Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gakos10

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség 300 paci fillérekért 2009.11.10 08:27:28
  Régi a vas, de távolról sem ócska. Egy gonosz kis turbófeltöltőnek hála, az egyszeri Civic motorja körülbelül 300 lóerős, van is meglepetés, mikor zöldre vált a lámpa. Vélemények az azonos című írásunkról...
gakos10 2009.11.10 14:12:30
Tisztelt KDoG és társai!

Igen, igazatok van.Sok az olyan aki 100ft-tal+ezer év törlesztővel kihozta az új autót, de fenntartani már nem tudja, és Tescóba vesz olajat és tükörradiál gumikkal jár.
Tapasztalatból mondom, mert a járműjavító iparban dolgozom és naponta találkozom az ilyenekkel.

De létezik ám egy olyan réteg is, aki lehet, hogy hitelre vette az autóját(nem,nem azért mert nincs rá pénze, hanem mert nem akarja beletenni,jobban jár ha a bank pénze áll benne,és Ő inkább befekteti másba azt a pénzt.A nyereségből bőven kijön a törlesztő részlet plusz a fenntartás, és így legalább 3-4 évente le tudja cserélni az autóját egy újra!És nem kell a sufniban féktárcsát,motort és egyebeket barkácsolni rajta.),fent tudja tartani és ÉSSZEL TUD KÖZLEKEDNI!

Mert ne mondja nekem senki, hogy ha az ember összetaknyol egy ilyen rizsrakétát, akkor azt a közúton NORMÁLISAN fogja használni!
Az ilyen autónak,ha tényleg hobbi célból készült, akkor a versenypályán a helye és nem a közutakon "szaladgálós" kocsiként.

Nekem is volt jó pár autóm(sorrendben:Skoda120,Lada1200,Lada1500,CorsaB,ComboB,CorsaB,AstraF,megint AstraF,és jelenleg Skoda OctaviaII.)tuningolgattam őket én is, igaz, hogy csak optikailag(nem,nem Boombasticos,vagy Homasitás szarokkal aggattam tele,hanem szakmámból adódóan a saját kétkezi munkámmal!)de a motorjukhoz sosem nyúltam, és láss csodát így is rengeteg sikerélményem volt velük.
Pl: a 120-as Skodámmal a Nemzetközi Skoda találkozón első helyet nyertem, mint a legszebben megépített(átépített) autó, vagy az egyik CorsaB-met 1nap alatt eladtam a házunk elől magasan a piaci ára felett, mert nagyon impozáns és szép autót sikerült belőle kihozni.

Érdekes módon ezen autóim a maguk idejében nem egy ezeréves szétrohadt szarok voltak,tehát megérte rájuk költeni és foglalkozni velük.
Meg is volt az eredménye, megnézték az utcán, klubtalálkozókon, DE AZ UTCÁT SOSEM NÉZTEM VERSENYPÁLYÁNAK, tökmindegy hogy hányezer kilométer van a lábamban!

Ja,és ezek is HOBBIK VOLTAK,AUTÓÉPÍTŐ HOBBIK.

Igaz, hogy még nincs családom, de mivel már tervben van így én inkább egy igazi családi autót vettem "rohangálni" és " majd a gyereket elvinni az oviba".
Nem titok Skoda Octavia II. Combi(és nem 1.4 16V.)
Ez tényleg családi,belefér majd kényelmesen a gyerekülés, a csomiba a babakocsi, és még a nagyszülők is jöhetnek velünk.
És nem egy agyon kendácsolt sokszáz lóerős négykerekűre mondom azt, hogy családi,ovibajárós.

És mint a régebbi kocsijaim, úgy ez is kényelmesen elvisz A-ból B-be, nem száguldozok és nem veszélyeztetem mások és a saját épségemet azzal, hogy otthon összebarkácsolok egy 800 kilós autóba egy 300 ló körüli motort és kimegyek az utcára vagánykodni.

Aki gyorsan akar eljutni A-ból B-be az induljon el 10 perccel hamarabb!
gakos10 2009.11.10 16:54:02
@KDoG: Ez a szócsata itt a blogon speciel egy rizsrakéta,vagyis egy Honda bemutatása után indult el,de nem a Hondásokat szóljuk le,ne értsd félre, hanem az olyanokat akik az ezer éves szarból utcai torpedót barkácsolnak a sufniban, vagy a lakótelepi garázsban és kimennek az utcára baromkodni,vagánykodni, másokat veszélyeztetni!
És a fent bemutatott autó is pont ilyen összebarkácsolt koporsó, és csak véletlen hogy Honda,
lehetne Suzuki,Renault, vagy akármi más.

És azért valljuk be őszintén NORMÁLIS ember NORMÁLIS, HÉTKÖZNAPI használatra nem épít ilyen autót!
Aki ilyet épít egy utcai autóból,és ráadásul rendszámos is verda,arról nehezen hihető, hogy NORMÁLISAN KÖZLEKEDIK vele és hétköznapi célra használja!
Mert elmenni a boltba kenyérért, meg a gyerekért az oviba, arra szerintem elég egy GYÁRI, EREDETI 50-100 lóerős autó is!

Mert azt azért elfelejtettük, hogy a 80-as, 90-es években a Ladákkal,Skodákkal,Wartburgokkal,stb. is lehetett közlekedni,oda lehetett érni időben ahova elindultunk, nem éreztünk égető szükségét egy többszáz lóerős valaminek az utcán?!

Az ilyen és ehhez hasonló autóknak megvan a maguk helye.
PL: Otthon a garázsban trélerre fel, szabadon bérelhető zárt versenypályára el,letesz, kibaromkod magát,trélerre vissza és haza!
Ja, hogy a pályabérletre már nincs lóvé, mert elvitte a csiricsáré lefújószelep,kikopott kagylóülés,gagyi sportlégszűrő?

Azt írják többen, hogy a kocsi gazdája(Sanyi) milyen kurva jól vezet, meg hogy milyen faszán tudja uralni a rizsrakétát.
Könyörgöm barmok!A Sanyin kívül mások is vannak az utakon!
Igen,igen, a hétvégi sofőrös öregúr, a friss jogsis hülyegyerek, a többgyermekes családanya-apa,és még sorolhatnám.
Ők is a közlekedés résztvevői!
És nem csak a Sanyi egyedül!