Adatok
Ligu
36 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Wizz-utasok figyelem: ennél durvább rablást már elképzelni is nehéz
2019.08.02 12:45:49
Magyar kreativitás kimaxolása dölux: pár nappal azután, hogy be kellett szüntetnie az utasok szisztematikus lerablását a Wizz Air budapesti földi kiszolgálójának, a Malév GH megtalálta a megoldást a kieső bevételek pótlására: a telefonokra pdf-ben letöltött beszállókártyát nem fogadja el, 30 euróra…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
A hónap híre: átlag 8,3 eurót visszafizet utasainak a Wizz Air
2019.07.31 17:22:02
A Gazdasági Versenyhivatal boldogan jelentette be ma: negyedmilliárd forint kompenzációt fizet utasainak a Wizz Air. Kiknek? Ott hagyott, el nem szállított utasoknak, vagy egyéb módon komoly kárt szenvedetteknek? Túrót. A Wizz Flex szolgáltatás szegény károsultjainak.
A bejelentés röviden:
A…..
"Alig Tisztelt HR Osztály!
Az ithuspiac.hu állásportálon meghirdetett pozíciójuk, miszerint Feketöves Java Jedi Nindzsát keresnek, felkeltette az érdeklődésemet. A cégüket ugyan különösebben nem találom szimpatikusnak, de jelenlegi munkahelyemen, amit már évek óta ki nem állhatok, múlt pénteken…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
A fapados urizálás vége: fizetős lesz a ferihegyi burzsujváró
2019.03.11 21:14:11
Lényegében kidobják a jelenlegi látogatók többségét a ferihegyi Mastercard Lounge-ból. Áprilistól változnak a belépés szabályai, még egy utolsó dorbézolás jár a Platinumnál kopaszabb kártyákkal rendelkezőknek, aztán 2500 forintba fáj majd nekik minden belépés.
Ez se tartott túl sokáig, persze eddig…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Újra fizetős lesz a normál kézipoggyász a Wizz Airnél
2018.10.10 13:35:19
Fél évig tartó nyüglődés után a Wizz Air végre kikukázza az eddigi kaotikus poggyászkezelési rendszerét, megalkotta ugyanis a tökéletes és átlátható csomagszabályt - konkrétan lenyúlta a Ryanair nemrég bejelentett rendszerét. Igaz, némi balkáni fűszerezéssel. Lényeg: visszatértek ahhoz, hogy már a…..
Gazdaságpolitika - Dörnyei József
Társadalom - Modern megoldás a népesség fogyatkozásra
2017.07.18 12:23:26
Létezik egy harmadik utas megoldás is a népesség fogyatkozásra. Sajnos igen drága és nagy egyetértésre lenne szükség politkai szinten ahhoz, hogy létre is jöhessen. A megoldás az öregedés megállító technológia kifejlesztése.
Az öregedést lassító/megállító technológia most is fejlődik, több oldalról…..
Lógó orral ballagott vissza Li Hung a Bölcstől, akinél ugye az előző részben megismert kezdődő keretrendszer függősége miatt járt. Az öreg szavai kavarogtak a fejében, félelemmel gondolt a gonosz keretrendszerre, és úgy érezte, csillapodik a szívét marcangoló programozási vágy.
Másnap újult erővel…..
Ligu
2017.06.05 19:05:46
Fapados tippek, trükkök, élmények
Jól jön a szigszalag a nulla lábterű Wizz-gépen
2017.04.29 23:57:00
A minap volt szerencsénk a Wizz egyik legócskább belső kinézetű gépéhez. A HA-LWA műszakilag bizonyára kifogástalan állapotban van, de már meglehetősen ütött-kopott, toldozott-foltozott. Utóbbi szó szerint.
Ez a gép abból a szériából való, amelyiknél a Wizz tesztelte a Ryanair fantasztikus, és a…..
Ligu
2017.04.30 18:10:02
@cardiobascuralis 3:
Az a baj, hogy nem mindig lehet választani.
