Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tamasz

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Anita szerette volna kideríteni, hogy visszacserélik-e a Budaörsön az egy hónappal ezelőtt vásárolt, akkor 6 napja lejárt sajtot, de hiába nyomozta ki az ügyfélszolgálat titkos telefonszámát, mert elég hamar kinyomták: Körülbelül egy hónapja nagybevásároltam a budaörsi…..
tamasz 2013.11.29 22:05:32
@Kulics: Van egy rossz tulajdonságom:órákon át tudok érvelni anélkül hogy 72-ről 73-ra menne föl a pulzusom.Üzletvezetőként dolgoztam 12 évig,sok reklamációt le kellett rendeznem ez idő alatt.Gondolom te is tudod,hogy nem szabad támadási felületet adni a vevőnek,mert beír a vásárlók könyvébe,ha mást nem pl.tiszteletlenül beszéltél vele.És azt szívtad.Tudok reklamálni,csak tisztában kell lenni a jogszabályokkal (és az nagy előny ám)határozottnak,de nem nagypofájúnak kell lenni(én sem adok támadási felületet).Leírok neked egy példát:vásároltam a volt Cora áruházban egy tetőcsomagtartót a kocsimra.Természetesen olyat választottam, ami a doboza szerint jó a kocsihoz.Otthon kb.1órás harc után sem sikerült föltenni,viszont fölfedeztem,hogy a csomagolás számozása és a csomagtartó számozása eltér egymástól.Vissza vittem a vevőszolgálathoz és megkértem őket hogy valaki szerelje föl.Ha nem sikerül kérném vissza a pénzemet.Nem vállalták a fölszerelést,mivel látható volt,hogy a terméket "elcsomagolták".2 telefon után engadélyezték a pénz visszaadását.(egyébként nálad hol a "leszarom" értékhatár?)A pultos tájékoztatott,hogy kapok egy utalványt 14ezer forintról,a vételárról amit egy év alatt levásárolhatok náluk.Megkérdeztem tőle:hölgyem,biztos benne hogy ez így szabályos?Tessék figyelni,elmondom,hogy mi fog történni:vissza tetszik adni a pénzemet kp.-ben,én elmegyek egy autósboltba és veszek egy csomagtartót.Nem akarok egy évig idejárni kenyérért.A megoldás a"biztos tetszik lenni benne,hogy ez így szabályos?"kérdés föltevése volt.2telefon és a zsebemben volt a PÉNZEM.Ismételten elmondom neked,hogy ez nálam elvi kérdés és nam fogok tőle agyvérzést kapni, mert NYUGODTAN tudok reklamálni.Viszont lentebb olvastam néhány hozzászólásodat és te kifejezetten ideges tipusnak tűnsz!Osztod az észt rendesen.kb.5760 hozzászólást jegyzel,sikerült már valakinek segítened?Te olyan "megmondóember vagy micsoda" lennél?Szóval én reklamálok,nem állok roki helyre,irányjelzőzök kifelé a körforgóból-hogy haladjon a másik paraszt is-és egy tipp:sötétben,ha lámpánál vagy más okból várakozol ne nyomdd a fékpedált mert nagyon vakítja a féklámpa a mögötted állót.Na csákány!(u.i.ha vannak jó ötleteid tedd közzé,hadd használják mások is)És ne légy ennyire mogorva,mert gondok lesznek az epéddel!Tudod-epés megjegyzések.
tamasz 2013.11.29 23:21:34
@atpijkamo: Köszönöm.Véletlenül tévedtem ide,és furcsa volt a sok negatív hozzászólás.Szerintem meg kell tanulnunk,hogy igenis ki kell álnunk az igazunkért.De mi magyarok vagyunk és inkább szívatjuk,mint segítjük egymást-tisztelet a kivételnek.Anyámat simán lehúzta volna a biztosítója 100ezerFt-al,ha nem segítek neki.Kórházi kezelés miatt augusztusban! nem fizette be a következő januári! csekket.2 hetet késett vele és felmondták az életbiztosítását.Bemutatta a zárójelentést,papírokat levelet írt,de le..arták a fejét.