Adatok
yoonder84
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Két éve került adásba az Éden hotel, az újkori magyar tévézés egyik legjobb realityje, aminek sem a menetébe, sem a kimenetelébe nem szóltak bele a nézői sms-ek, a játékosok egymás között döntötték el, kivel tolnak ki az adott pillanatban és hagyják pár nélkül, azaz…..
yoonder84
2011.05.19 18:43:06
De itt már mit kell agyalni? 3 pár marad, a 4 szövetségesből pedig pont 3 maradt bent. Tehát, ha a Niki mögé odaáll a Robi, fogsor mögé a Kristóf és Alíz mögé a pápa, akkor biztosan övék a 25 milla és oszthatják el maguk között...
..., avagy mit is vált ki egy Index címlap. Mindenek előtt örülök, mert sikerült kicsit feltúrni az iszapot. A kommenteket olvasva viszont az a benyomásom, hogy a blogokat rendszeresen látogatók között akadnak funkcionális analfabéták, és hangos hülyék. Erről később. Most…..
yoonder84
2010.09.14 00:09:50
@blogponthunick: Gondold el azt, h lehúzol x műszakot anélkül, h bármi negatív tapasztalat érne. Ez x*100 v 200 ember, aztán egyszer csak megjelenik vki, aki azt hiszi h ő mindent megtehet azért, mert a kelleténél több pénz került a zsebébe ilyen olyan okok miatt de az agyát nem sikerült feltölteni a szükséges adatokkal. Ilyenkor az ember megpróbálja ezt a hiányt pótolni és elmagyarázni neki, h mit kéne tenni, vagy amennyiben a helyzet nem engedi, akkor csak elképzelsz egy olyan világot, ahol lesüllyedsz az ő szintjére és a saját eszközeivel magyarázod el, h mi is az ábra. És ne gondold azt, h a többi vendég akik nincsenek megemlítve a cikkben mind illedelmes úriemberek, szimplán a pultos mosolyog magában egyet, amikor a szerencsétlen távozik és másnap élményként elmondja a barátainak, h mivel is szórakoztatták őt az előző este.
Alapvetően türelmes ember vagyok. Már-már zavarbaejtően. De amit egyesek meg bírnak engedni maguknak a pult túloldaláról, az - most már kimondhatjuk - kibassza nálam a biztosítékot. Pultos vs. vendég szituációk következnek (18+) - csúnya szavakkal és gusztustalan gondolatokkal.…..
yoonder84
2010.09.12 17:15:14
@ninimimi: De vszeg egy boltba se úgy fogsz bemenni, h leversz vmi piát, felmosatod a személyzettel, közben ordítasz velük, h igyekezzenek, mert nem akarod, h ragadjon a cipőd a padlón, aztán nem mész oda a hús részleghez, h adjon 20 deka darálthúst de kurva gyorsan és ami esetleg felesleges, azt hozzávágod, mert egy köcsög szemét volt, h át akart verni és két dekával többet mért le...
De a te nagy nyugat európai szemléleted szerint aki dolgozik azt neked minden tudásod szerint szopatnod kell, mert ezért kapja a fizetését és semmi joga ahhoz, h emberként viselkedjenek vele... Gratulálok a neveltetésedhez és őszintén remélem, h nem találkozunk össze soha az életben mint pultos és vendég...
De a te nagy nyugat európai szemléleted szerint aki dolgozik azt neked minden tudásod szerint szopatnod kell, mert ezért kapja a fizetését és semmi joga ahhoz, h emberként viselkedjenek vele... Gratulálok a neveltetésedhez és őszintén remélem, h nem találkozunk össze soha az életben mint pultos és vendég...
yoonder84
2010.09.12 18:01:45
@ninimimi: Te írtad, h a pultosoknak "semmi joguk és alapjuk a vendég neveltetésén filozofálni, egyáltalán gondolkodni, nemhogy szóvátenni". Azért nehogy már mindent el kelljen viselni azért, mert a mélyen tisztelt vendéget nem tanították meg otthon viselkedni. A pofátlan, kötekedő vendégeket ki kéne vágni a fenébe. Vszeg az olyanok miatt szívja meg a normális ember is. Velem se egyszer fordult már elő, h legnagyobb úszásban meg kell várni, mire a szent és sérthetetlen fél méternél messzebb már nem látó, de azért nagy szájjal még rendelkező vendég mélységesen fel van háborodva, mert nem hagyom beszélgetni a barátjával és meginni a sörét anélkül h fizettetném vele a számlát, mert 40 másik ember is szeretne vmi inni.
Nem tudom, hogy T-csoport anyaországbeli tagjai is ilyen virtuózak kommunikáció terén, mint a magyar leányvállalat, de minden esetre most biztos nagyon büszkék a magyar T-Mobile kríziskezelési módszereire. Az egy dolog, hogy lehal az egész hálózat fél napra, kétségtelenül kínos…..
yoonder84
2009.12.08 12:09:45
@há zé: szívesen meghallgatom, h téged milyen hatalmas kár ért az alatt a 3 óra alatt. Szerintem egy áramszünet sokkal nagyobb károkat tud okozni, mégse kapsz kárpótlásul semmit. Aki meg olyan überbrutálszuper fontos ember, fizessen elő egy másik cégnél is.
De nem hinném, h 3 óra a nagyi nélkül tovább mélyítené a gazdasági válságot...
De nem hinném, h 3 óra a nagyi nélkül tovább mélyítené a gazdasági válságot...
Pár hete kaptunk egy levelet, ami szerint a magyar Samsung elhajtotta az egy mára megszűnt bolt garanciapapírjával nála próbálkozó naiv ügyfelet. Minthogy a nemzetközi oldal visszaigazolta, hogy garanciális a merevlemez, kipostázta Hollandiába, ahol szó nélkül cserélték: Úgy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz