Adatok
crestf
5 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Egy animálási módszer, mely segítségével arcokat könnyen lehet animálni !csontok nélkül!. Csupán vertexeket mozgatunk el, amit aztán memorizáltatunk a morpher modósítóval, ő pedig az A pontból B pontba való elmozdítást folyamatos animációkén tudja kezelni.3d maxban a…..

Jelenleg leggyakrabban használt modellezési technika, különbözű textúraréteget előállításához így pl.: normal map, displacement map. Nagyon részletes modelleket készíthetünk ezzel a technikával. De milyen munkafolyamt ajánlott?-Először is a legelterjetebb: Csinálunk egy sima…..

Kicsit ugrok egyet és előre hozom ezt a témát. Én bipedet használok jelenleg animáláshoz és ezt skin módosítóval kötöm össze a modellel. Ehhez készítettem egy nagyon alap tutoriált, mert régen sok gondom volt az alap doglok elsajátításával. Remélem sokaknak segít és…..

Animálás szó latinból ered (mint annyi más is). Az anima/animus szóból mely 'lelket' jelet. Animálni annyit tesz hogy lelket adunk valaminek. Az oldalt látható egyszerű pálcika figura is életre kelt, ahogy mozgást adtunk neki. Ezért nagyon fontos szerepe van a játékokba a…..

Kedves Olvasó!Vagy hogy célirányosabb legyek: Kedves Modellező! esetleg Kedves Animátor! Mindenki válassza ki a magának tetszőt. Nemrég kezdtem el komolyan fogalkozni a modellezéssel és animációval. Magam nem mondanám egyiknek sem, az utobbi kettő közzül, de szeretnék ezekbe…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz