Regisztráció Blogot indítok
Adatok
spal

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
„Drágám, ha gyalogost gázol, nézze meg a szombati anyagot, abban volt szó a gyalogosok közlekedéséről. Biztosan elsiklott valami fölött vagy éppen az orvosnál volt” – bökte oda az iskolavezető a számítógépe mögül. Így a negyedik napon már éreztem magamban valami…..
spal 2012.07.14 21:53:43
@Rocko-: "Petra azt üzeni, hogy a legjobb kommentelőt elviszi egy körre."

És a nyolcadik utas a halál? :)
spal 2012.07.14 22:27:15
@Rocko-: stock fotó dugása bezzeg ér? --költői...és kellő komolysággal írva-- :)

@papptibi: Remélem megélem a kép nyilvánosságára hozását, mert kíváncsi vagyok nyulontul nevű kommentelő elméletének helyességére
spal 2012.07.14 22:58:01
@Rocko-: höhőj... :) --jah...válság van...csak sokkal inkább morális mint gazda(g)sági--
Kolléganőnk, Petra most kezdi a nagy kalandot: jogosítványt szerez, vagy legalábbis megpróbálja. Mivel mostanában többször is foglalkoztunk az autósiskolákkal, az oktatás színvonalával, a szexuálisan zaklató, vagy csak simán türhő oktatókkal, esetleg a távtanulási…..
spal 2012.07.10 11:22:32
@nyulontul: Valóban komoly 10 perces erőfeszítésbe tellett mire teljes névvel, beosztással, arccal lehet találni egy személyt akire illik az apró utalás amit te említettél. Bendének üzenném, ha már hamis személyazonosságot kíván használtatni valakivel, úgy tegye, hogy ne lehessen másra --ha nem pont a szegény delikvensre-- ráhúzni, mert a perverz net-huszárok sok mindenre képesek... --nyilván ha már így állok hozzá, én leszek az első aki ott fog nyál-csorgatni az iskola előtt naphosszat mire megjelenik álmaim asszonya... :)--
spal 2012.07.10 17:57:21
@nyulontul: Jó hát nekem is mindegy, csak írjon értelmesen érdekes dolgokról. És ha egyszer már Petra, egy kis átszellemülést is szeretnék kérni tőle, szerintem még segítené is a vezetés elsajátításában.
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
spal 2011.01.23 09:41:54
Miért érzem azt, hogy Bende n(s)em igazán olvasta el a KRESZ-t is tartalmazó tankönyvet, csak ifjú jogászosan kimásolgatja a neki kedvező részeket?

Hogy idézgessek én is: "A figyelem szándékos irányításához tudatos elhatározás és akarati erőfeszítés szükséges. A szándékos figyelem azonban könnyen átalakulhat önkénytelenné. Ha felébred az ember érdeklődése az iránt, amivel foglalkozik, már erőfeszítés nélkül, önkéntelen is odafigyel"

"Kis túlzással a járművezető-képzés a figyelem, a szem iskolája. Azt, hogy mire kell figyelni és mire nem, a közlekedési helyzet határozza meg."

És még egy rakat semmit mondó, de annál érdekesebb és --ha valaki képes rá-- elgondolkodtató, cselekvésre késztető mondat található benne.

A B125 jó kezdeményezés, de ez a "...lámpást adott kezembe az Úr Pesten" szindróma--a film cím, csak a szójáték miatt kellett-- csak a szokásos nyafogásnak tűnik, mert nem olyan rég vagy elütöttél valakit, vagy téged, ez mindegy. Ezt csakis szemlélet formálással fogod megoldani, mert ha még szabályozást is tudnál rá fogalmazni, olyan egzakt módon mint például a gyorshajtás --egyszerű eldöntendő kérdés: igen, nem-- még akkor is többen lesznek, mint amennyivel elégedett lennél. Hiába vannak jól megfogalmazva az előzés kritériumai, mégis nap mint nap megy a leszorítósdi,dodzsemesdi. Jah és közben az eseti elkövetők, mint az átlag tisztességes polgár --már ha van ilyen-- meg csak kap egy újabb tételt amit utalhat a csodás nettó béréből...
Belsőség Autót vettem 2011.01.22 08:00:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
   A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..
Kedves rendőrbácsik! Ha az autós nem a neki kijelölt úton megy, hanem mondjuk a játszótéren át, ugye meg tetszenek bírságolni? Vélemények az azonos című írásunkról...
spal 2010.11.19 18:23:18
Kár volt elolvasni...Viszont ha már megtettem, had hívjam fel Kedves Tibor a figyelmed egy valamire...Te magad írtad, hogy az idézett Kresz utalás SZABÁLY. Nos azoknak az egyik jellemzője, hogy pontosan meg van fogalmazva, legalábbis törekedtek az félreérhetetlenségre.

Ugye a buszsávot Te sem busz-útnak hívod? Tudod mi a különbség sáv, és út között? Ha nem akkor vedd elő kérlek újra azt a Kresz könyvet és az első pár oldal valamelyikén foglalkoznak ezzel, direkt azért, hogy minden közlekedő tudja, melyik szabály mire hivatkozik, mikor említ egy fogalmat.

Az meg személyes véleményen Rólad, hogy nem sokat szoktál mások gondján gondolkodni, pedig ha már erről akarsz írni, a nyilvánosságnak, sokkal hitelesebbé tehetné ez a fajta előkészítés. Panaszkodni --nyafogni-- meg már az óvodában sem illik sokat. Ha meg a köznép és pórnép hergelése volt a célod...hát, inkább nem mondok semmit.

Illetve egyet mégis kérdeznék:
Nem lehet köpködés NÉLKÜL GONDOLKODNI, és az objektivitás --nem aszerint hogy most ott kacsázol a sok bringás közt, és legszívesebben billenős Zil-re váltanál csak, hogy szabad és zavartalan utad legyen azon a pár km-en amíg közlekedsz -- elvére hagyatkozva leírni egy problémát, és utána, közben, előtte meg írni a véleményed? Nem a véleménynyilvánítás a bajom, csak az, hogy szerintem nem illik hentesként megmondani miért is pont annyi beton kell abba az alapba, kivéve ha indokolni is tudjuk, miért nem több és miért nem kevesebb.
Az Alfa Romeo Giulietta hazai bemutatóján hemzsegtek a celebek és a playmatek. Szüksége van erre a káeurópai, megélhetési akarnok bagázsra ennek az autónak? Nem hinném. Illetve ki tudja. Vélemények az azonos című írásunkról...
spal 2010.09.14 13:04:55
Alfa Romeo Giulietta

Gyönyörű, imádom 3040
Szimplán csak kéne 1986
Inkább a halál 309
Több technót a parlamentbe 816

Tudom eltelt fél év, új világ lett a szemét dombon, meg forradalom mittom én még mi, de érdekelne hogy csak a totalcar szavazós része ennyire tré munka-e --értsd sok "robot" szavazó-- vagy ennyire más lett az emberek véleménye, vagy csak szimplán --tudom többször is lehet szavazni blablabla-- 300 ember hangosabb mint 3000?

Nagyon szomorú, hogy ha nem a tömegnek gyárt egy cég, akkor holnap már be is zárhat. Erről volt is már cikk itt is, tán nem is egy. Szerintem a motorsportokat kéne JÓL szabályozni, nem úgy mint Michelisz Norbi és "oserszlében" esetében látszik.

Ha túra autó --pálya versenyzés-- akkor legyen adott egy minimális súly, minimális befoglaló méretek, biztonsági felszerelés, és legyen megadva egy teljesítmény/nyomaték sáv --lehetőleg vagy ez vagy az alapon, tehát amelyiket előbb elérik-- és mindenki szabad kezet kap, mindent fejleszthet. Ha nem tud ugyanebből a típus-változatból--hajtáslánc, futómű, padlólemez megegyezik a versenyen használttal-- eladni 50ezret évente, akkor szimplán elveszik az összes pontját mind gyártónak mind egyéni versenyzőnek. Év közben lehetne a meghatározott súly alá menni, de csak bizonyos alkotó elemek súlya csökkenhetne pl karosszéria. No jó, az 50 lehet sok akkor csak 30ezer...Mert így nincs fejlődés hogy az utolsó csavar is meg van mondva, hogy pontosan milyen legyen...No mindegy, én valami ilyesmiben látnék jövőt, pontosabban magamat ilyen jövőben látnám szívesen xD nem ugyanaz...nem a mazdás mindenhol a 300 kilós kábel korbácsos eldobhatós csilli-villi Faraday-kalitkákban
- It was OK, but one of your teammate just pissed me off, he was so sly with me on the track. - Oh, really? Was it around 14.30? - Yes, I think... - Take it easy, sweetheart, that was me. And that was a race, not a scout-jamboree. Mai cikkünk blogposztja...
spal 2010.02.25 12:04:13
szesztet..@ommm:

auto.indavideo.hu/video/Burcu_Cetinkaya_a_noi_rallyversenyzo

Ha ő az a hölgyemény akivel szívóztál, akkor igen csak küldhetnél egy üveg szesztet...van english oldala is, csak a nevére kell keresnyi

Gratulálok a versenyhez, és főleg a visszaváltás-megfogás tetszett a videjóban.. sisak nélkül megnéztem volna az arcod, mer így elég nyugodtnak tűntél... xD
Amikor a Prius nálunk járt teszten, kipróbáltam az automatikus tolató rendszerét, de csúfos kudarc lett a vége. Aztán később Évával a Toyotától beszéltünk a dologról, és valaki a háttérből megjegyezte a vonal túloldalán, hogy egy hét szerinte is kevés ahhoz, hogy a Prius…..
spal 2009.11.13 14:11:03
Csak tanult reflexekkel éltek? tolatóradar->béna sofőr, "luxus" fauvé A4 allroad->bodzaszedés? Aki rögtön asszociál ahelyett hogy elgondolkozna miért is vannak ilyen törekvések, ezek hogyan oldhatók meg elvben, hogyan lehet ezt kivitelezni annak szép napot kívánok, lehet szarozni fosozni minden építőjellegű gondolat nélkül, majd más megépíti a működő szerkezetet, és akkor majd használjuk büszkén hogy ilyenünk is van.
Végülis minek az X5-sbe az abs, esp, asr? jah hogy különben nem tudná mindenki vezetni? és aki elsőre átül egy miniből vagy passatból és nem tudná a segéd berendezések nélkül szakszerűen üzemeltetni a gépjárművet az már kész, béna, lője fejbe magát és kenegesse vietnámi kenőccsel? és a kedves forester tulaj aki fejenpörgést adott elő minden bizonnyal nem küzd parkolási gondokkal mégis legalább két életet veszélyeztetett ő ne adja le rögtön a jogsiját? a sztrítrészer hülye gyerek aki márkától függetlenül kézizik a bevásárlókocsis nyugdíjasok meg a két gyermekes családanyák közt, mindig átfér vérvörös-narancssárgán de csak is a forgalmas zebrákon és két kamiont is megtud előzni a 21-esen --nem a kibővített részen-- 100 méter alatt mikor jön szembe a s.tarjáni expressz cirka 80 utassal, na neki még kitüntetés is jár, kap egy szigorúan "ízléses" ál-króm kipuf véget a motorháztatőre csak hogy mutasson valahogy.
Aki képtelen felhagyni az örökös majd-én-megmutatom c. magánszámmal, aki képtelen felfogni hogy hibamentesen vezetni lehetetlenség, aki képtelen felfogni hogy az út is egyfajta közösség, ahová be kell illeszkedni ami kompromisszumokkal járhat és a többi „nemes” elv követője lehet hogy tökéletesen parkol, de a halálozási statisztikákban is élharcossá válhat szokás szerint magával rántva jó pár „béna” embert. Mint ahogy vannak csekély értelmű úgy vannak csekély érzékű emberek is, csak épp tanulással gyakorlással nem mindkettő azonos mértékben javul.
És hogy valami köze is legyen ennek a „remekműnek” a témához: a toyota rendszere nagyon leegyszerűsítve olyan mint a kamerákban a mosoly vadász funkció, ezért Papp Tibinek üzenem az üres helyre való beállásnál gondoljon arra hogy egy fehér lapot a lencse elé tartva van-e értelme ezt a funkciót használni, pontosabban várni hogy megjelenjen a képkioldását elindító mosoly. Ha fejlesztői szemmel nézzük, parkolási segédletet akkor igényel a kedves vevő, mikor igen szűk helyre szeretné letenni kedvenc négykerekűjét. Erre a szituációra viszont jellemző hogy van két, a természettől általában igen elütő színű nagy darab krumpli. Ezek kiváló viszonyítási pontok lehetnek. Ezek nélkül olyan mintha Tibi bekötnéd a szemed, megforgatnánk és mondanánk indulj el -szerintünk- jobbra, de ha rossz felé mész kis áramütés ér, szerintem inkább kihagynád a disznóvágásra emlékeztető elektrosokk terápiát.
Ezen rendszerek legnagyobb baja, hogy szoftver igényes, amit mint tudjuk ember ír, így hibákkal terhelt. De jó pár dolog van már ami szoftverek alapján működik nem mechanikusan így idővel biztosan jobb lesz. És kérek mindenkit próbálja meg belátni hogy az autógyártó cégeknek nem saját érdekük hogy fejlesszék az autóikat, lásd a golf I Afrikában, amíg a társadalom nem kényszerít addig jó a jelenlegi szint is. Vajon szigorú szabályzás nélkül érdekelt-e volna bárkit is a légzsák, esp, károsanyag kibocsájtási normák meg a többiek elterjesztése... ez a mondás régről való de attól még lehet benne valami: "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek." a fordítás nem az enyém, de igényeseknek: „Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black. „
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..