Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nonolet (törölt)

0 bejegyzést írt és 286 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindenki okulására küldte el saját buktáját Nobody, aki az előzés szabályait rosszul ismerve karambolozott egyet és bizony jogilag nem ő jött ki győztesen a dologból. Korábban is voltak már jó nagy viták abból, hogy kereszteződésben hol tilos előzni, íme a KRESZ ide vonatkozó…..
nonolet (törölt) 2010.04.29 17:38:56
@gabmoz:

...fordítsd meg a kérdést?

A falu ELŐTT volt egy 70-es táblád
Eléred a lakter kezdete táblát ...

Haladsz tovább 70-el vagy 50-re lassítasz?!!

HA ekkor lassítassz...akkor
a lakter vége táblánál vajon
miért nem gyorsítasz...he ?

Nincs különbség köztük hatásban.
nonolet (törölt) 2010.04.29 17:41:28
@_ng_:

Szerintem kultúráltan mondom...

Nem tudsz értőn olvasni :-)))
(igaz ez csak 4. osztálytól elvárás
és a korod én ugye nem ismerem...)

Olvasd el újra miket is íratm.
Mostanra kb. mindenki érti csak TE nem:-))
nonolet (törölt) 2010.04.29 20:38:09
@kekecke:

Mi az hogy nem látod?
Aki már kiment előzni azt miért ne látnád...?!

Ha meg Te behúzodsz időben középre és lassítasz azt meg látja aki mögötted van.
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
Levélírónk tegnap volt az M5-ös autópályán egy cserbenhagyásos baleset szemtanúja. Az ilyesmi az egyike azoknak a dolgoknak, amire nagyon tudok ugrani, pláne, hogy jelen esetben szándékosan rárántotta a 3-as BMW sofőrje az autóját a szerencsétlenül járt áldozatára, majd…..
nonolet (törölt) 2010.04.24 21:03:33
@jonatanxx:

...és mi lenne a vád?

Azt nem lesz eccerű bizonyztani, hogy
SZÁNDÉKOS volt bármi is...

Akkor meg nem történt semmi.
Egy lagunás valamiért nekiment a korlátnak és kész. Nem is értem miért kell nagytempónál kormányt rángatni ?!

Mégha, látom hogy nekem jön is
akkor is inkább TARTANI kell.

Majd KIS,ÓVATOS mozdulattal
korrigálni...ha még lehet...
nonolet (törölt) 2010.04.24 22:32:26
@Silcon:

...és ez hogy jön ide?
nonolet (törölt) 2010.04.22 20:51:07
@triumphator:

...ennyire gyenge volt a TERVEZÉS?!

Nemááá..., hogy ilyen gyenge mérnökeink vannak.
Jó volna pontosan tudni, hogy Mikk egészen pontosan hol parkolt, volt-e azt megelőzően már a parkolási övezet végét jelző tábla, vagy nem. Két lehetséges változatról is beszúrtam lentebb utcaképet, aki ismerős a környéken, az mondja már meg a tutit, a posztoló a hülye, vagy a…..
nonolet (törölt) 2010.04.22 08:40:40
@eml:

Igen a KRESZ-en BELÜLI!!!! szabályra ez az erősorrend....

De a fizetős parkolást a KRESZ-en KÍVÜLI!!!!! szabáyl írja elő...ezért az NEM ebeb a sorba illeszkedik.

Milyen jó is lenne, ha az emberek logikusan tudnának gondolkodi, de hát az nem egyszerű, ezt belátom.
nonolet (törölt) 2010.04.22 09:09:01
@metal:

Jajj nemá!!!

A tábla az ugye kék szögletes?
Akkor az tájékoztató tábla!!!!

Arról tájékoztat, hogy
egy a KRESZ-en kívűli előírás szerint
itt a parkolásért fizetni kell...

A tábla tehát egy szívesség ...és így
nem kell átbújni az önköri rendeletet.

De ettől még a rendelet szerinti helyen és összeget kell fizetni...

A tábla nem írj aezt elő, csak TÁJÉKOZTAT, hogy van rendelet...keresd a fizetési helyet/módot...

De maga a fizetős parkolás az önkori rendelete szerinti jogviszony!!!

...és ezért, ha aszerint
- nem része az övezetnek, akkor
nem kell fizetni, még akkor sem ha
méterenként raknak ki táblát és automatát

- ha része, DE NINCS tábla ...akkor is kell fizetni, mert nem a tábla írja ezt alő, hanem
a rendelet!!!! és a törvény nem ismerete, nem mentesít...most sem...

Más kérdés, hogy a hibás táblázás miatt
perelheted a kitáblázót, mint károkozót.
HA bizonyítod, hogy az elvárhatót megtetted!

Az pedig ugye a rendelet megismerése...:-)))
Nem elég csak a táblák lesése...
nonolet (törölt) 2010.04.22 09:20:03
@csak john:

Az első limit tábláig ..igen...
Az ilyen sztoriknál szeretem azt leginkább, ha a másik fél is jelentkezik és előadja a saját verzióját, most is várom a jobbnál jobb sztorik mellett a lenti képen látható autó vezetőjének a reakcióját emailben! Esetenként ez szánalmas mentegetőzés, máskor pedig egész más…..
nonolet (törölt) 2010.04.21 12:29:58
@_petya:

...miért is faszság?

A kettes vége esetemben pl. 108-110 km/h
Azaz ~3000-nél van az 50 km/h...

A szuzuka nem tudom mennyit forog kettesben az 50-hez, de szét nem esik tőle az biztos!

A faszság...sokkal inkább végig zongorázni
az 1-2-3-4 játékot miközben már 1500-nál vált módon...és így órák alatt elérni az 50-t....

Különösen egy gyagi dízel Golf-V vagy A! esetén ami még füstöl is, ehhez a csiga tempóhoz :-))
[FRISSÍTVE: 2010. 04. 13. 10:25]Az ilyen helyzetek miatt volt az M0 halálút, amíg nem volt középen fizikailag is elválasztva a két menetirány. Leadfoot olyan balesetnek volt szemtanúja, ami könnyen elkerülhető lett volna egy kis ész igénybevételével, meg némi odafigyeléssel.…..
nonolet (törölt) 2010.04.13 22:05:57
@btiborc:

Majd.. ha eccetr megtanulsz magyarul, akkor érteni fogod...de segítek picit.

a VESZÉLYEZTETÉS az szándékos dolog, aminek a célja, hogy a másik bajba jusson...
pl. büntető satuzol előtte, eleve SZÁMOLVA ZAZAL, hogy ettől Ő veszélybe keerül.
Ez a TUDATOS CÉLOD a veszély helyzet létrehozása!!!!

A VESZÉLY OKOZÁS, pedig csak gondatlanaság.
Pl azért fékzel előtte naygot, mert nem tartottál követési távolságot magad előtt.

Bár a követési meg ne mtartása szándékos sazbáylszegés és veszéyl okozás....

DE!!! NEM veszélyeztetés, hiszen nem tervezted el ELŐRE a hátsó bajba sodrását.

Capisco ?
nonolet (törölt) 2010.04.13 22:21:26
@eml:

ésszerű (nem a szabáylos) követési távolság 5 méter, kamion 18 méter, eltet ésszerű távolság 5 méter ....összesen 28 méter

Ha ez 4 mp, akkor az 7 m/s, azaz 25,2 km/h
sebesség különbség...ha lendületből előzől.

Mögüle viszont fel is kell gyorsulni!
Egy jobb autó mondjuk ehhez még kér 2-3 másodpercet 3,-ba visszatolva....

Az átlag autós pedig
- ne mgyorsul ekkorát
- nem is kapcsol vissza, hanem
- szarakodik 5.-ben vagy 6.-ban

Az ilyennek a 10 másodperc simán kell!
nonolet (törölt) 2010.04.14 21:07:18
@igazi hős:

Na... mesélj melyik EU nem turbos 1,8-as tud
143 LE-t és 8,9-es 0-100 sprintet ?
JA és 6,5 literes vegyes fogyival...

Japánból ezt tudja pl. az UFO Civic
...és mellé a megfelelő EU normát is tudja természetesen.
Vitatható, hogy a lenti képek alapján Nóra mennyire jogosan kapta a helyzethez képest nem igazán alacsony összegű büntetést, de a rendőrök fotóján elég egyértelműnek tűnik a helyzet, az meg nem életszerű, hogy ők forgatják a táblát, hogy aztán arathassanak. Szintén…..
Talán a lenti levél írója is érzi így utólag, hogy féklámpát villantani is fölösleges volt, talán hibának is mondhatjuk, mert azt kérte, hogy a nevét ne írjam bele a posztba. Van az az állatfaj, aki senkire sincs tekintettel, a szabályokat is leszarva közlekedik úgy, mintha…..
nonolet (törölt) 2010.04.06 17:28:19
@Pascal:

Ez nyilván amire kitér érdekelne...

De amióta teljes szövegre rákérdztem ...nagy a csönd...a részetekről...táncsak nem, azért mert az nem ad igazat Nektek ?

Vagy mert idéztek valami amíről fogalmatok sincs, hogy mikor-miért lett leírva...?
nonolet (törölt) 2010.04.06 17:39:24
@Pascal:

Szóval a kiragadott mondaton kívűl SEMMIT nem tudsz erről a BH-ról...de erősen alapozol rá...ez kínos...asszem...
Újabb KRESZ kérdés a színen, örülök, hogy egyre több ilyen jön és mertek kérdezni, ne is fogjátok vissza magatokat (persze jöhet ám a jó kis húsvéti részeg sofőrös sztori is)! Gábor arra kíváncsi, hogy a fotón látható módon szabad-e megállni és ha igen, akkor…..
nonolet (törölt) 2010.04.05 00:49:21
@T2006:

Abból godoltam, hogy

Ha egyszer a járdára belátod, de a padkára nem akkor ...ez nyilván csak azért lehetséges, mert, nem jól érted a fogalmakat...

Vagy, ha nem keveered, akkor ugye lekéne végre írnod, hogy ...
"igen a padkán is tilos alapban megállni".
nonolet (törölt) 2010.04.05 00:55:16
@jelentéktelen alak:

Főleg azért tilos, mert a padka ugye a GYALOGOSOK számára van fenntartva, mivel...

21. § (1) A gyalogosnak a járdán, ahol pedig járda nincs, a leállósávon, az útpadkán !!! vagy a kerékpárúton kell közlekednie.

(2) Ha az úton sem járda, sem leállósáv, sem útpadka, sem kerékpárút nincs - vagy az a gyalogosközlekedésre, illetőleg a kerekes székkel való közlekedésre alkalmatlan -, a gyalogosok az úttesten közlekedhetnek.
nonolet (törölt) 2010.04.05 21:32:34
@szalontüdő:

...teljesen nincs igazad!

Az 5. paragrafus ugynis nem az 1. paragrafus!

Ergo amit a táblázásból idéztél az nem arra vonatkozik, amiről a vita folyik...
Örülök, amikor KRESZ kérdéses levelet kapok, mert akár a posztolónak van igaza, akár nem, vagy épp csak meg szeretne tudni valami, ami számára nem egyértelmű, gyakoribb, hogy mások is tanulhatnak belőle. Viasz Major arról érdeklődik, hogy gáz-e, ha a lenti képen látható…..
nonolet (törölt) 2010.04.02 18:19:57
@metal:

Ez a tökéletes válasz...

Aki ELŐBB lépett be az nyer ütközés esetén.
A beszáguldó esetén azzal nehezítve, hogy
az általa MÉG belátható ív hosszon
NEKI MEG KELL TUDNI ÁLLNI!

A max sebességét ez korlátozza....
50-ről ehhez cirka 25 méter kell!
  A többsávos körforgalom jobb, mint az intelligenciateszt. Azonnal megmutatja, ki a hülye. Vélemények az azonos című írásunkról...
nonolet (törölt) 2010.03.31 16:34:22
@dávidzoli:

Hülye vagy fiam!!!!

Párhuzamos sávok vannak ....nem tűnt fel vazze!!!
Akkor meg hova is hajt be te sötét...te..
nonolet (törölt) 2010.03.31 16:50:27
@bbenoe:

"Mint például az Állj Elsőbbségadás tábla - 8 m-rel a kereszteződés előtt. "

Ez miért hűlyeség ?!!!

Azt jelenti, hogy OTT a táblánál áljj meg...és MÁR onnan figyeld, mikor, hogyan tudsz áthaladni...

NEM KELl OTT ÁLLNI ÉS VÁRNI!!!

Ott bizony CSAK egy pillanatra kell megállnod...és máris csoroghatsz előre tovább ...hogy megadd az elsőbbséget, ha az éppen SZÜKSÉGES...
Tudom, hogy a közlekedési kultúra a hazai blogoszféra egyik legkedveltebb és ezért talán legelcsépeltebb témája, de a teljesség kedvéért azt hiszem, nekem is szánnom kell pár bekezdést a kérdésre.Bár állítólag a magyar felsőoktatás világszínvonalú meg mi adtuk a legtöbb…..
nonolet (törölt) 2010.03.11 09:11:43
@neos:

"Itt elvárják, hogy a gyorsabb autót csak a tényleg szükséges mértékben tartsd fel.
Engedd be magad elé, aki a sávodba akar besorolni, ha nem teszed bunkó vagy."

Bizonyám mert EZT maga a KRESZ írja elő...nem tudom olvastad-e már azt a részt?!

(7) Lakott területen kívül a nagyméretű, valamint a LASSAN!!!!!! haladó jármű vezetőjének az úttest szélére húzódással és - a szükséghez képest - lassítással !!!!! is elő kell segítenie azt, hogy járművét más jármű megelőzhesse.

Lassan ugye akkor haladsz, ha kevesebbel autózól mint a limit ...világos ?!!!
nonolet (törölt) 2010.03.11 09:37:43
Autopálya normálisan...

- JOBBRA TARTS! van lakteren kívül
azaz lesz szíves minden húgyagyú jobbra visszamenni, amint ott elég hely van...

Eléghely kkor van, ha legalább két útmenti oszlopnyi...azaz 100 méter vagy több a hely.
Mégpedig, akkor...
AMIKOR VÉGZETT az előzéssel
AMIKOR egy GYORSABB UTOLÉRI
(mindegy ki mennyivel megy éppen
a KRESZ csak gyorsabbról beszél !!!)

A másik sötét bunkó pedig lesz szíves nem BEVÁGNI 100-110-el a már a belsőben érkezők elé !!!! közelről...

A harmadik fajta köcsög pedig
lesz szíves várni amíg kellő helyet találok jobbról...amikor már amúgyis óra szerint 140-150 körül haladok

Egyébkén tpedig a pályn 135-140 km/h a bevett tempó...tessék alkalmzakodni ehhaz a belsőben!!!!

Ez kmóra szerint a legtöbb autóban 145-150 közti kijelzés, mivel az órák mindig többet mutatnak a valóságnál....

A valóságot viszont manapság sokan GPS-el mérik (ami +-1 km pontosságú kijelzést ad)

...és mivel a trafi a pályán (130 limitnél)
CSAK 130+20+3=153 km/h-nál villan...így a
135-140 km/h valós tempó veszélytelen...
(ennyiértl még a helyben kiszedős esetben sem szólnak, de ilyen évek óta nincs a pályán)

tekintettel a 153-as tarfi határra, ami kmóra szerint ugye 160 körüli kijelzés
nem kell csodálkozni, ha kmóra szerint
a forgalom 145-150 között tempózik ..alapban!

JA igen a tarfi villantó limitek

30>>48
40>>58

50>>68

60>>78
70>>88
80>>98

90>>108

100>>118
110>>133
120>>143

130>>153

Szóval normálban a kmóra szerint
nyugodtan lehet menni
limit plusz 10-15-el!!!
a pályán limit plusz 15-20-al

A forgalom ezt is teszi .....
Tessék a ritmust felvenni!!!!!!!
nonolet (törölt) 2010.03.11 09:50:19
@Kerti Öröm:

..ahhha 15 perc utazás 200-al és félúton kávézok 15 percig...az átlag 100 ...szóval értelmetlen...

"civil autós" rendőr kell az utakra és kész...aki kiszedi a láthatóan bunkón autózókat...ilyen eccerű

A 45 ezer rendőrből cirka 50 fő kéne e célra...lehetetlen?!! ugyanmár...
Nem hiszem el, hogy még mindig van, aki nem tanult az elmúlt sok év benzinkúti lehúzásaiból, tele van velük az internet, meg itt a blogon is volt már jópár ilyen sztori. Bár én is azt hittem, hogy teljesen evidens mindenki számára, leírom újra: te tankolj saját magadnak, annyit,…..
nonolet (törölt) 2010.03.02 15:13:44
@kewcheg:

nos a tanács...aki tanulás mellett nem ért rá pénzt keresni...az soha nem is fog
nagy pénzt keresni..alkalmatlan rá...

Mindig csak megmagyarázni tudja, majd hogy miért is nem.

Szóval vagy megváltozik a szemléleted, vagy maradsz örökké a vágyakozó csóringer aki most vagy!
nonolet (törölt) 2010.03.02 16:02:09
@kewcheg:

...otthonról is lehet sok pénzt keresni!

Azért vannak a "mások", hogy termeljék a tulajnak...

Jómagam heti 2-3 órát foglalkozom csak a kiscégem ügyeivel (tényleg kicsi, pár emberes)
De ez elég, hogy ne legyen gond a pénz...
Ha jól vettem ki Zoli szavaiból, ő most nem elsősorban a KRESZ vonatkozó szabályaira gondol, hanem arra, hogy valójában mikor van értelme akár az első, akár a hátsó ködlámpát használni és mik azok a körülmények, amikor ez másokat sokkal jobban zavar, mint amennyivel többet…..
Már a könyökünkön jön ki a feltöltőkártyás csalás, de amit és V. és L. végigcsinált, azt mindenkinek hallania kell. Hosszasan szívatták a két idiótát, akik félelmetes alapossággal próbálták elhitetni a hülye picsát játszó csajjal, hogy ők a T-mobile emberei és még azt…..
nonolet (törölt) 2010.02.17 14:49:09
@joszip:

vagy nem...kezdenek...mint számos példa mutatja...a való világban.

A szolgáltatóknál mindenesetre éjjel-nappal müködik az a kis külön szoba ahova csak az NBH-s emberkék járhatnak be...és csak ők tudják mikor-kit hallgatnak...
(2010, neves magyar médiaszemélyiség honlapja, http://www.havashenrik.hu/, via subba.hu)..
nonolet (törölt) 2010.02.10 12:26:09
@ml46:

...és akko?!
Eg yzalakrosi regisztrátornál kérte és egykunszentmiklosi szerver szolgálj aki ...

A domain használó sor az érdekes adat!
dr. havas henrik magánszemély

Amúgy meg és ha tratozás maitt van zárolva?
Akkor mi van?!!!

Lehet egyszerű üzleti vita is mögötte
amiért henrik TUDATOSAN NEM fizet...
...és nem azért mert nincs miből.
Pocok története már-már szürreális a számomra is, bár sok beküldött levelet olvastam már, olyanra nem emlékszem, hogy valakit egy zebrán elgázoljanak és még az autós üsse meg mindezek után. Volna egy-két ötletem, hogy mit tudnék csinálni az ilyen emberrel, de valószínűleg…..
nonolet (törölt) 2010.02.07 17:56:20
@bucek:

...ez hol is van az új KRESZ-ben ?!!

Nincs benne...jobb ha megtudod...
autózz! Megröptettem a biciklist 2010.02.05 16:25:00
Nem venném a szívemre, ha valakit autózz! blog olvasás közben cseszne le a főnöke munkaidőben, ezért ma csak így délután fél öt felé közeledve kaptok posztot. Na jó, meg azért is, mert nem volt eddig egy szabad percem se veletek törődni, de majd most! MutánsTehén egy…..
nonolet (törölt) 2010.02.06 11:00:53
@Haljakend:

Ne alapozz erre a nem lehet elhajtanira.
Láttam én már biciklis csattot, amitől
az első villa hátra görbült kicsit
De a kerék nem deformálodott...

Más lehet egy kereszteződésben több csatlakozó útról is zöld egy időben...

De!!!!!

A különböző utak forgalma olyankor
NEM!!!! keresztezi egymást ez biztos.
nonolet (törölt) 2010.02.06 12:29:16
@Adrian Mole:

Igen, tlezöldél... CSAK a szemből balra nagy íves kerülhet eléd DE AZ NEM KÜLÖN ÚTRÓL JÖN!

Minden MÁS útról csak olyan zöld lehet MÉG ami nem találkozik Veled....

Kiveéev gyalogosnak zebra lámpa persze.
De a zebrán meg a biciklis FELÜLVE nem fordulhat elő..igaz..?
nonolet (törölt) 2010.02.06 12:34:56
@aachi2:

Még jó hogy a szakértők is EGY másodperc reakció idővel számolnak, normál állapotú autós esetében...a fékhatás kezdetéig...

0,7 másodperc észlelés+döntés
0,2 másodperc láb a fékre
0,1 másodper fékgatás kilakulása

Na ezután az egy másodperc
UTÁN kezd lassulni az autó
nem előbb...az estek zömében

Talán előbb eyg picivel,ha
éppen nagyon koncentrál a vezető.

Később jóval, ha
másra IS figyel közben,
fáradt, telefonál, szeszkós, stb.

Szóval jó az EGY másodperc...
Ha ez nem önkéntes rendőrködés, akkor semmi, de majd ti eldöntitek, hogy Tamás helyesen járt-e el akkor, amikor betolta a kocsija orrát egy igazi nagy büdös tapló autós elé, majd magát rendőrnek kiadva mentette önnön irháját. Ma azaz február 2-án kedden délelőtt 10.30…..
nonolet (törölt) 2010.02.03 20:53:39
@"streetfighter":

Sajnos az ország legalább kétharmada
NEM TUD OLVASNI, csak a betűket ismeri...
...gyakran diplomával a zsébeben sem!!!!
(különösen ha az nem reál diploma)

Napi tapasztalatom ez...sajnos...
Na jó, kaptok ma is egy posztot, ha már így nagyjából kihevertem a tegnap esti bulit. Zoltán teljesen pofátlan dolgot művelt a múlt hétvégén: zöld lámpánál szeretett volna átkelni az út másik oldalára, ráadásul zebrán. Nem is csoda, hogy egy autósnak ez nem tetszett, ezért…..
nonolet (törölt) 2010.01.31 21:06:16
@bikila:

melyiket... amit NEM látok
- a kiarakati fényektől pl. ?!!!
- amit kitakar a hirdető oszlop, fa, parkoló kisteher..?!!!

Ej, barátom nem kicsit vagy gyenge ezezl a dumával. Tudod...
...ezernyi okból nem látható meg időben a tábla a való világban...
nonolet (törölt) 2010.01.31 21:09:10
@bikila:

...amúgy meg, ne mcsak zebra nincs,

ha hó takarja vagy lekopott, vagy saras..
hanem akkor pl. záró vonal, előjelző nyíl stb. SINCS éppen ...annak aki nem tudja fejből, hogy ott van ám az amúgy...

Csak akkor ha valami más IS jelzi, tábla/lámpa pl.
nonolet (törölt) 2010.01.31 22:49:31
@vuk_:

A zebrához MÉG CSAK KÖZELÍTŐ gyalognak
MÉG NINCS elsőbbsége...neki a zebrárra lépni csak akkor szabad, ha ezzel nem okoz veszélyt...(azaz féktávon kívüli jármű elé léphet csak le a zebrára)
Igaz, hogy HA már SZÁBÁLYOSAN a zebrára került (féktávon kívül) akkor már zavarni SEM szabad a gyalogot...

Viszont ...

A kereszteződéshez MÉG CSAK KÖZELÍTŐ járműnek
IS MÁR elsőbbsége van...nem kel neki foglalkozni, azzal, hogy behajthat-e a kereszteződésbe...
Ezért cserébe lhet zavarni...
Hiszen CSAK a HIRTELEN fékre/kormányra kéynszerítése ami tilos...

(sávváltásnál ugyanez van..
...be kell engedni, aki
nem hirtelen megy át eléd)

Szóval a gyalog/zebra és jármű/kerszteződéd_sávváltás
esetén egész más az elsőbbség megadás tartalma...

De ezt jogsival a zsebben illik tudni!
 Régen volt már biztosítós történet a Zugügyvéden, íme egy újabb szösszenet a  trükközésükről. A következő indoklás különösen megkapó: Mivel többféle nyilatkozat is van, ami ellentmondó, nekik így nincs kártérítési kötelezettségük. Kedves…..
nonolet (törölt) 2010.01.29 21:25:14
@alien:

Mivel a károkozó MÖGÖTTES felelőssége FENNÁLL a biztosítása ellenére is...

ŐT IS meg kell támadni direktben.
Ez jogodban áll...fizetési meghagyás ellene, mondván a biztosítója nem kíván helytállni.

Aztán majd lefocizza a biztosítójával.
Mint a villám...vagy fizet ő maga.
Neked meg mindegy...ki tejel...
Röviden ismertetem a helyzetet, a parkolást egyszer már kifejtettem hosszabban. Már 2008-ban is levettek azért, ha a körúton álltam, pedig itt lakom, de a körút a fővárosé, nem a kerületé, állok a mellékutcákban. Drágább lett a parkolás az egész városban, ezt is elviseltem.…..
nonolet (törölt) 2010.01.23 13:09:52
@mediacapic:

A MAGÁN TULAJDONÚ autó GARÁZSÁNAK megépítése/biztosítása NEM KÖZFELADAT...sehol a világon.