Adatok
Praecox
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tudom, nagyon régen nem írtam, de próbáltam visszahozni a motoros szezonból a Nighthawk motorfelújítása miatt elvesztegetett időt, így gyakorlatilag semmit sem csináltam az XBR-rel, csak mentem vele, azt viszont minden nap, amikor csak tehettem.
Hát nem gyönyörű?
Németországi…..
Nicky Hayden unja a nőket, pedig elég csinos macskával ül az étteremben. A motorversenyző a partnere által elnyújtott pisiszünetben inkább elszökik motorozni, de a végén lebukik – jajj, hogy fogja ezt kibeszélni, elmarad az esti babusgatás?
Oké, bugyután hangzik, tudom,…..
Praecox
2013.02.19 13:02:17
Praecox
2013.02.20 17:29:11
Még közel sincs vége az idei MotoGP szezonnak, mi több, az igazi tűzijáték még csak most kezdődik. A világbajnoki címeket ugyan lassan borítékolhatjuk az illetékeseknek, azonban az érmekért még keményeket fognak meccselni. Egy kis játékra invitálom az olvasókat.…..
Praecox
2010.09.07 16:06:00
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tetszik a blogod, gratulálok hozzá!
Nekem volt egy SRX-6-osom még 95-96-ban, az hasonlított az XBR-hez. A vázcsavarokat rendszeresen ellenőrizni kellett, mert volt, hogy elhagytam belőlük, úgy remegett az egyhengeres.:-) Tényleg volt egy olyan élménye annak a motornak, amit más motoron nem lehetett tapasztalni. Utána volt még DR 650R, XF 650, LC4 640 (a négyhengeresekről nem is szólva), de egyik sem adott olyan közvetlen érzést és bizsergést, mint az SRX. Igaz, az LC4 megközelítette, de valószínűleg az enduró váz és a vele járó üléshelyzet máshogy adja át, mint egy café racer. Az egyik szerelő úgy jellemezte, hogy "városi rettenetes". Mondjuk, 60-70 km után tényleg jól esett leszállni róla és nyújtózkodni, de aztán ugyanolyan jó volt visszaszállni rá.:-) Pedig akkor még vagy húsz kilóval könnyebb voltam és az ízületeim sem fájtak. Ja, és elszállt 18-19 év.:-) Most nem tudom, mennyit bírnék ki egy ilyen motoron...