Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Köcsögnepper

0 bejegyzést írt és 50 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Oké, a cím nem hazudik, mert tulajdonképpen Csik volt az 1. számú hülye, hogy sátáni fénnyel a szemében rábeszéljen egy ekkora marhaságra. Én meg a második, hogy rábólintottam neki. Igaz, azóta valahányszor eszembe jut a két, matuzsálemi korú furnérlemezes-vaskerekes Opel,…..
Köcsögnepper 2011.06.19 08:55:06
@thebigben:

"de mekkora opel reklám azért.."

És ez a gusztustalan. Mármint nem a reklám, hanem hogy jó hülyének néznek mindenkit:

"Valamint majd főzöm a teát annak a Csikósnak, aki éjszaka, a rézcsövek szorításából szabadulva, bőrig ázva és bokáig lógó orrváladékkal hív majd fel, hogy...ööö, te Pista, nincs nálad véletlenül egy peremező?"

Már csak az Arab terroristák hiányoznak a nagy drámához. :)))))
Köcsögnepper 2011.06.19 09:57:19
@MT21013:

Egyetértünk, csak nem kell vonaglani, hogy kenyéren és vízen fognak élni egy hétig.
  2011-ben alapjaitól változik a kötelező biztosítási díjak számításának módja. Az irány jó. De félek, fércmunka marad az egész. Vélemények az azonos című írásunkról...
Köcsögnepper 2009.10.21 16:21:01
@Tie:

"Azt jelenti, hogy ha kárt okozol másnak, akkor azért ugyebár nyilván felelősséget kell vállanod. PL. anyagi felelősséget."

Ez teljesen rendben is van. De akkor mi köze van ennek az én autóm típusához -mert ugye van- lóerőtől függetlenül vagy függően?

Miért nem KIZÁRÓLAG a személyemre vonatkozó adatok alapján döntik el a biztosítás összegét?
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete sajtótájékoztatót tartott, ahol megtudhattuk, hogyan teljesítettek a magyar autóvásárlók szeptember végéig. Hát, srácok, rosszul. Vettetek autót, de nem eleget. Íme a táblázat, amelyben egyrészt ott van az eladott autók száma, illetve…..
Nekem eddig az osztrákokról az volt a benyomásom, hogy türelmetlen, idegengyűlölő népség, akik Bécsben, ha magyar rendszámot látnak, és a hozzá tartozó autó nem indul el a zöldre két tizedmásodpercen belül, azonnal egy kurvaanyád hosszúságú dudát nyomnak, és még mutogatnak…..
Köcsögnepper 2009.10.16 18:39:01
@papptibi:
"akik gond nélkül osztottak nullával."

Nyehehe ! :))))

állat.

@Winkler Róbert:
Előre bocs ha olyat kérdezek, amiről már volt szó: az osztrákoknál nem büntetnek a téligumiért?
Köcsögnepper 2009.10.17 12:37:32
@Heckantrieb:

"Ne fogadj ra nagy osszegben, hogy a Magyarorszagon athalado osztrak rendszamu autokban osztrakok ulnek."

Ja. Sőt.
  Új, amerikai autókat árultam a rendszerváltás utáni zűrös világban. Érdekes volt… Vélemények az azonos című írásunkról...
Köcsögnepper 2009.10.16 18:29:47
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
Köcsögnepper 2009.10.11 15:44:39
@Heckantrieb:
"Abba belegondoltal mar, hogy most, hogy a Honda kiszallt a F1-bol, a VW pedig beszallni keszul, hany kocsmai vita vegere tesz majd ez a teny tragikus hirtelenseggel pontot? :)"

Ááá nem tud az autót gyártani akkor sem. A suzuki is csak azért kell, hogy megtanuljon minőséget gyártani. :)))
Köcsögnepper 2009.10.11 18:14:32
@decens:

Zsenikém, te meg tanulj meg szöveget értelmezni.
(nyócosztály)
Köcsögnepper 2009.10.11 18:57:44
@Gabor970:

"vállaltam rá egy hét visszavásárlási garanciát."

Egy jótanács: Ilyet többet ne csinálj. Sok a féreg...
  Sokáig szkeptikus voltam, de sajnos a hír igaz, Korea megtanult autót gyártani. Ráadásul fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Köcsögnepper 2009.10.11 05:35:08
@ommm:
„Megnéztem, A Golf Trendline 4,4-ről indul az 1.4-es alapmotorral.
khm”

"Mindig abból indulok ki, ami a hivatalos honlapon elérhető."

Elég baj az. Mert szakújságíró vagy nem pedig monitorlakó, aki a egy konfigurátor alapján dönti el egy típus légjogosultságát és árát.

Akkor talán ezt kellene volna írnod, nem pedig a fenti krákogást:
"Értelemszerűen mindenből lehet alkudni, KIA-ból, Volkswagenből is."
Köcsögnepper 2009.10.11 05:39:36
@Heckantrieb:

"De nem. Egyreszt annyiert senki nem venne meg, masreszt meg a nemet autok dragabbak mint a japanok, felesleges idekeverni oket."

Ez felborult (legalábbis itthon) az elmúlt fél évben. Egyelőre egy Toyota, Mazda, Honda (szándékosan csak a tényleg elismert és említésre méltó márkákat írtam)drágább a németeknél.
Nyilván a koreai csodákra igaz, amit mondtál.
Köcsögnepper 2009.10.11 05:41:12
@Köcsögnepper:
"Akkor talán ezt kellene volna írnod"

De szép mondatok. :D
Álmos vagyok még..
Kevés jobb, előremutatóbb autó létezik ma a Priusnál, mindenki imádja, akinek esze van. A szívvel bírók többsége is általában szereti. Nem adócsaló-hibrid, nem ímmel-ámmal hibrid, mint az Insight, ez a real job, a Hibridnirvána 2009-ben. De, ámbátor, és mindazonáltal a Toyota…..
Köcsögnepper 2009.10.02 19:18:02
@ikarusos:

"A hybridek élettartama erősen függ az akksi élettartamától. Ami szintén nem valami környzetbarát és nem is olcsó, ha három-négy évente cserélni kell."

Nem véletlenül vállalnak rá maximum 100.000 kilométer garit...
Köcsögnepper 2009.10.03 06:40:00
@The Good Boy:

"Na ezt szeretem, a teljesen objektiv véleményt...
1. 8 év és 160.000. km a garancia az aksira."

Segítek: Prius 3 gari: 3év de legfeljebb 100.000 km teljeskörű garancia. (amelyik hamarabb teljesül)
Hibrid hajtáslánc: 5év de legfeljebb 100.000 km garancia (amelyik hamarabb teljesül)

Elkezdtél "hülye bunkó japánhondacsávó" szintjén fikázódni, ezt nálad eddig soha nem tapasztaltam. Ennél sokkal normálisabb vagy, légyszi maradj is az.

Tudod, csak objektíven...

@Csikós Zsolt:

"Még EGYIKBEN sem kellett akksit cserélni, ha nem piszkáltak bele."

Zsolti, basszus ezt a marhaságot legkevésbé a te szádból nem szerettem volta hallani. (elég megnézni, hogy csak itthon hány, erre a célra szakosodott szerviz van)

"Az Autocar egyszer betelefonált inkognitóban egy Toyota szalonba, hogy döglődik az egyes Prius akkuja. Pár óra múlva visszahívták őket, hogy vigyék az autót, gariban kicserélik, mert ilyen nem volt, állja a cég. Hát ennyit az akkuról..."

Ehh...

(Fontos: semmi bajom a Priussal, vegye akinek ez alternatíva 8 millióért -vagy 9,3-ért Xenon nélkül asszem-, csupán igyekeztem objektív lenni -amennyire tudok- de eléggé anyáznak a kereskedők az ára miatt, mert ennyi pénzért nagyon sok érvet kell felsorakoztatniuk akár az előremutató technika, akár környezettudatosság mellett,hogy megvegye bárki is, lásd korábbi darabszámok...)

Nem a technikával van bajom,hiszen a Toyota hihetetlen pénzeket öl bele, tehát nem lehet szar, hanem a létjogosultságával.
Köcsögnepper 2009.10.04 06:03:39
@The Good Boy:
Kimásoltam:

"3 év, első év kilométerkorlátozás nélkül további két év vagy 100.000 km, amelyik előbb bekövetkezik.
A hybrid hajtáslánc elemeire 5 év vagy 100.000 km.
(Nagyfesz akku, akkumulátor vezérlő-egység, hybrid vezérlő-egység, inverter konverter.)"
Autófília Megettük a jövőnket! 2009.09.29 10:00:00
Ezt a fájdalmas kijelentést egy autófinanszírozásra szakosodott bank alkalmazottjától hallottam. A kijelentés ráadásul nem most hangzott el, hanem már pár évvel ezelőtt. A helyzetet reálisan látó szakemberek már akkor tudták, hogy válság nélkül is hamarosan reformra lesz…..
Köcsögnepper 2009.09.29 18:18:41
@Egeg:

Ebben az esetben a finanszírozó és az eladó egyeznek meg. A TV amit vásároltál, valószínüleg nem 120e ben áll az eladónak :)
A 20-30 ezernyi plusszköltség egy része biztosan be van építve a készülék árába,
bár még így is "fura" kicsit, de kamat nélküli hitel akkor sincs, sem áruhitelnél sem autóhitelnél.
Köcsögnepper 2009.09.29 18:20:35
@Eastbay1:

"De volt olyan is, hogy egy gimis kis picsa kapott 0% onreszre 120 havi hitel ugy, hogy elbiralaskor meg nem toltotte be a 18-at."

Ez egy kezessel ma is kivitelezhető.
Olvasom az Indexen: A schengeni határrendszerrel új helyzet alakult ki, megszűntek azok az anomáliák, melyek öt-nyolc évvel ezelőtt az eredetiségvizsgálatot életre hívták, ezen változtatni kell, felesleges kiadás és bosszantó a gépkocsi-tulajdonosoknak. Drága ötletgazda, kedves…..
Köcsögnepper 2009.09.26 05:47:18
@mercurius :
"hát ügyesen! Nem balfaszul, ahogy szokták..."

De mégis hogy?

(Tudod-e, hogy a cikk szerzőjével együtt nagy marhaságot mondtál?)
Köcsögnepper 2009.09.26 05:57:45
@Wick78:

Minden rosszindulat nélkül szeretnék neked néhány dolgot mondani, KIZÁRÓLAG jóindulattal:

Óriási balek vagy, hogy ilyen feltételek mellet adsz el egy autót, bízom benne, hogy tanultál az esetből.

Ne szidd a "rendszert", mert ebben az esetben egy szimpla banki csaló vagy, örülj neki, hogy eddig még nem jelentett fel a finanszírozó bank.
Nem véletlenül vezették be a kitöltendő "tényleges tulajdonosi" nyilatkozatot.

Ugyan olyan bűnöző vagy jelen esetben (még ha nem is "szándékosan"), mint az a tetű aki kicsalta tőled a kocsidat.
A szervek fikázása helyett inkább szólj mindenkinek, hogy balfasz voltál, nehogy más is így járjon.
  Érdeklődtem az ORFK-n: nincs olyan statisztika, hogy taxisok több balesetet okoznának, mint bárki más. Vélemények az azonos című írásunkról...
Köcsögnepper 2009.09.23 09:36:39
@Winkler Róbert:

"Az az uszítás, hogy kössük be magunkat a taxiban?"

Igen???

Akkor elérulnád, hogy mi a tökömről szól ez az okádmány?
  Miért jó a tizenöt éves Golf Stuttgartból behozva, és miért pocsék Gyuláról megvéve? Vélemények az azonos című írásunkról...
Köcsögnepper 2009.09.22 19:46:17
@antika13:

"Azt felejtik leírni, hogy komolyabb szervíz 100+ezer forint."

Azt viszont nem, hogy gyári garanciát vállalnak rá.

Ugye te is hallottál már zsír új szíjak szakadásáról 3000 km után, no meg az új (akár gyári) pumpákról?

Szerinted mit fog erre mondani neked a szuper szaki?
Belsőség A középsúly bajnoka 2009.09.20 23:29:00
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Köcsögnepper 2009.09.21 19:50:57
Köcsögnepper 2009.09.22 05:10:19
@Papaya:

"Nem hiába a névválasztás erre legalább ráéreztél"

Ez mi akart lenni?

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

Elárulod milyen konfigurációban vásároltad a Q7-et? (motor,extrák,évjárat,szín,stb)
Köcsögnepper 2009.09.22 05:13:10
@Il mio nome è Nessuno:

Sőt! A múúúltikormány is az F1-ből jött, ha nem tudtad volna. :)))
Zsolti fejlődik: nemhogy felveszi a telefont, de egyenesen magától jelentkezik. Igaz, a Cougar már olyan régóta van nála, hogy az idejét se tudom – az biztos, hogy amikor Komáromba mentünk, és hengerfejet kerestünk, már javában nála volt. Azóta ugye megrendeltük Amerikából…..
Belsőség Astra la vista 2009.09.16 18:29:00
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
Köcsögnepper 2009.09.18 19:50:32
@Hagalex:

"Ez igaz.... annyival egészíteném ki, hogy már anno is volt, és ez nem csak az én fejlövésem."

Sajnos ismét rosszul emlékszel.. :D

A korabeli CR-ek még csak hozzá sem szagoltak a PD teljesítményéhez, tudásához.

"Azt sem állítottam, hogy rossz lett volna, egyszerűen csak nem azt hozta ami elvárható lett volna tőle."

Ja, persze. :D
Már akkor is léteztek hivatalosan is 150lóerős 1,9-es Pd-k (például a Borákban), melyek természetesen sok százezer kilométert bírtak ki.

béke.
Köcsögnepper 2009.09.19 06:23:00
@streetsta:

"A témáról hosszasan lehet beszélgetni, de vitatkozni nem érdemes -akit zavar, azt akkor is zavarni fogja, ha én azt mondom, hogy marhaság, Ede megmondta, hogy csak képzeli: akit meg hidegen hagy, nem zavarja, azt nem fogom tudni meggyőzni arról, hogy kifolyik a szeme tőle."

Valóban hosszan lehetne vitázni de talán azokat kellene megkérdezni, akik használják...
Már pedig a tulajok szerint igen is jó és egyáltalán nem folyik ki senkinek semmije.

Amikor megtudja a VW tulaj, hogy lassanként az összes típusban le lesz cserélve fehérre (Polo,Golf,Passat,Jetta,stb), a 99%uk nagyon sajnálja.
Szerintem ez inkább mérvadó, mint Tóth Zolika egyetlen Borás élménye, mely egyébként is hemzseg az "objektivitástól".

Szerintem.
Köcsögnepper 2009.09.19 06:26:50
@Hagalex:

"Sorolom, hogy a szakújságírók szerint kik gyártottak JOBB dízelt mint a VW"

Nem egyről beszélünk. Én a megjelenéskori állapotról beszéltem. Akkor viszont ez volt a legfrissebb és a legjobb.

A korai D4D-ről meg inkább ne akard azt írni, hogy milyen jó volt, mert nem volt az.
Lenyomtuk egész Európát, nnna. Még hogy olyanokat mondanak ránk, hogy lassú mifelénk a fejlődés. Sztálin és Rákosi pajtás ütemesen tapsolva ünnepelné népünket, ha látná e szép eredményeket, kár, hogy nem lehetnek itt, közöttünk. 77,4 százalék, ízlelgessük e nagy…..
Köcsögnepper 2009.09.18 09:33:33
@Il mio nome è Nessuno:

"Mert az új autó alapvetôen luxuscikk, szegénység meg mindig lesz. Csak a kommunisták bírnak olyan baromságokat ígérgetni, hogy elvtársak, holnaptól mindenki gazdag lesz."

Bizony ám !

Az okosak azt mondják, hogy az átlag magyar életének második legnagyobb beruházása egy lakásvásárlás után az új gépkocsi beszerzése (...kellene legyen a gazdasági hátterét tekintve)

Sokan nem látják a súlyát a dolognak.

@Vámpír\\\'08:
"miért nem engedhet meg magának több millió ember még egy új Swiftet sem X évi részletre?"

Mert nem tudja kifizetni mindenki, ettől függetlenül szíve joga, hogy a saját szájíze szerint ba..sza szét az életét anyagilag egy autó miatt. Ezen az alapon a kukában turkáló csöves is feltehetné ezt a kérdést.
Ne azt kérdezd, hogy miért nem, hanem azon gondolkodj, hogy milyen és mennyi munkával teremtheted meg ezt magadnak.

Szerintem.
Az autó önsúlya ezzel a motorral és a hatfokozatú kézi váltóval 1425 kiló, ami a méretét tekintve nem is sok. Mégsem ez, hanem az 1500-tól 4000-es fordulatig jelenlévő maximális nyomaték, ami tényleg használhatóvá teszi. Na ezt csinálja utána egy 1.4-es turbódízel!…..
Köcsögnepper 2009.09.17 08:47:39
@Shadowbull:

"Mar hogy a fenebe ne kellene? A nyomateki gorbe teljes terhelesen ertendo."

Na azért padlózás nélkül is érezhető ezen a motoron a nyomaték 1500-as fordulattól.