Adatok
Bobájka
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár ugye dedikáltan másból sem áll, mint olyan esetekből, ahol a fogyasztók úgy érzik, valami méltánytalanság érte őket. A tapasztalatok alapján, bár tényleg sokszor csorbulnak a fogyasztói jogok, azért levélíróinknak nem mindig van igazuk. Ilyen eset sajnos Marianné is, akinek otthon kiderült …..
Még mielőtt belefognék, elárulom, hogy még mindig tart, már vagy 70 napja, de ennyivel már életem végéig is ellennék - azok után, amin keresztülmentem. Következzen hát a krónika, tömör leírással*.Január 18. kedd reggel és 20. csütörtök éjjel között jelentkeztek először…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A rendelés előtt a cég honlapján tájékozódtam, mi van ha koppanok, és a rendelés nem jó, semmit nem hallgattak el, ennek fényében rendeltem. + A rendeléshez írasos tájékoztatót kaptam, mi van ha nem jó a rendelés. Mentem is szépen vissza, reménykedve, hogy a boltban találok nagyobb méretet, épp a Mammutba. Teljesen tisztában voltam vele, ha nincs méret, van pár napom találni valami dragább modellt, amire becserélhetem, mert összeget nem adnak vissza, vagy saját koltsegen visszapostazom, mert akkor igen :). A boltban extra jofejek voltak (ami sajnos nem alap mindenhol!) az eladók, minden kérdésemre válaszoltak, mindenről tájékoztattak ( ha ez se jó mar csak 3 napom van, osszeg nem jar vissza stb stb...)
A vevő mévis mit gondolt?Először dönt, utana puffog?Vannak szabályok, amit kolcsonosen be kell tartani, és akkor nincs gond. Szerintem a office shoesban ez maximálisan teljesül, és semmit nem hallgatnak el. Ennel sokkal gazabb kereskedok vannak, mentunk mar mi is Bekelteto Testulethez ganejsaggal, de az tenyleg homarra valo sztori volt. Itt a vevo hibazott, majd legkozelebb gondolkodik, mielott vasarol, ami nem is gond, mert tulfogyasztas van :)