Regisztráció Blogot indítok
Adatok
barb007_

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
ALonso a Ferrariba, Raikkönen a McLarenbe, Kubica a Renault-ba, Rosberg a Brawn-ba, Kovaleinen a Williamsbe - ezek még csak a jelenlegi csapatok, és azoknak is csak 1-1 pilótája. Azt hiszem, idén a Red Bull csapatok kivételével mindenhol mozgásba lendül a pilótapiac, ilyen vagy olyan…..
barb007_ 2009.09.30 16:39:00
barb007_ 2009.09.30 16:40:56
Maranello, 30th September 2009 - Scuderia Ferrari Marlboro announces that it has reached an agreement with the driver Fernando Alonso. The agreement covers three racing seasons, starting in 2010.

The Scuderia’s driver line-up next season will therefore be made up of Felipe Massa and Fernando Alonso, with Giancarlo Fisichella in the role of reserve driver.

Kimi Raikkonen will leave the team at the end of this current season, after what has been a rewarding and fruitful partnership, which saw him win the Drivers’ title in 2007. He also played a key role in Ferrari’s taking of the Constructor’s title that same year and in 2008.

“We are very proud to welcome to our team another winning driver, who has demonstrated his amazing talent by winning two World Championships in his career to date,” said Stefano Domenicali. “Of course, we wish to thank Kimi for everything he has done during his time with Ferrari: in his first year with us, he managed to win the Drivers’ title, thus making his contribution to Ferrari’s history and he played a vital role in our taking of the Constructors’ title in 2007 and 2008. Even during a difficult season like this one, he has demonstrated his great talent, with several good results, including a great win in Spa and we are sure that we can share more good times together in the final three races of this season.”

“With common consent, we have agreed to terminate the contract binding me to Ferrari to the end of 2010, one year ahead of schedule,” said Kimi Raikkonen. “I am very sad to be leaving a team with which I have spent three fantastic years, during which time I won plenty of races. Together, we have won 50% of the world titles in that period and I managed to take the Drivers’ title in 2007, thus achieving the target I had set myself at the start of my career. I have always felt at home with everyone here and I will have many happy memories of my time with the team.”
Annyira idegesít, amit az olaszok csinálnak, hogy gondoltam, megpróbálok összeírni egy listát azokról az érthetetlen baromságokról, amik akkora hibák, hogy már a laikus néző is kiböki a tévé előtt, nemhogy a szakmabeliek, riválisok a paddock többi részében. Nem azért zavar,…..
barb007_ 2009.09.28 23:23:40
Nagyon jó kis összegzés. Néhány személyes gondolatom lenne hozzá.
2007 vége óta folyamatosan kiábrándultam ebből az egészből. Nem csak a Ferrari miatt. Hamilton tavalyi vb címe olyan volt, amelyet valójában ő érdemelt meg - és maximálisan megérdemelte - de nekem valahogy az egész világbajnoki futamsorozat olyanná lett, ahonnan hiányzik mindenféle régi "hűha". Emlékszünk még, régen milyen technikai bravúrokat hajtottak végre ezek a srácok a boxban és az autóban is? Ennek a forma1-nek a Brawn - Todt éra végével vége. Nem arra akarok célozni, hogy a Ferrari akkori formája határozta meg a f1-et, hanem arra, hogy kb. ezzel egy időszakra esik az, hogy valahogy mindenki "átlagos" lett. Mármint a boxban. Elment Ron, most elment Flavio, elment számos zseniális mérnök, pilóta, átszerződtek, botrányokat okoztak, perekre járkáltak, vádaskodtak, összefogtak, maradtak, de egy valami hatalmas kárát látta ennek az egésznek. A Forma1. És a Ferrari gyengélkedése miért van? Mert ők már nem legenda - ezt nekem különösen szar érzés leírni - hanem egy átlagosba süllyedt csapat, kulcsemberek és következetes döntések nélkül. De ez igaz bármelyik másik csapatra is. Hol van már az a McLaren, amelyet valóban nem szerettem soha, de a legnagyobb és legtiszteltebb ellenfeleink voltak? Valahol ott "haltak" meg, ahol a kémbotrány elkezdődött. Hol van a 2003-as, a '99-es harc, hogy kettőt említsek csak a sok közül? Hol van a 2004-es Honda? Hol van Kubica? Hol vannak azok a felkiáltások a tv előtt, hogy "bazmeeeg, meg merik próbálni és bejön, nemhiszemeeeeeeeeeeeeel"? Higgyétek el, a lehető legkisebb rosszindulattal mondom, hogy a mostani mclaren fényévekre van attól, amit igazán tudtam "szídni" a tv előtt és a formulán. Nem látom benne az átütő erőt, azt, ami félelmet okoz, ami miatt nem tudok elaludni egy-egy futam előtt ... És a Ferrarival ugyanez a helyzet. Végignéztem a szívemnek kedves csapat olyan mértékű változását és széthullását, melyet Michael Schumacherék annak idején olyan gondosan építettek fel. Nekik majd' 4 évig tartott. Domenicaliéknak sokkal kevesebb időre volt szükségük ahhoz, hogy szétrombolják. Emlékeztek még a 2006-os év végén Schumacher műszaki hibájára? Előtte hány futamon keresztül nem történt ilyen? Most hány futamon nem történik valami? Hová veszett el a tudás?
Nem tudom.
Az minden esetre biztos, hogy ha Kiminek jobb lesz a McLarenben, mennie kell. Nekem már az is hatalmas öröm, hogy az első vb címét mégis ezzel a csapattal érte el. Ez pedig őt, mint pilótát örökre beírta oda, ahová számomra Michael, Ross, Jean, Adrian, Ron, Flavio, Fernando és Mika is tartozik.
Másik oldalról annyira szeretném, ha Alonso érkezése új motivációt jelentene és sikerülne egy Kimi - Alonso párharcot végigüvölteni a következő évben ...
Annyira szeretnék mclaren-ferrari harcot, tisztességeset, amolyan 2000-hez hasonlót, ahol győz a jobbik és a másik pilótáért megszakad a szívem. Szeretnék a mclarenesekkel együtt szurkolni jövőre.
Engem baromira nem érdekel (nem a túrót nem!), milyen ítélet született a Renault szingapúri botrányának ügyében. El lehet vitatkozni arról, hogy mennyire súlyos vagy korrekt az ítélet annak fényében, amekkora szemétséget itt elkövettek az urak, vagy annak fényében, hogy a…..
barb007_ 2009.09.22 16:13:49