Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sasmadar 2

0 bejegyzést írt és 156 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sajnos az alább olvasható írás igazságtartalma erősen megkérdőjelezhető. Szerzője a kommentekben felmerült kételyekre, kérdésekre napok óta nem válaszol, az email-címét, melyen keresztül a kapcsolatot tartottuk, megszüntette. Sajnálom a történteket, elsősorban azok miatt,…..
Nehezen lehetne átlagosnak nevezni mai szerzőnk, Dennis útját, hiszen 16 évesen került ki Angliába, középiskolába. Ahol gyorsan kiderült, hogy 9 év magyarországi iskolai nyelvtanulás messze nem elég arra, hogy fel tudja venni a kinti tempót. Nem adta fel, no meg aztán szerencséje…..
Ma Svájcba visz utunk, ahonnan Flow küldte el tapasztalatait (a Facebookon, mert hát így is lehet, ugye...). Írása (mely remélem, csak első a sorban) nem túl hosszú, de érdekes információkat tartalmaz. Hát lássuk! TROLLFIGYELŐ: Trollt láttál? Írj…..
sasmadar 2 2012.08.26 20:38:59
@hagyma: sok oldalon feltünsz,mint "ámerikai"magyar,de az Usa rééég szar,Canadába megy mindenki!!!

Menj át a Niagaránál,az amerikai rész nyomor,a Canadai király!
Csak akkor jó,ha "pucolós"vagy,az vagy?
„A magány a legrosszabb. Mert a magánnyal jön a honvágy, az elkeseredés és a feladás, ha nem sikerül minden elsőre, márpedig nem szokott" - írja Tünde mai posztunkban. Egy írás nem csak fiataloknak arról, milyen az, amikor öt náció (magyar, lengyel, pakisztán, indiai, román)…..
Nem Amerika sötét oldaláról lesz ma szó, noha a történet Évi tollából onnan érkezett – sokkal inkább az emberi természetről, amely családon belül is képes egészen elképesztő dolgokra. Én mégis, mindezek ellenére is, Évi utolsó mondatát olvasva arra gondoltam: sikerülni…..
Lászlót és párját nem elsősorban a szükség, hanem a kalandvágy vitte egészen Londonig. Számítását biztonsági őrként találta meg. TROLLFIGYELŐ: Trollt láttál? Írj a hataratkelokommentKUKAChotmail.com címre és amint tudok, lépek az ügyben! Tegyünk együtt a…..
sasmadar 2 2012.08.19 18:17:01
Mikor először kacérkodni kezdtem a gondolattal, hogy máshol kéne élni, mint Magyarország, a nagy, gömbölyű bolygón olyan helyek után olvasgattam, ahol rendben van a gazdaság és elég kiszámítható, mondhatni növekvő a jövő. Azon 20-30 „álomország” mellett, melyek jelenleg szép lassan bedőlnek, nem sok ilyen létezik.
Brazília pár évvel ezelőtt úgy döntött, a világ egyik nagyhatalma lesz, és ennek okaként birtokolni akarja az atombombát. Ellentétben a kínai, pakisztáni, zsidó és iráni tudósokkal, a brazilok saját erőből építkeztek, vagyis nem megvették/ellopták az atomtitkot, hanem elkezdték kidolgozni a megfelelő technikákat. Aztán az állam gondolt egy nagyot és közölte, hogy „nyente”, vagyis nem, ők nem fognak atombombákat építeni – van elég a Földön. Attól még nagyhatalom lehetsz, hogy nincsen bombád.
Brazíliában közel 200 millió ember él, ásványkincsekben olyan gazdag, hogy még nagyjából el sem kezdték a kitermeléseket, de máris nagy jövőt jósolnak olajban, gázban, aranyban, pesóban – hogy egy kicsit humorizáljunk is. Az éves GDP elosztása szerint megelőzi még Kanadát is (ugye, kapaszkodtál?), vagy éppen az istenített Ausztráliát, Svájcot, Svédországot, esetleg a másik igen messzi tagot, Új-Zélandot, bár tény, hogy az USA, Kína, Japán meg Németország után „kullog”, benne az első tízben. Ha-ha-ha. Az HDI olyan magas, hogy jobb is, ha ülve maradsz (mondjuk, kész tényként kell elkönyvelnünk, hogy ez a szám általában a „nyugatiaknál” magas, a többiek le vannak ejtve, tojva, fáradva).
Aztán Argentína. Beszélik, hogy az argentinok szerint az ő országuk földrajzilag Európához kell hogy tartozzék, csak egy kicsit odébb van. Tiszta Európa. Az emberek, a kultúra, az épületek, a városok, minden. Az országot (ellentétben pölö az imént említett Brazíliával) 97 százalékban fehér bőrű emberek lakják. Hinnéd? És Uruguay? A lakosság 95 százaléka fehér ember. Komolyan mondom: ehhez képest Franciaország vagy Nagy-Britannia egy majmokból álló dzsungel, olyan lehetetlen országok, ahol a burka meg a sarkon guggolva szaró nigger állatok miatt lehetetlen egészségesen, civilizáltan, európai módon élni.

Chile? Oké. Venezuela? Miért is ne? Hallom, manapság már Kolumbiában is elő lehet merészkedni esténként, nem kell bezárkóznod a négy fal közé – bár azért vannak fenntartásaim. Mexikó? Azt hiszed, csak a drogkartell meg a korrupcióban fetrengő, suttyomban lelőtt sünök vannak ott? Vagy éppen az zavar, hogy ezekben az országokban inkább spanyolul kell megszólalnod, hogy emberként viselkedjenek veled, mintsem angolul? Akkor menj Belizére! Ott aztán makoghatsz angolul, meg is értik (az a hivatalos állami nyelv), és ha van egy kis ötleted, befektetésed, talán még jól is élhetsz az elkövetkező évtizedekben. Miért ne? Ugyanígy mehetsz Jamaicába is, ott az angollal szintén elboldogulsz – ha megértik. Van még alternatíva. Mindig van.
TComment A zöld Merga titka 2012.07.15 10:32:00
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A Legfelsőbb Bíróság is egyetértett az eddig bevett gyakorlattal, azaz hiába a kötelező biztosítás, a kárt okozó autós közvetlenül is perelhető. A MÁV Biztosító szerencsétlenül járt ügyfelei ezért aztán fizethetnek az évekkel ezelőtt történt baleseteik után.Nincs jogi…..
sasmadar 2 2011.10.20 01:48:42
@jános515: Valoban igy van.BAcs megyeben,nyilt titok a megyei es kecskemet varos birai,rendorsegi,tuzoltosagi korokben,hogy az altalad nevett biztosito egyszeruen leszarja a hatosagok munkait,hatarozatait.
Kecskemet varos TUzoltoi,rendorei munkajat ,leszarozta,az egyik G.G pesti vezeto egy belso ulesen,sot,a tuzoltokat privatban fenyegetik....
A Zugügyvéd szerint ha a  biztosító az alperes, akkor az ügyintézés helye is megállapíthatja az illetékességet. Hello Zugi, A segitsegedet kérem.Leégett a lakásom Bács Megyében.Anno,a biztosítást Pest Megyében kötöttem az ingatlanra.Mint az lenni szokott,a…..
Különösen ha piros rendszámom van, és ízléses matt feketére fényeztettem le az ultraelegáns autómat. ..
Fékszárny Fekete nap Reno-ban... 2011.09.17 11:52:00
Szörnyű baleset képei járják be a sajtót ma: a Reno Air Races versenyén a nevadai Reno Stead repülőtéren, a nézők közé zuhant az egyik résztvevő, a veterán Jimmy Leeward P-51D Mustang repülőgépe, s sajnos rajta kívül nyolcan meghaltak, 75-en pedig megsebesültek, köztük…..
Mivel nem voltam jelen az eseményen, túl sokat sajnos nem tudok hozzáfűzni Márványi Péter és az Indóház Online repülős szekciójának videójához, mely a mai napon első felszállását, pontosabb első újkori felszállását végző kétüléses MiG-15-ről szól:Pontosabban annyit…..
Ahogyan a Caribbean Airlines Boeing 737-esének múlt heti balesete (lásd. ITT) is megmutatta, a kereskedelmi repülés egyik legveszélyesebb fázisa a leszállás, s számos balesetet okoz, hogy a repülőgép túlfut-túlcsúszik a futópályán. Az Airbus erre kínál most egy új kifinomult…..
Korábban beszámoltam a Discovery Channel Repülj velünk Alaszkába! című sorozatáról, ami az USA-ban Flying Wild Alaska címmel fut, s azt írtam, hogy remélem a Discovery tanult a korábbi hasonló szakmailag specifikusabb sorozatok tapasztalataiból, s végre rendes fordítást…..
Megdöbbentő jelentést tett közzé a 2010. április 10-én Szmolenszkben lezuhant Tu-154-es katasztrófájával kapcsolatban az eset kivizsgálására felállított lengyel bizottság. Az áldozatok között volt Kaczynski elnök és az ország politikai és katonai vezetésének számos tagja,…..
Azon felül, hogy a Zugügyvéd is rosszízű ügyeskedésnek tartja a rokkantkártyával való visszaélést, semmiképp nem igényel olyan mérvű rendőri intézkedést, mint amit az alábbi levélben leírtak.Tisztelt Zugügyvéd!Kérdésem csupán annyi lenne, hogy milyen hosszú időtartamig,…..
Sándor szerencsétlenségére pontek 13.-án adta fel kalibrálásra Nikon D7000-es fényképezőgépét, amit azóta sem találnak a DHL raktárában:Amit most leírok az nem vicc, tényleg megtörtént péntek 13.-án, pedig egyáltalán nem vagyok babonás. A történet azzal kezdődik hogy van…..
Nézegettem ezt a videót tegnap arról, hogy a Goldtimer Alapítvány Li-2-ese megkezdte a 2011-es idényt, és eszembe jutott, hogy vannak nekem valahol olyan képeim még a gép első felszállása előttről, amiket annak idején valamiért nem tettem fel a repülős oldalaimra. Úgy tippelem, valamikor 2001 első…..
Tékozló Homár Ünnepnapok vs DHL 2011.03.24 13:44:00
Gergely furfangos módszerrel igyekezte átvészelni az atomcunamikatasztrófát Tokióban. A pánikszerű felvásárlás miatt nyilván első nap elfogyott a helyi kálium-jodid-készlet, úgyhogy gondolt egyet, és Magyarországról hozatott magának DHL-lel. 8 nap alatt sikerült:Lévén hogy…..
A Zugügyvéd nem az érintett személye, hanem a közzétett dokumentáció érdekessége miatt linkeli be a Tasnádi Péter elleni eljárásokat egyfajta szemszögből megvilágító weboldalt...
Gazdasági totálkár után megjavított autóra nem hajlandó fizetni a biztosító az újabb baleseti kárra. Jogosult megtagadni a fizetést?Tisztelt Zugügyvéd!  Az én esetem sem egyszerű. A múlt év júniusában karamboloztam vétlenül Ausztriában ,hátulról egy kis faluban…..
sasmadar 2 2011.02.22 19:12:56
@Biscione: Miről beszélsz??
Ha van egy "bőröndös"donoros alvázszámom,és iszonyatos energiával megjavitom ,azaz az alvázszámhoz épitem az autót,és készrejavitom!

Aztán 10.alkalommal megint belémjönnek,a szakszerűen megjavitot autóm hátuljába,akkór a kárkori érték lentebb van(igy hamarabb fut totálba)de a hátsósérülést fizetni kell!(már ha belém jöttek,nem én tolattam..)
Azon el lehet a szakértőknek vitatkozni,hogy mennyi a kárkori érték,mennyi az avulás,de a jogalap az áll!
sasmadar 2 2011.02.22 19:30:51
@okoska100: Ne haragudj,butaságot irtál!

Kit érdekel,hogy milyen gazdasági fogalom alatt,milyen belső utasitás alapján jár el egy kárszakértő??

Ha totálkárra fizet,akkór nincs számla!
Kárkoriérték-Roncsérték=kártérités!

Ha egy totálkáros autó roncsa(ami nem mindig "roncs")nálad marad,rád van bizva:
1,eladod
2,megjavitod

Ha megjavitod(senkit sem érdekel hogy mennyit költöttél rá)és a javitás szakszerű,vizsgája,biztositása van,akkór teljesen legálisan használhatod!

Ha újból más hibás balesetbe keveredsz,akkór EL NE HIDD MÁR,hogy a biztositó joggal érvel az mellett,hogy valamikor-valaki egyszer már fizetett a gk.ra kártéritést!

Ez nem releváns,hiszen a gk szakszerűen meg lett javitva,igy joggal avultathat(hiszen egy javitott,korábban sérült gk kárkori értéke kevesebb elméletileg),de a kártérités jogalapját NEM ÉRINTI!
sasmadar 2 2011.02.23 19:47:18
@Teker: Részben igazad van,részben nincs!

1 valóban,a biztositók az "uj"vezetés alatt-élenjárva G.G és az "Al"-lal kezdődő-nem fizeti ki a nagy károkat.
Igazgatói utasitás,el kell vinni a végletekig,hisz 100 emberből jó,ha 5 perel!
Sokszór 2. fokig elhuzzák,nem egyszer a Legfelsöbb dönt!Elmennek addig a pontig,mig a felperes megbizást ad arra,hogy a jogerős birói itélet alapján a károsúlt leemelje a számlájukról a pénzt!
2,viszont,akkór is ki kell fizetni minden költséget,beleértve a kamatokat,szakértői dijak,ügyvédi mun kadij(5%/perköltség a PPKB által elfogadott),perköltség,stb,stb
Akkór már nincs egyezkedés,sumbulda!
Gábor csúnya leckét kapott az élettől, mégpedig azt, hogy egy napig se hagyjuk az autót biztosítás nélkül, mert tuti, hogy abban az egy napban fog történni vele valami baj.2 hete volt egy 3+ milliós autóm. „Lecseréltem” egy kőkemény tapasztalatra: semmit se bízz a…..