Adatok
Don Carnage
0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hazai kerékpárhasználatot a kisebb vidéki települések mindennapos biciklizői határozzák meg, derült ki a Magyar Kerékpárosklub megbízásából a TNS Hungary piackutató cég által készített felmérésből. A 15 éven felüli magyar lakosság kerékpár-használati…..
Don Carnage
2010.05.03 15:23:10
Egyáltalán nem értem , minek lehet bárkinek hozzászólni egy blogbejegyzéshez?Legalább valami moderáció lenne...
Egy 2007 nyarán lezajlott autós-kerékpáros (férfi-nő) összetűzés végére tett pontot három év után a bíróság. A sértett, Pegi az alleycat.hu-n írta meg az egy év felfüggesztettel végződött sztoriját, ami azzal kezdődött, hogy a Gellért tér környékén véletlenül…..
Don Carnage
2010.05.02 08:58:19
@sorica123:
Ezek szerint kétféle szolga létezik.Egyik öntudatlanul szolgál egy olyan rendszert aminek áldozata is egyben.Önmagában jelentéktelen figura aki semmi olyan tettet nem visz véghez életében ami az utókor számára említésre méltó, gyerekei is inkább megvetést és szánalmat, esetleg félelmet éreznek iránta mintsem büszkék lennének rá.Barátai nincsenek, minden kapcsolata az eltipráson vagy eltiportatáson alapszik.Élete után hamar kikopik mások emlékezetéből, sokan felsóhajtanak hogy "végre".
A másik szolga tudatosan szolgál egy olyan életet, aminek a végcélja és útja is hogy akik körülvesznek ismerősök és ismeretlenek - örömüket leljék a másik ember társaságában, tartson az akár csak egy másodperc hosszan is.Nemcsak kellemes, de előnyös is eképpen élni:)
Ezek szerint kétféle szolga létezik.Egyik öntudatlanul szolgál egy olyan rendszert aminek áldozata is egyben.Önmagában jelentéktelen figura aki semmi olyan tettet nem visz véghez életében ami az utókor számára említésre méltó, gyerekei is inkább megvetést és szánalmat, esetleg félelmet éreznek iránta mintsem büszkék lennének rá.Barátai nincsenek, minden kapcsolata az eltipráson vagy eltiportatáson alapszik.Élete után hamar kikopik mások emlékezetéből, sokan felsóhajtanak hogy "végre".
A másik szolga tudatosan szolgál egy olyan életet, aminek a végcélja és útja is hogy akik körülvesznek ismerősök és ismeretlenek - örömüket leljék a másik ember társaságában, tartson az akár csak egy másodperc hosszan is.Nemcsak kellemes, de előnyös is eképpen élni:)
Azt leszögezhetjük, hogy Epikurosz már csak azért sem lehet sikeres ember, mert megjárta a biztosítási díjak poklának legmélyebb bugyrát, a malus 04-et, de szerencsétlent ezek után még jól meg is szívatta a biztosító és az alkusz azért, mert rosszabb bonus-malus szintet adott meg…..
Nagy forgalmú utak környékén gyakran van, hogy a keresztező, becsatlakozó utcákban feltorlódnak az autók, közlekedési lámpa meg nincs, ilyenkor a főúton jövők jóindulatán és a rákanyarodók reakcióidején múlik a továbbhaladás. Péter egy konkrét példán keresztül hozta…..
A legtöbb idióta sofőrös történetet Budapestről, esetleg nagyobb városokból kapjuk, most Vidéki lány jóvoltából kiegészül a sor a falusi autós közlekedés veszélyeivel. Már-már - sajnos - tipikusnak mondható zebránál extrém mértékben gyorshajtós történet következik,…..
Nem venném a szívemre, ha valakit autózz! blog olvasás közben cseszne le a főnöke munkaidőben, ezért ma csak így délután fél öt felé közeledve kaptok posztot. Na jó, meg azért is, mert nem volt eddig egy szabad percem se veletek törődni, de majd most! MutánsTehén egy…..
Don Carnage
2010.02.05 23:08:27
Don Carnage
2010.02.05 23:10:45
@Wick: Én mozdonyt vezetek.Gyere csak.
Don Carnage
2010.02.05 23:34:33
@promontor:
Nem terelek, különben nem néztem volna utána ennek a kereszteződésnek.Egyébként meg minek terelnék, csk egy reg vagyok itt semmi más.Nekem nem múlik ezen semmi sem.Ellenben ha tényleg valami gebasz van ott a forgalmi renddel, akkor jó lenne ha kiderülne.
A linket azért tettem be, hogy bizony vannak kacifántos helyzetek.
Térjünk vissza az eseményhez.Van egy zöld (pontosabban három) ami lehet hogy telizöld a Jókai irányából.Ekkor az utak rendűsége dönti el, hogy kinek van elsőbbsége.Simán lehet zöldje az Andrássyn haladónak is eközben.A NORC-on ha alaposan megnézed a helyet akkor jobban megérted mire gondolok.Az a két elsőbbségadás kötelező sem véletlenül lehet oda kitéve.Talán el fogok menni oda valamikor megnézni ezt, mert ha tényleg így van amire tippelek akkor baromira balesetveszélyes.Viszont ha az Andrássyn piros a lámpa akkor egyértelműen a Jókai felőlinek van elsőbbsége.Tehát a lényeg, hogy szerintem mindkettőjüknek zöldje van egy időben.A legjobb lenne ha nem így volna.
Nem terelek, különben nem néztem volna utána ennek a kereszteződésnek.Egyébként meg minek terelnék, csk egy reg vagyok itt semmi más.Nekem nem múlik ezen semmi sem.Ellenben ha tényleg valami gebasz van ott a forgalmi renddel, akkor jó lenne ha kiderülne.
A linket azért tettem be, hogy bizony vannak kacifántos helyzetek.
Térjünk vissza az eseményhez.Van egy zöld (pontosabban három) ami lehet hogy telizöld a Jókai irányából.Ekkor az utak rendűsége dönti el, hogy kinek van elsőbbsége.Simán lehet zöldje az Andrássyn haladónak is eközben.A NORC-on ha alaposan megnézed a helyet akkor jobban megérted mire gondolok.Az a két elsőbbségadás kötelező sem véletlenül lehet oda kitéve.Talán el fogok menni oda valamikor megnézni ezt, mert ha tényleg így van amire tippelek akkor baromira balesetveszélyes.Viszont ha az Andrássyn piros a lámpa akkor egyértelműen a Jókai felőlinek van elsőbbsége.Tehát a lényeg, hogy szerintem mindkettőjüknek zöldje van egy időben.A legjobb lenne ha nem így volna.
Jól tette Yoli87, hogy rendőrt hívott ma délelőtt, sokkal rosszabbul is elsülhetett volna a dolog. Bár ha nagyon akarták volna, akkor szó nélkül pépesre verik, talán egy kis pénz kicsikarása lett volna a cél eredetileg, ha olyan akad horogra, akit könnyebben meg lehet félemlíteni.…..
Don Carnage
2010.01.27 10:03:49
@zombizan: A leghatalmasabb komment amit valaha itt olvastam! :D : "Elhoztam száz ifjú társam,
multat idéz a hely, a szó." Avagy koccanásos balesetből hogyan kerekedik nemzetközi irodalmi teadélután.
multat idéz a hely, a szó." Avagy koccanásos balesetből hogyan kerekedik nemzetközi irodalmi teadélután.
Azt már jól megmondtátok sokszor, hogy aki Budapestesn kerékpárral közlekedik, mint ahogy Taligamajom is, az nem lehet sikeres ember. Neki az utóbbi években nem voltak olyan rossz tapasztalatai, mint amik itt a blogon is rendszeresen olvashatók, de egy zombi taxis mindezt most pótolta.…..
Don Carnage
2010.01.13 21:55:12
@"streetfighter":
Elképzelhető, de ami biztos, a legtöbb baleset oka a figyelmetlenség, utána pedig nálunk a türelmetlenség,ittasság,emberi hülyeség, na meg a fáradttság.Ezek függetlenek a járműtől.Viszont az okozott kárban hatalmas különbségek vannak.
Az utolsó mondatod jó válasz,) Lehessen meg mindenkinek a jó választás.
Elképzelhető, de ami biztos, a legtöbb baleset oka a figyelmetlenség, utána pedig nálunk a türelmetlenség,ittasság,emberi hülyeség, na meg a fáradttság.Ezek függetlenek a járműtől.Viszont az okozott kárban hatalmas különbségek vannak.
Az utolsó mondatod jó válasz,) Lehessen meg mindenkinek a jó választás.
Don Carnage
2010.01.14 13:32:50
@newtehen:
"Igen, a valós szám kb a 2x lenne..."
Igen, ez elég életszerű, a bringás felpattan és elmenekül. Egyébként a statisztikákba bele vannak számolva a cserbenhagyásos esetek is - lévén hogy személysérüléssel járnak és rendőrségi ill. baleseti jegyzőkönyv készül.
Mást tészta mikor nincs személyi sérülés, no úgy lehet a duplája.De akkor ne feledkezzünk meg a parkolásos koccanásokról sem amikor az elkövető sofőr megpattan.
"Igen, a valós szám kb a 2x lenne..."
Igen, ez elég életszerű, a bringás felpattan és elmenekül. Egyébként a statisztikákba bele vannak számolva a cserbenhagyásos esetek is - lévén hogy személysérüléssel járnak és rendőrségi ill. baleseti jegyzőkönyv készül.
Mást tészta mikor nincs személyi sérülés, no úgy lehet a duplája.De akkor ne feledkezzünk meg a parkolásos koccanásokról sem amikor az elkövető sofőr megpattan.
Don Carnage
2010.01.22 19:56:33
Nem tudom, hogy így két hét után mennyi esély van arra, hogy megtaláljunk egy cserbenhagyót, aki kishíján megölte levélírónkat a gyermekével együtt. Márta azért rajtunk keresztül is tesz egy próbát. Az biztos, hogy megérdemelné az ilyen mocsok, hogy elkapják és hűvösre…..
Don Carnage
2010.01.15 16:42:22
@belakis: Autópályákon létezik olyan objektum még hogy kapaszkodósáv.
Gábi a következő történetben ott követte el a hibát, hogy sokadjára végül felvette a kesztyűt, főleg, hogy ránézésre is sejteni lehetett, hogy egy idióta hülyegyerek vezeti a másik autót, aki majd jól megmutatja. Hát meg is mutatta. Nemrég olvastam az Audis vs. Streetracer…..
Don Carnage
2009.12.14 11:58:11
Don Carnage
2009.12.14 13:55:22
Don Carnage
2009.12.14 14:30:21
@Michael Collins: Az nyilván nem te lehetsz akit ez sem fékez meg.Akit meg ez sem fékez meg az tovább gyilkol az utakon , és csak tűrhetjük de nem tehetünk ellene semmit sem?
Gondolom, BD nem rendszeres olvasója a blognak, mert akkor sejtené, hogy ez a négyszázhatvankettedik olyan poszt, aminek valamilyen KRESZ-es vonatkozása van. Ráadásul jelen posztunk rögtön kettő az egyben, fotókkal, ábrákkal, leírással, kérdésekkel. Alapos munka, vajon kapunk rá…..
Don Carnage
2009.11.09 16:48:52
@TH: Ez inkább az egymásra való odafigyelésen múlik véleményem szerint, semmint szabályozáson.Ha ez megvan, mármint az egymásra való odafigyelés, akkor a 2 és 4 nyomvonalon haladó járművek gond nélkül tudnak egymással közlekedni.
Don Carnage
2009.11.09 17:09:48
@TH: Egyébként, tudtommal nincsen különbség az itteni és a British Columbia közti körforgalmi szabályokban , kivéve hogy másképpen kell indexelni be és kihajtáskor bizonyos esetekben. Egyébként nagyon profin kicsiszolódott , hogy ha pl valaki az első leágazásnál lehajt akkor jobbra sorol ,jobbra indexeléssel jelzi ezt a tőle jobbra besorolni szándékozónak - aki viszont ennek tudtában nyugodtan elindulhat.
Az ettől ennél távolabbra eső lehajtáshoz nem indexel behajtáskor,kihajtásnál pedig jobb index.Itt a nem indexelésből fogja tudni a tőle jobbra álló hogy ő el fog előtte haladni, tehát már számít arra hogy elsőbbséget kell adnia.És szépen logikusan pofon egyszerűen megvan mindennek a maga rendje, legyen az akár 3 vagy 4 sávos körforgalom.
Az itteni közlekedők fele sajnos az értelmi fogyatékos határvonalát súrolja, legalábbis erre következtetek az indexelési nemszokásokból és egyéb forgalmi szituációk meg nem értésében.British Columbiában nagyon hamar meghalnának a magyar járművezetők, függetlenül attól,hogy mi van a seggük alatt.Kivéve ha ez kamion volna,de akkor meg lelőnék a rendőrök:D
Az ettől ennél távolabbra eső lehajtáshoz nem indexel behajtáskor,kihajtásnál pedig jobb index.Itt a nem indexelésből fogja tudni a tőle jobbra álló hogy ő el fog előtte haladni, tehát már számít arra hogy elsőbbséget kell adnia.És szépen logikusan pofon egyszerűen megvan mindennek a maga rendje, legyen az akár 3 vagy 4 sávos körforgalom.
Az itteni közlekedők fele sajnos az értelmi fogyatékos határvonalát súrolja, legalábbis erre következtetek az indexelési nemszokásokból és egyéb forgalmi szituációk meg nem értésében.British Columbiában nagyon hamar meghalnának a magyar járművezetők, függetlenül attól,hogy mi van a seggük alatt.Kivéve ha ez kamion volna,de akkor meg lelőnék a rendőrök:D
Don Carnage
2009.11.09 18:14:37
@TH: Ott a pont, ezt egyszer olvastam, de ezekszerint elkopott a dolog a tudástáramból.Pontosabban sokkal erősebben maradtt meg az angolszáz berögződés.De az is lehet hogy megharapott egy kalapos skodás zombi, és most én is átváltozok:D
Ma reggel Rocky közel lehetett ahhoz, hogy félholtra boxolja azokat, akik egy kis koccanás miatt óriási dugókat csináltak egész Észak-Budán. Akkorát, hogy még az index is cikkezett róla egy rövidet. Miután aktuális posztunk írójának agyában elpattant egy ér, egy halom kérdést…..
Don Carnage
2009.10.20 14:58:43
Don Carnage
2009.10.20 15:00:12
Don Carnage
2009.10.20 18:27:53
@szaGértő: nálunk nem illik késni, ezért legtöbbször kint hagyjuk a város szélén a kocsinkat - így www.youtube.com/watch?v=CPirtjLDAMI
Sokadjára ír nekünk A megértés nagykövete és ha ő ír, akkor lehet rá számítani, hogy valakiről vagy nyál, vagy vér fog folyni, mert a szelíd, törékeny női test egy sakált takar, aki általában autót vezetve teszi helyre a többi közlekedőt. Ezúttal viszont ő volt a kisebb,…..
Nem nagyon macerálták a rendőrök eddig a járdán kerékpározókat, a többség nem is tudja, hogy lehet-e a gyalogosok között kerekezni, vagy sem. A tisztázatlan helyzet részben a fővárosi vezetésnek is köszönhető, hiszen a budapesti kerékpárutak jelentős része a járda…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz