Regisztráció Blogot indítok
Adatok
GumF

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
GumF 2009.09.02 10:56:50
Ez az M7-en való közlekedés olyan, mint Budapest utcáin az aknafedlapok. Mindenki csak szidni tudja, de jól csinálni nem. Vitatkozom azokkal, akik kulturáltnak nevezik pl. az osztrák autópályás morált. Szerintem tragédia, s ugyanez igaz a németre is. Viszont az olasz előtt szerintem is le a kalappal. Ha valaki gyorsabban akar menni, mehet, mindegy, hogy Bugattiban ülök, vagy FIAT 500-ban.

De vissza az M7-re.
Egy "aranyos" történet:
Vasárnapi hazaút, és én is 3-sávos szakaszon a külsőben körültekintően 120-130 között előzőm az középső mazsolázókat. Magam nyugtatásaként kisiskolás vigyorral szoktam átintegetni a Mazsoláknak jelezvén, hogy idestova 8 éve építettek egy 3. sávot is és nincs rá felfestve, hogy buszsáv. A többség persze észre se veszi, hogy elment mellette valaki, rajta van a szeme a SEGA "képernyőn", majd a BAH-nál fog lejárni a 100-as.
Ámde az egyik egérkamionos észrevesz és az anyósülésen ülő középkorú paneldáma lengeti öles karját, hogy mit képzelek. Asszonytársa pedig elkezdi nyomni neki a gázt, hogy letoljon az útról, félre állítson és bepancsoljon nekem, vagy tudom is én miért. Mázlimra lóerőim messze meghaladták az övükét, de nem akartam egy szempillantásra elvenni dühöngő örömüket, így én is ugyanazzal 1,01 m/s2-el velük gyorsultam. Na erre aztán kikalapálták belülről szegény Nissan-t, izzottak a hengerfejek, sípolt a kipufogó, vörösödtek a kerekek, no meg a fejek, de a középső az maradt. Ezt játszottuk kb 8-10 percig, aztán már-már sírtam a nevetéstől, így egy kicsit elhagytam őket. A tükörből még egy kicsit néztem, hogy a babszem vezérlőközpontig valami eljutott-e, de csak max. a méreg. Persze kövezzen meg, akinek a külső sávban előző a szabálytalan és nem a középsőben cammogó kormányt harapó.
Ilyenek vagyunk mi ezzel a 3 sávval. Amíg csak két sáv van, vagy volt, addig sokkal jobban működik a jobbra lehúzódás, de hogy miért, azt csak a Jóisten tudja.