Adatok
sirocco
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sándor nem tudta érvényesíteni a MOL éttermében a 30 %-os kedvezményét és ezt jól meg is írta nekünk. Most pedig megérkezett a MOL reakciója, elnézést kértek tőle és kápótolják a tévedésért, mi meg örülünk. Kedves Homár, a MOL kuponja annyit ér, amennyi rá van…..
sirocco
2010.04.01 11:29:18
Nekem a MÁV-Starttal volt pár kellemes meglepetésem, IC-n utaztam, megvettem a hely- és pótjegyet ahogy illik, 11x helyre szólt, de a kocsiban nem volt ilyen hely => Levél az ügyfélszolgálatnak csatoltam a jegyek másolatát és láss csodát 2 hét múlva jött egy levél amiben elnézést kértek és küldtek 1000Ft értékben MÁVos utazási utalványt (520 a helyjegy + "kárpótlás"), több hasonló eset is volt, szinte törzsvendég voltam az ügyfélszolgálatnál :), de csak pozitív tapasztalatom volt. Nem úgy a vonatok menetrendjével, átszállással kapcsolatban, de az egy másik történet ami kicsit összetettebb is. Részemről MÁV Ügyfélszolgálat 5*
Panka belefutott egy felsővezeték szakadásba a Nyugatiban. Az utasokat nem tájékoztatták, a MÁV-Direkt is csak a bizonytalan ideig szünetel dumát mondta, ahogyan később a Nyugati hangosa is. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy mi a büdös sünseggéért nem lehet időben…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz