Adatok
ElfRoland
0 bejegyzést írt és 90 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hát ez is megvolt. Márciusban megvédtem a disszertációm. Tulajdonképpen nem is volt vészes a dolog, a legnagyobb gondot a terem rejtett biztosítéktáblájának megtalálása okozta, hogy a konnektorokban is áramoljon a delej. Végül summa cum laude minősítést kaptam, de egyelőre még…..
Rocksztár leszek, Mama!
Rocksztár leszek, Mama! - Letiltott különkiadás - Karrier
2013.10.20 20:41:54
ElfRoland
2013.10.24 07:23:49
Nemrég szúrtam ki egy bringagyalog táblát az Árpád híd tövében. A városokban alsó rakpartokon futó gyalogkerékpárutak általában kedvelt királdulóhelyek, így első pillanatra még értelmes koncepciónak is látszott ez a távolból. Na, de közelről. Mégis mi van a képen?
Ez a…..
Sziasztok! Egy héttel az első megjelenés, több ezer oldalletöltés és több száz hallgató után, a blog felső menüjében már elérhető az iTunes link, amivel ingyenesen és automatikusan lehet letölteni az újabb és újabb részeket. Továbbá tesztelés alatt van egy cikkfelolvasó…..
ElfRoland
2011.08.31 07:58:32
Az RTL Klub híradója minden tényt és forrást nélkülöző nyári vérbulvárt csinált a Margit hídra felfestett piktogramokból. Kiss Norbert Ádám riportjában bemutatta, hogy riogatni tud, a közlekedést viszont kevésbé ismeri, főleg annak a járművek együtt haladásáról és…..
ElfRoland
2011.07.23 00:04:05
@Szabványok:
"Időnként egyes dízelek olyan töménye kormolnak, hogy belégzésük (szinte) azonnali halál. Gyalogosként visszatartom a lélegzetem, autósként belső keringetésre kapcsolok, de mit lehet csinálni bringán?"
Megelőzni. :-D
De komolyan: A nagy bűz a zöldnél indulók mögött van azt meg tényleg ki lehet előzni.
100 óra? Napi két órával és heti 5 munkanappal az 10 hetente csere. Elég sovány. :-(
Asszem főleg ezért nincs kipufogóra rakva. :-)
Azt hiszem nem mondok hülyeséget hogy ebben a városban nincs 1 tucat ilyen szénszűrő karbantartós figura mint te.
A többségnek semmije sincs, a maradék meg azt gondolja a pollenszűrő elég.
"Időnként egyes dízelek olyan töménye kormolnak, hogy belégzésük (szinte) azonnali halál. Gyalogosként visszatartom a lélegzetem, autósként belső keringetésre kapcsolok, de mit lehet csinálni bringán?"
Megelőzni. :-D
De komolyan: A nagy bűz a zöldnél indulók mögött van azt meg tényleg ki lehet előzni.
100 óra? Napi két órával és heti 5 munkanappal az 10 hetente csere. Elég sovány. :-(
Asszem főleg ezért nincs kipufogóra rakva. :-)
Azt hiszem nem mondok hülyeséget hogy ebben a városban nincs 1 tucat ilyen szénszűrő karbantartós figura mint te.
A többségnek semmije sincs, a maradék meg azt gondolja a pollenszűrő elég.
ElfRoland
2011.07.23 10:27:05
@Szabványok:
Jaaaa, hogy 90-es átlag.
Akkor elbeszéltünk egymás mellett.
Igen, igazad van. Autópályán a kerékpáros szívna több kormot.
De a témánál maradva, tehát Margit-híd, belváros, Budapest viszonylatban meg teljesen más a helyzet.
Itt nem 90 az átlagsebesség hanem maximum 30, éjszaka esetleg a 40-is megvan.
Szóval hamar telítődik az a szénszűrő. Már ha van. És ha elhasználódott akkor pont nem ér semmit.
Innentől meg már közlekedési eszköz nem számít csak az hogy ki mennyit és merre közlekedik.
Jaaaa, hogy 90-es átlag.
Akkor elbeszéltünk egymás mellett.
Igen, igazad van. Autópályán a kerékpáros szívna több kormot.
De a témánál maradva, tehát Margit-híd, belváros, Budapest viszonylatban meg teljesen más a helyzet.
Itt nem 90 az átlagsebesség hanem maximum 30, éjszaka esetleg a 40-is megvan.
Szóval hamar telítődik az a szénszűrő. Már ha van. És ha elhasználódott akkor pont nem ér semmit.
Innentől meg már közlekedési eszköz nem számít csak az hogy ki mennyit és merre közlekedik.
ElfRoland
2011.07.23 17:11:57
@tundrazuzmo:
A 4. pontig teljesen azt hittem ironizálsz. :-D
Sok bringás a rakparti bringautakról jön vagy megy, ezért "tűnnek" el a híd után.
A 4. pontig teljesen azt hittem ironizálsz. :-D
Sok bringás a rakparti bringautakról jön vagy megy, ezért "tűnnek" el a híd után.
(A képeket változatlanul a jobb egérgomb segítségével lehet megnézni)Ma – kutyát sétáltattam. Krista, a programfelelős (itt a hangzatos “crew activities manager” névre hallgat) szervezésében hatan önkéntesek elmentünk a nassaui állatmenhelyre egy kicsit…..
ElfRoland
2011.06.17 23:14:21
ElfRoland
2011.06.18 18:36:17
@Kis ember:
Ó, Kennedy űrközpont !
A Kennedy űrközpontról sok képet és szöveget kérek!
Ugyanis űrhajó fetisiszta vagyok. :-)
Ó, Kennedy űrközpont !
A Kennedy űrközpontról sok képet és szöveget kérek!
Ugyanis űrhajó fetisiszta vagyok. :-)
ElfRoland
2011.06.18 20:24:04
@Kis ember:
Nocsak? :-)
Lehet hogy már olvastad de ha mégsem akkor itt egy jó cikksorozat az űrrepülőgépekről:
www.sg.hu/cikkek/81408/az_369_rrepulogepek_hattyudala
Nocsak? :-)
Lehet hogy már olvastad de ha mégsem akkor itt egy jó cikksorozat az űrrepülőgépekről:
www.sg.hu/cikkek/81408/az_369_rrepulogepek_hattyudala
Hány százaléka szabálytisztelő a bicikliseknek Budapesten? Jött egy érdekes felvetés. Miért a teljes biciklis társadalmat kritizálom, ha esetleg már én magam is találkoztam normális tagokkal? A városi közlekedésben csupán elenyésző mennyiségűvel…..
ElfRoland
2011.02.05 16:07:22
@dídzséPampalini:
Jah!
A félreértések érdekében abszolút nem érdekel a gyakorlatban hogy ki hol toligál motort amíg elférni tőle, csak azért "gonoszkodok" mert írtad hogy semmilyen szabályt nem szegsz. Bocsi :-)
Jah!
A félreértések érdekében abszolút nem érdekel a gyakorlatban hogy ki hol toligál motort amíg elférni tőle, csak azért "gonoszkodok" mert írtad hogy semmilyen szabályt nem szegsz. Bocsi :-)
ElfRoland
2011.02.08 11:02:13
@ifj. Nagy Gábor:
Szerintem kell hozzá jogsi mert gépjármű, de fentebb kiderült hogy ez egyáltalán nem biztos. Szóval passz.
Szerintem kell hozzá jogsi mert gépjármű, de fentebb kiderült hogy ez egyáltalán nem biztos. Szóval passz.
Sajnos az eddigi reakciók kétkerekű társaink részéről azt az elmélet látszik igazolni, hogy abban a pillanatban, ha valaki kerékpárra ül, akkor valami oknál fogva pillanatok alatt átlényegül egy önmagát elit kaszthoz tartozónak gondoló -tessék engem kiszolgálni-…..
ElfRoland
2011.02.06 19:14:37
@Aabroncs:
"Mitől jár a bringaút a bringásnak, ingyen?? Ha pedig megkaptátok, hogy van az, hogy csak az használja, aki akarja, aki pedig nem, szopatja tovább az autóst a főúton?"
Komolyan nem értem.
Ha jól sejtem ezt a bringás haverod (aki nem megy bringaúton) már elmagyarázta neked.
Ha nem akkor kérdezd meg tőle. Élő szóban minden érthetőbb.
"Én fizetek adót. Ezért cserébe, annyit veszek el a közösből, mint bárki más, aki nem kerékpározik."
Ha ráülnél egy bringára és mennél vele akkor mondhatnám hogy milyen alapon épült neked bringaút?
Helyes lenne-e hogy amikor kinézek a kocsimból csak egy köcsög bringást lássak benned aki nyílvám nap mint nap szopatja az autósokat, nem fizet adót, és a kresz-t se ismeri, és persze miattad költik az én adómat bringaútra? Miközben pont úgy nem tudok rólad semmit sem mint ahogy te sem tudsz az előtted menő bringásról sem?
"Mitől jár a bringaút a bringásnak, ingyen?? Ha pedig megkaptátok, hogy van az, hogy csak az használja, aki akarja, aki pedig nem, szopatja tovább az autóst a főúton?"
Komolyan nem értem.
Ha jól sejtem ezt a bringás haverod (aki nem megy bringaúton) már elmagyarázta neked.
Ha nem akkor kérdezd meg tőle. Élő szóban minden érthetőbb.
"Én fizetek adót. Ezért cserébe, annyit veszek el a közösből, mint bárki más, aki nem kerékpározik."
Ha ráülnél egy bringára és mennél vele akkor mondhatnám hogy milyen alapon épült neked bringaút?
Helyes lenne-e hogy amikor kinézek a kocsimból csak egy köcsög bringást lássak benned aki nyílvám nap mint nap szopatja az autósokat, nem fizet adót, és a kresz-t se ismeri, és persze miattad költik az én adómat bringaútra? Miközben pont úgy nem tudok rólad semmit sem mint ahogy te sem tudsz az előtted menő bringásról sem?
ElfRoland
2011.02.07 18:46:23
Miért gondolják sokan, hogy télen 10 centis hóban biciklizni egy olyan tevékenység amit nekem mint budapesti adó(nem keveset)fizető autósnak tolerálnom kellene? Régóta hangoztatott véleményem, hogy aki Budapesten, a bicikli utakon kívül tekerni akar az…..
ElfRoland
2011.02.06 17:04:07
@Aabroncs:
Ez a haverod:
"Azt üzeni, a kirtikálmasszotokat b tok meg! A kerékpárútjaitokat is! .-)
Mondjuk ő tényleg nem megy rá, csak ha montizik..."
Ez meg a véleményed róla:
" bringás nélkül 10 perc alatt otthon vagyok. Ha kifogok egy kerékpárost, az 10 perc, míg ki tudom kerülni, olyan a forgalom és az út és ez csak egy példa!Van mindenkinek ilyen és van még... Ebben a bőszítő az, hogy a kerékpáros mellett ott a bringaút, ami hibátlan. Mennek is rajta..Azonban az országutisnak nem jó..
Ő előttem megy 30-cal és még büszke is rá..Ész megáll.."
:-D
Ez a haverod:
"Azt üzeni, a kirtikálmasszotokat b tok meg! A kerékpárútjaitokat is! .-)
Mondjuk ő tényleg nem megy rá, csak ha montizik..."
Ez meg a véleményed róla:
" bringás nélkül 10 perc alatt otthon vagyok. Ha kifogok egy kerékpárost, az 10 perc, míg ki tudom kerülni, olyan a forgalom és az út és ez csak egy példa!Van mindenkinek ilyen és van még... Ebben a bőszítő az, hogy a kerékpáros mellett ott a bringaút, ami hibátlan. Mennek is rajta..Azonban az országutisnak nem jó..
Ő előttem megy 30-cal és még büszke is rá..Ész megáll.."
:-D
Idestova 3 hónapja indítottuk el a KatPol blog Twitter-csatornáját. Mivel a szolgáltatás jellegéből fakadóan nem kapunk róla olyan látogatottsági visszajelzéseket, mint a cikkeinkről, arra kérnénk a tisztelt olvasókat, hogy szakítsanak pár percet néhány kérdés…..
Eljött az önkormányzati választás ideje Dunakeszin is. A közelgő eseményről egy méltó infrastrukturális beruházással kívánt megemlékezni a városvezetés, még időben, néhány héttel a kitűzött dátum előtt. A választók számára jól látható infrastruktúra pedig nem…..
ElfRoland
2010.10.14 22:54:02
@eszdé:
Akkor kápmegyeren menj az 5 méter széles járdán.
Ha amúgy is megállnál minden kereszteződésél miért számít neked hogy mivé van kitáblázva?
Menj ott ahol biztonságban érzed magad.
Az autós ürül, hogy nem vagy útban, te örülsz mert biztonságban érzed megad, az adózó örül mert megmaradt 110 millió adóforint.
Amúgy normális hogy lakott területen, az ott lakóknak, közlekedőknek félniük kell ha az útra mennek? Nincs itt valami nagyon elbaltázva?
Miért nem a félelem okozóival foglalkoznak, ahelyett hogy a megfélemlítetteket terelik biciklis gettóba?
Akkor kápmegyeren menj az 5 méter széles járdán.
Ha amúgy is megállnál minden kereszteződésél miért számít neked hogy mivé van kitáblázva?
Menj ott ahol biztonságban érzed magad.
Az autós ürül, hogy nem vagy útban, te örülsz mert biztonságban érzed megad, az adózó örül mert megmaradt 110 millió adóforint.
Amúgy normális hogy lakott területen, az ott lakóknak, közlekedőknek félniük kell ha az útra mennek? Nincs itt valami nagyon elbaltázva?
Miért nem a félelem okozóival foglalkoznak, ahelyett hogy a megfélemlítetteket terelik biciklis gettóba?
ElfRoland
2010.11.04 13:17:07
@semmiho: Nem, ez minőségileg teljesen jó. Csak az önkormányzat nem takarítja mert már elfelejtettem mit építettet 3 hete. :-)
Az ott lakók se takarítják mert ez nem járda, meg amúgy is:
Ha az önkormányzat legyalulta ott a sövényüket akkor szép lenne ha a helyébe rakott aszfaltot nekik kellene takarítani. :-)
Az ott lakók se takarítják mert ez nem járda, meg amúgy is:
Ha az önkormányzat legyalulta ott a sövényüket akkor szép lenne ha a helyébe rakott aszfaltot nekik kellene takarítani. :-)
Az Empamo szerint a kerékpárosok okozzák a legtöbb balesetet. A bringások térnyerése ellen hadakozó autós társaság a sajtóban szétkürtölt állítását érdekes módon a rendőrség azon statisztikájára alapozta, amely szerint a tavalyelőtti balesetek 62,7 százalékát a…..
ElfRoland
2010.09.28 19:40:43
Keringünk itt körbe-körbe reménytelenül. :-)
"Gondold végig: Ez egy veszélyes forgalmi helyzet. Ha ebben valaki szabálytalankodik, akkor nagy a baleset esélye. Azonban ez mind a két félre igaz, azaz mind a kerékpárosra, mid az autósra. Így nincs torzítás egyik irányba sem. "
Végig gondoltam.
Bringával 370 esetben van esélyem arra hogy balesetet okozok, kocsival meg 40.
Ha mondjuk 10000-ből egyszer hibázok akkor bringával durván havonta okozok balesetet, kocsival csak évente.
És az évi egy baleset se biztos hogy személyi sérüléssel végződik mert mert védett helyen vagyok, de ha mégis akkor is kicsi az esélye hogy pont bringást találjak el így a statisztikát akkor se rontom ha szétkenek egy komplett iskolabuszt 40 kisgyerekkel.
Ez most vagy azért van mert kocsiban ülve jó a morálom a kerékpáron meg szar vagy azért mert a dugóban álló autó nem tud balesetet okozni. :-)
Ha valaki többször kerül olyan helyzetbe hogy az elbambulása baleset okozójává teszi akkor többször lesz baleset okozó.
Pl. busz egy darab jobbkezes balesetet okozott 2008-ban.
Most vagy a buszosok sokkal profibbak a többiekhez képest jobbkéz szabályban, vagy nem mennek olyan helyre ahol jobbkezet kell adni.
Ha a kerékpárosok sokkal többször nem adnak elsőbbséget az lehet hogy azért van mert sokkal figyelmetlenebbek a többieknél vagy azért mert sokkalt többször kell elsőbbséget adniuk
Merthogy a kis utcákba mennek a nagy forgalom elöl, bringaút alárendelt végig míg a vele párhuzamos főúton egy darab macisajt sincs, stb.
Az igazság persze nem ilyen vagy olyan hanem ezek keveréke.
De ha végignézegeted itt a képeket:
szegedbicaj.blog.hu/2010/07/08/mako_es_a_kerekparosbarat
Akkor látszik hogy miket kell megoldania a biciklisnek ahhoz hogy egyenesen menjen tovább a főút mentén, míg ugyanez autóval annyi hogy megyek oszt jónapot.
Szóval értem én a számolást meg minden.
De ha a 52%-ot összevetjük a 40%-al és mellé rakjuk a környezetet, az kresz oktatás hiányát, a sérülékenységet, a kis és nehezebben észrevehető méretet, az alárendelt szerepet a közlekedésben, a gyengébb fékeket, akkor azt hiszem nem kéne szörnyülködni.
Mert ilyen hátránnyal kb. 25%-os különbséggel teljesíteni szerintem nem szörnyű.
Uff. Én szólottan. :-)
Mindet elmondtam amit akartam.
Nem kaptam mindenre választ de nem vagyok mohó és beérem ennyivel. Ez se kevés.
Köszönöm szépen a társalgást.
"Gondold végig: Ez egy veszélyes forgalmi helyzet. Ha ebben valaki szabálytalankodik, akkor nagy a baleset esélye. Azonban ez mind a két félre igaz, azaz mind a kerékpárosra, mid az autósra. Így nincs torzítás egyik irányba sem. "
Végig gondoltam.
Bringával 370 esetben van esélyem arra hogy balesetet okozok, kocsival meg 40.
Ha mondjuk 10000-ből egyszer hibázok akkor bringával durván havonta okozok balesetet, kocsival csak évente.
És az évi egy baleset se biztos hogy személyi sérüléssel végződik mert mert védett helyen vagyok, de ha mégis akkor is kicsi az esélye hogy pont bringást találjak el így a statisztikát akkor se rontom ha szétkenek egy komplett iskolabuszt 40 kisgyerekkel.
Ez most vagy azért van mert kocsiban ülve jó a morálom a kerékpáron meg szar vagy azért mert a dugóban álló autó nem tud balesetet okozni. :-)
Ha valaki többször kerül olyan helyzetbe hogy az elbambulása baleset okozójává teszi akkor többször lesz baleset okozó.
Pl. busz egy darab jobbkezes balesetet okozott 2008-ban.
Most vagy a buszosok sokkal profibbak a többiekhez képest jobbkéz szabályban, vagy nem mennek olyan helyre ahol jobbkezet kell adni.
Ha a kerékpárosok sokkal többször nem adnak elsőbbséget az lehet hogy azért van mert sokkal figyelmetlenebbek a többieknél vagy azért mert sokkalt többször kell elsőbbséget adniuk
Merthogy a kis utcákba mennek a nagy forgalom elöl, bringaút alárendelt végig míg a vele párhuzamos főúton egy darab macisajt sincs, stb.
Az igazság persze nem ilyen vagy olyan hanem ezek keveréke.
De ha végignézegeted itt a képeket:
szegedbicaj.blog.hu/2010/07/08/mako_es_a_kerekparosbarat
Akkor látszik hogy miket kell megoldania a biciklisnek ahhoz hogy egyenesen menjen tovább a főút mentén, míg ugyanez autóval annyi hogy megyek oszt jónapot.
Szóval értem én a számolást meg minden.
De ha a 52%-ot összevetjük a 40%-al és mellé rakjuk a környezetet, az kresz oktatás hiányát, a sérülékenységet, a kis és nehezebben észrevehető méretet, az alárendelt szerepet a közlekedésben, a gyengébb fékeket, akkor azt hiszem nem kéne szörnyülködni.
Mert ilyen hátránnyal kb. 25%-os különbséggel teljesíteni szerintem nem szörnyű.
Uff. Én szólottan. :-)
Mindet elmondtam amit akartam.
Nem kaptam mindenre választ de nem vagyok mohó és beérem ennyivel. Ez se kevés.
Köszönöm szépen a társalgást.
ElfRoland
2010.10.06 09:12:55
@errorka:
Szerintem ezt talán még jól rögzítik a rendőrök.
Amikor volt egy kisebb balesetem akkor a helyszínelő nekiállt kitölteni egy formanyomtatványt és ilyen beszélgetés lett belőle:
-Hány éves a kerékpárja?
-???. Mármint melyik része? Az első kerék 4 éves, a hátsó 2, magát a vázat 4 hete vettem használtam és isten tudja hány éves, a hajtásláncot szintén 4 hete cseréltem de az új.
- Ööö, de mégis mennyi.
- Akkor legyen 4 éves.
- Rendben. Mióta vezeti ezt a kerékpárt?
- Na erre mit mondjak. A kormány a villa meg a pedál még az előző bringáról van így amivel vezetem az kb. 8 éves. így jó lesz?
- Persze. Milyen típusú a kerékpár?
- Hő? Mire gondol? Mondjuk városi bringának mondanám.
- Az jó lesz. Milyen gyártmányú?
- ElfRoland gyártmányú mert én raktam össze. :-)
- Ööö... ezt akkor kihagyom...
A kérdésekből kiderült hogy gépjárművekre van kitalálva a kérdőíve a helyszínelőnek amit jelen esetben nem igazán passzolt a helyzethez.
Így folyik az statisztika készítés egyik fontos lépése: Az adatfelvétel.
:-DDD
Szerintem ezt talán még jól rögzítik a rendőrök.
Amikor volt egy kisebb balesetem akkor a helyszínelő nekiállt kitölteni egy formanyomtatványt és ilyen beszélgetés lett belőle:
-Hány éves a kerékpárja?
-???. Mármint melyik része? Az első kerék 4 éves, a hátsó 2, magát a vázat 4 hete vettem használtam és isten tudja hány éves, a hajtásláncot szintén 4 hete cseréltem de az új.
- Ööö, de mégis mennyi.
- Akkor legyen 4 éves.
- Rendben. Mióta vezeti ezt a kerékpárt?
- Na erre mit mondjak. A kormány a villa meg a pedál még az előző bringáról van így amivel vezetem az kb. 8 éves. így jó lesz?
- Persze. Milyen típusú a kerékpár?
- Hő? Mire gondol? Mondjuk városi bringának mondanám.
- Az jó lesz. Milyen gyártmányú?
- ElfRoland gyártmányú mert én raktam össze. :-)
- Ööö... ezt akkor kihagyom...
A kérdésekből kiderült hogy gépjárművekre van kitalálva a kérdőíve a helyszínelőnek amit jelen esetben nem igazán passzolt a helyzethez.
Így folyik az statisztika készítés egyik fontos lépése: Az adatfelvétel.
:-DDD
Folytatva a tegnap kezdett cikksort szeretném kiemelni, hogy még sehol nem találkoztam ilyen záróvonallal, mint a amit a 2A egyik szakaszán láttam. Talán más halálutakon is lehetne alkalmazni...
ElfRoland
2010.07.30 21:44:15
ElfRoland
2010.07.30 21:48:21
Mint viszonylag köztudott, hazánk sok halálútja közé tartozik a 2A jelű is. A képen látható Jaguar kicsit hosszabra vette a féktávot, majd erős fékezésbe fogott...
Egyelőre díjat nem tudok felajánlani, mindenesetre kiváncsi vagyok mit gondoltok az alábbi képről. Vajon mit mutat a tábla, és mit a felfestések???..
ElfRoland
2010.06.24 23:55:42
Nem épül meg a kerékpárút a Külső-Szilágyi úton, határozott szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A döntés a Kerékpáros Klub hároméves küzdelmének volt az eredménye. Az ügyet nem ismerők számára meglepő lehet, hogy a civilszervezet egy bicikliút ellen foglalt…..
Vannak olyan klasszikus érvek a bringás-autós vitákban, amikből a tapasztalt fórumozók már jó előre felkészülnek és tulajdonképpen érdemi párbeszéd nélkül, csípőből odaszúrnak, ha felmerül a téma. Az autósok…..
ElfRoland
2010.01.12 20:42:53
Az M6-os Autópálya Alosztály járőrei 2009.11.17-én délelőtt tengelysúly-méréses ellenőrzést tartottak. Fél tizenegy környékén a Pécs felé vezető oldalon, Iváncsa magasságában egy pótkocsis teherautót vontak ellenőrzés alá. A mérlegelés során kiderült, a…..
ElfRoland
2009.11.18 18:04:02
Mint észrevettétek (remélem), az utóbbi napokban kicsit rendszertelenné váltak a bejegyzések. Sajnos (szerencsére) beindult az év végi hajtás a munkahelyemen, ezért nincs időm mindig feltenni friss bejegyzéseket, de azért igykszem.Egyébként hamarosan egy éves lesz a blog.…..
ElfRoland
2009.11.12 18:56:13
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És jöhetnek az újabb posztok az eredményekről.
De már! :-)