Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sdriver

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves Donát!A következő történet 2010. szeptember 4-én esett meg velünk Brassó-Budapestviszonylaton, és anyukámmal átléptünk egy bizonyos dimenziót, a MÁV-StartZrt. közreműködésével. Én már nem várok csodát, pláne kártérítést, hiszen csakhaza szerettem volna érni, nem…..
sdriver 2010.10.01 22:07:57
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"A Magyarországon dolgozó mozdonyvezetők havi átlagjövedelme eléri a 272 700 ezer forintot. "

Szépen hangzik, de nem igaz. Jómagam kis híján húsz év gyakorlati idővel rendelkező mozdonyvezető vagyok az 1-es vonalon, a Trakciónál. Augusztusban 22 túlórával éppen csak átlépem a bűvös 200 ezres határt. Szerintem az én korosztályom teszi ki a létszám többségét, így talán átlagosnak is tekinthető...
A sztrájktörvény értelmében bármikor munkabeszüntetést kezdhetnek a vasutas szakszervezetek, miután kedden lejárt az érdekképviseletek által közösen kezdeményezett kollektív munkaügyi vita egyeztetéseinek hetedik napja - hangoztatta szerdán kiadott közleményében a Vasúti…..
sdriver 2009.10.10 18:22:17
@dontals:

Elhiheted, tudom mi az az fb. De a mi esetünkben nem felügyeltek semmit az tisztán látszik. Bizonyára nem úgy kéne működnie egy felügyelő bizottságnak, hogy semmiért nem felelnek és semmiről nem tudnak ami a cégnél történik.

Az eddigi gyakorlat összeomlásáról beszélek, talán a BKV és MÁV botrányok után komolyan veszik a kinevezéseket és a számonkérést.

Gaskó sztrájk szervezésével és egyidejű fb tagságával kapcsolatos véleményeddel teljes mértékkel egyetértek.

@Adani:

Milyen jelzőre gondolsz a behetási pont előtt?

Miután az útátjáró jelzők vissza vannak jelentve vmelyik szomszédos állomásra, nem kamuzhat a vezér, hogy szerinte rossz, mert utólag ellenőrizhető. Arról nem is beszélve, hogy ezer helyre jelenteni kell + egy csomó papírmunka (eseményjelentés). A kaller vészfék húzogatása is ide tartozik. Csomó pluszmunkát csinálna magának ezzel a húzással. Ráadásul néha vért lehet izzadni egy-egy visszaállításnál.

Nem ismerek olyan vezért, aki ezzel egyetértene és ne tartaná baromságnak. Már a felvetés is az volt, ebben a körben ekkora butaság senkinek nem jutott még az eszébe.

A sötét fénysorompó előtt kb minden 20-dik autó áll meg. A zsaruk eddig sem foglalkoztak komolyan a dologgal. Komolyan gondoljátok, hogy a több ezer átjárónál mindenkit meg fognak állítani, aki átmegy??

Egyébként a taxis blokáddal kapcsolatban: volt olyan átjáró ahol traktorral álltak az átjáróba, hogy a vonat ne tudjon továbbhaladni. Hja, nincs új a nap alatt...