Adatok
coupe
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor megint műhelyasztalon volt valaminek a motorja. Ma jutott eszembe ez a kissé túlzó mondat, amikor a blokk összefűzésekor elgondolkodtam rajta, hogy nekem ez az egyik…..
coupe
2010.05.15 16:55:13
@Motordoktor: Mindenképpen cserélem. A másik nagy csapda ezekkel a léghűtéses boxermotorok felújításánál, ha a kezdeti lépéseknél elrontasz valamit csak a végén fog kiderülni, akkor viszont szedheted szét újra az egészet. A gyöngyözés során az illeszkedő felületeket hogy lehet megóvni? Gondolom annak nem tenne jót a kezelés.
Kevés jobb, előremutatóbb autó létezik ma a Priusnál, mindenki imádja, akinek esze van. A szívvel bírók többsége is általában szereti. Nem adócsaló-hibrid, nem ímmel-ámmal hibrid, mint az Insight, ez a real job, a Hibridnirvána 2009-ben. De, ámbátor, és mindazonáltal a Toyota…..
coupe
2009.10.01 21:18:15
@4Si: Nekem az a szokásom, hogy tegyük fel beszaladnék egy élelmiszerboltba, de csak egy kocsibehajtó előtt van "szabad" hely, leparkolok hát oda
Borzasztó szokásod van. Tetézed azzal, hogy azt gondolod ha kiteszed a vészvillogót(helyzetjelzőt, mindegy) akkor megoldottad a problémát, már nem is zavarom embertársaimat a parkoló autómmal. Elárulom neked: de!
A témához pedig: igen egyre idegesítőbbek a mai autók kikapcsolhatatlan, ilyen-olyan indokokkal beinduló, diszkrétnek egyáltalán nem nevezhető csipogásukkal.
Talán nem üldözési mánia a felismerés, hogy korunk gépjárművei/ill. az azt tervező mérnökök/ kezdik terrorizálni felhasználóikat /kapcsold le, vedd ki,kösd be magad stb/.
Borzasztó szokásod van. Tetézed azzal, hogy azt gondolod ha kiteszed a vészvillogót(helyzetjelzőt, mindegy) akkor megoldottad a problémát, már nem is zavarom embertársaimat a parkoló autómmal. Elárulom neked: de!
A témához pedig: igen egyre idegesítőbbek a mai autók kikapcsolhatatlan, ilyen-olyan indokokkal beinduló, diszkrétnek egyáltalán nem nevezhető csipogásukkal.
Talán nem üldözési mánia a felismerés, hogy korunk gépjárművei/ill. az azt tervező mérnökök/ kezdik terrorizálni felhasználóikat /kapcsold le, vedd ki,kösd be magad stb/.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez a cikk mélyen betalált nekem.
Most vagyok egy 911 motorépítés kellős közepén, és hasonló lelkesedéssel várom az első röffenést. Csak az alkatrészek eltakarítására elment vagy 20 óra pedig nem volt nagyon koszos a motor.Egy amerikai szakíró a motorok svájci órájához hasonlította szemben egy egyszerű V8-as erőforrással, az össz munkaidőt megbecsülni sem tudom.Igazi örömforrás, hogy minden nappal egy kis apró lépéssel közelebb jutok az indításhoz.
Egyébként mi a véleményed arról a folyamatról, amit az Usa-ban break-in-nek hívnak: a frissen összeszerelt motort közepes fordulatszámon járatják kb 25-30 percig, majd rögtön olajcsere következik?
coupe