Adatok
bobfalfa
0 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miután megrendelte és beszereltette a vadonatúj automata kapuját vagy garázskapuját, ne kövesse el azt a hibát, amit sokan mások: ugyanis az automata kapuk karbantartása az egyik terület, amelyről a háztulajdonosok meglepő módon igen gyakran megfeledkeznek.
Pedig 3 egyszerű lépés betartásával…..
Egy kis időutazásra invitállak most benneteket. Egészen 1967-ig repülünk vissza az időben, ugyanis ekkor jelent meg az NDK Presu cég Chevrolet Cabrio távirányítós kisautója.A maga korában elég nagy számnak számított a játék, hiszen a vasfüggöny ezen oldalán egy amerikai…..
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
bobfalfa
2013.12.23 12:58:27
A Valtoron motorépítő műhely munkái közül a La Bestia és a La Latina 400 is szerepelt már a Sebesség oltárán, most pedig a La Latina 900-ról küldött egy felvételt a Delgado testvérek videós barátja, Grantatini. A spanyol művészek rajonganak a klasszikus Kawasaki-modellekért,…..
bobfalfa
2013.11.16 15:18:41
Egyszerre három gyártó is felfedezte magának a kézzel is hajtható kerékpárok eddig nem létező piacát.
A Kerékagy májusban írt arról, hogy egy hátfájással küzdő holland sebész, Lex van Stekelenburg ötlete alapján a TSG Essempio megtervezte a 4StrikeBike-ot, a négypedálos…..
Nem tudom, van-e keményebb ennél. Minden utcai motorverseny nagyon meredek, de a vaslemezek közé szorított makaói nagydíj ijesztőbbnek tűnik bármelyiknél – idén is megkövetelte a maga véráldozatát az aszfalt. Üljenek most motorra az osztrák Horst Saigerrel, és nyomjanak le…..
A múlt pénteki autósmozi-vetítéssel kapcsolatos legfontosabb emlékem, hogy a Volvo S70 gyári hangrendszere még tizenévesen is elképesztő szépen szól, és ami még jobb, nem kapcsol le tíz percenként merő elővigyázatosságból, mint a Jaguar XF-é. Utóbbiban ráadásul közel sem…..
bobfalfa
2012.10.03 22:42:12
Nem érdekel a klubélet, falkában motorozni sem szeretek. Nem vagyok tipikus BMW-tulajdonos, jobban kedvelem a rigásokat. Soha nem ragasztanék mindenféle hágókon kapható matricákat a csomagtartóra. Nem kell, hogy tudják, pontosan milyen tapasztalt motoros vagyok. Nem érdekel, milyen…..
bobfalfa
2012.08.16 18:05:14
@HOLIDAY:
Még csak annyit, hogy a második garnitúra PR2 már nem volt annyira tapadós, mint az első. Azért is vettem PR3-at harmadszorra. Majd meglátjuk. Én továbbra is javaslom a Michelint.
Egyébként szerintem mi már találkoztunk Kecskeméten egy BMW motoros tesztnapon. Én vagyok a szürke RT-s :)
Még csak annyit, hogy a második garnitúra PR2 már nem volt annyira tapadós, mint az első. Azért is vettem PR3-at harmadszorra. Majd meglátjuk. Én továbbra is javaslom a Michelint.
Egyébként szerintem mi már találkoztunk Kecskeméten egy BMW motoros tesztnapon. Én vagyok a szürke RT-s :)
bobfalfa
2012.08.18 23:17:35
@tangerine71:
Szia!
Én sem tudom, hogyan csinálom :) De már kétszer működött.
Szerintem éppen ennyire motorfüggő ez a dolog. A GSX1400 sokkal könnyebb (kb. 40 kg-val), így sokkal fickósabb gép az R1150RT-nél. És a 106LE/126Nm is sokkal több a 95LE/98Nm-nél. (És az RT-ben egyébként is pónilovak laknak :)
Próbálj ki egy RT-t a GSX után: baromi lassan gyorsul a motorodhoz képest (fájós lábú csigaszerűen)
Szóval jól pörög a kerék, fogy a gumi...
Szia!
Én sem tudom, hogyan csinálom :) De már kétszer működött.
Szerintem éppen ennyire motorfüggő ez a dolog. A GSX1400 sokkal könnyebb (kb. 40 kg-val), így sokkal fickósabb gép az R1150RT-nél. És a 106LE/126Nm is sokkal több a 95LE/98Nm-nél. (És az RT-ben egyébként is pónilovak laknak :)
Próbálj ki egy RT-t a GSX után: baromi lassan gyorsul a motorodhoz képest (fájós lábú csigaszerűen)
Szóval jól pörög a kerék, fogy a gumi...
bobfalfa
2012.08.19 10:56:45
@tangerine71:
Igen, az RT üzemkész súlya 280 kg felett van, de szerintem is alapvetően a nyomaték a hunyó.
A BMW előtt 1,8-as VTX-szel "túramotoroztam" kb. 100LE/156Nm), kissé a tiédhez hasonló kategória. A gumi max. 15e km volt, a fogyasztás nagy sebességgel 8-9,5 liter/100 km.
Ezzel az autópálya menés = állandó sárga benzinlámpa figyelés és 150-170 km-enként tankolás.
Azon is cseréltem néhány gumit, a gyári Dunlop volt a legjobb / legtartósabb.
Az RT a német autópálya belső sávjában 160-190-nél sem eszik 6,8 felett soha. Ez volt a maximum. A VTX ugyanott 10 liter.
És a menetsebességek alapvetően nem különböznek.
Szóval a mérhetetlen okosságot összegezve: alapvetően sem a GSX, sem a VTX nem túramotorok, de attól még nagyon klassz, király gépek, és nagyon lehet szeretni azokat is, mint bármelyik kétkerekű motoros járművet...
Igen, az RT üzemkész súlya 280 kg felett van, de szerintem is alapvetően a nyomaték a hunyó.
A BMW előtt 1,8-as VTX-szel "túramotoroztam" kb. 100LE/156Nm), kissé a tiédhez hasonló kategória. A gumi max. 15e km volt, a fogyasztás nagy sebességgel 8-9,5 liter/100 km.
Ezzel az autópálya menés = állandó sárga benzinlámpa figyelés és 150-170 km-enként tankolás.
Azon is cseréltem néhány gumit, a gyári Dunlop volt a legjobb / legtartósabb.
Az RT a német autópálya belső sávjában 160-190-nél sem eszik 6,8 felett soha. Ez volt a maximum. A VTX ugyanott 10 liter.
És a menetsebességek alapvetően nem különböznek.
Szóval a mérhetetlen okosságot összegezve: alapvetően sem a GSX, sem a VTX nem túramotorok, de attól még nagyon klassz, király gépek, és nagyon lehet szeretni azokat is, mint bármelyik kétkerekű motoros járművet...
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
bobfalfa
2012.05.08 08:28:42
Közben az egyik porschés szervezővel beszélgetek, és mondja, hogy van egy kis zűr a visszautammal. Idefelé jövet ugyanis elveszítettek egy autót. Mindenki tudja, ez mit jelent egy Porsche bemutatón: ropira törte valaki. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Klasszikus gépek versenyeznek ezen a hétvégén Phillip Islanden: nem kell jobb felvezetés a tesztek és a szezonkezdet előtt. A mezőnyben olyan ismerős neveket is felfedezhetünk, mint Jeremy McWilliams egykori MotoGP menő, vagy Josh Brookest, a BSB rosszfiúja.Két futamot már le is…..
Mit meg nem tesz manapság egy óragyártó, hogy birtoklási vágyat váltson ki a férfiból. A Breitling koncepciója a összes ösztönre mesterien apellál. Más kérdés, hogy a látottak alapján lesz-e valaki, akinek fantáziáját valóban a karóra ragadja el, és nem a vágott kipufogós…..
A bukócső és a kartervédő leszerelése zsibbasztó művelet, mert néhány csavar a tank alatt van Ha jól számolom, már nyolc éve okom lett volna írni az emberről, aki miatt mégsem utáltam meg a motorozással járó állandó szerelést és szereltetést, a…..
A vezetéstechnikai tréningek első tíz percében szokott elhangzani, hogy a motor arra megy, amerre nézünk. Erre sokan rábólintanak, ennek ellenére mégsem használják megfelelően a módszert. Persze gyakorlás közben mindenki megtanulja használni a tekintet erejét – aki eddig nem…..
bobfalfa
2011.08.08 14:07:25
Moncsicsis tanga és apokalipszis utáni Magyarország: akinek tetszett a képregény előző része, az biztos, hogy már várta a történet folytatását. Szűcs „Hamlet” Gyula megírta a sztorit, Budai Dénes pedig nem késlekedett, megrajzolta az újabb sokkoló…..
1929. augusztus 17-én jegyezték be a céget, a Jawa motorkerékpárgyár megszületett. František Janeček gyermeke évről évre nagyobbra nőtt – a háború előtt már az egyik legjobb európai gyártónak számított. A kis kétüteműek mellett nagy, 350 és 500 köbcenti…..
Ő pirsónő morgolostavizelevényeid mint többezes rejteméhhátán a szederjes gennyekéj.Huss, fohászom száll felédkedvelátos zümmögényem!Nem véletlenül nyitom a csodálatos poémával a posztot. (Idézet fejből, ezért a pontosság csak jelképes.) Douglas Adams Galaxis útikalauz…..
Blitz R60/2 - The great Escape from Hush on Vimeo. A francia Blitz Motorcycles nem hagyományos módon állt hozzá a motorépítéshez. Az egyszerűségében látványos kialakítás hívei, a Bratstyle, a Wrenchmonkees és a CRD mellett jeles képviselői a csicsás customokkal szembeálló…..
Harley-Davidson Topper A külső szemlélők legalább annyira a chopperekkel azonosítják a Harley Davidson márkát, mint az ittas vezetést Stohl Bucival. Pedig a valóságban egyáltalán nem nagyszakállú, lehugyozott csizmás rockerek szerelik össze a gépeket két sör között…..
Mérsékelt izgalommal – hiszen nagyjából tudja, mire számíthat – mégis kíváncsian nyit be a motoros a BNV A pavilonjába. Hiszen március elején Motorfesztivál van, és az időzítés tökéletes: kellemesen melegíti a tavaszi napsütés a tarkót, a hőmérő is szépen…..
Egy harckocsit elindítani nem könnyű feladat. Egy tankhajót még nehezebb. Megmondjuk, hogyan csináld. Vélemények az azonos című írásunkról...
"Szerda délután 4 órától több hullámban érkeznek a hózáporok 600 méteres magasság fölött a Mátrában. Még a talaj nem fagyott át teljesen így egyelőre csak vékony hólepel fedi a tájat. Várhatóan 5-10 cm hó lesz a hétvégén a Mátrában, ami még a sípályák…..
Még a Deák téri Hobby Boltba csordogálva érkező, huszonnégy forintos Mecsik (mert mi még nem medzsónak hívtuk őket, az új név, később lett), és még messze-messze a Lego korszaka előtt járunk, talán még Merkur építő sem volt akkor. Pörgessünk vissza négy évtizedet az idő…..
bobfalfa
2010.11.23 23:27:11
@mallac: Emlékeim szerint a drótos távirányítós Wartburg világított, sőt, volt még egy valami 60-as évekbeli lapos, nyitott amerikai kocsi is, dupla első lámpákkal, az is világított - szerintem ezekről vetted az ötletet ... Ezek a világítósak 2 db góliát elemmel mentek, de átalakítottuk lapos elemesre, hogy fürgébb legyen a haladás ...
Állítólag tegnap hivatalosan is véget ért az ősz szebbik része, mostantól hideg és nedves időjárás vár a motorosokra. Ha hiszünk a meteorológusoknak, akkor a garázsba toljuk a gépet és elkezdünk tervezgetni. Bartha Gyula és Sulkowsky Zoltán útja 1928 és 1936 között zajlott…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A szerelő szerint a szekrényen nincsen akkora nyílás, amin befért volna a csiga, tehát valószínű, hogy ott bent nőtt meg.
Az egyik csiga a nyák hátoldalán a 220V-os résznél rövidre zárta az áramkört, és szétégette az áramköri lapot.
Évente, kétévente egyszer, talán nyáron érdemes levenni a kapcsoló doboz tetejét, és kitisztítani belülről is, majd jól visszazárni és tömíteni azt, hogy kizárja az ember az ilyen károkozást.