Adatok
nagyiWRX
0 bejegyzést írt és 236 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem kell megijedni, csak arról van szó, hogy az autógyár japán részlege méltó módon kívánt megemlékezni a Star Wars megjelenésének 40. évfordulójáról, és mi lenne méltóbb, mint egy különleges, korlátozott példányszámú modellvariáció?..
Jánost alig két éve ismerem. Ez idő alatt egy olyan embernek ismertem meg, aki kitartóan megy a célja után, kemény feltételei vannak, de maximálisan tartja magát a megállapodásokhoz és nem sunnyog el semmit. Az a fajta, aki azért tudott magának 2005-ben új Mercedest venni, mert…..
nagyiWRX
2014.08.05 12:57:37
Kedves gyerekek! A mai tananyag a Datsun és a motorok munkacímet viseli. Tudja valaki, honnan ered a Datsun név? Pistike, te sem? Akkor elmesélem.
Figyeljék a pálcát tartó kezet
Den Kendzsiro, Aojama Rokuro és Takeucsi Aketaro bácsi majdnem pontosan száz évvel ezelőtt építettek…..
nagyiWRX
2014.01.18 08:13:52
Seggriszáló VADÁLLAT, hétvégére...
2011-ben jött a szerelem, mikor olcsó, de erős autót kerestem. Igazából a keresés megkezdésekor eszembe sem jutott az MR2, inkább Z3, MX-5, RX-8 S2000, Impreza, Supra szavak forogtak a fejemben, de valahogy sosem áll össze a…..
Nem, dehogy, ez nem olyan, nem lesz itt verseny, nem aranybugyira megy, gyere nyugodtan, tök jól fogunk szórakozni, frankó lesz, neked ennyit jelent a testület?
Ilyen dumákkal csábítottam azokat, akik meg voltak győződve arról, hogy ha mi szerkesztőségileg elmegyünk valahová, ahol…..
Megy a vita, de ez téged sajnos már nem érdekel. Sokan most szomorúak, sokan most okosak. Hogy melyikből van több, nem tudom és nem is érdekel. Valaki azt írta, annak azért örül, hogy most már biztos nem lesz újabb Halálos Iramban-film. Tényleg? Valahol pedig egy kamasz lány zokogva…..
Niki Glisic óriási közönség kedvenc. Ez nem csak hazájában - Ausztriában - mondható el róla, hiszen már San Marino-ban is ismerik és várják a szurkolók! Mi is nagyon vártuk Piandavello-n az ugratónál. Nem is hiába, hisz óriásit ugratott! Sajnos a földet érés után azonban nem…..
nagyiWRX
2013.10.16 21:03:29
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nagyiWRX
2013.10.10 21:01:11
@Mustad:
Én merci szervízbe szerelek (márkaszervíz) és ugyanígy a földön kell sokszor összerakni mindent mert nem nagyon van olyan hogy SATUPAD vagy ASZTAL a szervízrészben. Fődarab műhelyt meg csak a kárpát utcai szervízbe láttam.
Hát ennyit a németekről magyarországon tök gagyi de kiírják hogy MERCEDESBENZ az a lényeg meg a szalon.
Én merci szervízbe szerelek (márkaszervíz) és ugyanígy a földön kell sokszor összerakni mindent mert nem nagyon van olyan hogy SATUPAD vagy ASZTAL a szervízrészben. Fődarab műhelyt meg csak a kárpát utcai szervízbe láttam.
Hát ennyit a németekről magyarországon tök gagyi de kiírják hogy MERCEDESBENZ az a lényeg meg a szalon.
A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal:
304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért.
Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A cseh bulvár kiakadt, a szlovák bulvár magyarozik. A dotoho nem teljes beszámolója a Rezešová-ügy első két tárgyalási napjának szlovák és cseh sajtóvisszhangjáról.
Szlovák és cseh bulvárlapok meglehetősen részletesen, naponta számolnak be Rezešová-ügy…..
A minap bekövetkezett. Igen, a számláló átlépte a 150 ezret, ami igazából nem sok egy tizennégy éves kocsitól. Ebből úgy 57 ezret nyomtam bele én, mert hát nem vagyunk nagy menőkések.
A nagy pillanat: megvan a 150 ezer! Bocs, hogy poros a műszer, spontán fotó, nem…..
Nem állítom, hogy teljesen józan voltam, ezért is kerestünk taxit. Igazából nem is voltunk biztosak benne, hogy taxi kell, hiszen alig fél óra lett volna gyalog hazáig, de a héten már kétszer slattyogtunk haza Pestről, és nem volt kedvünk megint átbattyogni az alagúton. Mégis…..
nagyiWRX
2013.08.06 18:58:03
A minap már találgattunk-találgattunk, olvasóink gyorsan le is leplezték, hogy a képen látható autó valójában egy középmotoros, csővázas rettenet, de most a franciák végleg lerántották a leplet Sébastien Loeb WTCC-versenyautójáról.
Fricskának sem utolsó, hogy az olcsó,…..
nagyiWRX
2013.07.23 18:37:42
@zeddez:
Így van !!! Előtte való évben pedig a korzika rallin a pözsó 306 maxi kitcarral Delecoure 2. lett majdnem ő volt az első aki WRC-t ver kitcarral.....
Így van !!! Előtte való évben pedig a korzika rallin a pözsó 306 maxi kitcarral Delecoure 2. lett majdnem ő volt az első aki WRC-t ver kitcarral.....
Isteni Szerkezet
1981 márciusa: nagy az öröm a Németh családban: lehet menni átvenni a Kispolszkit az Autóker csepeli telepére. Nagypapa szabadnapot vett ki a Vállalatnál, és elindult elhozni élete első autóját. A telepen persze nem fogadta a bőség zavara, legalább is a mai…..
Új formátummal jelentkezik a Totalcar, fogadják szeretettel. Vagy ha nem tetszik, mondják meg nyugodtan, hogy ez ebben a formában hülyeség. Először is hetek óta lógunk egy Égéstérrel. Két órás Égésteret nem akarunk csinálni, mert elég belőle egy óra – hogy a hallgatók azt…..
nagyiWRX
2013.06.21 22:44:03
A tegnapi nap volt 12. éve, hogy nincs köztünk Ranga László. Erre a szomorú évfordulóra egy korábbi posztunkkal emlékeztünk facebookos oldalunkon, most pedig egy régi riportfilmmel tekintünk vissza a bajnokra:
A videót Jani küldte, köszönjük!
Tegnap rendezték meg a…..
Az ez évi Pikes Peak-i hegyiverseny mezőnye már a coloradói hegy neves útján száguld. Az első két tesztnap után Loeb bizakodva várhatja a június 30-i felfutást.
Hétvégén rendezték az idei Pikes Peak-i hegyiverseny első tesztjeit. A tesztek alatt a pályát két részre…..
nagyiWRX
2013.06.13 19:07:55
Vakon is fel lehet ismerni egy autót? Meg lehet mondani, hogy drága-e, vagy olcsó? Irány a reptér, ahol kipróbálhattuk vakon a vezetést is.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
nagyiWRX
2013.05.18 09:50:03
@DrSzoke:
Mért a rönó vagy a pözsó motorokat nem 20 éven át szerelték a különböző tipusaikba mindenféle változtatásokkal de a lényeg ugyanaz, 1,9 Dci ugyanaz a régi motor a Laguna II -be mint ami 1988 ba a 19 esbe is benne volt, kapott az adagolo helyett egy nagynyomású befecskendezőt, vagy a PSa motorjai 1984 es BX -ből 20xx es gyártású berlingó ig ott van benne.
Ej20 motor 1989 től ment 2012 ig persze voltak változások a blokkon zárt-nyitott vagy az axiális csapágy elhelyezése főtengely stb, de az hogy szétesik a motor az egy jó nagy marhaság mert ha ilyeneket csinálsz akkor biztos tudod hogy a szivó m otzorok soha nem lesznek csapágyasak vagy dugatyú bajosak 300e km alatt , a főtengely méretezése a turbó modell miatt erősebb ugyanez kerül a szívóba is a dugatyú és a fej az más.
Amúgy tök mindegy mert marketingeseknek az a feladata hogy elhitessék velünk hogy ez mennyivel újabb meg jobb mint az előző azt közbe ugyanaz sokszor más formába öntve.
Mért a rönó vagy a pözsó motorokat nem 20 éven át szerelték a különböző tipusaikba mindenféle változtatásokkal de a lényeg ugyanaz, 1,9 Dci ugyanaz a régi motor a Laguna II -be mint ami 1988 ba a 19 esbe is benne volt, kapott az adagolo helyett egy nagynyomású befecskendezőt, vagy a PSa motorjai 1984 es BX -ből 20xx es gyártású berlingó ig ott van benne.
Ej20 motor 1989 től ment 2012 ig persze voltak változások a blokkon zárt-nyitott vagy az axiális csapágy elhelyezése főtengely stb, de az hogy szétesik a motor az egy jó nagy marhaság mert ha ilyeneket csinálsz akkor biztos tudod hogy a szivó m otzorok soha nem lesznek csapágyasak vagy dugatyú bajosak 300e km alatt , a főtengely méretezése a turbó modell miatt erősebb ugyanez kerül a szívóba is a dugatyú és a fej az más.
Amúgy tök mindegy mert marketingeseknek az a feladata hogy elhitessék velünk hogy ez mennyivel újabb meg jobb mint az előző azt közbe ugyanaz sokszor más formába öntve.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
nagyiWRX
2013.01.31 18:50:34
@BenFranklin:
Elég sok szerelő haverom van mindannyian kb 15 éve ezt a szakmát csináljuk egy francia autós sincs :) sajnos most kimondottan ilyen szervizben dolgozok (csak francia), ma is eléggé kiakadtam de ez sajnos ezzel jár.
Elég sok szerelő haverom van mindannyian kb 15 éve ezt a szakmát csináljuk egy francia autós sincs :) sajnos most kimondottan ilyen szervizben dolgozok (csak francia), ma is eléggé kiakadtam de ez sajnos ezzel jár.
nagyiWRX
2013.01.31 18:55:31
Zakowski magának való ember, de kétségkívül az autósport egyik ikonikus figurája
Már nem is tudom, melyik olvasónk küldte nekem privátban de arra jól emlékszem, hogy mit válaszoltam neki: ó, ez a kedvenc autóm! Aztán megnéztem a videót, sekélyes német tudásom morzsái…..
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban.
Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
nagyiWRX
2012.12.19 19:15:26
Keresi a Mitsubishi a formáját, ez világosan látszik. Jó autót gyártani mindig is tudtak, de a formatervezőik nincsenek megfizetve. Ettől függetlenül az, aki eljut odáig, hogy kipróbáljon egy Outlandert, az kellemesen meglepődik: nem úttörő, de amit tud, azt biztosan,…..
nagyiWRX
2012.12.13 21:32:36
Amikor a Toyota GT86/Subaru BRZ-duó végleges specifikációja és külalakja kikristályosodott, a lóerő-hajhászok és katalógusbúvárok azonnal követelni kezdték a - főként BRZ - STi-változatát, turbómotorral, bu-buval és lefúvószeleppel. Kevésnek tűnt a 200 lóerő (azóta…..
nagyiWRX
2012.12.02 19:52:22
@2-More:
Igen ezt mondtam a mazdát nem ismerem ennyire, a subarut viszont mi sem hittük el ráadásul valami b.zi csinálhatta angliába mert nem volt alapjárata , persze ha az alapjáarat állitó motort 180 fokkal elforgatva rakták fel :)))
Igen ezt mondtam a mazdát nem ismerem ennyire, a subarut viszont mi sem hittük el ráadásul valami b.zi csinálhatta angliába mert nem volt alapjárata , persze ha az alapjáarat állitó motort 180 fokkal elforgatva rakták fel :)))
nagyiWRX
2012.12.04 19:23:47
@2-More:
Igen bár a szintezős rúgok nyilván már rég nem müködtek mikor itt megjelentek illetve én csak rosszat láttam eddig, de elég jól mentek én szerettem, érdekes volt vezetni de pont az volt a jó hogy lökéshullámba jött az erő nem ugy mint ma sajnos.
Igen bár a szintezős rúgok nyilván már rég nem müködtek mikor itt megjelentek illetve én csak rosszat láttam eddig, de elég jól mentek én szerettem, érdekes volt vezetni de pont az volt a jó hogy lökéshullámba jött az erő nem ugy mint ma sajnos.
Nem vagyok Le Mans fan, nem vagyok pályaversenyzés-bubus, bármikor inkább a ralit választom nagyjából bármilyen zártpályás versennyel szemben. Navigátor volnék, vagy mi, a kormánytekergetés nem érdekel, és soha nem is érdekelt. Ha pedig a pálya mellett állok, nem vagyok hajlandó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
bár itthon sincsenek tisztában vele hogy renault sőt még a C osztályban is van ez a maotor nem beszélve a 447 es vito/v osztályról