Adatok
BiaStrom
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/va/vaczijanos/image/.external/.thumbs/f9cbd22f50a62da2c3776dc4567884dd_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Normafa fejlesztésével kapcsolatos törvényjavaslat beterjesztése több helyen is megjelent a médiában. A fejlesztésről néhányan orbitális baromságokat, vagy csak egyszerű hazugságokat, csúsztatásokat írtak, mint például egy 800 négyzetméteres templomról, amit majd…..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
![](https://m.blog.hu/si/siparadicsom/image/.external/.thumbs/9fd5fef2b28eb1eaa79e3b0e34d66682_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A szezon ugyan éppen csak lezárult, érdemes talán pár gondolatot ejtenünk a magyar alpesi síelők idei évéről – idén ugyan egyre többet hallottunk róluk, de kérdés, hogy ez a kép mennyire teljes és mennyire valós. Miklós Edit Világkupa-pontot szerzett, Farkas Norbert révén…..
BiaStrom
2012.04.20 17:42:27
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/.external/.thumbs/984aeaaba8368e022d7d7ff0d3b08c35_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Homár valóban nem számolta át tételesen, ezért írhattuk múltkor, hogy 15x drágább az azonos márka alatt futó magyar sms, mint az osztrák. Pedig valójában csak 11,1 a szorzó az smsnél, telefonálásnál pedug csupán 5,5. Zoltán mindenesetre megkapta a Fogyasztóvédelmi…..
BiaStrom
2012.04.20 09:19:00
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/98ef0e309190d578ea7bbcda15fb239d_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
2007-ben vettem, 160 ezer kilométerrel. Akkoriban volt egy elméletem, mely szerint az én ízlésem hatévente változik, erre pedig az adott alapot, hogy bármennyire tökéletes autó volt is a Mazda MX5-ösöm, hat év alatt menthetetlenül ráuntam. A 4Runnert tehát hat évre terveztem, most…..
BiaStrom
2011.09.28 15:21:41
BiaStrom
2011.09.28 15:22:53
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/ec6c51927ddd3d22ffb4e52cea1039b1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták! Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt. Mai…..
BiaStrom
2011.09.02 14:38:22
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/2d145094c12ff3a30823f6832c5fe832_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
BiaStrom
2011.09.01 13:14:33
BiaStrom
2011.09.01 17:57:10
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/89aea3666ddf6c7045bb153357028c50_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
BiaStrom
2011.06.15 19:55:46
@alex58:
Minden (USA)államban más a szabályozás. Van ahol pár évente kell vizsgáztatni, van ahol "örök műszaki" létezik, pl Florida. Ha, cég nevén van a kocsi, létezik meghatalmazás, (lefordítva, )van biztosítása és ráadásul valahol az Eu-ban befizették rá a 10%-os vámot(letétként), ami számla alapján kell, akkor tökéletesen legálisan használhatják az Eu-ban....
Minden (USA)államban más a szabályozás. Van ahol pár évente kell vizsgáztatni, van ahol "örök műszaki" létezik, pl Florida. Ha, cég nevén van a kocsi, létezik meghatalmazás, (lefordítva, )van biztosítása és ráadásul valahol az Eu-ban befizették rá a 10%-os vámot(letétként), ami számla alapján kell, akkor tökéletesen legálisan használhatják az Eu-ban....
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/faca80593e6de0ae8ca7fb47ba67dae1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Szupernóvaként robbant annak idején, villanása elvakította konkurenseit, de hol tart ma a Renault egyterűje? És mi legyen a családosokkal?
Vélemények az azonos című írásunkról...
BiaStrom
2011.05.02 22:26:11
@phrascarica:
Kedvem szerint inkább motorral kanyargok, de hát muszáj közlekedni. KW rugó+állítható lengéscsillapító van a gép alatt. Egyébként az osztrák hegyivadász, Multivannal furikázó trénerektől van mit tanulni. Igaz, hogy végig hányja minden gyerek az utat, de 1 óra alatt letekernek 100km-t hegyi úton, egy 2000 m magas hágót beiktatva....Jó az új T5 4motion, twin-turbóval...
Kedvem szerint inkább motorral kanyargok, de hát muszáj közlekedni. KW rugó+állítható lengéscsillapító van a gép alatt. Egyébként az osztrák hegyivadász, Multivannal furikázó trénerektől van mit tanulni. Igaz, hogy végig hányja minden gyerek az utat, de 1 óra alatt letekernek 100km-t hegyi úton, egy 2000 m magas hágót beiktatva....Jó az új T5 4motion, twin-turbóval...
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize. rendezvényen kaptam fel egy…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/ced057d68cc33d3f8011b3b833149161_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Meglepő, de a 2010-től érvényes KRESZ-be értelmes változások is kerültek. Vélemények azonos című írásunkról...
BiaStrom
2009.12.09 09:10:57
@scheerti:
Sajnos nem sikerült. Az a gond, hogy nem az az érdek, hogy Budapesten átüljenek az emberek egy kis fogyasztású 125 cm3-es, városi motorra. Pedig Európa nyugati felén, a belvárosban szinte csak motorral érdemes közlekedni. Nálunk az az érdek, hogy jó sok benzin fogyjon, jó sok adó jöjjön be, inkább parkoljanak az emberek, sok pénzért. Az,hogy nyugaton 73'-óta A1-es kategóriát lehet B-s jogsival vezetni, az itt senkit nem érdekel. Pedig a városi közlekedéshez sokkal biztonságosabb egy 125 cm3.es motor. Nem a végsebessége miatt, hanem a gyorsulása miatt. Az autók is sokkal jobban gyorsulnak mint 20 éve. Ha, nem kötnék jogsihoz az A1-et sokkal többen ülnének át motorra, tavasztól-őszig, csökkentve azt a hatalmas autó áradatot, ami csak nőni fog.
Sajnos nem sikerült. Az a gond, hogy nem az az érdek, hogy Budapesten átüljenek az emberek egy kis fogyasztású 125 cm3-es, városi motorra. Pedig Európa nyugati felén, a belvárosban szinte csak motorral érdemes közlekedni. Nálunk az az érdek, hogy jó sok benzin fogyjon, jó sok adó jöjjön be, inkább parkoljanak az emberek, sok pénzért. Az,hogy nyugaton 73'-óta A1-es kategóriát lehet B-s jogsival vezetni, az itt senkit nem érdekel. Pedig a városi közlekedéshez sokkal biztonságosabb egy 125 cm3.es motor. Nem a végsebessége miatt, hanem a gyorsulása miatt. Az autók is sokkal jobban gyorsulnak mint 20 éve. Ha, nem kötnék jogsihoz az A1-et sokkal többen ülnének át motorra, tavasztól-őszig, csökkentve azt a hatalmas autó áradatot, ami csak nőni fog.
![](https://m.blog.hu/va/varoskepp/image/.external/.thumbs/0e5e3460a073e4ca3526122d0f737b05_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Kapcsolódó posztok: IVS - Terézváros; IVS - Erzsébetváros ; IVS - Újlipótváros Elég ritkán írtunk eddig budai témáról. Ég is az arcunk, dehát mégis csak pestiek vagyunk, igaz solaitid, ha nagyon kihajol az ablakán láthatja Budát. Alább a XII. kerület álmait mutatom ma be,…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/3b46c252b453d3cb628e228b61c487a8_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A beruházás megtérüléséről annyit, hogy ha minden magyar család aki jelenleg is kijár síelni Ausztriába, csak 4 hétvége költségét, itthon a Normafánál költi el, már megtérült a beruházás.