Adatok
Moszkvicsslusszkullcs
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Kőbánya – Kispest és Ferencváros között felújították a pályát, így a 20-as és a 30-as sebességkorlátozások lekerültek, 80-as lett a pálya. A vonatok sebessége mégsem haladja meg az 50-et. Olvasónk szerint azért, mert a menetrendi segédkönyvben nem szerepel módosítás.…..
Moszkvicsslusszkullcs
2009.07.03 20:34:45
Mi is történne akkor, ha egyáltalán nem létezne menetrendi segédkönyv?

Innentől számítva két hétig. Tehát június 29-én újult erővel, a szokott irányban, a szebb jövőért. Addig viszont lehetőleg ide se bagózok, és ezt ajánlom mindenkinek. Több dolgok vannak földön s egen, mint online. Egyelőre...
Moszkvicsslusszkullcs
2009.06.29 01:13:22

EP-választás, IV. rész - Fidesz A győztes Fidesz nehéz helyzetbe nyerte magát. Kétfrontos harc mellett nehéz megőrizni a hitelességet, és elkerülni a két ellenfél szavazóinak protest-mozgósítását. Ha a Jobbik radikálisainak udvarolnak, azzal az SZDSZ egykori és az MSZP…..

EP-választás, II. rész – SZDSZ és MDF Mikor kiszívta már szegény csontom velőjét, s arcához lankatag hajoltam én előrébb egy csókot nyomni rá: nem láttam semmi mást, csak izzadt bőrcsomót és tele rothadást. Bezártam szemem nagy hideg borzadályban, s amint az eleven…..

A furcsa kinézetű N78 új társa kifejezetten dögös, mintha csak a Star Warsból lépett volna elő, természetesen a sötét erő oldalán. Öt megapixeles kamerája Carl Zeiss optikával van felszerelve, autofókuszos, támogatja a geotagelést, és videózásban is jól teljesít: VGA…..

Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akit gyerekkora óta izgat a páternoszter. Ezért a múltkor, amikor az Andrássy úti MÁV-hedkóterben jártam, elhatároztam, hogy a figyelmeztetőtábla ellenére sem fogok kiszállni a legfelső emelet után, hanem továbbmegyek. Mérnök szülőktől…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.07.22 21:52:17

Nagyon sok hordozható biciklit árulnak már most is, többnyire aktatáska/utaztáska-szerű csomagokban. Ez a hátizsákba pakolható kerékpár állítólag a legkönnyebb és leghordozhatóbb változat mind közül. Súlya 5,4 kilogramm. Egyelőre csak koncepció, bár valószínűleg nem lenne…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.07.09 22:40:55

Tudni persze tudtuk, hogy pályázat van vezérigazgatóra, de azért ez akkor is aranyos (bár a vezérigazgató szóra kattintani nem volt érdemes a poszt írásakor): ..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.06.26 01:38:02

A Corvin mozi mögött, csak egyetlen háznyira a hatalmas Corvin sétány-projekttől, de üzletileg attól függetlenül épül az Üllői úton az egyelőre Ü48-nak nevezett irodaház. (A beruházó BIF és az Index tulajdonosai részben közösek.) Szerintem szép lesz az épület, én…..

Hát ilyen nincs. Már majdnem kidobtam az NKH legújabb sajtóközleményét, amikor megláttam, hogy valami vasúti dolog, de aztán csak megnyitottam a csatolmányt. Majd, miután kitöröltem a könnyeket a szememből, már jöttem is ide a Belsőség adminfelületére, mert ezt nektek is…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.06.13 21:40:00

Ismét hihetetlen fejelsztéssel állt elő egy kínai mobilgyártó, a ChinaKing nevű cég nem kevesebbet állít, mint hogy elkészítette a világ első proektoros mobilját. Az Engadget tartalomipari szakmunkásai voltak olyan jók hozzánk, hogy elvégezték a piszkos munkát, lefordították…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.06.13 20:32:54

...annak, hogy a sokak szerint valaha volt legnagyobb magyar autóversenyző-tehetség, Kesjár Csaba elhunyt. Génjeiben apjától, Jánostól, örökölt tehetségével egy olyan időben tarolta végig Európa versenypályáit, amikor még nem volt itthon szélessáv, határtalanság és…..

Kereskedelmi, hirdetői szempontból alig érdekes a magyar társadalom azon negyede-ötöde, amelyet a digitális földfelszíni televíziózás elér majd - mondta Róbert Ákos, az RTL Klub vezérigazgató-helyettese kedden, a tihanyi Media Hungary konferencián. Mindez azt jelenti, hogy csak a…..

Boldog békeidőket élünk. Ennek egyetlen aspektusáról lesz szó: arról, hogy létezik és szinte bárkinek elérhető az internet. Ami egy csoda, még akkor is, ha észben tartjuk, hogy hazabeszélek, hiszen a IV. kerületi internetben dolgozom.Nem kell fetisizálni, vagy akár magyarázni,…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.05.20 05:37:43

Mégiscsak érdemes sajtómunkásnak lenni, az állhatatos munka meghozza a gyümölcsét. Ifjú kollégám, Andó Gergely kérdést tett föl a MÁV-kommunikációnak. Az alább közlöm kiváló druszám, Kavalecz Imre sajtófőnök válaszát.A rövid elektronikus levél több szempontból is…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.05.20 05:48:02

„Elnémul a BKV” – olvashattuk a különböző sajtótermékekben a napokban. A hír nem érte meglepetésként a gyakorlott utazót: az átszállási lehetőségek bemondását már lassan fél éve kitörölték a rendszerből. Az ok: egyes utasok panaszkodtak, hogy zavarja…..
Moszkvicsslusszkullcs
2008.05.19 02:59:06
Remélem, hogy az érzelem fölött győz az értelem.
Itt egy képhivatkozás Hamster honlapjáról:
www.hampage.hu/kozlekedes/varso/img_7001.jpg
Látható, hogy van egy oldaliránytábla, amin fel van tűntetve a járat száma, a megállói, és az egyes megállókban lehetséges átszállási lehetőségek.
Ha ez kiegészül egy műtyűkkal, vagy a járművezető veszi a fárdaságot, és bemondja a következő megállót (lásd HÉV), akkor az utas valamennyi számára fontos információt megkapja.
A felhördülés igazi tárgya szvsz nem az, hogy elmarad a átszállási lehetőség bemondása, hanem az, hogy a "műtyúkos" járműveken az iránytáblák meggondolatlan leszerelésével megvonták az utasoktól az információt a járat megállóiról és az átszállási lehetőségekről.
Idézet a blogbejegyzésből:
"Néhány vélemény szerint a táblákat kellene visszaállítani, ezek valóban olvashatóak voltak, de eljárt az idő felettük, a technika mai színvonala mellett egy olyan társaság, aki az egyéni közlekedéssel szeretne versenyezni, ezeket már „nem engedheti meg magának”. Legyártásuk ráadásul költséges, módosítani nehéz őket"
Egy iránytábla 1000 Ft-ba kerül, ez egyáltalán nem magas. Az iránytáblákkal való foglalatoskodás 1-2 szaki munkaidejét tölti ki a BKV-nál.
Egy csuklós autóbusz felfokgyemezése 1,5-2,0 m Ft + többlet karbantartási/üzemeltetési költség + többlet tartalék jármű az elromlott kijelzőjű jármű szervizelésének időigénye miatt, satöbbi.)
Jelenleg 3 szaki munkaidejét tölti ki az, hogy az állomány kisebb részét képező fokgyemeket karban tartsa. Úgy tűnik, humánerőforrás oldalról sem kedvezőbb a fokgyem.
Szerintem az iránytábla + hangbemondás kombinációja az egyetlen Butapesten jelenleg alkalmazott megoldás, ami az utas igényeinek megfelel.
M.
Itt egy képhivatkozás Hamster honlapjáról:
www.hampage.hu/kozlekedes/varso/img_7001.jpg
Látható, hogy van egy oldaliránytábla, amin fel van tűntetve a járat száma, a megállói, és az egyes megállókban lehetséges átszállási lehetőségek.
Ha ez kiegészül egy műtyűkkal, vagy a járművezető veszi a fárdaságot, és bemondja a következő megállót (lásd HÉV), akkor az utas valamennyi számára fontos információt megkapja.
A felhördülés igazi tárgya szvsz nem az, hogy elmarad a átszállási lehetőség bemondása, hanem az, hogy a "műtyúkos" járműveken az iránytáblák meggondolatlan leszerelésével megvonták az utasoktól az információt a járat megállóiról és az átszállási lehetőségekről.
Idézet a blogbejegyzésből:
"Néhány vélemény szerint a táblákat kellene visszaállítani, ezek valóban olvashatóak voltak, de eljárt az idő felettük, a technika mai színvonala mellett egy olyan társaság, aki az egyéni közlekedéssel szeretne versenyezni, ezeket már „nem engedheti meg magának”. Legyártásuk ráadásul költséges, módosítani nehéz őket"
Egy iránytábla 1000 Ft-ba kerül, ez egyáltalán nem magas. Az iránytáblákkal való foglalatoskodás 1-2 szaki munkaidejét tölti ki a BKV-nál.
Egy csuklós autóbusz felfokgyemezése 1,5-2,0 m Ft + többlet karbantartási/üzemeltetési költség + többlet tartalék jármű az elromlott kijelzőjű jármű szervizelésének időigénye miatt, satöbbi.)
Jelenleg 3 szaki munkaidejét tölti ki az, hogy az állomány kisebb részét képező fokgyemeket karban tartsa. Úgy tűnik, humánerőforrás oldalról sem kedvezőbb a fokgyem.
Szerintem az iránytábla + hangbemondás kombinációja az egyetlen Butapesten jelenleg alkalmazott megoldás, ami az utas igényeinek megfelel.
M.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz