Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tassz99

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gödöllőn voltunk a hétvégén az adventi vásáron (remek forraltboros, komédiás látványosság a kastély udvarán) és oda-vissza menet is elgondolkoztam azon, hogy vajon mi szükség van az épülő M31-es autópályára. Illetve természetesen tudom, miért jó összekötni az M3-ast az…..
tassz99 2010.01.26 10:40:13
@Álmos: Szerintem igazad van, és káposztakukacnak is, én speciel Soroksáron lakom (gyakorlatilag az M0-ás mellett) és gyakran járok az M3-ason, de lehetőleg mindíg a városon megyek keresztül, mert iszonyú nagy kerülő az M0-on az M3-ra kijutni. Ha megépül az átkötés, akkor persze már majd megéri. Egyébként asszem az átkötés azé épül meg, mert az EU-s pályázati pénz ehhez van kötve.
A napokban érdekes levelet kaptam egy olvasótól: Belső körlevél, kizárólag a Citroën világhálózat tagjai részére. A levél tárgya: a Citroën C4 BioFlex piaci bevezetése Európában elsőként az 1,6i motorokkal. Már régóta vártam a PSA csoport hazai alkoholos nyitását ezért…..
A jó teljesítmény méréshez jó mérőberendezés szükséges. ha jó alkoholos összehasonlító mérést szeretnénk akkor a feladat kicsit összetettebb mert az üzemanyag váltást is meg kell oldani. Szerencsés helyzetben vagyunk mert a hazai E85 gyártójánál szabadegyházán…..
tassz99 2009.09.30 14:15:21
@Égő Ákos: Szia, köszi.

Én is tervezem kipróbálni az e-85-ös üzemet, és le is fogom mérni a változásokat szervízben. A fogyasztási adatokra azért kérdeztem rá, mert úgy látom a szkeptikusok mostanában ezen lovagolnak, és kevés korrekt adatot látni a neten.
Egyébként az emissziós adatokra is kíváncsi lennék, ez egy kicsit háttérbe szorult a teljesítménynövekedés/gazdaságosság témakörök miatt, pedig szerintem sokan e miatt is választhatnák az etanolos üzemet, ha tudnának az egészről...