Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lxa

0 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Ön rosszul tudja 2012.09.25 05:47:44
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lxa 2012.09.25 09:15:03
@Gyurma73: pontiac solstice név alatt....
A karácsonyban többek között az a jó, hogy lehet álmodozni, forgatni szabadon a fejünkben a gondolatot, hogy mit is kérnénk a Jézuskától. Én például egy Álomgarázst állítottam össze magamnak.  Sose lesz persze ilyenem – de jól is néznénk ki, ha minden vágyunk…..
Belsőség Ki volt az a barom?! 2011.09.21 06:20:06
Amit mi elcsesztünk, az el van cseszve és punktum. Ám ha a közlekedésről van szó, ez kínos és hosszú életű. Mai cikkünk blogposztja...
Egyre nehezebb elképzeli világunkat mostanában okostelefonok nélkül, melyek lassan ugyanúgy hétköznapjaink részévé válnak, mint a számítógépek. A Techking által készített infografika az okostelefonok evolúcióját foglalja össze 1993 -tól kezdve, amikor megjelent az IBM Simon.…..
Lxa 2011.07.04 13:30:52
@Goose-T: Nekem sok ismerősömnek volt ilyen és ha nem is "uralkodott", mégis elérhető, stabil és okos volt. Én személy szerint úgy emlékszem, hogy nagyon népszerű volt (főleg a 900-tól), nem is volt tán akkoriban akkora fóruma más telefonnak, mint a 900-910-nek.
Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy pontosan 20 éve kapcsolták be először a gépeket a szentgotthárdi Opel-gyárban. Húsz éves az erős Opel-jelenlét idehaza, ezért egyáltalán nem meglepő, hogy a márka ki akarja vágni a rezet. Bár az autóipar helyzete és a hazai…..
Lxa 2011.04.29 13:16:08
@CharlieBrown: Ezt most nem értem. Mi 2006-os?
Lxa 2011.04.29 14:46:28
@fpetyov6: hát ez elég szomorú hír :(
Viszonylag nehéz időszakot zárhat le a szerkesztőség. Fellélegezhetnek, mert már nem keresek motort, nem szívom tovább a vérüket, vettem egyet. Egy 94-es Hondát, szigorúan közlekedési eszköznek. Ha ezres lenne, 145 lóerős lenne. De ez csak 250-es. Mégis, mindenki átkozottul…..
Lxa 2010.04.03 05:13:19
Szerintem is jó motort vettél, gratulálok hozzá. Egyrészt valaki említette, hogy a Honda "bizonyítós" korszakából való a konstrukció, ami igaz és így tényleg kevés gondod lehet vele, ha vigyázol rá. Nem tudom, sok különbség van-e a VT/VTZ 250 sorozathoz képest, de ezekről csak jót hallottam, illetve tapasztaltam (hosszú élettartam, elnyűhetetlen, stb.). Valamint próbáltam VTZ 250-et, ami meglepően jól ment.

Amit viszont kihagytál a körből (legalábbis nem írtál róla), az az NTV 650, a Deauville-előd. Én hajtottam ilyet egy évet, málhás szamár módjára vitt el mindenfelé (3 koffer/2 személy) és költenem is alig kellett rá. Német rendszámmal mentem/mehettem, tavaly így adtam el 1100 EUR-ért, '90-es, 48000km-rel... és ugye ez kardános, amit azóta is visszasírok a VFR-nél. Városi és nem-interkontinentális túra használatra jobbat azóta sem tudok. Nekem kicsi volt, azért kellett mennie. Okosan 4,5-ből megvolt városban, blokkja elpusztíthatatlan.

Visszatérve a motorodra ebben az árkategóriában egy ilyen Hondánál nincs megbízhatóbb. Lehet erre köpködni, de a 90-es években véleményem szerint nagyon topon volt a Honda, ha lenne statisztika a 10-20 év közti motorokról, biztosan vezeti, az akkori eladásoknál jóval magasabb aránnyal. Jó vétel lehet (most már csak majd) egy GS 500 is, vagy egy GPZ 500, CB 500, ha nagyobb kellene. Mert szerintem kelleni fog egy idő után. :)

Addig is sok balesetmenteset az új jövevénnyel!
Sorozatot indítunk, amelyben sorra vesszük a kisebb-nagyobb javításokhoz elengedhetetlen, vagy legalábbis ezekhez komoly segítséget nyújtó, relatíve olcsón beszerezhető szerszámokat, eszközöket. Volt nekünk már WD-40 napunk, ahol kissé belemélyedtünk az "ezerfunkciós…..
