Adatok
SzaszaE30
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
SzaszaE30
2012.02.06 01:02:58
Ha mégis egy modernebb motor lenne a terv, akkor tudnám ajánlani a BMW E36-ból származó 4 hengeres, dupla vez.tengelyes, 16 szelepes, 140lóerős motort (M44B19: www.powerfanatics.com/lexikon.php). Abszolút nem drága, váltóval+hűtővel 120-140e-ért szokták árulni, én 100e-ért adtam el egyet csupaszon, előtte a 4ajtós e30-amba volt beépítve, és ha azt a kasztnit könnyen vitte, akkor ezt meg pláne.:) Kevés tuninggal lehet belőle akár 150LE-t és 200Nm-t elővarázsolni, és mindemellett a városi forgalomban sem enne 15-20 litert.
Mivel a héten további futómű-számolgatás és fémvagdosás történt elsősorban, és azzal nem merlek megint fárasztani benneteket, ezért inkább képregényes jelleggel szaladjunk át a bejárt úton. Egy éve itt tartottunk: a Hangyász orra lenyesve, a gyári nyúlványok a helyükön,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz