Adatok
BiaStrom
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Normafa fejlesztésével kapcsolatos törvényjavaslat beterjesztése több helyen is megjelent a médiában. A fejlesztésről néhányan orbitális baromságokat, vagy csak egyszerű hazugságokat, csúsztatásokat írtak, mint például egy 800 négyzetméteres templomról, amit majd…..
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A szezon ugyan éppen csak lezárult, érdemes talán pár gondolatot ejtenünk a magyar alpesi síelők idei évéről – idén ugyan egyre többet hallottunk róluk, de kérdés, hogy ez a kép mennyire teljes és mennyire valós. Miklós Edit Világkupa-pontot szerzett, Farkas Norbert révén…..
BiaStrom
2012.04.20 17:42:27
A Homár valóban nem számolta át tételesen, ezért írhattuk múltkor, hogy 15x drágább az azonos márka alatt futó magyar sms, mint az osztrák. Pedig valójában csak 11,1 a szorzó az smsnél, telefonálásnál pedug csupán 5,5. Zoltán mindenesetre megkapta a Fogyasztóvédelmi…..
BiaStrom
2012.04.20 09:19:00
2007-ben vettem, 160 ezer kilométerrel. Akkoriban volt egy elméletem, mely szerint az én ízlésem hatévente változik, erre pedig az adott alapot, hogy bármennyire tökéletes autó volt is a Mazda MX5-ösöm, hat év alatt menthetetlenül ráuntam. A 4Runnert tehát hat évre terveztem, most…..
BiaStrom
2011.09.28 15:21:41
BiaStrom
2011.09.28 15:22:53
Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták! Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt. Mai…..
BiaStrom
2011.09.02 14:38:22
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
BiaStrom
2011.09.01 13:14:33
BiaStrom
2011.09.01 17:57:10
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
BiaStrom
2011.06.15 19:55:46
@alex58:
Minden (USA)államban más a szabályozás. Van ahol pár évente kell vizsgáztatni, van ahol "örök műszaki" létezik, pl Florida. Ha, cég nevén van a kocsi, létezik meghatalmazás, (lefordítva, )van biztosítása és ráadásul valahol az Eu-ban befizették rá a 10%-os vámot(letétként), ami számla alapján kell, akkor tökéletesen legálisan használhatják az Eu-ban....
Minden (USA)államban más a szabályozás. Van ahol pár évente kell vizsgáztatni, van ahol "örök műszaki" létezik, pl Florida. Ha, cég nevén van a kocsi, létezik meghatalmazás, (lefordítva, )van biztosítása és ráadásul valahol az Eu-ban befizették rá a 10%-os vámot(letétként), ami számla alapján kell, akkor tökéletesen legálisan használhatják az Eu-ban....
Szupernóvaként robbant annak idején, villanása elvakította konkurenseit, de hol tart ma a Renault egyterűje? És mi legyen a családosokkal?
Vélemények az azonos című írásunkról...
BiaStrom
2011.05.02 22:26:11
@phrascarica:
Kedvem szerint inkább motorral kanyargok, de hát muszáj közlekedni. KW rugó+állítható lengéscsillapító van a gép alatt. Egyébként az osztrák hegyivadász, Multivannal furikázó trénerektől van mit tanulni. Igaz, hogy végig hányja minden gyerek az utat, de 1 óra alatt letekernek 100km-t hegyi úton, egy 2000 m magas hágót beiktatva....Jó az új T5 4motion, twin-turbóval...
Kedvem szerint inkább motorral kanyargok, de hát muszáj közlekedni. KW rugó+állítható lengéscsillapító van a gép alatt. Egyébként az osztrák hegyivadász, Multivannal furikázó trénerektől van mit tanulni. Igaz, hogy végig hányja minden gyerek az utat, de 1 óra alatt letekernek 100km-t hegyi úton, egy 2000 m magas hágót beiktatva....Jó az új T5 4motion, twin-turbóval...
Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize. rendezvényen kaptam fel egy…..
Meglepő, de a 2010-től érvényes KRESZ-be értelmes változások is kerültek. Vélemények azonos című írásunkról...
BiaStrom
2009.12.09 09:10:57
@scheerti:
Sajnos nem sikerült. Az a gond, hogy nem az az érdek, hogy Budapesten átüljenek az emberek egy kis fogyasztású 125 cm3-es, városi motorra. Pedig Európa nyugati felén, a belvárosban szinte csak motorral érdemes közlekedni. Nálunk az az érdek, hogy jó sok benzin fogyjon, jó sok adó jöjjön be, inkább parkoljanak az emberek, sok pénzért. Az,hogy nyugaton 73'-óta A1-es kategóriát lehet B-s jogsival vezetni, az itt senkit nem érdekel. Pedig a városi közlekedéshez sokkal biztonságosabb egy 125 cm3.es motor. Nem a végsebessége miatt, hanem a gyorsulása miatt. Az autók is sokkal jobban gyorsulnak mint 20 éve. Ha, nem kötnék jogsihoz az A1-et sokkal többen ülnének át motorra, tavasztól-őszig, csökkentve azt a hatalmas autó áradatot, ami csak nőni fog.
Sajnos nem sikerült. Az a gond, hogy nem az az érdek, hogy Budapesten átüljenek az emberek egy kis fogyasztású 125 cm3-es, városi motorra. Pedig Európa nyugati felén, a belvárosban szinte csak motorral érdemes közlekedni. Nálunk az az érdek, hogy jó sok benzin fogyjon, jó sok adó jöjjön be, inkább parkoljanak az emberek, sok pénzért. Az,hogy nyugaton 73'-óta A1-es kategóriát lehet B-s jogsival vezetni, az itt senkit nem érdekel. Pedig a városi közlekedéshez sokkal biztonságosabb egy 125 cm3.es motor. Nem a végsebessége miatt, hanem a gyorsulása miatt. Az autók is sokkal jobban gyorsulnak mint 20 éve. Ha, nem kötnék jogsihoz az A1-et sokkal többen ülnének át motorra, tavasztól-őszig, csökkentve azt a hatalmas autó áradatot, ami csak nőni fog.
Kapcsolódó posztok: IVS - Terézváros; IVS - Erzsébetváros ; IVS - Újlipótváros Elég ritkán írtunk eddig budai témáról. Ég is az arcunk, dehát mégis csak pestiek vagyunk, igaz solaitid, ha nagyon kihajol az ablakán láthatja Budát. Alább a XII. kerület álmait mutatom ma be,…..
Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A beruházás megtérüléséről annyit, hogy ha minden magyar család aki jelenleg is kijár síelni Ausztriába, csak 4 hétvége költségét, itthon a Normafánál költi el, már megtérült a beruházás.