Ídős ,nyugdíjas sírógörcs stb.2x telefonáltam-mondom szeretném,ha rögzítenék a beszélgetést.Aztán kértem,hogy keressék már elő hány szerződésük volt és van az ügyféllel 25évre visszamenőleg.Igaz hogy nem nagy összegűek,de folyamatosan vannak.Mondom szerintem egy olyan ügyféllel aki havi 500ezret hagy náluk nem b.szkódnának.Kértem hogy tolmácsolják a történetet egy olyan vezetőjüknek,aki döntési pozícióban van és gondolják át a dolgot.1 hét múlva a postás hozta a pénzt.Gonolom ha leírtam volna a sztorit a homáron,a sok gyökér kioktatott volna,hogy pl.minek egy nyugdíjasnak életbiztosítás stb.Szóval ennyi.Kössz a hozzászólásod!
tamasz 2013.12.04 23:15:25
@Tamas Szelig: Bakker,úgy látom anyázásig mennek a dolgok.A sajtot már el is felejtették.Szóval el lehet rejtőzni a laptop kijelzője mögé mindenféle érdekes embereknek.Néhányuk nagyon el lehet nyomva,ha itt,és így ereszti ki a gőzt.Megoldás:át kell ugrani selejtes hozzászólásokat,szerintem csak partnert keresnek az anyázáshoz.Lehet,h.csinálok egy oldalt pl.tékozló gyökér,bekezdek egy "na mivan köcsögök"-kel és már indulhat is a móka.
tamasz 2010.02.18 23:19:05
@esde: Bocsesz! Te pedig "ütöd" a magyartanárod a fékfojadékkal....(poénnak szántam.)
Octavia sokkal bátrabb, mint akár a Homár, akár egy tigriscápa, akár Chuck Norris: nem elég, hogy képes volt öt azaz 5 forint borravalót adni egy pizzafutárnak, még ő van felháborodva, hogy a futár ezen dühöngött, és képes anális kínzással fenyegető levelet írni az Il…..
tamasz 2009.09.23 00:30:28
Magyarország azon országok közé tartozik, ahol a legtöbb szolgáltatásért illik borravalót fizetni. Borravalót leggyakrabban éttermekben szokás adni, de ugyanúgy jutalmazhatjuk a megszabott áron felül a taxisofőr, a fodrász, vagy a szállodai londiner munkáját, kedvességét, tehát minden olyan területen jelentkezik, ahol a fogyasztó és a szolgáltató szemtől szembe kapcsolatba kerül egymással. A hazai és külföldi turisták, vendégek sokszor zavarban érzik magukat a tekintetben, hogy mennyi borravalót illik adni. A borravaló mértéke s az hogy egyáltalán ad e valaki borravalót nagymértékben attól függ, hogy az illető elégedett e a kiszolgálás minőségével s a taxisofőr, pincér stb... hozzáállásával, modorával.

Ha a vendéglátóhelyi borravalózást vesszük figyelembe, manapság a legtöbb ilyen helyen illendő borravalót adni, de ma már sok az olyan étterem is ahol a "felszolgálási díj" bele van kalkulálva az árba. A hivatalos árnál kb. 10-15 %-kal szokás többet adni úgy, hogy a végösszeg kerek legyen, a borravaló azonban nem haladhatja meg a végösszeg 15 %-át. Általában mindenki ad borravalót a különböző szolgáltatásokért, viszont ha a pincér, benzinkutas stb. viselkedéséből előre látszik, hogy "elvárja" a borravalót akkor a vendég hajlamos borravaló nélkül távozni.

Ha valaki borravalót szándékozik adni akkor azt célszerű a fizetéskor odaadni s pl. az éttermekben nem egyszerűen távozáskor az asztalon hagyni.
(Nem saját termés,a neten találtam.)
Miközben ezt a pusztot fogalmazzuk, mi tűrés-tagadás, elnézést a kifejezésért, de halkan fingadozunk. Hogy miért? Szeptember elején posztoltuk be azt a nagyon is viccgyanús plakátot, amit a Vértes Volán egyik megállójában fotózott Bozsi egyik ismerőse. A következő szöveg állt…..