Adatok
bxbreak85
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam.
Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket:
– a svéd…..
bxbreak85
2015.04.05 11:51:17
Ismerös,ez az egész... Nekem is van egy ilyen sztorim.. Adott a lelkiismeretes,de hozzánemértö ex gazda aki irdatlan pénzt beleölt az autóba. De mivel nem saját kezüleg csinálta ezért irgalmatlanul lehúzták mindenhol..(kb 3,5 millió-ba volt neki ez a játék,mikor egyéb okok miatt kénytelen volt megválni az autótól..) Lassan 1 éve az enyém... Ránézésre szép,kulturált stb. D E... A görbe lengökartól kezdve,az olajokádó 800 ft-os szimeringtöl kezdve csak úgy irtom ki belöle a gurányolást. Az 1 milláért generálozott motor nem bírt ki kíméletes használat mellett 20-ezer km-t... (bocs az ékezetekért..)
A SyFy, a science-fiction egykori melegágya a kétezres évekre kicsit eltévelyedett, és egyre több pankrációt meg realityt kezdett el vetíteni, míg a igazi sci-fi mutatóban is alig maradt az adón (Battlestar Galactica, Stargate), mert a Havent, a Warehopuse 13-atz vagy a Being Humant hadd…..
bxbreak85
2015.02.22 20:09:22
Néhány GTV-ből leszűrt tapasztalataim laza halmaza
Hitemre mondom, hogy NINCS SOK MŰSZAKI PROBLÉMA AZ AUTÓVAL!!! Akkor se, ha régi Alfánál ez sok szakértő kollega számára abszolút hihetetlen. Na persze én is csak a hatodik ilyen autómra mondok ilyet, az elsővel (másodikkal,…..
bxbreak85
2014.12.15 08:53:59
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
Íme, nézzék meg milyen átlátszó módszerekhez folyamodnak, akik le akarják járatni a Toyoták megbízhatóságát. Lépésről lépésre követhetik, ahogy a sunyi befeketítési kampány begyakorolt lépéseit végrehajtják. Ám sajnos nem jön össze, mert nem gondoltak minden…..
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény. A téli, nyári gumi váltogatása bosszantóan sok időt rabol el, még talán időpontot is kell…..
Eljutottunk idáig is, Ponton Dezső a legfőbb bírák ítélőszéke elé került. A Mozaikba. Az öt évre szóló OT-s műszakit ugyanis csak zárt technológiás helyeken mérik, amint ezt tavalyelőtt az okmányirodában megtudtam, amikor épp a zöld Merci papírjait intéztem volna, és…..
bxbreak85
2013.10.20 11:09:45
Biztosan nem így képzelte bemutatóját Toomas Heikkinen ralikrossz-versenyző, a Los Angelesben zajló extrémsport fesztiválon, ahol tegnap súlyos balesetet szenvedett, miközben látványos ugratására készült. A 2010-es finn ralikrossz-bajnok a szükségesnél kisebb sebességgel hajtott…..
Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a…..
Tudják, az elmúlt négy hónapban – hogy is mondjam, hogy ne tűnjek teljesen őrültnek – afféle küldetéstudatom lett. Lehetetlen dolgot készülök megvalósítani: oldtimerrel szeretnék járni. Persze nem minden nap, hiszen hűséges és szintén öreg Honda Spacy robogóm az…..
Péntek reggel láttam a DS-t. Ha motor lenne, Baowah azt mondaná, hogy patkány, lehet pár ilyenből válogatni a Sebesség Oltárán. Most én mondom erre a Citroënre, hogy patkány, de nem koszspray-vel és kamurozsdával, hanem igazi rohadásokkal, évtizedek horpadásait magán hordó…..
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
bxbreak85
2012.01.12 20:06:06
@Doubledecker: A hozzászólásnak nem ez volt a lényege..A normálisan karbantartott és megfelelö üzemanyaggal használt cr-ek is simán elmennek 4-5 százezer km-t. (Németországban sokat láttam ilyen futásteljesítménnyel,csak mire hazaérnek lesz bennük 80-150-ezer km...
Vettem egy Daimler-Benzt. A napi használatú Honda Spacy robogóm mellé járni, szállítani, utazni, gyűrni. Ki az esőbe, latyakba, tűző napra, utcán parkolásra, ridegtartásra. Budapestre, Balatonra, Olaszországba, bárhová. A mostani 26 éves helyett lett - csak, hogy képben legyenek.…..
Furcsa korú kocsijaim régóta érdekes helyzetekbe rángatnak bele, amiket valahogy mindig megúszok. A 850-es Fityóm is szerzett meleg pillanatokat. Mai cikkünk blogposztja...
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített…..
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
bxbreak85
2009.10.11 09:29:36
A napokban csináltunk egy 50-ezer km-es vw t5-öt.Nagyon megdöbbentett,hogy még az eredeti levegő és pollenszűrő volt benne!! Természetesen a szervízkönyvben gondosan ki volt pipálva a csere.Ennyit a nagyképű márkaszervizekről..és ne legyen illúziótok általában(főként dieseleknél)az olajat is csak annyira engedik le,hogy 1-2 liter maradjon a karterban..(a kimaradt olajat meg el lehet passzolni) Ezért nem ér sokat Magyarországon a vezetett szervízkönyvre való hivatkozás..->így lehet sz@rt csinálni 80-100-ezer km-alatt bármilyen autóból..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz