Adatok
ökodiadal
252 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Intézményünkben nagy hangsúlyt fektetünk az élményszerű tanulásra is, ezért a Komplex Alapprogram keretein belül labor órákat vezettünk be az 5-6. évfolyamos diákok számára. A labor órákon a diákok olyan gyakorlati tevékenységgel foglalkoznak, melyek segítik a természettudományos eszközök…..
ÖKO iskolai, őszi munkáink egyik fontos pontja az iskolai madáretetők gondozása, az eleség pótlása. Az 5.B osztály két tagja pedig új madáretetőket készített technika órára, melyeket ki is helyeztünk az udvaron. Köszönjük Fercsik Marcell és Szalma Nándor munkáját a madáretető készítésben! ..
Iskolánk 5.B osztályának tanulói a kőládájuk és a konyhakert gondozásával foglalkoztak technika órákon a kertészeti modulfoglalkozások részeként Toró tanár úr vezetésével. A konyhakerti magaságyásba rukkola, saláta és petrezselyem került.
..
6. évfolyamos diákjaink labor órán vulkáni modelleket készíthettek. Erőss Tanár úr vezetésével a diákok sóliszt gyurmából formázták meg a vulkánokat. A modellek "tesztelés" hamarosan megtörténik. ..
A 6.C osztály diákjai a technika óra kertészeti modulján az iskolai virágládájuk beültetésén fáradoztak Békefiné Prantner Erzsébet tanárnő vezetésével. ..
A hét folyamán ötödik évfolyamos diákjaink számára látogatást szerveztünk a Svábhegyi Csillagvizsgálóba. A gyerekek megismerkedhettek a csillagászat tudományos eszközeivel, érdekességeivel.
..
Iskolánkban évek óta fontosnak tartjuk, hogy a környezeti nevelés mellett az egészségnevelés is fontos szerepet kapjon felső tagozaton. Az elmúlt években rendszeresen fogadtuk a Vöröskereszt Ifjúsági Tagozatának képviselőit, akik bemutatót tartottak felsős diákoknak.
Az idei évben iskolánk is…..
Költészet napja elé 2024
Hogyan kerül a csizma az asztalra? Miért tudósítunk itt egy művészeti programról?
Könyvtárunk a olvasóvá nevelés nemes törekvésében, tematikus projektjeiben gyakran rejti el a mesei házi és vadon élő állatok mellett a kertek, virágok, fák, erdők megfigyelésére ösztönző…..
Iskolánkban évek óta csoportbontásban működik a technika óra. A gyakorlatias, kísérleti foglalkozások természettudományos témákkal a labor órákon zajlanak, míg a technika órák egy részében a környezettudatos kertgazdálkodással foglalkozunk.
Az alábbi montázs 5.-es csoportjainkat mutatja, miközben…..
Az 1.A osztály borsót ültetett az iskolai konyhakertben. ..
Ökoiskolaként nagyon szerencsésnek érezzük magunkat, hogy az iskolánk zöld környezetben fekszik. A tucatnyi fa, bokor, a hatalmas füves területek, a konyhakert mind erősíti az ökoiskolai tudatunkat, ezért folyamatosan gondozzuk, gyarapítjuk zöld felületeinket. Novemberben alsós és 5. évfolyamos…..
Az idei évben az iskolai könyvtár meghirdette a Fák és erdők éve projektsorozatot, melynek része volt a 6. évfolyamosok munkája. Az osztályok csoportokban, az "Élménysulis" órai módszereink mellett készítettek tanulói produktumokat, melyek a tavaszi félévben kiállításra kerülnek majd az…..
A mai napon a Zöld Generációkért Alapítvány tartott foglalkozást a fenntarthatóság témakörében az iskolánkban. ..
Témanapunk egyik állomása a Rákos-patak partja volt. A patak és környezete kerületünk szerves részét képezi. A témanap során a diákok megismerkedhetek a patak teljes szakaszának történetével, sajátosságaival, élővilágával. Szerencsére az időjárás is kegyes volt hozzánk.
..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz