Adatok
Hugo Stiglitz
0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2011-ben Rubens Barrichello biztosan a Williamsnél folytatja, Nico Hülkenberg, a Brazil GP rajtelsője biztosan nem, közölte hétfőn az istálló.
A fiatal német az utóbbi öt év legjobb időmérő-eredményét hozta a csapatnak Interlagosban, de a venezuelai GP2-bajnok Pastor Maldonado…..
Hugo Stiglitz
2010.11.15 17:03:28
Az utóbbi időkben Frank Williams elég nagy köcsög volt, de azért kár nézni hogy egy ilyen legendás csapat hogy sorvad el szép lassan...
A legbizarrabb befejezése lenne a világbajnokságnak, ha esetleg biztonsági autó vagy sárga zászló alatt érne véget az idényzáró futam. Tegyük fel, hogy Abu-Dzabiban Vettel-Webber-sorrendben vezetne a két Red Bull, míg Alonso harmadikként haladna. Ha így futnának be, a spanyol…..
Péntek éjjel elérte a rossz idő Interlagost, a szombati harmadik szabadedzés vízes pályán zajlott. Az autosport.com azt írja, egész napra csapadékot jósolnak, délután, a magyar idő szerint öt órakor induló időmérő közben is eső várható. Nem lesz akkora, mint néhány hete…..
Hugo Stiglitz
2010.11.09 01:31:36
Forma-1-es autót próbált ki a hétvégén Vlagyimir Putyin, Oroszország miniszterelnöke. Szentpétervár mellett száguldott a Lada szponzorálta Renault néhány éves modelljével, a hírek szerint 240 kilométer/órás sebességet is elért. "Elsőre nem is rossz - mondta Putyin,…..
Váltót cserélt a McLaren az angol gépében, ami ötrajthelyes büntetést jelent a pilótának a startnál. A szombati esős szabadedzésen abnormális olajnyomást észleltek a sebességváltónál, úgy gondolták, kijavították, de az - elhalasztott - időmérőre készülve beindították…..
Alonso bajnokesélyes, Massa már nem, Montezemolo elnök második helyeket vár tőle idén, ezért a Bild megkérdezte, nem fél-e, hogy ott ragad?
"Biztosan nem leszek a Ferrari új Rubens Barrichellója. Ha ez megtörténne, inkább befejezem a versenyzést, nem fogok a második helyért…..
Hugo Stiglitz
2010.10.07 00:51:15
A Mercedes-főnök múltja miatt tartja meg a németet, biztos benne, hogy jövőre teljesíteni fog. "Hogy őszinte legyek, nem, de mivel ismerjük Michaelt, tudjuk, még sokat várhatunk tőle - válaszolta Ross Brawn a formula1.com kérdésére, miszerint megtartaná-e csapatánál…..
Hugo Stiglitz
2010.09.29 18:05:11
Hugo Stiglitz
2010.09.29 18:09:07
@Bubumaster: Akarsz fogadni? :)
Nick Heidfelddel ütközött a bajnok Szingapúrban, vagy ütötte ki, ahogy nézzük. A 37. körben a mercedeses belülre ment, de nem volt elég közel, a sauberes bezárta a kaput, összeakadtak, Heidfeld gépe még két kerékre is emelkedett, majd a gumifalba csúszott. Schumacher…..
Hugo Stiglitz
2010.09.28 19:34:34
@TheElf: Húha
1. 300nál a betonfalhoz passzírozni valakit nem ugyanaz, mint egy ilyen kanyarban ráhúzni valakire.
2. Sutil és Kubica dettó ugyanilyen helyzetben nem értek össze, mivel
a, Kubica szélesebben fordult
b, Sutil SOKKAL ésszerűbb, elővigyázatosabb volt mint Webber
3. Webber kerekén 5 mm hiányzott, hogy az abroncs leessen a felniről. Ha ez megvan, minimum kerékcsere, rossz esetben kiesés
www.autosport.com/news/report.php/id/87023
4. 2 héttel ezelőtt Monza, Massa v Hamilton. Asszem megegyezhetünk hogy az Hami hibája volt, belső íven akart elmenni Massa mellett, aki behúzta az autót rendesen.
Itt ugyanez volt fordítva. Webber próbált tartani egy olyan ívet, ahol esélye se volt normálisan elfordulni. Ugyanaz az eset.
Emiatt mondom azt h inkább 55-45re Webbo hibája volt ez a dolog. Rá már csak azért sem szerencsés a dolog, mert ha bajnok akar lenni, nem ütközhet bele mindenkibe aki megpróbálja előzni.
Vagy felhagy ezzel vagy Alonso elsétál a vb-címmel.
1. 300nál a betonfalhoz passzírozni valakit nem ugyanaz, mint egy ilyen kanyarban ráhúzni valakire.
2. Sutil és Kubica dettó ugyanilyen helyzetben nem értek össze, mivel
a, Kubica szélesebben fordult
b, Sutil SOKKAL ésszerűbb, elővigyázatosabb volt mint Webber
3. Webber kerekén 5 mm hiányzott, hogy az abroncs leessen a felniről. Ha ez megvan, minimum kerékcsere, rossz esetben kiesés
www.autosport.com/news/report.php/id/87023
4. 2 héttel ezelőtt Monza, Massa v Hamilton. Asszem megegyezhetünk hogy az Hami hibája volt, belső íven akart elmenni Massa mellett, aki behúzta az autót rendesen.
Itt ugyanez volt fordítva. Webber próbált tartani egy olyan ívet, ahol esélye se volt normálisan elfordulni. Ugyanaz az eset.
Emiatt mondom azt h inkább 55-45re Webbo hibája volt ez a dolog. Rá már csak azért sem szerencsés a dolog, mert ha bajnok akar lenni, nem ütközhet bele mindenkibe aki megpróbálja előzni.
Vagy felhagy ezzel vagy Alonso elsétál a vb-címmel.
Régóta megy a rinyálás, hogy ne csak Like-olni, hanem dislike-olni is lehessen, akinek ez volt a legfőbb vágya, most megteheti ennek az okos alkalmazásnak a segítségével...
Hugo Stiglitz
2010.09.27 20:33:23
@Vasárnapi húsleves: Ott a pont.
Kijött az első trailer a dokumentumfilmből, amit Japánban mutatnak be október 8-án. Az 1994-ben, Imolában meghalt szupersztár idén lenne 50 éves, ezért készítették róla a filmet archív anyagokból és családi videókból. Az első kockák alapján nem kicsit koncentrál a…..
A hétvégi Belga GP előtt Spában írt Rubens Barrichellónak a hungaroringi leszorítás miatt a német. "Úgy gondoltam, tisztáznom kell az esetet, mert úgy érezhette, hogy a falra akartam szorítani, pedig nem ez volt a célom. Szorosan, de anélkül akartam versenyezni, hogy…..
Hugo Stiglitz
2010.08.26 23:22:23
@nósumifan: Csak a korrektség kedvéért megjegyzem hogy a régi nagy öregek is csináltak ilyeneket, sőt még ilyenebbeket is.
Senna v Prost '90 Suzuka első kanyar a leghíresebb :)
Senna v Prost '90 Suzuka első kanyar a leghíresebb :)
A finn először mondta ki konkrétan, hogy nem célja újra a Forma-1-ben indulni. "Sosem lehet tudni, de nem valószínű, hogy valaha is visszatérek az F1-be. Éveken át csináltam, voltak nagy pillanataim, világbajnok lettem, elértem, amit akartam, de változnak az idők. Most ralizom,…..
Most igazán aktuális feleleveníteni a 2002-es Ferrari-csapatsorrendbalhét. Ausztriába, a szezon 6. futamára Michael Schumacher négy győzelemmel és egy harmadik hellyel, csapattársa, Rubens Barrichello összesen egy második hellyel érkezett, de ezen a versenyen végig vezetett a német…..
Az autosport.com-tól Jonathan Noble és valószínűleg jó néhány brit lap legjobbja a Red Bull-főnök Chris Hornert faggatta arról, miért adta Mark Webber vezetőszárnyát Sebastian Vettelnek. A menedzser az időmérő előtt döntött így, mert a német gépéről leesett, és…..
"A kocsi Kína óta nem változott, leszámítva az F-csatornát, ami viszont nem hozta, amit vártunk tőle, csak elterelte a mérnökeink figyelmét" - nyilatkozta a spanyol a Marcának. "Bahreint leszámítva csak védekeztünk, sosem támadtunk. Remélem, Valenciában sokat javul…..
Hugo Stiglitz
2010.06.08 17:40:15
@Figyejjémmá: Egyetértek :)
Mellesleg felesleges még a Ferrait temetni egy rossz verseny miatt, az év 2/3-a visszavan (meg ne feledjük, hogy Alonso még így is nagyon jól áll a pontversenyben)
Viszont a meki fejlesztési tempóját elnézve fel kell kötni a gatyát :D
Persze Joógyökér cikkei nem azért születnek, hogy objektív rálátást kapjunk a F1-re :D
Mellesleg felesleges még a Ferrait temetni egy rossz verseny miatt, az év 2/3-a visszavan (meg ne feledjük, hogy Alonso még így is nagyon jól áll a pontversenyben)
Viszont a meki fejlesztési tempóját elnézve fel kell kötni a gatyát :D
Persze Joógyökér cikkei nem azért születnek, hogy objektív rálátást kapjunk a F1-re :D
Tizennyolc pozíciót javított a futamon a spanyol, a 24., utolsó helyről lett hatodik. Természetesen ennél jóval kevesebbet előzött közvetlenül, de több helyet korábban senki nem jött föl. Holtversenyben első Andrea de Adamich-kal, aki 1973-ban 25.-ről hetedik és Guy…..
A gazzetta.it kiszámolta, hogy állna az idei világbajnokság, ha télen a FIA a 10 – 8 – 6 – 5 - 4 – 3 – 2 – 1-es rendszerről nem állította volna át a sorozatot a 25 – 18 – 15 – 12 – 10 – 8 – 6 – 4 – 2…..
Hugo Stiglitz
2010.05.11 19:35:28
Jövőre már tilos lesz használni a Forma-1-ben a McLarenéhez hasonló szárnyleszorítós rendszert, döntött vasárnap a FOTA. A csapatszervezet szavazással határozott a betiltásról, a McLaren nem tudta meggyőzni a többieket az eszköz hasznáról, leszavazták - értesült az…..
135 ezer eurós Maserati GranCabriót ajándékozott a Ferrari a spanyolnak, mert megnyerte a bahreini nyitófutamot.Az olaszok győzelmi prémiumként adták a 440 lőerős, 4,7 literes, V8-as gépet, ami a testvérgyár egyik legújabb és talán legszebb modellje. A Maserati-honlap szerint…..
Hugo Stiglitz
2010.03.23 19:27:57
Elfogult leszek, meg is mondom, miért. Alapvetően nagyon tisztel(t)em Max Mosley-t azért, mert a hetvenes évektől kezdve Ecclestone és Sir Jackie társaságában tényleg sokat tett a sport biztonságáért. Amit azonban utolsó éveiben tett a Forma 1-gyel, lényegében megbocsáthatatlan a…..
Hugo Stiglitz
2010.03.02 23:02:17
A Forma-1-főnök elárult egyet radikális tervei közül, amit eddig nem sikerült keresztülvinnie.”Nagyon könnyű lenne minden pályán olyan helyet kialakítani, ahol időt lehetne spórolni, és előzni, mondjuk úgy, levágni. A pilóták futamonként ötször tehetnék ezt meg, így…..
650 fős kölni F1-központját 150 fősre csökkenti a cég, mivel már nem indul a Forma-1-ben.Ötszáz ember munkájára nem lesz szükség a továbbiakban, ők végkielégítést és maximum egyéves bérüket kapják. A megmaradtak utcai autók tuningolásával és más kategóriájú…..
Nem tagadja visszatérését a hétszeres világbajnok, így tovább él a Mercedes esélye.A jövőre ismét saját csapattal induló német cég akarja visszahozni a Forma-1-be a szupersztárt, aki Felipe Massa hétvégi gokartversenyén először nyilatkozott terveiről. ”Ki tudja?…..
Hugo Stiglitz
2009.11.30 16:42:50
Hugo Stiglitz
2009.11.30 16:43:36
Michael Schumacher tényleg otthagyhatja a pirosat az ezüstért, vagy megkapja Nick Heidfeld, esetleg Kimi Raikkönen? – tette fel a kérdést Niki Laudának a formula1.com.”Rosberg az egyetlen pilótájuk, jó, de a jók is jobbak lesznek, ha valaki napi 24 órában nyomás alatt…..
Nyolcszoros pénzt fizet a német 2010-es vb-győzelmére a legnagyobb angol fogadóiroda, a William Hill.Bár nincs szerződése, Kubica, Rosberg, Webber, Barrichello és egy sor másik pilóta előtt van, alig marad el a 7/1-gyel fizető Felipe Massa mögött, a hatodik legesélyesebb. A…..
Hugo Stiglitz
2009.11.23 12:59:44
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz