Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BiaStrom

0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Normafa fejlesztésével kapcsolatos törvényjavaslat beterjesztése több helyen is megjelent a médiában. A fejlesztésről néhányan orbitális baromságokat, vagy csak egyszerű hazugságokat, csúsztatásokat írtak, mint például egy 800 négyzetméteres templomról, amit majd…..
TComment Ön rosszul tudja 2012.09.25 05:47:44
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A szezon ugyan éppen csak lezárult, érdemes talán pár gondolatot ejtenünk a magyar alpesi síelők idei évéről – idén ugyan egyre többet hallottunk róluk, de kérdés, hogy ez a kép mennyire teljes és mennyire valós. Miklós Edit Világkupa-pontot szerzett, Farkas Norbert révén…..
BiaStrom 2012.04.20 17:42:27
A Homár valóban nem számolta át tételesen, ezért írhattuk múltkor, hogy 15x drágább az azonos márka alatt futó magyar sms, mint az osztrák. Pedig valójában csak 11,1 a szorzó az smsnél, telefonálásnál pedug csupán 5,5. Zoltán mindenesetre megkapta a Fogyasztóvédelmi…..
Belsőség Tehén: túl a 200 ezren 2011.09.28 13:40:00
2007-ben vettem, 160 ezer kilométerrel. Akkoriban volt egy elméletem, mely szerint az én ízlésem hatévente változik, erre pedig az adott alapot, hogy bármennyire tökéletes autó volt is a Mazda MX5-ösöm, hat év alatt menthetetlenül ráuntam. A 4Runnert tehát hat évre terveztem, most…..
Belsőség Nesze, Mondeó! 2011.09.02 07:00:00
Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták! Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt. Mai…..
BiaStrom 2011.09.02 14:38:22
@Gabenpetit:

Teljesen egyetértek!
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
BiaStrom 2011.06.15 19:55:46
@alex58:
Minden (USA)államban más a szabályozás. Van ahol pár évente kell vizsgáztatni, van ahol "örök műszaki" létezik, pl Florida. Ha, cég nevén van a kocsi, létezik meghatalmazás, (lefordítva, )van biztosítása és ráadásul valahol az Eu-ban befizették rá a 10%-os vámot(letétként), ami számla alapján kell, akkor tökéletesen legálisan használhatják az Eu-ban....
Belsőség Zavar a térben 2011.05.02 06:04:59
Szupernóvaként robbant annak idején, villanása elvakította konkurenseit, de hol tart ma a Renault egyterűje? És mi legyen a családosokkal? Vélemények az azonos című írásunkról...
Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize. rendezvényen kaptam fel egy…..
  Meglepő, de a 2010-től érvényes KRESZ-be értelmes változások is kerültek. Vélemények azonos című írásunkról...
BiaStrom 2009.12.09 09:10:57
@scheerti:

Sajnos nem sikerült. Az a gond, hogy nem az az érdek, hogy Budapesten átüljenek az emberek egy kis fogyasztású 125 cm3-es, városi motorra. Pedig Európa nyugati felén, a belvárosban szinte csak motorral érdemes közlekedni. Nálunk az az érdek, hogy jó sok benzin fogyjon, jó sok adó jöjjön be, inkább parkoljanak az emberek, sok pénzért. Az,hogy nyugaton 73'-óta A1-es kategóriát lehet B-s jogsival vezetni, az itt senkit nem érdekel. Pedig a városi közlekedéshez sokkal biztonságosabb egy 125 cm3.es motor. Nem a végsebessége miatt, hanem a gyorsulása miatt. Az autók is sokkal jobban gyorsulnak mint 20 éve. Ha, nem kötnék jogsihoz az A1-et sokkal többen ülnének át motorra, tavasztól-őszig, csökkentve azt a hatalmas autó áradatot, ami csak nőni fog.
Kapcsolódó posztok: IVS - Terézváros; IVS - Erzsébetváros ; IVS - Újlipótváros Elég ritkán írtunk eddig budai témáról. Ég is az arcunk, dehát mégis csak pestiek vagyunk, igaz solaitid, ha nagyon kihajol az ablakán láthatja Budát. Alább a XII. kerület álmait mutatom ma be,…..