki az irány a börtön vagy egy elvonó, vagy mittudomén mi. És tőrbe csak úgy lehet csalni valakit, hogy ilyen tartalmú chat szobába téved. Vagy éppen keresi!!! Mi vajon miért nem botlottunk még ilyenbe. Mert nem azokat az oldalakat turkáljuk.

És kíváncsi lennék, hogy a műsort elítélők közül, hánynak van gyereke.
agresszivkistrabant 2007.07.04 11:16:01
Eledh Laure 2007.07.04. 09:09:58

igen szükséges hozzá ez is. De ez sajnos sosem lehet teljes, tekintve, hogy ők még csak most fedezik fel a világot és semmilyen tapasztalatuk nincs. Naívak. Csak hallotta, hogy az rossz. Apám mindig magyarázta (hol finoman, hol durvábban), hogy kisfiam lehet, hogy szeretsz szerelni, de a 220 az nem játék, és bele is halhatsz. Ennek ellenére én csak addig kavartam amíg meg nem csapott. Pedig a szüleim tényleg foglalkoztak velem és -most már látom- próbáltak felkészíteni mindenre.
Továbbá csak a kiskorú felkészítésére helyezni a hangsúlyt nagyon egyoldalú. Azért mert egyre durvább a bűnözés a világban valószínűleg nem csak azzal kellene törődnöm, hogy megfelelő golyóálló mellénnyel és puskuval menjek az utcára. Hanem igenis el kell kapni, elgondolkodtatni, és kijózanitani azokat akik fegyverhez nyúlnak, vagy akarnak nyúlni. Nehogy már beletörődjek, hogy ez így természetes. Erre pedig igenis jó lehet egy ilyen műsor.
Mégegyszer hangsúlyozom, nem véletlen, hogy mi nem vagyunk szereplői egy ilyen műsornak, eseménynek, és azok akik ott szerepelnek meg igen. És nem csak azért, mert ez egy amerikai műsor. Ugyanis lehet, hogy meglepő, de a magyar rendőrség is foglalkozik net/cset figyeléssel. Amit helyeselek. Hatékonyságát tekintve nincsenek ismereteim, de konkrét esetről tudok. A témában tótaw úr is jegyez egy blogbejegyzést.
w Híd a semmi ágán 2007.05.24 04:00:00
Alkalmam nyílott a múlt héten megtekinteni a Köröshegyi Völgyhidat, nemzetünk büszkeségét. Ez Közép-Európa legnagyobb műtárgya, 1,7 kilométeres hosszával bőven elérne Szántódtól Tihanyig, át a Balaton felett. Misztikus, gondolkodtató hangulat fogja el a magyart, ahogy…..
agresszivkistrabant 2007.05.25 08:57:37
na végre sikerült a regisztráció. fél nap ; )
amit szerettem volna már korábban megírni ezzel kapcsolatban. Az egy dolog, hogy ezt választották. De akkor kevesebből, szebbet lehetett volna kihozni. Előbbi magyar virtus, utóbbi pedig az én szubjektív véleményem (is). Nos ha valaki már hallott a millaui viaduktról akkor sejti miről beszélek. Tényszerűen pedig:
millaui:
hossz: ~2500m
legnagyobb magasság: 343m
átlagos magasság: 270m!!!
szélesség: 32m (leállósáv is van!)
pillérek száma: 7
felhasznált acél: 16et
építés: 2001dec-2004dec
ár: 99mrd
(ez persze nem teljesen pontos, mert akkori árát szoroztam a mai euro árfolyammal, de nagyságrendileg szerintem helytálló)

körőshegy:
hossz: 1872m
legnagyobb magasság: 88m
átlagos magasság: ???
szélesség: 23,8m (leállósáv nincs!)
pillérek száma: 16
felhasznált acél: 19et (ez miért ennyivel több)
építés: 2004maj-???
ár: 71mrd

(Az adatok lehet, hogy nem teljesen pontosak, de ezeket találtam a neten.)
Az tisztán látszik, hogy a kettő méretét, műszaki megoldását tekintve nem is említhető egy lapon.
Az árát viszont, mégha másféllel meg is szorzom mert az akkori árfolyam, érték stb. AKKOR IS kiba drága a hidunk!!!
Ráadásul a millaui egy turista látványosság. Rengeteg utibeszámoló mondja, hogy ki ne hagyd ha arra jársz.
A mienk viszont borzalom.
Akit érdekelnek képek is. Ajánlani tudom, lenyűgöző mérnöki alkotás. És ott tényleg nem volt más alternatíva.
viaduc.midilibre.com/accueil.php
agresszivkistrabant 2007.05.25 12:04:21
pezen 2007.05.25. 10:25:57

>Nem a híd herült 74 Mrd-ba, hanem a Zamárdi - Balatonszárszó közötti szakasz + viadukt.
ok akkor 44mrd hát aztán az sokkal olcsóbb.

>Kissé nagyképűnek tartom azt a hozzáállást, hogy " A hülye is látja, hogy műszakilag oda nem kell híd,...".
>Bocsesz.

>Egy outsidernek (mint pl. nekem) tetszhet, vagy nem tetszhet. De műszakilag ne akarja megítélni! Szerintem.

>Csak úgy légből két viaduktot összehasonlítani sem érdemes. Amit látsz belőle, az a jéghegy csúcsa.

tényleg nem lehet bit-by-bit összehasonlítani. De azért ne veszítsük el az arányérzékünket.
Ja sokkal nehezebb 10 oszlopot letolni a mocsárba, mint 2-300méter magasra/magasan építkezni 2km-en keresztül.
És ha meg igen akkor pont ott van az érv az előbbi kérdésedre: mi a picsának oda híd, ha mocsár van alatta.
Erről a gyaloggalopp jut eszembe. "Amikor nekikezdtem, mindenütt csak mocsár volt. Mondta is a többi király: a bolond épít ide várat. Én mégis felépítettem, hogy megmutassam nekik. De elnyelte a mocsár. Tehát építettem újat. Az is elsüllyedt. Építettem egy harmadikat, az leégett, összedőlt, aztán süllyedt el. De a negyedik, az megmaradt." ; )
Na remélem ez nem következik be. Szóval akkor gondolkozni kellene talán ha szar a talaj, és irreálisan, indokolatlanul sok költséget generál. Arról nem is beszélve, hogy ez még kockázati tényező is a jövőre nézve.
Másrészről meg ne felejtsük el az ottani és itteni béreket (mérnökök, stb.). Ami jócskán része annak az árnak.
Míg itt -sajnos- konkrét esetről tudok, hogy busz szám hordták a feketemelósokat. És még azt is megmondták nekik, hogy merre bújjanak az erdőben, ha jeleznek, mert ellenőrzés van.
Szerintem drága az a híd ennyiért, és még randa is.
Arra pedig külön kíváncsi leszek, hogy mi lesz majd akkor amikor baleset lesz rajta. Leállósáv nélkül, amolyan napjaink M0-s képei ugranak be 10km hosszú sorral. Csak 50 méter magasan. Na az jó lesz.