Adatok
THT
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ki fogod nyitni, sőt, garantáltan is el olvasod, hiszen fentről küldték és címeres pecsét van rajta. És akkor jön valami, amire biztosan nem készültél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kell-e nekünk a mindenféle díj? Hol vannak a jó szakemberek? És egyáltalán, mi történik a stúdióban?
Az Égéstér 150. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Härtlein Károlyt már talán jól ismerik a Totalcar-olvasók is. Azon felül, hogy a Brutális Fizika-sorozat kapcsán együtt dolgoztunk még olykor-olykor besegít nekünk, pláne ha tévhit-oszlatásról vagy selejtes vackok képességeinek bemutatásáról van szó. Mindennél jobban utálja…..
THT
2014.10.28 19:54:01
@Acmee:
Ötletekből sosincs hiány.
Csak mire az ötletből megvalósult, működő, gyártható, rentábilis megoldások születnek, elmegy néhány munakóra a fizikusoknak, vegyészeknek, gépészeknek, villamosmérnököknek stb stb.
Mert a nyomástároló tartály kiváló gondolat, de ha le kéne irni a működését számokkal, vajon menne-e?
Ezt a tudást hiányolja a riport az önjelölt világmegváltókból.
Ötletekből sosincs hiány.
Csak mire az ötletből megvalósult, működő, gyártható, rentábilis megoldások születnek, elmegy néhány munakóra a fizikusoknak, vegyészeknek, gépészeknek, villamosmérnököknek stb stb.
Mert a nyomástároló tartály kiváló gondolat, de ha le kéne irni a működését számokkal, vajon menne-e?
Ezt a tudást hiányolja a riport az önjelölt világmegváltókból.
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk
Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
THT
2014.07.27 14:29:54
@Roll1983: Azt kihagytad, hogy ez a sperr difi a két HÁTSÓ féltengely között van :)
Végül vettem egy Bogarat. Volkswagen. Folkszi. De hogy a harminc éves BMW 518i és a húszéves (tizennyolc) Fiat Ulysse mellé mi a francnak kellett egy negyvehárom éves Bogárhátú? Főleg, hogy a közlekedésre javarészt kerékpárt használok? Kellett és kész. Azóta vágytam rá, hogy…..
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja.
..
THT
2013.11.08 17:00:16
@gombiapu: Ezt ugye nem hitted el....
Járós autóm, a negyven éves állólámpás nem szerepel sokat a Belsőség hasábjain. Nem véletlenül, hiszen teszi, amire készült, működik. Elviszi a családot Balatonra, az Őrségbe, megy Belsőség-találkozóra, viszi és hozza a cuccokat Egerből, hetente kétszer elszállítja a…..
THT
2013.11.02 08:32:55
Szóval az úgy történt, hogy éppen a Fenyőgyöngyén fotóztam az új Navarát – nyugodt, csendes környék, pár kóbor kutyán és turistán kívül senki nem jár arra hét közben – mikor csörgött a telefonom. Lövésem sem volt, ki kereshet, odabentről biztosan senki, hiszen…..
THT
2010.05.10 22:39:11
@nem kéne...:
jó esetben nem.
Aztán ha olyan sofőrt kell elhúzni akit először vontatnak, vagy csak éppen fullideg, mert épp előtte törte össze magát, akkor választhatsz hogy kemény vagy és betanítod hogyan tartsa feszesen a kötelet kanyarban, kereszteződésben lámpánál, sávváltásnál, aztán bizonygatod a 25x csomózott kötél mellett hogy ha nem mész rá nem szakad el.
Vagy hülyebiztos kötelet akasztasz rá és mosolyogva elhuzod ahova kell.
Szégyen nem szégyen, én rámentem mikor először vontattak, pedig figyelmeztettek, odafigyeltem, mégsem sikerült kivédeni. Egyébként gyanusan hasonló szitu volt, padkáról le, indulás hátrafelefigyelés...
Aztán a csajom is ráment mikor először vontatták,mondjuk ő egy szűk körforgalomban, csodák csodája utána haza tudtam húzni a normális kötéllel.
Egyébként terepjárómentésre nyilván az acélsodrony a jobb, de én azért örülök hogy annó a kötél szakadtt, és nem az autóról a kötény vagy valami futóműalkatrész.
jó esetben nem.
Aztán ha olyan sofőrt kell elhúzni akit először vontatnak, vagy csak éppen fullideg, mert épp előtte törte össze magát, akkor választhatsz hogy kemény vagy és betanítod hogyan tartsa feszesen a kötelet kanyarban, kereszteződésben lámpánál, sávváltásnál, aztán bizonygatod a 25x csomózott kötél mellett hogy ha nem mész rá nem szakad el.
Vagy hülyebiztos kötelet akasztasz rá és mosolyogva elhuzod ahova kell.
Szégyen nem szégyen, én rámentem mikor először vontattak, pedig figyelmeztettek, odafigyeltem, mégsem sikerült kivédeni. Egyébként gyanusan hasonló szitu volt, padkáról le, indulás hátrafelefigyelés...
Aztán a csajom is ráment mikor először vontatták,mondjuk ő egy szűk körforgalomban, csodák csodája utána haza tudtam húzni a normális kötéllel.
Egyébként terepjárómentésre nyilván az acélsodrony a jobb, de én azért örülök hogy annó a kötél szakadtt, és nem az autóról a kötény vagy valami futóműalkatrész.
THT
2010.05.11 15:19:30
@J.G.:
Arra modnjuk nem számítottam hogy enyire nehéz felfogni egy ilyen egyszerű dolgot...
vontatókötél:
www.fekautosbolt.hu/upload/1180688984.jpg
természetesen miután megfeszült, már nem nyúlik tovább, viszont mikor lazul, belül gumiszálak összerántják hoyg ne tudj rámenni....De hogy ennyi autóbuzi között ezt 5x kell elmagyarázni...
lol...
Arra modnjuk nem számítottam hogy enyire nehéz felfogni egy ilyen egyszerű dolgot...
vontatókötél:
www.fekautosbolt.hu/upload/1180688984.jpg
természetesen miután megfeszült, már nem nyúlik tovább, viszont mikor lazul, belül gumiszálak összerántják hoyg ne tudj rámenni....De hogy ennyi autóbuzi között ezt 5x kell elmagyarázni...
lol...
THT
2010.05.11 18:27:33
@J.G.:
oké :) Ezekszerint értjük egymást, csak mást tartunk "jónak".
Ha nyúlik is, engem nem zavart különösebben, én is voltam már mindkét végén. (a kötélnek!)
Amit csikós ír az jogos, valóban többet kell centizgetni vele mint a hagyományossal.
oké :) Ezekszerint értjük egymást, csak mást tartunk "jónak".
Ha nyúlik is, engem nem zavart különösebben, én is voltam már mindkét végén. (a kötélnek!)
Amit csikós ír az jogos, valóban többet kell centizgetni vele mint a hagyományossal.
Hétfő este pöccintett át Pista egy linket, hogy nézzem már meg. Azonnal elborult az agyam, fém lökhárító, króm dísztárcsa, első tulaj itthon, garázsos, 518i. Cápa. Zöld. Metál. Tetőablak. Ott beleszerettem. Megemlítettem a Ritának, mit szólna hozzá, csak annyit mondott,…..
THT
2010.04.14 21:37:15
@Paqitó: Tényleg nem vagy nagy BMW s :)
Ez a motor gyakorlatilag költségmentes, az autó többi alkatrésze meg filléres tétel.. normálisan használva 8-9 liternél nem ehet többet. Vezérműszíj meg nincs benne hálistennek.
Ez a motor gyakorlatilag költségmentes, az autó többi alkatrésze meg filléres tétel.. normálisan használva 8-9 liternél nem ehet többet. Vezérműszíj meg nincs benne hálistennek.
Én biztos visszatekerném 120 ezerre – mondta Winkler, amikor meglátta a 320-ast, 2,7 millióért. A nepperek is így gondolják, mert hihetetlenül tartós. Vélemények az azonos című írásunkról...
THT
2009.10.12 11:28:24
@Aldo Moro:
Igen, lehet hogy spórolás, de nekem pl soha 1 pillanatra sem kell a balkezemmel elengednem a kormányt, mert minden elérhető enélkül.
A vezetékekről meg annyit, hogy kb 1987 tól az összes BMW ben elektromos tükrök vannak, ha kéred ha nem.
Tehát van olyan autó ami kurblisablak+villanytükör kombóval került ki, ennek okát énsem igazán értem, de a spórolás vádja alól felmenti a BMW-t.
Az enyém elég fapados, de fűti a sofőr oldali zárat, a tűkröket, ráadásul valamiért a kp.zár motorhoz is megy egy csomó vezeték, felhúzza az ablakot akkor is ha kulccsal zárod és elfordítva tartaod a kulcsot (ne kérdezd mi értelme)
Szóval valszeg igaz a megállípítás, ennyi hülyeség mellett nem fért már bele + 5m kábel. :DD
ja és külön öröm hogy az ablakspricniket is fűti :D
Igen, lehet hogy spórolás, de nekem pl soha 1 pillanatra sem kell a balkezemmel elengednem a kormányt, mert minden elérhető enélkül.
A vezetékekről meg annyit, hogy kb 1987 tól az összes BMW ben elektromos tükrök vannak, ha kéred ha nem.
Tehát van olyan autó ami kurblisablak+villanytükör kombóval került ki, ennek okát énsem igazán értem, de a spórolás vádja alól felmenti a BMW-t.
Az enyém elég fapados, de fűti a sofőr oldali zárat, a tűkröket, ráadásul valamiért a kp.zár motorhoz is megy egy csomó vezeték, felhúzza az ablakot akkor is ha kulccsal zárod és elfordítva tartaod a kulcsot (ne kérdezd mi értelme)
Szóval valszeg igaz a megállípítás, ennyi hülyeség mellett nem fért már bele + 5m kábel. :DD
ja és külön öröm hogy az ablakspricniket is fűti :D
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem akartam elhinni...vagy 3x elolvastam, hogy most ez tényleg csak reklám? Aztán kidobtam :D