Adatok
Stonerock
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tavaly december 1-jével megszűnt az Elmű Nyrt., a szolgáltást pedig az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. vette át, mely az online világban a csodálatos elmuemaszenergiaszolgaltato.hu url-en lakozik. A fogyasztók a változásból elvileg nem vettek észre semmit., a gyakorlatban viszont könnyen…..
Most kaptam ezt a csodálatos levelet, amiben a Telenor RÁM FOGJA azt, hogy emelni kellett a csomagdíjait, hogy a jövőben is olyan szolgáltatás nyújtson MINT EDDIG, úgy, hogy azt egyébként az átlagember NEM TUDJA MEGFIZETNI. Számlás csomagom van, Anyumon kívül nem hívok senki mást,…..
Stonerock
2015.05.29 14:51:36
@Kiskaresz: Igen, de a T nem fogta a felhasználókra
...és az szépen ketté is hasadt. Itt a MyOpel alkalmazás, ami minden Opel-tulajdonos álma. Na de miért is? Az alábbi cikkünkből megtudhatjátok!
Az Androliben már rengeteg alkalmazásról olvashattatok autós témakörben és aki nem csak vezetni szeret, de mellé még geek is, jól…..
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Stonerock
2013.12.18 12:10:38
@Schütii: Tudom, hogy a rendőrség nem ítélkezik, inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy ilyenkor is megüthetem a bokámat, mert felvételt készítettem?
Androlib blog. Bipp!
A Telenor pénzért adja, amit kifizettél már és ezért "ingyen" van
2013.11.14 11:06:40
Aki ismer tudja, hogy kb. 14 éve vagyok Telenor előfizető, sőt, másfél évet le is húztam ott, mint supportos és tesztelő. Soha nem voltam és soha nem is leszek vele teljesen elégedett, de mivel itthon olyan a mobilkartell amilyen, ezért tökmindegy, hogy a 3 szar közül melyiket…..
Sajnos léteznek olyan alakok, akik mindenáron bele akarnak valakibe kötni, egy ilyet fogott ki imitto is. Lehet, hogy máshol felidegesítették vagy csak rossz napja volt, de ez abszolút nem menti fel az alól, hogy ő nem tartotta be a szabályokat és még ő kötözködik. Ráadásul, ha…..
Erre a kérdésre a szerényebbek azt válaszolják, hogy biztos lenne még tanulni, a többiek meg nyilván rávágnának egy igent. Én nagyjából tíz éve vezetek, eddig szerencsére megúsztam a nagyobb bajokat. Vannak viszont olyan helyzetek, amikor a gyors és megfelelő reakció életet…..
Pár napja már szerepelt itt Tibor első képes beszámolója, amiben dokumentálja nekünk a renitens közlekedőket. Ezúttal a dugót villamossínen kikerülőket vette célkeresztbe, igaz egyik alkalommal az illető kék villogót is használt, hogy jogosan vagy nem, azt persze sosem tudjuk…..
Nem mintha nem lenne minden pontgyűjtő-akció ordenáré adatgyűjtés, a legszebb bizonyítéka az egészbe szemből beleszarásnak a Tamás emailjére kapott "válasz". Nem a Supershop ügyfélszolgálatosa írt, csak a robot jelezte vissza, hogy olvasatlanul kitörölték a…..
Nem szeret a szerződés szerint fizetni az Aegon - legalábbis naiv ügyfél elbeszélése szerint. Amit korábban biztosítottak és háztartási eszköznek nyilvánítottak, most nem fizetnek ki - már ha létezett egyáltalán a szóban forgó eszköz. (Kit érdekel, hogy van róla…..
Mind az autósok, mind a biciklisek között vannak szép számmal renitensek. Ebből rendre vannak itt viták a blogon egy-egy ilyen tárgyú poszt kapcsán. Milyen az amikor összetalálkozik egy szabályokra fittyet hányó kerékpáros és egy "önkéntes rendőr" autóval? Tamás…..
Stonerock
2011.09.01 08:28:42
@HakapesziM:
Menj végig pár bicikliúton és rá fogsz jönni, hogy némelyiket sikerült olyan jól megtervezni és / vagy kivitelezni, hogy az veszélyesebb, mint bemenni az autók közé.
Különben meg mindkét oldalon (értsd autósok és biciklisek) vannak normális és bunkó sofőrök.
A fenti esetben szerintem az autós volt a bunkó, mert a biciklis nem tartotta fel őt azzal, hogy az autók között ment.
Ráadásul az autós nem is tudja rendesen a KRESZ-t, mert a városban a bringásnak nem kötelező a bringautat használnia.
Menj végig pár bicikliúton és rá fogsz jönni, hogy némelyiket sikerült olyan jól megtervezni és / vagy kivitelezni, hogy az veszélyesebb, mint bemenni az autók közé.
Különben meg mindkét oldalon (értsd autósok és biciklisek) vannak normális és bunkó sofőrök.
A fenti esetben szerintem az autós volt a bunkó, mert a biciklis nem tartotta fel őt azzal, hogy az autók között ment.
Ráadásul az autós nem is tudja rendesen a KRESZ-t, mert a városban a bringásnak nem kötelező a bringautat használnia.
Októberig összesen 12,4 kilométer bicikliutat és biciklis sávot ad át a főváros, jelentette be sajtótájékoztatóján Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt. vezetője. A fejlesztések nem a belvárosban, hanem az agglomerációban valósulnak meg, hogy a…..
Stonerock
2011.08.17 00:32:36
Időről-időre kapunk motorosoktól levelet, melyekben leírják, hogy egyes autósok sokszor nem figyelnek oda, nem veszik észre őket. És persze közhely, de egy motorosra nézve egy ilyen helyzet sokkal veszélyesebb. Sokszor a rutinjuknak köszönhetik, hogy nem történik baj, amikor valaki…..
Stonerock
2011.08.10 13:35:17
@mifolyikittgyöngyösön??:
igazad van, nem tudtam róla, hogy ez a rész változott a KRESZ-ben (beismerem ezt akkor is, ha kulturáltabban írod le).
És arról melyik paragrafus szól, hogy ezt kombinálni lehet folyamatos záróvonal átlépésekkel?
És ha már a KRESZ-nél tartunk, akkor azt a paragrafust is szeretném látni, ami arról szól, hogy a megengedett legnagyobb sebességgel, párhuzamosan közlekedő autók között, a sávokat egymástól elválasztó vonalon szabad előzni motorral (néhány centiméteres oldaltávolságot tartva így mindkét autótól).
Nem egy ilyet láttam már városban és autópályán egyaránt!
igazad van, nem tudtam róla, hogy ez a rész változott a KRESZ-ben (beismerem ezt akkor is, ha kulturáltabban írod le).
És arról melyik paragrafus szól, hogy ezt kombinálni lehet folyamatos záróvonal átlépésekkel?
És ha már a KRESZ-nél tartunk, akkor azt a paragrafust is szeretném látni, ami arról szól, hogy a megengedett legnagyobb sebességgel, párhuzamosan közlekedő autók között, a sávokat egymástól elválasztó vonalon szabad előzni motorral (néhány centiméteres oldaltávolságot tartva így mindkét autótól).
Nem egy ilyet láttam már városban és autópályán egyaránt!
Bár ez már fél éves hír, néhány felhasználói megjegyzésből úgy tűnik, nem mindenki ismeri a rakpartok új neveit Budapesten, ezért álljon itt egy cikk a pontos nevekkel:A Fővárosi Közgyűlés csütörtöki(2010. 06.03-i - szerk. megj.) ülésén úgy döntött, hogy átnevezik a…..
A hét eleje óta nekem és kedves felségemnek köszönhetően már a Waze is képes magyar nyelvű hangnavigációra. A kliens programban a Beállítások / Általános beállítások / Szöveg menüpont kiválasztásával van lehetőség a hang megadására. Itt logikusan a Hungarian…..
Abban a kivételes helyzetben vagyok, hogy megkaptam előtesztelésre a Waze korai béta állapotban lévő következő kliensét ami jelenleg a 2.0.99.109 verziószámra hallgat. A következő oldalon képekkel illusztrálva is bemutatom, melyek azok az újdonságok, ami miatt érdemes lesz…..
Információink szerint nem mindenki örült felhőtlenül annak, hogy a magyar kereskedelmi rádiózás önjelölt istenei, azaz a Boros-Bochkor kettős ismét hallható az éterben: a Sláger rádió egykori reggeli műsora ugyanis legalább nyolc (más források szerint tíz) korábbi Neo…..
Stonerock
2010.01.21 10:52:36
@blackdogone: "Egyél szart, egymilliárd légy nem tévedhet!"
Köszönöm kedves válaszodat, nagy kár lett volna, ha ezt nem osztod meg velünk :)
Köszönöm kedves válaszodat, nagy kár lett volna, ha ezt nem osztod meg velünk :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Lehet találgatni, hogy ekkor melyik felületre továbbít az oldal....természetesen a régire!
Próbálok regisztrálni (merthogy látszólag jó helyen járok és senki sem szólt, mint új felhasználónak, hogy ez már nem az az online ügyintézői felület) az elműs azonosítókkal, de csak egy "Hibás vállalt!" hibaüzenetet kapok. Ebből nekem tudnom kéne, hogy rossz oldalon próbálok regisztrálni annak ellenére, hogy a saját oldaluk irányított oda engem?!
Semmi gond, írok az ügyfélszolgálatuknak egy emialt, akik el se olvassák, hogy mit írtam a levelemben, csak reflexből elküldik a "Mit melyik mezőbe kell írni" válaszlevelet, mert ugyebár mi más lehetne a gond, mint hogy a hülye felhasználó nem képes beírni az azonosítókat a megfelelő mezőkbe!
Nem találom a szavakat, ennek a csodálatos megoldásnak a jellemzésére, a szar ugyanis nem elég kifejező!