Málta erre nagyon jó példa. A 2016-os szezonig repülte a Wicc és az Air Malta (ami legacy). Utóbbi alacsonyabb áron jobb szolgáltatást nyújtott (feladott csomag, normális méretű férőhely, ingyen ülőhelyválasztás, Pesten nem a karámból indulás, ingyen étel-ital a fedélzeten, Miles&More pontok stb.), ezért mindig vele utaztam. Egy retúrjegy 100-120 EUR között kóstált.
Aztán tavaly sajnos bejött a Ryan az útvonalra, ezért az Air Malta bedobta a törölközőt. Azóta csak a két fapados közül lehet választani, a csupasz retúr jegyár kis kézicsomaggal (ha szerencsés vagy), jön ki 100-120 EUR-ból. Tahát ugyanazért az árért fapados szolgáltatás. Ha hozzáadom a feladott csomagot meg a nem törpéknek való ülőhelyet, símán 200 EUR fölött vagyunk.
Ősztől tavaszig még rosszabb a helyzet, csak a Wicc repül, időnként wicces árakon. Nyilván kihasználja a helyzetet. Tavalyelőtt karácsonykor Turkish-sel mentem haza Istanbulon keresztül, mivel az 240EUR volt, a wicc meg 450 lett volna. Megjegyzem nem ettem még olyan jókat repülőn, mint amit a Turkish felszolgált, pedig már sok társasággal sokfelé jártam.
Előtte karácsonykor pedig Lufthansával Frankfurton át, szintén 250EUR vs 400EUR alapon.
Szóval "a nem kötelező velük utazni" sajnos nem mindig megoldható.
És gyanítom, hogy nem Málta az egyetlen desztináció, ahol a fapados kiszorította a legacy-t, majd pedig változatlan áron szarabb szolgáltatást kínálva kaszál, az utasok meg szívnak.
Az a baj, hogy nem mindig lehet választani.
Málta erre nagyon jó példa. A 2016-os szezonig repülte a Wicc és az Air Malta (ami legacy). Utóbbi alacsonyabb áron jobb szolgáltatást nyújtott (feladott csomag, normális méretű férőhely, ingyen ülőhelyválasztás, Pesten nem a karámból indulás, ingyen étel-ital a fedélzeten, Miles&More pontok stb.), ezért mindig vele utaztam. Egy retúrjegy 100-120 EUR között kóstált.
Aztán tavaly sajnos bejött a Ryan az útvonalra, ezért az Air Malta bedobta a törölközőt. Azóta csak a két fapados közül lehet választani, a csupasz retúr jegyár kis kézicsomaggal (ha szerencsés vagy), jön ki 100-120 EUR-ból. Tahát ugyanazért az árért fapados szolgáltatás. Ha hozzáadom a feladott csomagot meg a nem törpéknek való ülőhelyet, símán 200 EUR fölött vagyunk.
Ősztől tavaszig még rosszabb a helyzet, csak a Wicc repül, időnként wicces árakon. Nyilván kihasználja a helyzetet. Tavalyelőtt karácsonykor Turkish-sel mentem haza Istanbulon keresztül, mivel az 240EUR volt, a wicc meg 450 lett volna. Megjegyzem nem ettem még olyan jókat repülőn, mint amit a Turkish felszolgált, pedig már sok társasággal sokfelé jártam.
Előtte karácsonykor pedig Lufthansával Frankfurton át, szintén 250EUR vs 400EUR alapon.
Szóval "a nem kötelező velük utazni" sajnos nem mindig megoldható.
És gyanítom, hogy nem Málta az egyetlen desztináció, ahol a fapados kiszorította a legacy-t, majd pedig változatlan áron szarabb szolgáltatást kínálva kaszál, az utasok meg szívnak.
Korábban a Techstory blogon: az első részben megismerhettük a Lusitania megszületésének előzményeit és körülményeit, majd az építést és a vízre bocsátást, ebben a részben pedig a hajó próbáit, első útját ismerhetitek meg, illetve a menetrend szerinti transzatlanti…..
Ligu
2015.07.21 13:41:18
Visszatérve a fáradtságra, ami eléggé általános mostanában. Azt gondolom, ez valami tavaszi fáradtság, csak kicsit korábban jött, úgyhogy utánanéztem, milyen multivitamint lehet szedni, hogy kicsit felhozam magam. Régebben a dr. Lenkei féle nagy dózisú vitaminokat szedtem, aminek…..
Ligu
2013.03.06 23:49:25
@Rolley:
Szia,
akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállítási költségek miatt, és mást pedig nem találtam az ismeretségi körben, akit érdekelt volna, szóval sajnos letettem róla.
Továbbá az ügyben sem találtam annó használható infót a neten, hogy egyáltalán beengedik-e az országba...
Azóta nem is kerestem, de ha Neked van valami újabb infód, akkor megoszthatnád!
Mostanában amúgy jobb híján a BioTech Multivitamin For Men-t szedem.
Szia,
akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállítási költségek miatt, és mást pedig nem találtam az ismeretségi körben, akit érdekelt volna, szóval sajnos letettem róla.
Továbbá az ügyben sem találtam annó használható infót a neten, hogy egyáltalán beengedik-e az országba...
Azóta nem is kerestem, de ha Neked van valami újabb infód, akkor megoszthatnád!
Mostanában amúgy jobb híján a BioTech Multivitamin For Men-t szedem.
Az évi 20-50-100 milliárdos állami mentőövekkel életben tartott MÁV-hoz és BKV-hoz képest igazi sikersztorinak tűnik a Magyar Posta, hiszen évi pár milliárdos nyereségre még futja is, mintegy évi 200 milliárdos árbevétel mellett. Ebben persze jelentős szerepe van annak, hogy…..
X.6.15 perc bicikliX.5.15 perc bicikliX.4.15 perc bicikliX.3.15 perc bicikli3 sorozat 16kg-os kettlebellel:20 kétkezes, 8-8 egykezes swing8-8 clean6-6 military press18.03-18.16IX.21.3 sorozat 16kg-os kettlebellel:20 kétkezes, 8-8 egykezes swing8-8 clean6-6 military pressIX.19.3 sorozat 16kg-os…..
Már régen kíváncsiak voltunk arra, hogyan hal meg egy villanyautó reális körülmények között, nem a laborban szépen kivéreztetve. Hirtelen beáll, mint a szög, vagy lassan, fogyasztót-fogyasztóra lekapcsolva kimúlik? Csik vállalkozott a tesztpilóta hálátlan szerepére. Íme.Mai…..
Nyár elején posztoltam utoljára.Azóta rájöttem, hogy mi a világ leghízlalóbb étele! Eddig is valahogy itt motoszkált az alábbi gondolatcsokor a fejemben, csak valahogy nem tudatosult. Számomra eddig a nyár volt az az évszak, amikor sosem fogytam igazán. Most is ez…..
Edzés VI.14.1 hét kihagyás után nem emeltem a terhelésen.bemelegites3 sorozat:10 guggolás20 kétkezes swing7-7 egykezes swing7-7 clean7-7 military press40mp statikus fekvőtámasz12 törzsemelés6-6 bal-jobb törzsemelés nyujtasEdzés VI.6.bemelegites19.42 start3 sorozat:10 guggolás20…..
A LifeTilt-es blogot olvasva Bencétől új insirációt kaptam. Úgy érzem, sikerült állítanom lelki beállítottságomon. Erőt merítettem a példákból, és újrakezdést határoztam el.Kiindulási állapot május 15-én: Testsúly: 108.4kgZsír: 33% - 35.8kgIzom:…..
Ligu
2011.06.10 01:43:45
Találtam egy érdekes cikket a neten:http://antalvali.com/ti_kuldtetek_vegye_ezt_ne_azt_mindennapi_vegyiparAntaé Vali weboldala alapvetően a kozmetikai termékek vegyipari összetevőinek káros hatásairól szól. Ott találtam ezt a listát, ami a legkárosabb vegyi összetevőkket tartalmazó…..
Ligu
2011.05.25 22:51:40
@carl badog: A listát nem én állítottam össze, hanem a referált weboldalon találtam.
Elég jó, témába vágó weboldalt találtam, ez a http://fogyhat.hu/Hétköznapi emberek, témában kezdők számára, tudományos igényességgel összeállított információs oldal. A szakcikkeket orvosok és dietetikusok írták.Kiveséz egy csomó, napjainkban divatos diéta irányzatot is…..
Pár napja találtam a neten a LifeTilt blogot.Érdekes. A bejegyzések nagyrészének áttekintése után azt gondolom a szerzőről, hogy egy fiatal, lelkes, motivált srác. Szaktudás oldalon vannak még hiányosságai, de a mentális hozzáállása kiváló!Az eredményei figyelemre méltóak:A…..
A vágy ott van, és követelőzik. Mi küzdünk ellene. Tüskebokorba vetjük magunkat, vagy harapdáljuk a kezünket, esetleg elmegyünk futni, és csak félholtan érünk haza, persze választhatunk más sportágat is. Az a lényeg, hogy izzasztó legyen, és utána beleájuljunk az ágyba. …..
Ligu
2011.03.22 13:53:26
@skarlát betű:
"Moderálom ... De még hogy köveznének. Sőt, bizonyos társadalmi csoportokkal szemben meg is engedik maguknak ... Ajánlanám az ilyeneknek a Brian élete filmet, hogy nézzenek egy kicsit tükörbe."
Ezt kifejthetnéd bővebben, kíváncsi lennék, mit kellett moderálni, kiket akarnak megkövezni stb...
"Moderálom ... De még hogy köveznének. Sőt, bizonyos társadalmi csoportokkal szemben meg is engedik maguknak ... Ajánlanám az ilyeneknek a Brian élete filmet, hogy nézzenek egy kicsit tükörbe."
Ezt kifejthetnéd bővebben, kíváncsi lennék, mit kellett moderálni, kiket akarnak megkövezni stb...
Valószínűleg ritka az olyan ember, aki egyébiránt többé-kevésbé normális erkölcsi értékek szerint él (nem létformája a lopás, nem üt le idős embereket az utcán, és nem parkol a mozgássérültek helyére), a félrelépés(ek) miatt kénytelen kevésbé mintaszerűen viselkedni,…..
Ligu
2011.03.22 13:46:02
@Quadrille Lobster:
"Ez azt jelentené, hogy nem vagyok képes kiállni elé (és az egész pereputty elé), hogy zárjuk ezt le felnőttek módjára, de képes vagyok kikapcsolni az agyamnak a bűntudat-részlegét, amikor félrelépek."
Sajnos hiába vagy képes kiállni a másik és a pereputtya elé felnőtt módra, ha ők nem tudnak felnőtt módra cselekedni. Az emberek nagy része ilyen szituban idióta, érzelemvezérelt, kiszámíthatatlan üzemmódba kapcsol, a "felnőtt" hozzáállás legfeljebb akkor jön el (értelmesebb embereknél), amikor az érzelmi hullám elvonult.
"Ez azt jelentené, hogy nem vagyok képes kiállni elé (és az egész pereputty elé), hogy zárjuk ezt le felnőttek módjára, de képes vagyok kikapcsolni az agyamnak a bűntudat-részlegét, amikor félrelépek."
Sajnos hiába vagy képes kiállni a másik és a pereputtya elé felnőtt módra, ha ők nem tudnak felnőtt módra cselekedni. Az emberek nagy része ilyen szituban idióta, érzelemvezérelt, kiszámíthatatlan üzemmódba kapcsol, a "felnőtt" hozzáállás legfeljebb akkor jön el (értelmesebb embereknél), amikor az érzelmi hullám elvonult.
Kevés hatékonyabb módját ismerem a belvárosi forgalomcsillapításnak - és ezáltal a szmogveszély csökkentésének -, mint egy komoly összegű, kevés kivételt engedő, jól ellenőrzött és jogilag egyértelmű parkolási díjrendszer. A csillapított, úgynevezett "zona…..
Ligu
2011.03.22 02:00:21
@gorillka:
Szerintem nem azért van sok rokikártyás parkoló, mert nem akarnak fizetni a parkolásért, hanem azért mert a Budapesten az egész parkolási rendszer el van baszva. Egyszerűen nem felhasználó-barát a szarakodás az automatákkal meg az sms-sel, az árakról meg ne is beszéljünk.
Ami nagyon hiányzik, hogy lehetne venni adott kerületekre vagy az egész városra érvényes korlátlanul használható havi parkolási bérletet normális árban (mondjuk max 20ezer). Akkor szerintem megszünne a rokikártyázás.
De persze ilyen nálunk sohasem lesz, mert az túl elegáns és jó megoldás volna, nem lehetne tovább szivatni az autósokat a mikuláscsomagokkal, mikor köztudottan abból van a bevétel. A mostani rendszer direkt úgy van kialakítva a lehúzásra, hogy a legnagyobb elővigyázatosság mellett is belefutsz a büntibe időnként.
Szerintem nem azért van sok rokikártyás parkoló, mert nem akarnak fizetni a parkolásért, hanem azért mert a Budapesten az egész parkolási rendszer el van baszva. Egyszerűen nem felhasználó-barát a szarakodás az automatákkal meg az sms-sel, az árakról meg ne is beszéljünk.
Ami nagyon hiányzik, hogy lehetne venni adott kerületekre vagy az egész városra érvényes korlátlanul használható havi parkolási bérletet normális árban (mondjuk max 20ezer). Akkor szerintem megszünne a rokikártyázás.
De persze ilyen nálunk sohasem lesz, mert az túl elegáns és jó megoldás volna, nem lehetne tovább szivatni az autósokat a mikuláscsomagokkal, mikor köztudottan abból van a bevétel. A mostani rendszer direkt úgy van kialakítva a lehúzásra, hogy a legnagyobb elővigyázatosság mellett is belefutsz a büntibe időnként.
Ma este a 9h-től a radiocafén a granturizmó!-ban Legát Tibor a vendég, aki a budapesti tömegközlekedés történetének szakértője. Ezzel kapcsolatban harmadik könyve jelent meg most, ezúttal társszerzőként, Számos villamos címmel, amiből mindent megtudhatunk a budapesti…..
Ligu
2010.12.07 23:58:10
A Ph csoda könyvön felbuzdulva augusztus és szeptember folyamán kipróbáltam a vegetáriánus, lúgosító táplálkozást. (korábbi posztok a témában)A tapasztalataim vegyesek. Pozitívumként tudom mondani, hogy a közérzetemre pozitív hatással volt. Kevésbbé éreztem fáradtnak…..
Csak négyszer lehet ezentúl vizsgázni? A professzorok "élet-halál urai" lesznek? A hallgatói képviseletek tiltakoznak, pedig a magyar felsőoktatás problémáinak megoldásához a KISZ-utód HÖK-öt kell először felszámolni. Felzúdulást váltott ki a hallgatói…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ehhez képest az történik, hogy kiírják a terminálban a kijelzőre sárgával, hogy "Boarding", erre elindulsz a terminálból a karámba, ahol persze nincs boarding, hanem még ácsorogtatnak ott fél órát.
Legutóbb mikor a hét elején utaztam, már akkor "boarding" volt, amikor még le sem szállt az a gép. Kitereltek még a karámból is tovább a folyosóra, aztán mindenki csodálkozott, hogy a gép meg hol van...