Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hp

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Régi probléma, hogy a Google nem keres a magyar szavak esetében a különböző szóalakokra és szinonimákra. Bár a Google-nak megvan a technológiája, ezt egyelőre csak az angol, német és francia keresőjébe implementálta. Nyilván túl kicsi piac Magyarország ahhoz, hogy egyhamar…..
Sótlanok, unalmasak a hollywoodi filmek? Csinálj jobbat!, gúnyolódhattak néhány éve még az amerikai filmipar moguljai. Ők azok, akik kézben tartják a történéseket: az és úgy jelenik meg a vásznon, ahogyan csak jónak látják. De mi van, ha a közönség feláll a moziban, hazamegy,…..
hp 2006.07.24 07:31:12
Szerintem teljes tévedés azt hinni, hogy a hagyományos média vállalatoknak félniük kéne az új média eszközöktől vagy tartalmaktól. Ezek a vállalatok pontosan fogják tudni használni, ha kell kihasználni, felhasználni az új médiát.

Azoknak a cégeknek kell félniük, akik monopol helyzetben voltak eddig (és ezek főleg állami támogatásból élnek mindenhol a világon), nekik nem lesz kényelmes az állami eszközökkel nehezen szabályozható internetes tartalmakkal versenyezni.

Ami változásra felfigyelsz arról Lev Manovich ezt írja (Remixability):

Az első Kodak fényképezőgép megjelenése óta a „felhasználóknak” lehetőségük van hatalmas mennyiségű saját médiatermék készítésére. Később megjelentek az amatőr filmfelvevők, hangfelvevők, videomagnók; az a tény viszont, hogy gyakorlatilag mindenki hozzáférhetett a „médiatermelés eszközeihez” ugyanúgy, mint a média hivatásos termelői, nem tűnt kimondottan jelentősnek, mert az „amatőr” és a „profi” termékek nem keveredtek. A hivatásos fotósok képei a fotós sötétkamrája és az újság szerkesztősége közt mozogtak, míg egy esküvőről készült képek a család tagjai között. A sokféle, egymással összekapcsolódó út azonban, amely segíti a médiaobjektumok könnyű mozgását weboldalak, felvevő- és lejátszóeszközök, háttértárak és emberek között, mindezt megváltoztatta. A remixelhetőség voltaképp a digitális hálózati média-világ beépített tartozékává válik. Ami pedig fontosabb, mint a video-iPod megjelenése, a beépített merevlemezes kamera, a Flickr, vagy bármely újabb eszköz vagy szolgáltatás bevezetése, az az a könnyedség, amellyel a médiatartalmak mindezen eszközök és szolgáltatások között mozoghatnak, mert ezáltal mindezek szintén csak ideiglenes állomásokká válnak a médiatartalmak brown-i mozgásában.

Ez egy érdekes dolog, de a lényeg és igazság nem az, hogy az podcasting felfogja váltani a hagyományos rádiókat. Biztos változni fognak, mint ahogy Dévényi Tibi bácsi piros pöttyös labdáitól eljutottunk a Megasztárig (mindkettő interaktív tévézés).