Szeretem Kertész életigenlő depresszióját. Nem mondom, hogy olyan akarok lenni mint Ő, én olyan akarok lenni mint Én, de pontosan ez a lényeg. Kertész pontosan olyan mint önmaga, megengedheti magának hogy önmaga lehessen, felépítette saját magát, a sorsából, igen sorsából, nem…..
„Ahhoz, hogy megnyerhessék a pályázatot, hazudni fognak nappal, hazudni fognak éjjel, és hazudni fognak minden hullámhosszon.” – olvasható annak a jelentésnek a záró mondataként, amelyet az egykori  Phare-programmal kötött támogatási szerződés részeként…..
Lxa 2009.11.05 22:12:06
@Wikh: A mai MR2 a legigényesebb országos zenei rádió és szerencsére sok feltörekvő magyar kapott szárnyra a segítségével (bonitájler meg a dontvöribíhepi helyett) nagyon helyesen. Ám ennek ellenére a Kossuth <> régi Petőfi. Ha az MR2 megtartott volna egy-két műsort a régiből tán nem kellene ennyit ismételnie (pár hónap múlva majd Neked is feltűnik) és a jó zene mellett lenne érdekes műsor is akár 24 órára. Ilyen lenne az én kedvenc rádióm.
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Fenyő fotográfussal évek óta ábrándozunk arról, hogy mennyire fasza lenne időnkent úgynevezett létező dolgokkal foglalkozni.  Például a Krahács Kocsiszínben hegeszteni klassz tárgyakat. Sajnos a kocsiszín ügye egyelőre vesztésre áll a gazdasági válság démonával vívott…..
Belsőség Nem a harag mondatja 2008.09.03 00:33:58
  Túl jó lenne az, ha papírpénzzel is fizethetnénk a parkolásért. És úgyis jön az euró. Vélemények az azonos című cikkünkről...
  Az életben nem úttest, hanem út van; nem kijelölt gyalogátkelőhely, hanem zebra; én speciel parkolóhelyen szoktam parkolni, és nem várakozóhelyen, ha pedig ki akarok onnan jönni, akkor kitolatok, nem pedig hátramenetetet végzek. Vélemények az azonos című…..
  Elsősorban gyári felniket válogattam, azok tartoznak össze, élnek harmóniában a kasztnival. A listára egy örök klasszikus és a fogalomnélkülieknek is választási lehetőséget adva, az ezerkarátos műanyag királya, az Asanti pimpkollekciója került be.     A Saab…..
Vannak szabályozások, amikkel nem különösebben szoktam egyetérteni, vagy egyáltalán érteni, hogy miért pont úgy, ahogy. Divat lett a nulltolerancia, valaki rájött, hogy ettől a nyugdíjasok tömege ettől valamiért jobban szereti azt a politikust, aki gyakran használja ezt a…..
Lxa 2008.01.13 11:37:27
Sok volt a hozzászólás, így igyekszem csak címszavakban:
1. Egyetértek egy _szigorú_ szabályozással, a zéró toleranciáról két dolog jut eszembe, pénzbehajtás, rendőrállam. Hogy gondolkozni se kelljen, fekete, fehér. "Nem jól van ez megcsinálva, nagyon..."
2. Még meg is érteném, ha úgy működne, hogy ha NEM jogosan rágalmaztak meg (szőlőcukor&konyakmeggy = jogsi el, utána vérvétel, stb, stb), akkor legyen azonnali jogorvoslatra lehetőségem. Oké, most magamon is jót röhögtem. De ki fizeti meg az elvesztegetett óráimat és meghurcolást? (Történt velem, hogy éjjel/este hazafelé aznapi 0.0 alkohol fogyasztással közli a rendőr, hogy ez biza elszineződött. Az astra tompítottjánál ő látja. Mondom érdekes lenne. Elengedett, mert 50 méterre voltam a házunktól. de szerintem csak ezért.)
3 Tudom, hogy miről beszélek, sajnos vezettem én is piásan, aztán kinőttem. Pedig még 30 sem vagyok. Persze, kell pénz taxira, de benzinre is. (Pesti egyetemistáknak üzenem, nincs mindenhol 47 db éjszakai járat.)
4. Normálisabb rendőrök (! - igaz, nem is ftzls-ok) és szakértők is egyetértenek abban, hogy KIS mennyiségben (max 2 deka bor - nem 3 , nem 4 és nem is 14) csökkentheti a reakcióidőt a pia. Ez van, nem én találtam ki.
5. Sógorék. Mivel a kultúra(vezetési) kicsit magasabb, meg tudják tenni, hogy amíg nem csinálsz balhét, nem
b@szogatnak. Fosrészegen sincs személyiigazolványt jogosítványt, jóestét.
6. kecskére káposztát esete. Persze, hogy zérótolerancia, a mai rendőrség 90%-a NEM tud mérlegelni, mert buta. igen, B U T A. Mert Ő a mindenható, aki bármikor elkérheti, megnézheti, bejöhet, beszólhat, rendet tehet; sheriff, katona, csendőr, bíró, államfő és ISTEN egyben. Nem sok rendőrrel találkoztam, akiből kinézem, hogy _bármiben_ az élet területén _objektíven_ tudna mérlegelni. Ne is rakjunk rájuk ilyen nagy terhet...És a korrupció még szóba sem került.
7. A többivel egyetértek. A fosrészegeket és a diszkóbaleseteseket nyugodtan vegyék ki a forgalomból jól megb@szva, hosszú időre. Bár utóbbi esetben a természetes szelekció elég jól működik...
8. Ez tényleg olyan magyaros-fletósra sikerült. Kóklerkormány vérbeli kóklerszabályzata.
Valamiért betegesen vonzódom a kombiszerű autókhoz. Nem a sima kombikhoz, azok nem érdekelnek. Nincs bennük elég fantázia, párat kivéve. Pedig utálok pakolni, és a szottyadt, elhasznált, nyomorult porhüvelyemmel fáj is. Ennek ellenére időről-időre megszáll a vágy, hogy…..
Meglepetésemre, 21 éves 240-em lelkes autónak mutatja magát. Az önmagára találás útján kedves, színes papírdarabok segítették. A vadiúj, vajpuha kuplungot ezért idén nem tapossa új csizma, de az úton megkerült a váltóból elveszett ötödik fokozat is, és a lendületmegtartó…..
w A rend hangjai 2007.10.04 07:30:00
Szép és dicső dolog könyékig dugni a toalettkacsát a magyar pártpolitika undorító vasúti vécéjébe. Van is riadalom a perem alatt, vonaglanak az ocsmány bacilusok, lárvák, puhatestűek, gerinctelenek és sejtmag nélküliek. Milliónyi baktérium fog elpusztulni. De a megbánás…..
Lxa 2007.10.04 10:25:01
Sieg! Közben tompus mondja a frankót. Öszöd nem direkt volt. És szerinted csak Öszödön sejlett föl nekik, hogy nem megy a szekér? Nagyon nem? Ennyire buták lennének az amúgy lopni nagyon jól tudó politikusok? Öszöd azért volt fontos, mert lett rá bizonyítékunk, hogy tudják. Tudják, tisztában vannak vele, hogy lopnak, csalnak, hazudnak. Nem buták, szándékosan ment. Előtte is tudták. Biztosan volt Öszöd 0, meg Öszöd -1 beszéd. Előtte. Magnó nélkül. És tényleg, számoljunk már! Én "jól keresőként" épp megélek a város széli kisházamban, amiért Pesten 20nm-t sem kapsz. Mondjuk Zuglóban. Nincs új autó, nincs plazmaTV. És mondom, az átlagbér sokszorosát keresem. Nem irigykedem, ezt leszögezem. Nem kell X5-ös BMW. De honnan a p*csából van annyi X5-ös? A havi 1 millás számlából nem nagyon. Ahhoz nagyon sokat kell zsebre tenni... Amíg egy informatikai "önkorm. rendszer" projekt úgy indul, hogy ha adsz 5%-ot, akkor tiéd... hadd ne folytassam... És hogy miért nem lesz ilyen beszéd? Mert nekik nem kell. Itt nem kell kavarni a sz*rt, hömpölyög az magától és ha menni kell, akkor mi lesz? Ha lebuk(t)unk, akkor mi lesz? Semmi. Max az uccsó 2 évemben nem tudtam a 100 Forint mellé 20-at lopni. Figyeld meg, 10 év múlva kitüntetésért fog sorbanállni az akkori dúsgazdag vállalkozó, ex-miniszterelnök Fletó. Ha látszat-intézkedésekkel is meg lehet etetni a "pórnépet" és még jól is lakik, akkor minek a beismerés? Minek a pompa?