Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Egregor

0 bejegyzést írt és 1219 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tök egyszerű a kérdés: melyikkel érdemes közlekedni Budapesten? A BKV-sok szerint a tömegközlekedésnél még a fény sem gyorsabb, a magyar főváros különben is jól el van látva buszokkal, villamosokkal, metrókkal (haha), értelmetlen bármilyen más eszközt választani. A biciklisek…..
Egregor 2010.10.06 16:04:07
@Friedmann Juci: Nagyobb távolságra két teljes árú retúrjegy többe kerül, mint az össz benzinköltség. Cserébe lassú, büdös, koszos, lerohadt, vagy IC de az meg nem áll meg feltétlenül ott, ahova mennél.

Reális választás? Autó.
Egregor 2010.10.06 16:07:08
@A csótány is ember: Koma, 15 percet vársz a villamosra, én azalatt megtettem kocsival az út felét. Mire te villamossal elzötykölődsz a kívánt megállóig, én már leparkoltam, és rég ott vagyok, ahova indultam.
Egy közelmúltban lezajlott állásintejúról számolnék be...ez utóbbi is azt erősítette meg bennem, hogy a kis hazánkbn a multinacionális cégei is nagyon „magyar módon” válogatnak. Multinacionális cégnél akkor van esélyed objektív, elfogulatlan állásinterjúre, ha…..
Egregor 2010.09.10 14:58:23
@kisa: riszpekt! Ez a sok ostoba tahó (én kérek elnézést férfitársaim miatt!) rögtön arra gondol, ha egy nő ilyeneket ír, mint a poszt jegyzője, akkor baszatlan, ronda picsa. (bár nem derül ki egyértelműen, melyik nembe tartozik, még az is lehet, hogy férfi, bár a címválasztásban a női és nem a férfiúi megjelenésen bukott ki).

Miért kéne baszatlannak (akkor sem primitívebb ez a szó, ha valaki @-t ír bele)rondának, besavanyodottnak, stb. lennie? Tényleg elegendő annyi, hogy az illető, miután külföldön belekóstolt az életbe (gondolom két félév kinti felsőoktatásban és mellette diákmunkák), hazajön, megpróbálja élete talán legelső valódi állásinterjúját, és paff!

Az igaz, amit többen leírnak, hogy nem annyira a külső szépség (ami relatív) számít a multiknál idehaza sem, hanem sokkal inkább a megjelenés (ami a kisugárzást, a testbeszédet, öltözködést, személyes higiénét, stb. is magába foglalja).

A leírtak alapján bőven belefér, hogy a HR-esnek nem jött be az illető (mert mondjuk személyes sértésnek vette, hogy jobb nála angolból). A HR-esek többsége igencsak szubjektív és nem éppen az értelmes fajtából valók (nem véletlen, hogy HR szakokon messze több a - dekoratív de butácska - nő, mint bármilyen férfi).

Miért kéne úgy tenni, mintha a HR-esek objektív automaták volnának, nem pedig elfogult emberek?

A poszt írója ott követhette el a hibát, hogy nem ment le kiskutyába, hanem mert büszke lenni. A középszerű, ostoba tömegemberek azt utálják a legjobban, ha valaki jobb náluk valamiben és erre még büszke is.

Az is lehet - én sem voltam ott -, hogy a poszt írója tényleg nagyképűen viselkedett. Elemi hiba.

Ha csak egy interjút próbált meg, más cégnél nem járt: Epic Fail.

Összességében a delikvensünk tanuljon meg visszavenni az arcából, ha álláshoz akar jutni (főnökként majd lehet nagyképű, addig bírja ki), az alkalmazkodás szó lebegjen a szeme előtt, és jelentkezzen minden állásra, amire a legkisebb esélye is van bejutni. Ha nincs ritka, keresett szakképzettsége, akkor akár 20-30 interjúról is kivághatják, mire talál állást.

Tier Nan G írta, hogy a poszt írójához hasonló embereknek nem Magyarország, hanem az élet nem jött be. Agyam eldobom ettől a demagóg zugpszichológusi baromágtól!

Jelenleg kb. 300.000-re tehető az elmúlt húsz évben külföldön boldogulást keresők száma, egyre több olyan orvos, mérnök, ápoló, stb. van, aki kint dolgozik. Nem azért, mert nem jött be nekik az élet, hanem mert idehaza felkopik az álluk az olyan munkahelyeken, ahol napi szinten alázzák meg őket, és ha nem szopnak, nyalnak, akkor megrekednek ugyanazon a szinten.

Egy ápolónő ma, Angliában ugyanazzal a tapasztalattal és képesítéssel kb. 6-7* annyit keres, mint idehaza.
Mottó: „Hazug embert könnyebb utolérni, ha sánta. (Vagy ha áll.)” Wagner B. György   Amikor nyár végén megjelentek szép pesti köztereinken az első kampánymorzsák, köztük pedig új színfoltként szeretett szegedi viccpártunk régi-új szlogenjei, az összhatás…..
Egregor 2010.09.08 11:40:00
@Grigorij: Miért, ha van "senkire sem" lehetőség, akkor az a 60% is elmegy szavazni?

Miért apolitikus az ország nagyobbik része? Mert generációkon át ezt sulykolták az emberekbe: semmin sem tudsz változtatni, és ha megpróbálod, csúnyán megjárod.
Húsz évvel ezelőtt elhitték, hogy lehet vérontás nélkül szabaddá válni. Nem lehet. Azóta is issza mindenki ennek a levét.
Sokan a mai napig nem fogják fel, hogy húsz évvel ezelőtt a lakosság nagyobbik része nem demokráciát akart, hanem nyugati életszínvonalat.
Ez a húsz év meg is tanította az embereket arra, hogy minden politikus egykutya.

Vannak, akik nem hiszik el minden világlátottságuk ellenére sem, hogy rengeteg helyen most is az állását kockáztatja az, aki a főnökével ellentétes, vagy akár nem egyező politikai véleménnyel bír.

Még vegyük hozzá, hogy amit ingyen és "magától" kap az ember, azt a többség nem tudja és nem is akarja megbecsülni.

Amíg a lakosság nagyobbik része a Maslow-piramis legalsó szintjein küszködik, addig hogyan lehet elvárni a fentiek fényében, hogy hirtelen 80% felett legyen a részvételi arány?

A lakosság jelentős része nem tud, nem akar és nem mer változtatni a jelenlegi helyzetén.

Hát ezért apolitikusak.
Egregor 2010.09.08 11:42:39
@ApukadHUN: szimbionta. Önmagában már rég a kisgazdák és a miép sorsára jutott volna, a Fidesz meg a konzervatív keresztény réteget is meg tudja szólítani. Öröm-bódottá.
2010-ben egy törvényesen a parlamentbe jutott párt - amely tegyük hozzá Magyarország harmadik legnagyobb politikai ereje -, na, ők sajtótájékoztatót tartottak, ahol a párt EP-képviselője azt az ötletet vetette fel, hogy hozzanak létre közrendvédelmi telepeket. Ez egy olyan kettős…..
Egregor 2010.09.02 13:51:48
@attila1: Egyáltalán nem kellett volna Kádárnak koncepciós pereket végrehajtatnia. Szarember volt, gerinctelen féreg, mint minden kommunista, kivétel nélkül.

Rákosi csak még jobban tönkreverte az országot, Kádár meg visszarettent a szükséges reformoktól. Kádárnak köszönhető az az óriási adóságcsapda is, amiben vergődünk.

Horthynál ilyen nem volt.
Egregor 2010.09.02 13:52:52
@kamuszutra: te is takarodhatsz máshová!

Aki roma becsülettel akar élni, már megtette. A többinek semmi keresnivalója ebben az országban. Menjenek haza Indiába.
Borsodban kampányolva nem lehet mellényúlni egy jóízű cigányozással. Százból százszor üzembiztosan hozza a hangoskodást, a bátrak vállon veregetését. Nem csoda. Aki Miskolcon egyszer is életében utazott a tizenhatos buszon a bányáig, a hatoson a kolóniáig, aki egyszer…..
Egregor 2010.09.02 12:18:44
@ó jaj: mit nem lehet azon felfogni, hogy a cigányság körében rohamosan terjed az a nézet, hogy a fehér ember (a szerencsétlen hülyék azt sem tudják, hogy ők is a kaukázusi rasszba tartoznak, tehát fehérek) alsóbbrendű faj, mint a cigány (mintha a cigány faj volna, és nem egy, Indiából elkergetett bűnöző néptömeg, amiből azért ott is maradt éppen elég).
Egregor 2010.09.02 12:19:20
@Bobby Newmark: az aódelkerülés nem adócsalás.
Egregor 2010.09.02 12:36:28
@ó jaj: És mit is keresnek a tankok az utcán?
"A Történelem Vége" nevet kapta a skót BrewDog serfőzde új sorozata, melyet mindössze 12 üveggel, de legalább döglött állatokba csomagolva dobtak piacra múlt héten. A világ legdrágább (500 font/üveg) és legerősebb (55%) söre a készítők szerint a serfőzés…..
Egregor 2010.08.01 14:50:48
@Visegrádi: Imádlak titeket, idióta balfék állatvédők! Ha szerinted bármelyik állat ér annyit, mint az anyád, akkor te az emberiség szégyene vagy, egy genetikai korcs, mert még a legostobább állatnál is életképtelenebb darwin díj-jelölt vagy!

Egyetlen állat sem tekint bármely más állatfajt a sajátjával egyenrangúnak, vagy fontosabbnak!

Szóval bekaphatod! Megdöglött az az állat? Meg. Akkor használják csak designra is. Az csak egy döglött állat.

Ha meg szerinted az állatok legalább annyira fontosak, mint az emberek akkor közlöm veled, a te kitömött tetemed is mehet vitrinbe felőlem, mert ember alatti korcs vagy.

Faszom kivan az idióta állatvédőkkel!
Újra megjelentette a szabadalmi hivatal az először 2008-ban felbukkant dokumentumot, ami egy különös, egyfolytában reklámokkal bombázó Mac OS X operációs rendszert ír le. A hirdetések megjelenése alatt a felhasználó alavető funkciókat sem ér el, meg kell várnia egy bizonyos…..
Egregor 2010.07.22 23:12:36
@Suraki: és a Mac OS X is gond nélkül elfut több tízezer különböző konfiguráción probléma nélkül?

Történt, hogy a két otthoni Win7-es gépből az egyik tönkrement (régi vas volt, a BIOS 2003-as, upgrade nélküli, eddig bírta az alaplap). Fogtam, csináltam egyet belőlük. A merevlemez tartalmához nem nyúltam, csak átpakoltam azt is, videokarival, rammal. A Win7 azonnal, gond nélkül indult, felismerte a hw változásokat és ment akadás nélkül.

A Win7 tehát akadály nélkül vette a közepes mértékű hw változást.

Nemrég pedig új gép lett (a második is megadta magát). A régi vinyóval. A régi konfignál telepített Win7-tel. Az új gépben ez az egyetlen vas, ami át lett mentve.

A Win7-nek kellett egy újraindítás, hogy a videokártya, hangkártya, stb. driverek rendesen betöltődjenek a telepítésük után.

A Windows-t lehet szidni, de majdhogynem univerzális.

Csak az ingyenes Ubuntu nyomhatná le, ha felhasználóbarátabb volna és többet költenének marketingre a srácok :)
Egregor 2010.07.22 23:14:37
@agyramegy: Win7, vagy Ubuntu. Az előbbi drága, de hát magánfelhasználók közül ki veszi meg? :D (mondjuk én, mert akciósan jutottam hozzá). Az utóbbi meg ingyen van és remek OS, csak vannak, akik lusták hozzá (mint én is) :)
A Fővárosi közgyűlés még június elején kimondta, hogy tilos lesz a dohányzás a fővárosi aluljárókban. A rendelet július 18-án, azaz múlt vasárnap lépett életbe. A dohányzási tilalom a fővárosi önkormányzat, illetve a BKV tulajdonában lévő 72 aluljárót érinti. A…..
Egregor 2010.07.22 22:55:11
@kkkk556: Mondd te is, Pistike, hogy Sieg Heil!

Neked kkk556, a Sondernkommandoban találunk helyet, mehetsz és főbelőheted majd kedvedre a zsidókat, ja bocs, a dohányosokat.

A zsidókra is azt mondták, hogy ártalmasak az egészségre (az árja faj egészségére), és milyen remek ötlet először a jogaikat csorbítani aztán gettókba zárni őket végül halomra gyilkolni mind.
Egregor 2010.07.22 22:56:30
@dmm: Magyarországon morális dolgokra hivatkozni olyan, mint gruppenszex közben a szűzesség előnyeit taglalni.
Egregor 2010.07.22 23:01:53
@dmm: Ráadásul mi, dohányosok tudjuk, hogy káros a szenvedélyünk és többségünk nem is hazudja azt, hogy nem az.

A szolárium bőrrákot okoz ha túlzásba viszik. Az nem káros? Az élsportolók többsége súlyos testi bajokkal küzd idősebb korára a deformált és túlhajtott testük miatt. Sportolás közben ráadásul rengetegen megsérülnek. Az nem káros?

Még az olvasás is bőven káros lehet (kevés friss levegő és testmozgás, romló látás, stb.).

Sem a csapvíz sem az ásványvíz nem egészséges (a túlzott ásványianyag-bevitel ugyanúgy nem tesz jót, ahogy a túl kevés bevitele, a csapvíz meg amennyi szennyet tartalmaz, azt külön megér egy misét).

Bármiről ki lehet mutatni, hogy káros az egészségre!

Ráadásul az alkoholizálásnál az alkohol elsődleges hatása a belső gátak meggyengülése és leomlása, emiatt a családon belüli és közterületi erőszak első számú és legsúlyosabb forrása.

Évente hazánkban tízezrek, köztük rengeteg gyerek szenvedi el az egyik, vagy mindkét szülő alkoholizálásából eredő testi-lelki terrort.
Na, akkor tegyük fel, hogy egy afrikai, vagy latin-amerikai országban, esetleg valami kis távoli óceániai szigeten úgy dönt a parlament, hogy ezentúl a helyi kultúrának, hagyománynak és éghajlatnak megfelelően mindenki köteles anyaszült meztelenül járni.- Nincs abban semmi –…..
Egregor 2010.07.14 17:25:19
@Ratius: Ebből a hozzászólásodból látszik, hogy az alapjait nem érted a problémának.

Nem szabad döntés a burkaviselet (kivéve annál a pár tucat nőnél, akik önként, szabad akaratukból térnek be és vállalják ezt a viseletet), hanem kényszer, testi-lelki-szellemi terrorral megtámogatva.

Világos, hogy nem világi szokásjogra hivatkoznak a burkapártiak, mert akkor már rég elmeszelték volna őket (szabadságjogok korlátozása, stb.), hanem vallási szokásokra és előírásokra, amelyek, ugyebár, egészen más megítélés alá esnek.

Bármit előírhatsz a vallásodban, ami nem ütközik a hatályos törvényekkel, tudtommal, nyugaton sincs ez másként. Tehát lehetsz ördöghívő sátánista is, de nem áldozhatsz embert, lehetsz boszorkány, de nem süthetsz jancsikákat a kemencében, lehetsz szcientológus és eladhatod a lelked a Zegyháznak egymilliárd évre, de nem zárhatnak be akaratod ellenére az elöljáróid.

Ha a vallásod valamelyik előírása ütközik a hatályos világi törvényekkel, akkor a világi törvényeknek van előnyük.

Mivel a burkaviselet kötelező és nem szabadon választott, ezért meg kell szüntetni. Mert pont annyira ellentétes a világ törvényekkel, mintha téged meztelenül járatnának az utcán, akaratod ellenére.
Egregor 2010.07.14 17:27:23
@Iridium: 500 éve a cigányokat engedték be Európába, 50 éve az arabokat. Össze kéne terelni a két nációt, és kipaterolni őket az Urálon túlra.
Egregor 2010.07.14 17:28:54
@Ratius: Valójában a fene nagy liberalizmus az, amivel Európa kinyírta a saját kulturális-társadalmi-gazdasági immunrendszerét. Be kell vezetni, mint Ausztráliában, a pontrendszert, és csak az vándorolhasson be, aki hasznos jómunkásember lesz, nem segílykén élő bűnöző.
Több északkelet-magyarországi településről kaptak a TASZ munkatársai olyan információkat, hogy a romák lakta településrészekre nem, vagy későn érkezett segítség az árvízkárok enyhítésére. Ez történt Sátán is.A VIDEÓÉRT kattintson a tovább gombra!    …..
Egregor 2010.07.09 15:16:10
@elég.volt: Az utcán, pályaudvarokon, tanyákon, kisvárosokban, Budapest belső és külső kerületeiben nap mint nap megkapjuk az üzeneteiket.

Nekik mi büdös parasztok, gádzsók vagyunk.

Pozitív diszkriminációt a nem bűnöző etnikumok érdemelnek csak!
Egregor 2010.07.09 15:18:23
@borso: igen, így. Élősködésből van mit tanulni tőlük. Csak az a kérdés, kik tenyésztetik a cigányokat Európában?

Kalkutta nincs a közelben, de minden európai polgár szívesen adna a közösbe, hogy az összes nem integrálódott kokerót deportáljuk Indiába.
UPDATE: Itt a nagy felindulásban alapvetően keveredett össze a szezon a fazonnal, minthogy a népszerű DJ-razziákat a MAHASZ intézi, továbbá a matricákat is a ők adják az üres adathordozókra. Az Artisjus ettől függetlenül az őket érintő kérdésekben hamarosan önálló posztban…..
Egregor 2010.07.07 16:26:28
@Mike36: Vazz ne adj nekik ötleteket, mert megcsinálják!

Várom már a napot, amikor minden írószeres füzeten és ceruzán/tollon jogdíjmatrica lesz (mert azokkal illegális másolatokat lehet készíteni!), és az iskolásoknak fizetniük kell, ha lemásolnak egy-egy példát a matektankönyvből...
Subba Subba szív iWiW: Kánikula! 2010.07.02 10:30:00
F. Zoltán, a 22 éves mohácsi vadász, aki az iWiW-en büszkélkedett az általa lelőtt kutyákkal, sajnos már törölte magát, akit érdekelnek a részletek, annak itt a cikk.CicmicPilf, aki úgy tűnik kivételesen heteró!EZ MI?BeolvasásÁkos nem képes megjegyezni a jelszavátEzt…..
Egregor 2010.07.02 22:53:38
@curious george: ölés: élet elvétele. gyilkosság: ártatlan élet elvétele. Emberölés az, mondjuk, amikor baleset történik: valaki elüt egy embert a kocsijával. Vétlen emberölés. Amikor önvédelemből egy rendőr megöl valakit, az is emberölés, mégsem gyilkosság.

Amikor valaki szándékosan veszi el más életét, úgy, hogy erre nincs feljogosítva, az gyilkosság.

A jogszabályok meg mellékesek: nem is olyan régen egyes államok jogot formáltak arra, hogy saját állampolgáraikat tömegesen pusztítsák el. Milliókat hurcoltak táborokba a németek és az oroszok is, mindkét birodalom jogszabályokra hivatkozva, fenntartva a törvényesség látszatát.

Ezért az a fontos, mit jelentenek a szavak.

Az abortusz lehet törvényes, de sosem lehet jogos, kivéve, ha az anya életének védelme a cél, vagy ha a magzat olyan súlyosan károsodott, hogy életképtelen (pl. nem fejlődik ki az agya).
Egregor 2010.07.04 01:16:11
@halihope: ebben nem lesz vita közöttünk :) még hozzátenném: tartsák el a purgyéikat, de ne mások vagyonát szétlopva!
Egregor 2010.07.04 01:23:32
@curious george: a gyilkosság jelenti a szándékos és jogtalan emberölést. Ne a jogi nyelvet nézd! Az külön műfaj.

A bibliai Ne ölj! parancs is eredetileg Ne gyilkolj! volt. Ezért nincs ellentmondás a tízparancsolat és utána a mózesi törvények között, amelyek közül több is ölésre jogosít fel.

Gyilkol: ártatlant öl.
Öl: életet vesz el.

A jelenlegi PTK és BTK egy ideiglenes, sztálinista eredetű, toldott-foldott alkotmányra támaszkodik. Még az államformáról sem volt szavazás, úgy lettünk köztársaság, hogy eldöntötték, az lesz.

A totalitárius diktatúrák is rendszerint demokráciának hazudták, hazudják magukat (Német Demokratikus Köztársaság, Koreai Népi Demokratikus Köztársaság).

Végül pedig, a jogszabályok változnak. Majd eljön az az idő, amikor a jelenlegi törvények többségét pont olyan elavultnak fogják tekinteni, mint Hammurapi törvényeit.
Nicolas Chartier, A bombák földjén egyik producere egyszer már sikeresen magára irányította a reflektorfényt azzal, hogy az Oscar ceremónia előtt e-maileket küldözgetett az Akadémia tagjainak, hogy Kathryn Bigelow filmjére adják le voksukat és ne az Avatarra. A szabályok tiltják az…..
Egregor 2010.05.19 15:09:17
@Jaffar: Fogd már fel te nagyon sötét gyökér ott a trágyadomb mélyén, te, meg hasonszőrű cimboráid, akik erre a blogra is ideböfögitek a hülyeségeiteket, hogy:

1. a letöltés legális idehaza, tehát nem jogellenes letölteni és megnézni egy filmet, nem törvénytelen

2. ha másolás történik, akkor az nem lopás, mert az eredeti a jogos tulajdonosnál marad.

3. szellemi termékek esetében sem minősül lopásnak a másolás, mert nem állítja senki sem, hogy az az ő alkotása (plágium, ugyebár), sőt, egyértelművé teszi, honnan is ered.

4. Bárki mondhat véleményt egy legálisan megszerzett és megtekintett műről. Bárki. Az is, akinek nem tetszik a pofája te fasiszta gyökér, mert ez a demokrácia lényege. Akkor is el kell fogadd a másik véleményét, ha az ellentétes a tiéddel.

5. Amíg nem az alkotók kaszálnak, hanem olyanok, akiknek a közvetítésen kívül semmi munkájuk nincs benne, és pofátlanul magas árakat szabnak, addig szüljenek sünt! Egy ótvar retek filmért nem fizetek egy fillért sem (miközben több, mint 200 bolti filmdvd-m van, és azt szoktam legtöbbször letölteni, ami beszerezhetetlen évek óta, vagy Európában nem is fogják forgalmazni).

6. Ha Hollywood ennyire sír, akkor mutassa meg, ők hogy kezdték! Elloptak mindent (és az tényleges lopás volt) a keleti parti filmesektől, egy rakás jogbitorló tolvaj alapította az egész szennyhalmot. Ne sírjanak, kushadjanak!

7. Az idők változnak, akkor sem érdekelte a hanglemezgyárosokat, hogy tönkremennek az automata zongorákhoz hengereket gyártók, amikor megjelentek a piacon, a rádiósokat sem érdekelte a gramofon halála (ami nem következett be, csak átment lemezjátszóba), a mozi sem halt bele a tv-be, hát a mozi nem fog belehalni a torrentbe sem.

8. A videóval felvett adás is illegális másolás terméke. Volt sírás-rívás a kalózvideók miatt? Volt. Elhallgattak? Igen. Miért? Mert nem tudták megfékezni a terjedését, és belátták, hogy az ő érdekük is.
Ellenőrző Irígyek a tanárokra? 2010.05.18 08:00:00
A tegnapi posztunkhoz érkezett kommentek közül választottunk egyet, ami -a mi véleményünket is képviselve- végigveszi az "érveket" és szisztematikusan végiggondolva azokat, válaszol is rájuk. Üdv Mindenkinek! Végig olvastam a kommenteket és sírni támadt kedvem a sok…..
Egregor 2010.05.18 16:03:26
@babraba: Remek ötlet! Mintha nemrég hurcoltak volna meg pár önkormányzatot, ahol ilyesmit alkalmaztak. Iskolabusz-rendszerhez nagyon sok mindennek kell teljesülnie, kapásból az, hogy legyen pénz üzemanyagra, buszra, sofőrre. A szülőktől nem várható el, főként falusi, tanyasi emberektől, hogy összedobják.

Akkor meg honnan lesz? A mínuszos, csődközeli önkorm-októl? Vicc.
Egregor 2010.05.18 16:25:30
@killermoney: majd ha műszakvezető leszel, akkor tudod rugdosni őket, de saját tapasztalatom az, hogy a legtöbb műszakvezető is b*szik mindenre, kivéve, ahol az ő nyakukba független ellenőr liheg.

Igen, vannak, akik elszórják a pénzüket mindenre, de nem is róluk van szó, meg a plazmatévét hitelre vevő idiótákról, hanem azokról, akik tisztességes munkával is a megélhetési határ alatt keresnek és hoppon maradnak.

Az nem válasz, hogy a munkaerőpiacon ennyit érnek. Az a válasz, hogy rossz a rendszer. Mert tisztességes munkáért tisztességes bér kell hogy járjon.
Egregor 2010.05.18 16:26:22
@ktotti: régen tudja minden gondolkodó ember, mire volna szükség, ez azonban még mindig nem válasz a kérdésemre.
Egyre viccesebb ez a két forduló közötti, amúgy lagymatag kampány. Szépen, csöndben totálisan összekavarodtak az elmúlt 10-15 évben megszokott viszonyok. Az addig oké, hogy ez a két hét a visszalépésekről kell, hogy szóljon, de ez a mostani pár nap eléggé felborítja a…..
Egregor 2010.04.19 19:37:10
@Fedor: Nem, kedves elvtárs, aki nem kér a Jobbikból, de nem nácizza, antiszemitázza, fasisztázza, rasszistázza (mivel ezek mind rágalmak), azzal nincs semmi gond önmagában - egy demokráciában szükség van baloldalra (ami idehaza évtizedek óta nincs) és jobboldalra (ami megint olyan, amilyen) is.

Aki Róth elvtárs retorikájával él, arról nem nehéz azt feltételezni, hogy Róth elvtárssal ért egyet.

Vele pedig csak az igazi snájdig tőről metszett kommunista szaremberek érthetnek egyet.
Egregor 2010.04.19 23:39:40
@Bokortalan Lajtalan: Rágalom rágalom hátán. Csúsztatsz, amikor egy-egy embert azonosítasz egy teljes párttal. Zuschlag alapján az MSZP is antiszemita és náci. Érted, ugye?

Az, hogy melyik párt hol szerez támogatókat, megint érdekes kérdés. Demokrataként nem képviselhet "antidemokratikus" elemeket, akik egyébként többnyire semmi mást nem tesznek, mint élnek alkotmányos jogaikkal (szabad gondolat és véleménynyilvánítás, lelkiismereti és világnézeti szabadság, stb.), legfeljebb nagyon antidemokratikusan mást mernek gondolni és mondani, mint ami politikailag korrekt, filoszemita és europeer.

Valójában éppen az a demokrácia és a szólásszabadság lényege, hogy nem rekesztünk ki olyanokat, akik más véleményen vannak, de betartják a törvényeket.

A cigánybűnözők mind bűnözők, az ő kirekesztésük tehát nem antidemokratikus.

Az antiszemitizmus megint olyasmi, amit a Jobbik éppen, hogy elkerül. Az, hogy vannak antiszemiták a jobbikosok között, nem jelent semmit. Antiszemiták mindenütt vannak.

A szólásszabadság lényege az, hogy lehetsz antiszemita is véleménynyilvánításodban, gondolkodásodban. A szólásszabadság ott ér véget, amikor gyűlöletet keltesz és uszítasz.

Szomorú, de a szólásszabadság nem azt jelenti, hogy mindenki azt mond, amit csak szabad. Az a kommunizmus sajátossága volt.

És hát ezért vagytok TI elvtársak.
Antidemokratikusak vagytok, elnyomók, kirekesztők, ti akarjátok megmondani, ki mit mondhat, gondolhat.
Egregor 2010.04.19 23:49:46
@Fedor: Hol itt a probléma? A Fidesz tele volt/van exKISZ-es és exMSZMP-s káderekkel, továbbá Orbán külföldi báb, már azóta, hogy Soros pénzén tanult kint Fodor haverjával együtt Angliában.

Nincs olyan épeszű állampolgár, aki ismerve Orbán és a Fidesz pályáját, elhinné, hogy nem rángatja idegen gazda zsinóron az egész bagázst.

Az, hogy kevés épeszű állampolgár van, az elmúlt húsz év bizonyítja, és már Ady idejében sem volt ez másként. Bamba, birka nép ez, ostoba csürhe, amelyik bégetve tűri, hogy vágóhídra hajtsák.
Kivételek mindig akadnak.

Aki felébredt, a Jobbikra szavazott, mert a Jobbik az egyetlen, utolsó szalmaszál.

Most Orbán lehetőséget kapott és fog kapni, hogy bizonyítsa: nem idegen hatalmak csahos kutyája, hanem valódi magyar hazafi:
- megoldja a cigánykérdést
- biztosítja a gazdasági felemelkedést
- visszaszerzi magyar kézbe a stratégiai ágazatokat
- megvédi a földet és a vízkészletet
- talpraállítja az agráriumot, az alapélelmiszereket ismét magyarok termelik magyar alapanyagból magyar gyárakban (kell magyarázni, miért elemi szükséglet az alapélelmiszerek hazai megtermelése?)
- a multikkal szemben a kkv-t segíti
- a k+f-et itthon tartja, és biztosítja, hogy a szellemi elit itthon akarjon maradni

Ha ezeket nem teszi meg, vagy az ellenkezőjét teszi, akkor biztos lehetsz benne, hogy a Jobbik 14-ben első erő lesz.
de Sade márki Isten tenyerén, I. 2010.04.17 21:24:00
1242   Alig merünk kimászni az erdőből. Barlangban laktunk hónapokig a hegytetőn, ahova nem tudtak feljönni, mellettem szült meg egy nő egy halott kölyköt, két feje volt, egyszerűen csak beledobták a tűzbe. A fák kérgéből sütött lepényt ettünk, hogy utána kihányjuk.…..
Konzervatórium Kétharmad 2010.04.13 18:20:00
Schlagwortokban a következőkre lehetne használni a kétharmadot: 1, adatvédelem: az adatvédelmi törvényt két okból kell megváltoztatni: egyrészt nem hatékony; adataink védelmét ígéri, de nem képes azt teljesíteni, másrészt hiányoznak belőle az elmúlt 18 évre reagáló…..
Egregor 2010.04.13 23:15:18
@-JzK-: Szlovákiában is az uzsorások lázadoztak, mert az ő megélhetésüket tették így tönkre :)
Egregor 2010.04.13 23:22:27
@Megfigyelo: remek, akkor most bizonyítékokat is hozz. Mert én is mondhatom, hogy a maszop is aktívan antiszemita, Zuschlag is ezzel kezdte a bukását.

Tehát ne rágalmazz, hanem bizonyíts.
Egregor 2010.04.13 23:23:38
@Megfigyelo: Lószart, mama! Az irredentizmus jelen van mindenütt, ahol a határmódosítások a nagypolitika érdekeit szolgálták, és elvették népektől, vagy népek egy részétől a valódi önrendelkezés jogát.
-Nagyfaterom borzasztóan kemény ember volt. Igazi szikár, szíjas, büszke parasztembert képzelj el. Ott a vasárnapi ebéd alatt egy pisszenés nem sok, annyit sem lehetett hallani. Úgy lapátoltak anyámék, mint a kisangyalok - meg se mertek nyikkanni. Szegény nagyanyám... ha nem volt…..
Egregor 2010.04.13 12:23:41
@Styxx: Napvilágra került. In memoriam hétmillió magzat.
Egregor 2010.04.13 12:29:40
@lúzer_: Azért ne keverjük már egybe az egész népet, nem volt az homogén soha. Jászok, kunok, palócok, horvátok, rácok, egykori törökök, svábok, románok, szlovákok, stb. stb. tucatnyi nemzetiség sok száz etnocsoportjáról van szó, ezt nem lehet egy kalap alá véve általánosítani.

Volt, ahol az asszonyverés olyan hétköznapi esemény volt, mint a napfelkelte, és ezt a nők is elfogadták életük részeként, máshol meg az előzékenység volt elfogadott hozzáállás. Volt, ahol a barmot megkúrni szégyen volt, máshol meg a pásztori lét természetes része.
Egregor 2010.04.13 12:32:57
@pcr: azért tehettél ilyen kijelentéseket, mert óvodában voltál, és nem az állatokat etetted, meg libát tereltél, azért mondhattál ilyeneket mert legfeljebb megmosolyogtak, hogy "milyen bájos, öntudatos kislány" és nem vertek a sárga földig, azért lehettél "bimbózó feminista" mert engedték és a társadalom alakítói erősen támogatták, szemben a régi korok falujával, ahol az asszonynak hallgass volt a neve otthon.

Az, hogy valójában mekkora beleszólása volt a nőknek régen is a dolgok menetébe, más kérdés. De ettől még csak a modern kornak köszönheted, hogy ilyesmit megtehettél nyíltan.
Azt már tudjuk, hogy összesen 57 egyéni választókerületben folytatódik a küzdelem, ebből 21 Budapesten található. A fővárosi nyitott körzetek nagyon más képet mutatnak, mint a vidékiek, itt ugyanis az LMP meglepően erős pozíciókkal rendelkezik, akár azt is mondhatnánk, hogy…..
Egregor 2010.04.13 11:54:59
@MoxNox: Az LMP az szdsz utódpártja, egyfajta lefölözés utáni állapotban. Az elhasználódott arcokat kihajították. Az LMP a programja alapján folytatni kívánja az szdsz által eredetileg hirdetett terveket, aminek az a végeredménye, amit írtam.

A cigányságot kizárólag erővel lehet rávenni arra, hogy integrálódjon, és amelyik része ezek után sem hajlandó becsületes, szaporodásában erősen önkorlátozó útra lépni, azt betonfallal kell leválasztani, mint a szlovákok teszik, nagyon helyesen, vagy kitakarítani az országból, ahogy a kanadaiak csinálják, vagy táborokba gyűjteni, mint az olaszok teszik.
Egregor 2010.04.13 11:55:33
@masni55: egykutya :)
Egregor 2010.04.13 11:57:56
@[nev]: egyáltalán nem veszett el a 2/3, még mindig sokkal esélyesebb, mint korábban. Az viszont biztos, hogy mindenképpen a Fidesz kormányoz majd. Ha csak néhány szavazat is kell majd a 2/3-hoz, bármikor meg tudja szerezni.
Piroslap Lehet más az adatbázis? 2010.04.09 18:03:00
Kubatov Gábot többszörösen törvénysértő adatbázisgyűjtéséről ma döntött az Országos Választási Bizottság (OVB). A hangfelvétel egyértelmű: "Meg tudom mondani most a városban, hogy kik azok a komcsik, akik egyébként elmennek szavazni és nem a Pávát vagy a Fideszt…..
Egregor 2010.04.10 15:17:13
@szocdemman: a hozzátok hasonló pirosbögrés pártcsinovnyikoknak leáldozik. Nem lesz több pénz és támogatás a Pártkasszából, mert elvtársaitoknak is alig fog jutni a koncból. :)
Egregor 2010.04.10 18:32:09
@szocdemman: sipákolj csak bérblogger, leáldozik nektek hamarosan. Holnap az arcotokra fagy majd a vigyor, bögregyűjtő elvtársak. :)
Egregor 2010.04.10 22:40:48
@szocdemman: belőletek indultam ki. Áruld már el, mert nagyon kíváncsi vagyok, mi visz rá titeket arra, hogy bár tudjátok, hogy hazudtok és mindenki más is tudja, hogy hazudtok, mégis hazudtok egyvégtében, folyamatosan, megállás nélkül? Ez valami kádárista beidegződés, vagy ballibsi sajátosság? Hazudni mind a vérpadig? Hazudj mindhalálig?
Erre a kérdésre nem lehet most olyan világost választ adni, mint 2006-ban. Amikor is a nép piedesztálra emelte ismét a kormányon újrázó szocialistákat. Persze elmondhatnám azt, hogy sikeresen kezeltek egy nem könnyű kihívást, a világgazdaság összeroppantó hatását. Azzal is…..
Egregor 2010.04.08 14:40:10
@Novák Előd: :D :D :D :D ROTFL LOL MEGALOL és sorolhatnám. Orbán egy Soros-pénzen kiképzett báb, annyira sem hiteles, mint a Máunikasó.
Egregor 2010.04.08 14:41:31
@Novák Előd: A Fidesz minden igazán nagy balhéban együtt bűnözött a maszoppal. Hiteltelen tolvaj bagázs az egész.
Egregor 2010.04.08 14:41:59
@periplaneta plumbum: Még az is lehet :D
Sárdobáló Kire ne szavazzunk? 2010.04.08 11:00:00
Leírom, mert leírhatom, hogy az LMP-re fogok szavazni. De nem ez a lényeges kérdés, őszintén szólva nem is érdekel, hogy ki melyik pártra szavaz. Az érdekel, hogy melyikre nem szavaz - legyen ez az MSZP és a Jobbik! Ugyanis ez az a két párt, amely egy józan magyar embernek…..
Egregor 2010.04.08 14:35:32
@aum: csúsztatsz, vagy hülye vagy? Ez egy feltételes mondat volt Nekend részéről, tehát az egész egyenleted szart sem ér.
Egregor 2010.04.08 14:37:13
@aum: Ugyanis Nekendnek igaza van. HA a Jobbik csak feleannyit lopna, mint az eddigiek, akkor százmilliárdokkal több jutna értelmes célokra.
Egregor 2010.04.08 14:38:12
@Kono: Ti is csak egy báb vagytok, ne erőlködj. Tomcatra is elég sokan emlékeznek.
w Ante portas 2010.04.07 07:30:00
  Minden egész eltörött I. Négy-, esetleg háromrészes cikksorozattal, tarkabarka gondolatcsokorral jelentkezik a blog a választások célegyenesében. Bár később egyes elemzők koherens stretégiaként próbálják interpretálni, szerző valójában csapongó, bizonytalan gondolatait…..