Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gyorfi

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Közlemény, 2012. április 14. A Zöld Pardon válasza az Index (cikk elérhető ITT) 2012. április 13-i cikkében megjelent állításokra. A Zöld Pardon a Magyarországon érvényes rendelkezések figyelembevételével, a szakhatóságokkal és önkormányzatokkal folyamatosan egyeztetve…..
 Van betegebb arc a keményvonalas Forma 1- rajongónál? Lehet, de maximum holtversenyben. Szerkesztőségünk egyiküktől, Enikőtől kapott levelet, benne néhány képpel a nemrég megnyílt Enzo Ferrari Múzeumról. Engem Enzo Ferrari mint ember nem érdekel sokkal jobban, mint mondjuk…..
András mintha arra gyanakodna, hogy a Tescóban vett Lexmark készülék nem volt vadonat új. András, ugyanis, miután felbontotta a csomagolást, egy másik ember fotóját találta a gépben. Felmerül persze a kérdés, hogy miért lepődött volna meg kevésbé, ha a sajátját találja ott.…..
gyorfi 2009.09.16 14:54:15
@moli: Tévedsz! A vásárló csak házhozszállítás esetében írja alá,hogy sérülésmentesen vette át a készüléket,csak ebben az esetben teszünk rá ilyen bélyegzőt. (Egyébként többször előfordult már,hogy ezek után is,úgy,hogy a vásárló okozott sérülést a készüléken,egy kis balhé után simán kicseréltük.) És azért vagyunk kénytelenek bontani mert a beszállító cégek csak abban az esetben vállalják a felelőséget a hiányért,sérülésért,ha azt az áruátvételekor bekamerázott területen észleljük és jegyzőkönyvel jelezzük. Ergo utána a cég nyeli be a kieső lóvét,ami miatt később velem balhéznak,hogy miért nem tünt fel az áru átvétele közben. Ennyi. Tehát muszály bontani,és ellenőrizni akár tetszik a görény kötekedő vásárlónak akár nem! Ja de persze ha esetleg arról lenne szó,hogy esztétikai hiba,vagy bontott csomagolás miatt kedvezményt adnánk,egyből ugranátok egytől egyig! Mi inkább vissza küldjük a forgalmazónak egyből és ugyan bontott csomagolású dobozoknban de legalább biztos megkapjátok a termékeiteket,külső sérülés nélkül!
gyorfi 2009.09.16 15:09:09
Ja és azt elfelejtettem,hogy erre csak azért van szükség mert kedves magyar társaitok,sofőrök,futárok,raktárosok,stb,előszerettel cserélik ki rafináltan fára,téglára,újságpapírra,stb a dobozban rejlő árut,és sokszor nekik is jut az origináló matricából! Pl kaptam már egy karton fényképező helyett 1 havi sport újságot,vagy 50rongyos porszívó helyett egy 20 éves használtat,de előfordult már tévés dobozban raklap,mobilosban replika bemutató játék telefon,stb.. És mégegyszer említem nem tudunk mit tenni csak ezt,mert a beszállító,forgalmazó utólag nem vállal felelőséget! És a végén én szopnám be! Egyébként gondolhatjátok,hogy mennyire szeretem én is csinálni amikor akció idején jön egyszere 200 laptop- 200 fényképező,ja és azt elfelejtettem mondani,hogy egyszere mi vesszük át a gomb elemtől a legnagyobb vagy legdrágább termékig mindent! Nincs idő szarakodni! Vagy megvan benne és ok,vagy jegyzőkönyv és megy vissza! Ennyi! Örüljetek,hogy értetek dolgozik az ember éhbérért,és próbál mindent megtenni azért,hogy nektek jó legyen,ezen kívül a fönökség ránk szarik, a vevő seggét meg fényesre nyalja! Mert van egy újságíró,vagy ügyvéd ismerőse neki fél év után is cseréljük,pedig max 3 nap csere garink van! Ne sírjatok mert több köztetek a paraszt mint a a kulturált. A vásárló sokszor nem hasonlítható emberhez,hanem egy külön faj! Elnézést a kivételnek!